Bedrijfsgegevens

Website: http://www.ihoesjes.nl
Adres: Hollandse Kade 16 1391 JD
Plaats: Abcoude
Telefoon: 0294 795157

iHoesjes.nl is gespecialiseerd in de verkoop van hoesjes en accessoires voor de iPhone & iPad. In onze shop vind je een uitgebreid assortiment van meer dan 2000 verschillende producten. Hiermee behoort iHoesjes tot één van de grootste Nederlandse webwinkels voor Apple hoesjes en accessoires. We verkopen vele A-merken en bij ons vind je altijd producten waar wij voor de volle 100% achterstaan. Bij ons vind je merken zoals; SwitchEasy, Griffin, Otterbox en Twelve South en dat voor de scherpste prijzen.

Voor ons is klantenservice erg belangrijk, de klant komt voor ons altijd op de eerste plaats. Als je op werkdagen voor 17:00 besteld kun je het de volgende dag al in huis verwachten. Briefpost is bij ons altijd gratis, wij nemen deze verzendkosten graag voor onze eigen rekening.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

iHoesjes.nl
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
74 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
22 beoordelingen (12 maanden)
3826 beoordelingen (totaal)
35694 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (13)
23% (5)
14% (3)
0% (0)
5% (1)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord iHoesjes.nl
Geachte klant Maarten_Karin,
We betreuren het ten zeerste dat uw bestelling (te) laat is gearriveerd en vernemen graag uw bestelnummer en afleverdatum om daarmee bij PostNL het onderzoek te kunnen starten.
Volgens onze procedure wordt het bestelde product dat voor 17:00 uur besteld is; op dezelfde werkdag per PostNL verzonden. Dat is ook aan u bevestigd. Normaal dienen wij dan bij PostNL een klacht in.
Kan het zijn dat het een bestelling van iHoes.nl betreft?? Dat is een ander bedrijf. indat geval verzoek
De telefoon is op werkdagen van 08:30 tot 17:30 u altijd bezet en wordt beantwoord. Emails worden binnen 24 uur op werkdagen beantwoord.
Voor de verzending zijn wij afhankelijk van PostNL waar deze klacht dan ook thuis zou moeten hore
M.elings
Bovenkarspel

Gepubliceerd op: 07/08/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Vorige week een bestelling geplaatst men zei binnen 48 uur thuis bezorgd. Dat was niet het geval nog even gewacht toen gebeld en gemaild aldoor geen reactie. Nu eindelijk ontvangen. Ik zou bij dit bedrijf nooit meer wat bestellen ze komen hun beloftes niet na en ik vindt het erg kwalijk dat ze niets van hun lieten horen.
Verbeterpunten
 

Bovenkarspel
24/07/2018

Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Ik kreeg uiteindelijk na een week een hoesje
De prijs was goed
Verbeterpunten
Na twee dagen geen bericht en geen hoesje in de post zelf maar gebeld.
Werd beloofd mij direct terug te bellen maar in plaats daarvan kreeg ik veel later (om 16:59) een mailtje. Hoesje waarbij op de website nog steeds stond 'direct uit voorraad leverbaar' bleek helemaal niet op voorraad, en zelfs bij hun leverancier niet leverbaar. Nu kreeg ik de vraag of ik dan een andere kleur wilde. Meteen teruggebeld maar mevrouw was natuurlijk al naar huis.
De collega aan de telefoon was gelukkig wel behulpzaam en heeft een andere kleur voor mij besteld bij hun leverancier, maar dit ging dan wel een aantal dagen duren. Toch maar gedaan, en het hoesje kwam na een aantal dagen dan ook met de post aan.

Ik had hier besteld omdat het hoesje in deze specifieke kleur nergens anders in Nederland te vinden was, maar uiteindelijk veel moeite gedaan en een week op een hoesje gewacht dat op andere websites in twee dagen leverbaar was geweest.
Antwoord iHoesjes.nl
Beste YM Wiggers,
Dank voor uw reactie waarmee wij de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Voorraad houden van alle mogelijke hoesjes in alle kleuren is een uitdaging die meestal goed lukt maar ook wel eens niet, zoals in uw geval.
In ieder geval is erover gecommuniceerd en is er een oplossing overeengekomen die ook geleverd is. Volgende keer hopen we in één keer te kunnen leveren.
Klant

Gepubliceerd op: 20/07/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.
Verbeterpunten
 
Cees
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 22/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle en goede reactie door iHoesjes op een negatieve beoordeling die voor iHoes bedoeld was.
Verbeterpunten
 
Antwoord iHoesjes.nl
Beste Harald,

Sorry voor uw vervelende ervaring. Weet u zeker dat dit bij ons(www.ihoesjes.nl) en niet bij ihoes.nl is? Deze verwarring komt namelijk vaker voor.
Als dit wel bij ons gebeurd is zou ik graag uw ordernummer doorkrijgen dan gaan we dit z.s.m. oplossen.

Met vriendelijke groet,

iHoesjes.nl Support
Anoniem
uit Twente

Gepubliceerd op: 04/05/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Snel verstuurd.
Verbeterpunten
We hebben de 3 Apple EarPods headset origineel MD827
retour gezonden met DHL. Nadien geen reactie gehad laat staan een restitutie.

Telefonisch ook niet bereikbaar alles moet via het formulier waar je geen reactie op krijgt!

Uitkijken met deze leverancier.......

uit Twente
20/04/2018

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
genoeg keus
Verbeterpunten
bezorging slecht duurde 3 werk dagen en niet 1 dag
olaf
amsterdam

Gepubliceerd op: 15/04/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen, na betaling ondanks diverse emails geen levering nog restitutie
In deze nav verzoek via kiyoh kopie van order en betaling verzonden naar leverancier, opnieuw geen reactie!! Inmiddels order bijna 1 maand geleden!
Verbeterpunten
Leveren of geld retourneren
Antwoord iHoesjes.nl
Beste,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met onze webshop.
Zou u ons kunnen adviseren wat uw order nummer is? Wij hebben geprobeerd uw order te vinden maar zien deze niet in ons systeem.
Ook de refereert mogelijk naar een andere webwinkel: iHoes.nl ???

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

iHoesjes.nl Support
Fred
Zandvoort

Gepubliceerd op: 26/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen, na betaling ondanks diverse emails geen levering nog restitutie
Verbeterpunten
Leveren of geld retourneren

Zandvoort
12/02/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle levering goed product
Verbeterpunten
 
Joze
Losser

Gepubliceerd op: 17/02/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle levering via brievenbus
Verbeterpunten
 
Ann
Almelo

Gepubliceerd op: 28/01/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering. Bij verkeerde kleur ook snelle omruilservice.
Verbeterpunten
 
Klant
Huizen, NL

Gepubliceerd op: 23/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ze namen de moeite om een niet nagekomen afspraak uit te leggen aan me.
Verbeterpunten
 
Jasper
Oost West en Middelbeers

Gepubliceerd op: 10/01/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ze beloven voor 17.00 uur besteld is de zelfde dag opsturen. Ik bestel rond 13.00 uur en krijg de volgende dag bericht dat het opgestuurd gaat worden. Vervolgens duurt het nog 2 dagen voor ik het product in huis heb.

Oost West en Middelbeers
27/12/2017

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer