Website: https://www.ibeo.nl
Adres: Condensatorweg 54 1014 AX
Telefoon: +31207542399

IBEO B.V.

Pluspunten
Wij werken sinds 1 januari 2018 met IBEO en vinden het een verademing. Attent, snel, oplossingsgericht en vooruitstrevend en dat ook nog eens op een leuke en gezellige manier. Wij hebben het gevoel dat wij echt samenwerken en het verkrijgen van inzicht en samenwerken om onze administratie steeds beter te krijgen. Wij raden IBEO zeker aan.

Derksen & Drolsbach

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Staan altijd klaar, goed bereikbaar en vriendelijk. Het wordt altijd opgelost!

Clint Bar Leijten

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten
Top online platform. Goede bereikbaarheid team. Betrokken medewerkers met inzicht in de onderneming. Keep it up.
Wellicht nog meer oplossingen bieden als interim financial controller. Dashboards, tools en apps die onderneming verder kunnen helpen in financiƫle stroomlijning.
Quirijn Kolff / Amsterdam Cheese Company

Gepubliceerd op: 19/04/2017

Pluspunten
Ik ben heel tevreden

A

Gepubliceerd op: 13/04/2017

Pluspunten
Houden rekening met je grootte van een bedrijf

Multum all clean
Den haag

Gepubliceerd op: 12/04/2017

Pluspunten
goede communicatie, handige software en vriendelijke mensen
tot nu toe nog weinig tegen gekomen. Blijf dit vasthouden en probeer de groei aan te blijven kunnen
Restaurant BREDA

Gepubliceerd op: 12/04/2017

Pluspunten
Bijzonder snelle en goede service tegen een heel scherpe, vaste prijs. Wat mij betreft een 10!
Beter kan bijna niet
Jaap/LEIJEN advocatuur

Gepubliceerd op: 11/04/2017

Pluspunten
- prettige samenwerking
- goed prijs/kwaliteitverhouding
- accuraatheid, heb in het verleden zelf wat onjuistheden moeten opsporen en corrigeren. Dit is de laatste 9 maanden flink verbeterd
- Management van verwachtingen: TIjdens aangifte IB was vanwege vakantie en afwezigheid bij ons niet duidelijk wie ons aanspreekpunt was. Heldere communicatie re overdracht zou in de toekomst handig zijn.

Gepubliceerd op: 07/10/2016

Pluspunten
Jong, ambitieus, meedenkend, geen uurtje factuurtje mentaliteit, innovatief, goed bereikbaar. Kort omschreven maar alleen zeer waardevol en gewaardeerd!
Over het algemeen erg positief. Maar bij deze wat feedback: Wellicht iets proactiever zijn, had in het begin het gevoel dat ik zelf voor veel correcties en aanpassingen in de administratie moest zorgen. Evt vaste halfjaarsgesprekken, hierin kan advies gegeven worden over de marges, kosten en koers van een bedrijf. Er is een dashboard maar de ondernemer leest hier toch andere dingen uit dan IBEO als advies bedrijf (evt benchmarken?) De jaarcijfers alleen analyseren is mosterd na de maaltijd.
Mischa - Panini

Gepubliceerd op: 01/09/2016

Pluspunten
Snelle reactie, mooi systeem en IBEO blijft nadenken over hoe dingen beter kunnen door vanuit de behoefte van de ondernemers. Leuke mensen en zelfsturende organisatie met een visie.
Pro-actief en gericht advies of informatie geven over bepaalde ontwikkelingen die interessant kunnen zijn voor de desbetreffende ondernemer. Meer f2f-gesprekken doen, bevoorbeeld (en minimaal) begin van het jaar (wat zijn de plannen van de ondernemer voor dat jaar), en einde van jaar. Hier haal je volgens mij als IBEO veel informatie uit over waar ook de behoeften liggen van de ondernemers. Maar ook vooral leuk om te horen waar de ondernemers mee bezig zijn. En omgekeerd, ik vind het ook leuk om te horen waarmee IBEO zich bezig houdt en wat jullie doelstellingen/plannen zijn. Zo kun je elkaar ook nog wat hulpvragen bijv. stellen.
Antwoord IBEO B.V.
Hoi Simina,

Dank voor je review met daarin je duidelijke feedback. We gaan je verbeterpunt zeker meenemen. Wij willen namelijk inderdaad graag weten waar jij mee bezig bent!

Groet,
Simina