Website: www.ikbenaanwezig.nl
Plaats: Nijmegen
Telefoon: +31 (0)24 206 2303

Ik Ben Aanwezig
2058 keer bekeken

Pluspunten
Het wordt allemaal heel fijn begeleid en is super makkelijk en goedkoop, helemaal top!

Joris
Nijmegen

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Overzichtelijk, gebruikers vriendelijk, de app werkt erg goed en ben ten alle tijden vriendelijk te woord gestaan.
Heb eerlijk gezegt geen verbeterpunten
Kevin
Rijen

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Goedkope courtage, overzichtelijke website,
Fijne app.
IK
Robert van Woezik

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Leuk contact met contact personen, overall simpel en duidelijk systeem! Volgende editie gaan we hier weer gebruik van maken.

Buiten Aden
Emmen

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
De klantenservice is makkelijk te bereiken en zij geven duidelijke antwoorden.
Het scannen verliep heel makkelijk en snel.
Meer filters in het online overzicht (leeftijd, geslacht etc). Dat is nu al zichtbaar, alleen er kan niet erg makkelijk op gefilterd worden.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Goed om te horen dat het soepel verliep. De functionaliteit van de statistieken worden onder de loep genomen, hartelijk dank voor het meedenken!
Willem van der Heijden/ Boerdonk Barst Los
Boerdonk

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
Perfect! Goede en snelle communicatie, overzichtelijke website. Professionele manier van kaartjes verkopen waar we veel complimenten over gehad hebben!

InHaarKracht
Zeewolde

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Vlotte en correcte service.
Duidelijke communicatie en zoveel mogelijk self-service wat zorgt voor een makkelijke opzet
De scanningApp ontbreekt 2 belangrijke zaken.
* Na het scannen weergeven wat een type ticket het is.
* Een zoekfunctie voor als mensen hun ticket niet bijhebben / mail kwijt zijn / gsm plat is...
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Wij vinden het belangrijk dat je als organisatie altijd het beheer hebt over je eigen evenement, fijn dat dit is bevallen. We nemen je feedback over de app mee, de functionaliteiten zitten namelijk wel in onze scan-app, maar wellicht moeten we ze meer naar voren laten komen.
JoKriMo
Tervuren (Belgie)

Gepubliceerd op: 27/09/2018

MEIJT.

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Ikbenaanwezig heeft alle moeite gedaan om onze bijzonder complexe ticketvraag voor elkaar te boksen - en dat is ze gelukt! Ze hebben veel programmeerwerk verzet om aan onze wensen te voldoen. Ons evenement bestond uit:
- Meerdere soorten tickets (volwassene, workshopgever, kind)
- Voor 1, 2 of 3 dagen
- Waarbij 1 persoon meerdere tickets bestelt
- En we wél de namen van alle bezoekers willen weten
- Én alle dagtickets, tweedagen-tickets én driedagentickets moeten uit 1 gezamenlijke pool komen.

Ze waren ook na kantooruren standby toen we de eerste keer live gingen: zo'n 200 kaartjes vlogen er in 8 minuten doorheen, zonder problemen. They did it en ik beveel ze van harte aan!
Tussentijdse uitbetalingen kunnen alleen als je ook een contract met ze afsluit, en daarin zitten teveel eisen, zoals dat alle tickets voor je evenementen via Ikbenaanwezig.nl moeten worden verkocht. Dat mag wel wat soepeler.
Antwoord Ik Ben Aanwezig
We denken altijd graag mee met onze klanten, dus zowel onszelf als ons systeem uitdagen doen we graag. En meekijken is uiteraard ook geen probleem, dat is de service die we zelf ook graag zouden krijgen.

Met de gebruikersovereenkomst voor tussentijdse uitbetalingen gaan we graag een langdurige relatie aan met onze klanten, waarbij we uiteraard je feedback meenemen, waarvoor dank!
Thijs van Stichting Bushcraft
Den Bosch

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk. Website gebruiksvriendelijk.
App Qontrast kan beter. Bij scannen is niet te zien welk ticket ik scan voor een bepaald evenement. (Dus bij één evenement verschillende tickets, is niet te zien wel soort ik zojuist gescand heb.)

Verder mis ik de mogelijkheid om een bepaald ticket handmatig aan te vinken, zodat ik bijv. het totaal aantal bezoekers in één oogopslag kan zien. (Voor wie de ticket niet mee heeft en ook geen telefoon om de ticket op te scannen.)

Is het mogelijk om alle tickethouders een bericht te sturen kort op het evenement om bijv. nog wat huishoudelijke mededelingen te kunnen delen?
Antwoord Ik Ben Aanwezig
Fijn te horen dat onze klantvriendelijkheid je beviel, daar doen we het voor. Uiteraard wel vervelend dat de app niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We kijken graag een volgende keer met je mee naar de instellingen van je tickets, zodat het scannen helemaal vlekkeloos verloopt. Graag vertel ik er nog bij dat we onze scan-app altijd verder ontwikkelen, zo kijken we ook naar een module om een bezoeker handmatig op te zoeken. Uiteraard kan het wel een lastige zijn als een bezoeker geen enkele vorm van een ticket- of aankoopbewijs laat zien, je wilt immers wel de juiste kaartkoper binnen hebben.

Je bezoekers kan je altijd een bericht sturen door gebruik te maken van de NAW-gegevens. Een mailadres is voorhanden in je beheeromgeving.

Gepubliceerd op: 06/09/2018