Website: www.ikbenaanwezig.nl
Adres: Hessenberg 2 6511 BT
Plaats: Nijmegen
Telefoon: +31 (0)24 206 2303

Ik Ben Aanwezig

Pluspunten
heel gemakkelijk in gebruik, zowel voor de verkopende partij als de koper.
Er komen veel kosten bij een kaartje, maar dat is denk ik noodzakelijk.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn dat het gebruiksgemak je goed bevalt, meer dan belangrijk voor ons. Onze vaste lage servicekosten van €0,79 zijn inderdaad noodzakelijk, zeker gezien de btw-verhoging van dit jaar. We hopen dat je met net zoveel plezier blijft organiseren!
Selekta
Nijmegen

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Goedkoop
Zeer sterk in communicatie
Het is mogelijk dat wij naar een duurdere concurrent gaan overschakelen vanwege de afbeelding die verschijnt wanneer ik de ticketlink ergens zet.

Dit is voor ons enorm storend gezien dit de aandacht opeist bij elke post op sociale media.
Hallo Tom,

We hebben elkaar al kort gesproken maar we geven het graag hier op het open platform ook nog even mee: een dergelijke afbeelding is eenvoudig toe te voegen via de beheeromgeving. Dat geldt voor zowel een omslagafbeelding om je ticketshop aan te kleden, als voor een overzichtsafbeelding die wordt gedeeld op bijvoorbeeld je social media posts.
Tom Malines Events VZW
Keerbergen

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Duidelijke website, fijne communicatie en erg gebruiksvriendelijk

Get2gether

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Duidelijk en goede service

Cv de verkeskop
Beugen

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Werkt super
als het programma als een app zou werken zou helemaal super zijn
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn om te horen dat alles naar behoren werkt. Er heerst hier een kleine twijfel over of je graag een app zou zien, of dat je functionaliteiten als een app werkt terug zou willen zien. Uiteraard zijn we uiterst benieuwd, we nemen even contact met je op!
Tom Wilborts / Café Den Bels
Casteren

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Persoonlijk contact, aangepaste service voor andere soorten ticketsystemen.
Stukafest Utrecht heeft een aangepast ticketsysteem waarbij combo's en seats kunnen worden toegevoegd. De seats kunnen wél door mijzelf worden aangepast, maar de combo's moet Ikbenaanwezig voor mij erin zetten. De informatie over deze combo's kan ik dus ook niet zelf aanpassen of controleren. Dit zou fijn zijn om erbij te hebben!
Ook zouden we graag logo's op de E-tickets kunnen toevoegen.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Onze langlopende samenwerking kenmerkt zich inderdaad door de toch redelijk complexe opzet van Stukafest. Juist door de complexiteit helpen we graag mee met de instelling hiervan, maar we proberen elk jaar het gebruiksgemak naar jullie te halen.

Ons streven is om de gehele seatplacing naar voren te halen, daaraan wordt gewerkt. De feedback over de logo's nemen we mee!
Stichting Stukafest Utrecht

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
makkelijk in te stellen, lage kosten, correcte en snelle afrekening

PeGa Media & Events
'S-HERTOGENBOSCH

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
fijne persoonlijke adviezen en snelle reacties
geen..
Mirella
eindhoven

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Net platform om tickets te verkopen, overzichtelijk, snelle afhandeling van de betaling na afloop van een evenement. Ook de mogelijkheid om statistieken van bezoekers in te zien is erg prettig.
Er schiet me zo niks te binnen.
El Yasmine
Nijmegen

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
De website functioneert en de mensen achter dit bedrijf zijn erg behulpzaam als er iets niet functioneert of als je niet weet hoe het functioneert.
Communicatief lijkt het dat er op de site een aantal dingen duidelijker c.q. eenvoudiger zouden kunnen; er valt altijd wel iets te verbeteren (maar goed elke klant zal zo wel zijn eigen wensen hebben en daar kun je als bedrijf niet allemaal rekening mee houden).
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Het is lastig om aan iedereens wensen te voldoen, maar dat is wel precies ons streven! Hartelijk dank voor je feedback, we zitten regelmatig bij elkaar om ons product scherper te maken. Zodoende is Ik Ben Aanwezig altijd in beweging, in elk geval heel fijn om te horen dat onze service je beviel.
Geert

Gepubliceerd op: 24/10/2018