Website: www.ikbenaanwezig.nl
Adres: Hessenberg 2 6511 BT
Plaats: Nijmegen
Telefoon: +31 (0)24 206 2303

Ik Ben Aanwezig

Pluspunten
Net platform om tickets te verkopen, overzichtelijk, snelle afhandeling van de betaling na afloop van een evenement. Ook de mogelijkheid om statistieken van bezoekers in te zien is erg prettig.
Er schiet me zo niks te binnen.
El Yasmine

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
De website functioneert en de mensen achter dit bedrijf zijn erg behulpzaam als er iets niet functioneert of als je niet weet hoe het functioneert.
Communicatief lijkt het dat er op de site een aantal dingen duidelijker c.q. eenvoudiger zouden kunnen; er valt altijd wel iets te verbeteren (maar goed elke klant zal zo wel zijn eigen wensen hebben en daar kun je als bedrijf niet allemaal rekening mee houden).
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Het is lastig om aan iedereens wensen te voldoen, maar dat is wel precies ons streven! Hartelijk dank voor je feedback, we zitten regelmatig bij elkaar om ons product scherper te maken. Zodoende is Ik Ben Aanwezig altijd in beweging, in elk geval heel fijn om te horen dat onze service je beviel.
Geert

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Overzichtelijk, gebruikers vriendelijk, de app werkt erg goed en ben ten alle tijden vriendelijk te woord gestaan.
Heb eerlijk gezegt geen verbeterpunten
Kevin
Rijen

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk. Website gebruiksvriendelijk.
App Qontrast kan beter. Bij scannen is niet te zien welk ticket ik scan voor een bepaald evenement. (Dus bij één evenement verschillende tickets, is niet te zien wel soort ik zojuist gescand heb.)

Verder mis ik de mogelijkheid om een bepaald ticket handmatig aan te vinken, zodat ik bijv. het totaal aantal bezoekers in één oogopslag kan zien. (Voor wie de ticket niet mee heeft en ook geen telefoon om de ticket op te scannen.)

Is het mogelijk om alle tickethouders een bericht te sturen kort op het evenement om bijv. nog wat huishoudelijke mededelingen te kunnen delen?
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn te horen dat onze klantvriendelijkheid je beviel, daar doen we het voor. Uiteraard wel vervelend dat de app niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We kijken graag een volgende keer met je mee naar de instellingen van je tickets, zodat het scannen helemaal vlekkeloos verloopt. Graag vertel ik er nog bij dat we onze scan-app altijd verder ontwikkelen, zo kijken we ook naar een module om een bezoeker handmatig op te zoeken. Uiteraard kan het wel een lastige zijn als een bezoeker geen enkele vorm van een ticket- of aankoopbewijs laat zien, je wilt immers wel de juiste kaartkoper binnen hebben.

Je bezoekers kan je altijd een bericht sturen door gebruik te maken van de NAW-gegevens. Een mailadres is voorhanden in je beheeromgeving.

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Ticket systeen werkt percect
Meerdere keren was de betaling vergeten en moest ik enkele weken wachten
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Je viel even tussen een digitaal wal en schip inderdaad, dat had niet mogen gebeuren. Wij streven altijd naar dezelfde perfectie als die je in ons ticketsysteem hebt ervaren.

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Sociteit de vereeniging
den Haag

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
de communicatie, hulp
veel vragen krijg ik over waarom er betaald moet worden voor de optie ideal, dit is nl nergens zo
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Uiteraard staan we je altijd graag te hulp. Wij hebben met opzet gekozen om de transactiekosten, evenals onze servicekosten, apart te berekenen. Dit geeft het meest transparante overzicht over wat je afrekent – je ziet namelijk precies hoeveel je afdraagt aan welke partij. Als het aan ons lag zou juist elk bedrijf inzichtelijk geven wat je nu precies betaalt voor welke dienst – helaas is dat een utopie.
theaterplatform
Vijmen

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Simpele website. Toegankelijk bedrijf. Aardige mensen. Blijft vernieuwen. Volledige eigen controle over kaartverkoop.
Aantal keer problemen gehad met borg scanner terug, maar wordt nu opgelost. Registreren van gescande tickets met handscanner gaat niet altijd goed.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn om te horen dat het bevalt. En inderdaad, we hebben veranderingen doorgevoerd omtrent de scanneradministratie. Het geheel is helemaal geautomatiseerd. Minder schijven, minder foutmarges.
MilQ Nijmegen

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Handig! doet wat het moet doen. Vriendelijke medewerkers die altijd voor ons klaar staan!

Boomshakalak Soundsystem

Gepubliceerd op: 11/01/2018