Website: www.ikbenaanwezig.nl
Adres: Hessenberg 2 6511 BT
Plaats: Nijmegen
Telefoon: +31 (0)24 206 2303

Ik Ben Aanwezig

Pluspunten
snelle en correcte service
eigenlijk hebben we er geen. Luisteren naar tips om het de klanten nog aantrekkelijker te maken.
Belgische Ballonvaart Federatie
Lint

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
duidelijk, duidelijke site

De Vrienschap
Akersloot

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Hele snelle feedback. Goed meedenken. Makkelijk bereikbaar.
Autismepunt

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Geen tegenvallers, verkochte tickets dinsdag na het event op je rekening. Scanner werkte goed. En belangrijkst: een persoonlijke klantenservice, voor al je vragen.
Ik zou graag een app willen hebben om events te bewerken of kaartverkoop te zien. En een mailing systeem alert bij elke 10 verkochte kaarten een melding, of een notificatie in die app. Ik vind de website toch beetje lastig.

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Helpen duidelijk bij vragen

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Overzichtelijk, snelle afhandeling, prima inzicht in je bezoekers.
Het aankoop/bevestigingsmailtje dat bezoekers ontvangen zou fijn zijn om ook te ontvangen. En ook een template aanbieden met een 'herinnering' die met een vinger op de knop verstuurd kan worden en desgewenst nog aangepast kan worden.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Mooi cijfer, waarvoor dank. Een aflever- of herinneringsbericht hebben we inderdaad nog niet, wel kan je eenvoudig via MailChimp - één van de promotietools die we even geleden in de admin hebben ondergebracht - een reminder vanuit die koppeling sturen naar je bezoekers.

Sowieso een mooie optie om je bezoekers mee aan te spreken voor toekomstige evenementen. Had je daar al naar gekeken? We geven je er vanzelfsprekend graag meer informatie over.
Kontjes&Sneetjes

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Op de dag van een voorstelling ontdekte ik dat ik voor de verkeerde dag/datum had geboekt. In het weekend nog wel kreeg ik heel snel een reactie en regelde Ik Ben Aanwezig dat ik mijn geld van de 'verkeerde' voorstelling terugkrijg. Supervriendelijk, pijlsnel, zeer klantgericht. Klasse!

Gijs

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
Duidelijke website, fijne communicatie en erg gebruiksvriendelijk

Get2gether

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
* Mooie layout,
* Als er iets is, wordt je prima te woord gestaan en gaan ze ook direct aan de slag met je vraag of probleem
* Wellicht meer vrijheid bij het samenstellen van de gevraagde informatie voor de tickets.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn dat de klantenservice je bevalt, daar gaan we voor! We willen in de zeer nabije toekomst inderdaad de gevraagde onderdelen op de ticketshop optioneel maken voor jou als organisator.

Alleen de echt noodzakelijke invoervelden blijven dan over. Houd je beheeromgeving in de gaten voor de update hiervan.
William
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Duidelijk en goede service

Cv de verkeskop
Beugen