Website: www.ikbenaanwezig.nl
Adres: Hessenberg 2 6511 BT
Plaats: Nijmegen
Telefoon: +31 (0)24 206 2303

Ik Ben Aanwezig

Pluspunten
Werkt super
als het programma als een app zou werken zou helemaal super zijn
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn om te horen dat alles naar behoren werkt. Er heerst hier een kleine twijfel over of je graag een app zou zien, of dat je functionaliteiten als een app werkt terug zou willen zien. Uiteraard zijn we uiterst benieuwd, we nemen even contact met je op!
Tom Wilborts / Café Den Bels
Casteren

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Persoonlijk contact, aangepaste service voor andere soorten ticketsystemen.
Stukafest Utrecht heeft een aangepast ticketsysteem waarbij combo's en seats kunnen worden toegevoegd. De seats kunnen wél door mijzelf worden aangepast, maar de combo's moet Ikbenaanwezig voor mij erin zetten. De informatie over deze combo's kan ik dus ook niet zelf aanpassen of controleren. Dit zou fijn zijn om erbij te hebben!
Ook zouden we graag logo's op de E-tickets kunnen toevoegen.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Onze langlopende samenwerking kenmerkt zich inderdaad door de toch redelijk complexe opzet van Stukafest. Juist door de complexiteit helpen we graag mee met de instelling hiervan, maar we proberen elk jaar het gebruiksgemak naar jullie te halen.

Ons streven is om de gehele seatplacing naar voren te halen, daaraan wordt gewerkt. De feedback over de logo's nemen we mee!
Stichting Stukafest Utrecht

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
makkelijk in te stellen, lage kosten, correcte en snelle afrekening

PeGa Media & Events
'S-HERTOGENBOSCH

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
fijne persoonlijke adviezen en snelle reacties
geen..
Mirella
eindhoven

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Net platform om tickets te verkopen, overzichtelijk, snelle afhandeling van de betaling na afloop van een evenement. Ook de mogelijkheid om statistieken van bezoekers in te zien is erg prettig.
Er schiet me zo niks te binnen.
El Yasmine
Nijmegen

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
De website functioneert en de mensen achter dit bedrijf zijn erg behulpzaam als er iets niet functioneert of als je niet weet hoe het functioneert.
Communicatief lijkt het dat er op de site een aantal dingen duidelijker c.q. eenvoudiger zouden kunnen; er valt altijd wel iets te verbeteren (maar goed elke klant zal zo wel zijn eigen wensen hebben en daar kun je als bedrijf niet allemaal rekening mee houden).
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Het is lastig om aan iedereens wensen te voldoen, maar dat is wel precies ons streven! Hartelijk dank voor je feedback, we zitten regelmatig bij elkaar om ons product scherper te maken. Zodoende is Ik Ben Aanwezig altijd in beweging, in elk geval heel fijn om te horen dat onze service je beviel.
Geert

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Overzichtelijk, gebruikers vriendelijk, de app werkt erg goed en ben ten alle tijden vriendelijk te woord gestaan.
Heb eerlijk gezegt geen verbeterpunten
Kevin
Rijen

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk. Website gebruiksvriendelijk.
App Qontrast kan beter. Bij scannen is niet te zien welk ticket ik scan voor een bepaald evenement. (Dus bij één evenement verschillende tickets, is niet te zien wel soort ik zojuist gescand heb.)

Verder mis ik de mogelijkheid om een bepaald ticket handmatig aan te vinken, zodat ik bijv. het totaal aantal bezoekers in één oogopslag kan zien. (Voor wie de ticket niet mee heeft en ook geen telefoon om de ticket op te scannen.)

Is het mogelijk om alle tickethouders een bericht te sturen kort op het evenement om bijv. nog wat huishoudelijke mededelingen te kunnen delen?
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn te horen dat onze klantvriendelijkheid je beviel, daar doen we het voor. Uiteraard wel vervelend dat de app niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We kijken graag een volgende keer met je mee naar de instellingen van je tickets, zodat het scannen helemaal vlekkeloos verloopt. Graag vertel ik er nog bij dat we onze scan-app altijd verder ontwikkelen, zo kijken we ook naar een module om een bezoeker handmatig op te zoeken. Uiteraard kan het wel een lastige zijn als een bezoeker geen enkele vorm van een ticket- of aankoopbewijs laat zien, je wilt immers wel de juiste kaartkoper binnen hebben.

Je bezoekers kan je altijd een bericht sturen door gebruik te maken van de NAW-gegevens. Een mailadres is voorhanden in je beheeromgeving.

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Ticket systeen werkt percect
Meerdere keren was de betaling vergeten en moest ik enkele weken wachten
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Je viel even tussen een digitaal wal en schip inderdaad, dat had niet mogen gebeuren. Wij streven altijd naar dezelfde perfectie als die je in ons ticketsysteem hebt ervaren.

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Gepubliceerd op: 18/07/2018