Bedrijfsgegevens

Website: www.ikbenaanwezig.nl
Adres: Hessenberg 2 6511 BT
Plaats: Nijmegen
Telefoon: +31 (0)24 206 2303

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Ik Ben Aanwezig
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
39 beoordelingen (12 maanden)
64 beoordelingen (totaal)
2058 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (30)
21% (8)
3% (1)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Het wordt allemaal heel fijn begeleid en is super makkelijk en goedkoop, helemaal top!
Verbeterpunten
 
Joris
Nijmegen

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Overzichtelijk, gebruikers vriendelijk, de app werkt erg goed en ben ten alle tijden vriendelijk te woord gestaan.
Verbeterpunten
Heb eerlijk gezegt geen verbeterpunten
Kevin
Rijen

Gepubliceerd op: 09/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goedkope courtage, overzichtelijke website,
Fijne app.
Verbeterpunten
IK
Robert van Woezik
Eindhoven

Gepubliceerd op: 05/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Leuk contact met contact personen, overall simpel en duidelijk systeem! Volgende editie gaan we hier weer gebruik van maken.
Verbeterpunten
 
Buiten Aden
Emmen

Gepubliceerd op: 03/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
De klantenservice is makkelijk te bereiken en zij geven duidelijke antwoorden.
Het scannen verliep heel makkelijk en snel.
Verbeterpunten
Meer filters in het online overzicht (leeftijd, geslacht etc). Dat is nu al zichtbaar, alleen er kan niet erg makkelijk op gefilterd worden.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Goed om te horen dat het soepel verliep. De functionaliteit van de statistieken worden onder de loep genomen, hartelijk dank voor het meedenken!
Willem van der Heijden/ Boerdonk Barst Los
Boerdonk

Gepubliceerd op: 03/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Perfect! Goede en snelle communicatie, overzichtelijke website. Professionele manier van kaartjes verkopen waar we veel complimenten over gehad hebben!
Verbeterpunten
 
InHaarKracht
Zeewolde

Gepubliceerd op: 27/09/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Vlotte en correcte service.
Duidelijke communicatie en zoveel mogelijk self-service wat zorgt voor een makkelijke opzet
Verbeterpunten
De scanningApp ontbreekt 2 belangrijke zaken.
* Na het scannen weergeven wat een type ticket het is.
* Een zoekfunctie voor als mensen hun ticket niet bijhebben / mail kwijt zijn / gsm plat is...
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Wij vinden het belangrijk dat je als organisatie altijd het beheer hebt over je eigen evenement, fijn dat dit is bevallen. We nemen je feedback over de app mee, de functionaliteiten zitten namelijk wel in onze scan-app, maar wellicht moeten we ze meer naar voren laten komen.
JoKriMo
Tervuren (Belgie)

Gepubliceerd op: 27/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
MEIJT.
Amsterdam

Gepubliceerd op: 26/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Ikbenaanwezig heeft alle moeite gedaan om onze bijzonder complexe ticketvraag voor elkaar te boksen - en dat is ze gelukt! Ze hebben veel programmeerwerk verzet om aan onze wensen te voldoen. Ons evenement bestond uit:
- Meerdere soorten tickets (volwassene, workshopgever, kind)
- Voor 1, 2 of 3 dagen
- Waarbij 1 persoon meerdere tickets bestelt
- En we wél de namen van alle bezoekers willen weten
- Én alle dagtickets, tweedagen-tickets én driedagentickets moeten uit 1 gezamenlijke pool komen.

Ze waren ook na kantooruren standby toen we de eerste keer live gingen: zo'n 200 kaartjes vlogen er in 8 minuten doorheen, zonder problemen. They did it en ik beveel ze van harte aan!
Verbeterpunten
Tussentijdse uitbetalingen kunnen alleen als je ook een contract met ze afsluit, en daarin zitten teveel eisen, zoals dat alle tickets voor je evenementen via Ikbenaanwezig.nl moeten worden verkocht. Dat mag wel wat soepeler.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
We denken altijd graag mee met onze klanten, dus zowel onszelf als ons systeem uitdagen doen we graag. En meekijken is uiteraard ook geen probleem, dat is de service die we zelf ook graag zouden krijgen.

Met de gebruikersovereenkomst voor tussentijdse uitbetalingen gaan we graag een langdurige relatie aan met onze klanten, waarbij we uiteraard je feedback meenemen, waarvoor dank!
Thijs van Stichting Bushcraft
Den Bosch

Gepubliceerd op: 13/09/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Klantvriendelijk. Website gebruiksvriendelijk.
Verbeterpunten
App Qontrast kan beter. Bij scannen is niet te zien welk ticket ik scan voor een bepaald evenement. (Dus bij één evenement verschillende tickets, is niet te zien wel soort ik zojuist gescand heb.)

Verder mis ik de mogelijkheid om een bepaald ticket handmatig aan te vinken, zodat ik bijv. het totaal aantal bezoekers in één oogopslag kan zien. (Voor wie de ticket niet mee heeft en ook geen telefoon om de ticket op te scannen.)

Is het mogelijk om alle tickethouders een bericht te sturen kort op het evenement om bijv. nog wat huishoudelijke mededelingen te kunnen delen?
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn te horen dat onze klantvriendelijkheid je beviel, daar doen we het voor. Uiteraard wel vervelend dat de app niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We kijken graag een volgende keer met je mee naar de instellingen van je tickets, zodat het scannen helemaal vlekkeloos verloopt. Graag vertel ik er nog bij dat we onze scan-app altijd verder ontwikkelen, zo kijken we ook naar een module om een bezoeker handmatig op te zoeken. Uiteraard kan het wel een lastige zijn als een bezoeker geen enkele vorm van een ticket- of aankoopbewijs laat zien, je wilt immers wel de juiste kaartkoper binnen hebben.

Je bezoekers kan je altijd een bericht sturen door gebruik te maken van de NAW-gegevens. Een mailadres is voorhanden in je beheeromgeving.
Klant

Gepubliceerd op: 06/09/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer