Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
Goede adviseurs, snelle beoordelingen van hypotheek.
In de online omgeving moeten we soms wel veel scrollen bij de laatste stappen.
Hi Danny,

Dankjewel voor je mooie beoordeling! We proberen de hypotheek zo snel mogelijk voor jou te regelen, dus leuk dat je dit ook zo ervaren hebt.

De online omgeving is per 1 oktober nieuw bij Hypotheek24. Er valt nog een hoop feedback te verzamelen, zodat we kunnen verbeteren. Bedankt dus voor dit punt, dat gaan we meenemen.

Danny
Westdorpe

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Snel, gemakkelijk en tegen een scherpe prijs.
Online dossier kan beter/handiger worden vormgegeven.
Hi Lisa,

Dankjewel voor jouw beoordeling en leuk dat je het als gemakkelijk ervaren hebt.
We zijn het helemaal met je eens dat onze online omgeving aan verbetering toe was. Daarom hebben we per 1 oktober 2018 voor iedere klant een 'mijn omgeving' aangemaakt op Hypotheek24.nl.

Jij hebt net in de overgangsfase gezeten, dus heel logisch dat er nog wat aan scheelt. Je zou ons erg helpen als je daarom iets uitgebreider feedback geeft over wat er nog scheelt aan de online omgeving. Dit kan naar info@hypotheek24.nl. We zijn druk bezig feedback aan het verzamelen om de dienstverlening te verbeteren. Geen verplichting, maar we kunnen je feedback goed gebruiken.

Veel woonplezier in je woning!

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Eerste woning gekocht en hypotheek via jullie geregeld. Alles is vlekkeloos verlopen.
Geen verbeterpunten kunnen benoemen.
Hi Henk Jan,

Wat een leuk bericht om te horen dat alles vlekkeloos is verlopen en dat je geen verbeterpunten kunt noemen.

Ik wens je heel veel woonplezier in Ede.

henk jan
ede

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Webchat en communicatie via Whatsapp was snel en kundig. Konden snel dingen voor je uitzoeken en op 1x na altijd te bereiken. De informele manier van aanspreken beviel mij ook erg goed.
De website heeft her en der nog wat gebreken, maar is over het algemeen uitstekend. Bij het uploaden van documenten in stap 9 werden mijn bestanden ergens anders geplaatst, terwijl ik echt op de juiste plek uploadde. De stap betreft overlijdensrisicoverzekering heb ik nooit gezien tot een paar dagen voor uiteindelijke akkoord. Deze had ik zelf geregeld maar was verder geen probleem.
Hi Arwin,

Wauw, wat een mooi cijfer krijgen we van je. Leuk om te horen dat de communicatie via de chat en WhatsApp goed verliep. We zijn inmiddels ook gestart met videobellen, hopelijk krijgen we daar ook mooie reacties op.

Bedankt ook voor je tips. We gaan er zeker over nadenken om de stap van de orv eerder aan te bieden. Per 1 oktober heb je bij Hypotheek24 een persoonlijke omgeving. Hopelijk lost dat al een hoop op.

Heel erg bedankt voor je leuke beoordeling en veel woonplezier!

Arwin

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Goede voorlichting. Op korte termijn afspraken te maken. Vlotte afhandeling. Prettige medewerkers.
Makkelijker heen en weer kunnen gaan in de website om documenten te uploaden.
Hi Monique,

Wat fijn dat je het hele proces van de aanvraag als prettig hebt ervaren. Omdat we een online bedrijf zijn proberen we zo snel mogelijk alles af te handelen. Daar heb jij natuurlijk een bijdrage aan geleverd!

Bedankt ook voor het verbeterpunt. Wij zijn het helemaal met je eens, daarom zijn we ook druk bezig met een vernieuwde online omgeving.

Heel veel woonplezier in je nieuwe huis in Rotterdam.

Monique

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Snelle reacties op je vragen
Online omgeving reageert soms wat raar. Springt heen en weer tussen de stappen.
Hi Rene,

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling.
Wij streven er naar om zo snel mogelijk alle vragen te beantwoorden, daarom doen we dit via de chat, de telefoon én WhatsApp.

Over de verbeterpunten van de online omgeving zijn we het meer dan eens. Daarom zijn we druk bezig met het vernieuwen van de online omgeving.

Heel veel woonplezier in Leeuwarden!

Rene
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Perfect systeem, al voor ik een huis had gevonden en officieel klant was bij hypotheek24 kon ik al documenten uploaden en werden deze gecontroleerd, zodat toen ik mijn huis gevonden had, alles grotendeels al in orde was. Hypotheek24 is echt veeeeel goedkoper dan de concurrent en ik zou niet weten in welk opzicht ze voor die anderen onderdoen. BTW Judi heeft me fantatisch geholpen!

Hi Evert,

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met Hypotheek24 en dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Judi vond het erg leuk om te horen dat ze jullie fantastisch heeft geholpen!

Veel woonplezier in Eindhoven

Vriendelijke groeten,
Evert

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Snelle reactietijd, weten waar ze het over hebben
Soms snapte ik niet helemaal wat waar verwacht werd
Hi Marieke,

Goed om te horen dat we je zo snel en goed hebben kunnen helpen. Ik hoop dat de hypotheekcoaches je zo goed mogelijk hebben kunnen helpen als je even niet begreep wat er van je verwacht werd. Helemaal niet erg natuurlijk, het is best een klus zo'n hypotheek aanvragen. We proberen het zo makkelijk mogelijk voor je te maken.

Marieke
Roosendaal

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk, vakkundig, goede digitale omgeving en snelle service.
Er was onderling een verwarring over het deel van het renteaanbod dat ondertekend moest worden. Dit was wel snel opgelost.
Hoi Arnout,

Dankjewel voor je mooie complimenten! Dat vinden wij erg leuk om te horen. Vervelend dat er verwarring is ontstaan, maar gelukkig hebben we het voor je opgelost!

Arnout
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Snelle contact, leuk dat je via WhatsApp contact kan hebben. Voordelig en het personeel is altijd vriendelijk!
Geen, mooie service.
Hoi Kevin,

Dankjewel voor je leuke review.
We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen.

Heel veel woonplezier in Zoetermeer!

Kevin
Zoetermeer