Website: http://www.ikbenzomooi.nl
Adres: Oostpolder 1Q 4413NN
Plaats: Krabbendijke

Ik Ben Zo Mooi = Baby's + Kids + Lifestyle

Ik Ben Zo Mooi is opgericht in 2010 en inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle webshop waar klanten vaak terugkomen. Het is een unieke lifestyle webshop met producten voor baby, kind en mama. Service, kwaliteit, unieke merken en competitieve prijzen zijn de voornaamste USP’s. Het assortiment is breed en er worden elke week nieuwe artikelen toegevoegd. Elk item wordt geselecteerd op prijs, kwaliteit en uitstraling zodat jij niet meer verder hoeft te zoeken naar DE musthaves van het seizoen.

Merken: Baby's Only, Tumble 'n Dry, Carlijnq, Cowboysbag, Lodger, Elodie Details, A Little Lovely Company, Dirkje, Babymel, Bemini, Cloud B, Kids Depot, Little Indians, Jollein and so much more lovely brands.

Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

Pluspunten
Vlotte levering. Precies zoals aan gegeven was..
Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Leuk om te lezen! Dankjewel. Heel veel plezier van de kleding die je bij ons hebt gekocht. Ook heel leuk om te zien dat je al vaker bij ons hebt besteld. Tot de volgende keer!
Marina

Leuke babykleding.
Pluspunten
Nette beantwoording mail alleen te laat
Goed aangeven wanneer en hoe een product wordt geleverd erg onduidelijk op de site kwaliteit viel erg tegen
Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Dankjewel voor je review! We zijn blij dat je onze mail communicatie positief hebt ervaren. Dankjewel voor je feedback. We proberen zoveel mogelijk bij het item te vermelden of deze een afwijkende levertijd heeft. We zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl

Kwaliteit matig
Pluspunten
Goede acties & een snelle levering!
Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Dankjewel voor deze prachtige review! Leuk om te lezen dat je onze acties waardeert. We vinden het altijd leuk om, met onze acties en kortingen (veel via onze nieuwsbrief) onze klanten een beetje extra te geven. Veel plezier van je bestelling. We zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl
Marieke

Babykleding Jollein, Dirkje
Kruikzak Jollein

Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Wauw! Wat een super mooie review! Hier worden we heel blij van. Hopelijk net zo blij als jij van je bestelling. We zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl
Patricia
Mortsel

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Luiaard tapijtje en luiaard liggend op de maan nachtlampje
Pluspunten
Snelle levering en zeer goede prijs vergeleken met andere aanbieders. Een heel groot pluspunt; tas was mooi ingepakt met een leuk kaartje erbij! Dit maakt het gewoon extra leuk als je een pakketje krijgt :)
Niets, ga zo door! :)
Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Wat een super leuke review van je! Dankjewel. We vinden het leuk om net dat beetje extra aan te bieden! Heel erg veel plezier van je bestelling. We zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Luiertas cowboysbag

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Schoentjes

Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Wat super leuk deze review. Daar worden we heel blij van. Veel plezier van je bestelling! We zien je graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Thanks! We zijn blij met je review. Veel plezier van je bestelling. We zien je graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl
Petra

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Leuk om te horen! Veel plezier van de Milestone kaarten en we zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl
jolanda
dordrecht

Gepubliceerd op: 05/05/2019

ik heb de milestone cards besteld en ze zijn echt superleuk
Pluspunten
Goed opletten of alle producten verzonden worden!
Antwoord Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids
Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden was met de snelle levering. Helaas was er iets mis gegaan, waardoor je de bestelling niet volledig hebt gekregen. Dit hebben we voor je proberen op te lossen, door het ontbrekende onderdeel op te sturen. Het bedrag van het niet ontvangen kaartje is uiteraard aan je teruggestort. Mocht je nog niet tevreden zijn met hoe het is opgelost, neem dan gerust nog even contact met ons op.
Mario
Almelo

Gepubliceerd op: 04/05/2019

Gips voor een afdruk van een voetje en handje met een lijstje voor aan de muur(wat ook niet compleet was) + een kaartje wat nooit gekregen is, het polsbandje dat na een paar dagen al los laat.
Voor het kaartje iets vervangends gekregen wat zogenaamd breekbaar was, zat er een vlaggenlijn in!
Pluspunten
Goed opletten of alle producten verzonden worden!

Almelo
20/04/2019

Gips voor een afdruk van een voetje en handke met een lijstje voor aan de muur + een kaartje wat nooit gekregen is.