Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
Goedkoop, vriendelijk, kennis van de markt.

Hoi Maurice,

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling!
We zijn heel erg blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen.

Veel woonplezier in Wijster!

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Snelle en soepele communicatie, ook s'avonds.
We zijn door omstandigheden best lang bezig geweest met de aanvraag, toch blijven ze tot het laatste moment zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hele proces is heel duidelijk opgezet. Documenten uploaden en de de status bekijken is erg gebruiksvriendelijk.
Omdat je alleen contact hebt op afstand moet je de boel zelf ook goed in de gaten houden. Je kunt elkaar snel verkeerd begrijpen. Eigenlijk door een misverstand icm (toen nog) matige kennis op gebied van energieneutrale woningen, heeft het mij aardig wat tijd gekost en daardoor stress opgeleverd. Daar in tegen lossen ze alles heel snel op en blijven ze communiceren. Dat is denk ik het belangrijkste in dit hele verhaal en daarom zou ik hypotheek24 nog steeds aanbevelen.

Bij ABN budget krijg je geen lagere rente na tekenen, toch stond de lagere dagrente in de tracker.

Ik kreeg later in het proces niet altijd automatisch meer een mailtje als er ergens in het dossier een update was gedaan, ik heb daarom tijdens de laatste fase de pagina bijna elk uur wel een keer gerefreshed :)
Beste Leon,

Bedankt voor jouw uitgebreide beoordeling.

Wat fijn dat je de communicatie als soepel en snel hebt ervaren. Daar streven we ook ├ęcht naar, aangezien we alles online doen.

Wat vervelend dat dit ook in jouw nadeel heeft gewerkt. Gelukkig hebben we dit voor je kunnen oplossen door goed te blijven communiceren.
Ik ga direct achter de automatische update aan. Het is natuurlijk van belang dat jij direct weet wat er is veranderd in jouw persoonlijke hypotheekdossier.

Heel erg bedankt voor de plus- en verbeterpunten en veel woonplezier in jouw nieuwe woning!

Leon
Hardenberg

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Snel.... Effici├źnt... Klantvriendelijk.... Value for your money!
Waar mogelijk, procedure versimpelen. Er zijn....echt!...verbeterpunten! Geen grote overigens
Beste Fred,

Heel erg bedankt voor jouw nuttige review.
We streven naar snelheid en efficiency in combinatie met klantvriendelijkheid, dus we zijn er erg blij mee!

Waar liggen jou verbeteringen voor de procedure? Als je het leuk vindt mag je deze punten mailen naar nadia@dgngroep.nl.

Fred
Tricht

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Beste Margreet,

Bedankt voor jouw perfecte cijfer!

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten

Mijn contact persoon had niet opgemerkt dat de aanvraag op 1 persoon stond terwijl het koopcontract op 2 personen wat aangepast moest worden. Zodoende wat onnodige vertraging opgelopen en moest ik ook vragen om uitstel mbt de ontbindende voorwaarden aan de verkopen wat geen fijne positie is.
Beste Daan,

Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Wat fijn dat je ondanks dit incident ons nog een 8 geeft. Ik heb begrepen dat onze hypotheekcoach inmiddels contact met je heeft gehad over de vertraging.

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling van documenten
Een keer via de chat informatie verkregen die niet helemaal bleek te kloppen. Bij telefonisch contact is dit wel netjes uitlegt / opgelost.
Ilona
Nijmegen

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Snel, correct, vriendelijk, attent.
Interpretatie van cijfers door lezer leidt soms tot verwarring. Wat voor verstrekker logisch is, is dat voor lezer niet altijd. Beter toelichten.
Weduwepensioen wordt niet in risicoafweging meegenomen. Niet logisch als je het risico wel weergeeft en afdekking niet belicht.
Chris
Linne

Gepubliceerd op: 01/05/2018

Pluspunten
Goedkoop en denken met je mee. Erg vriendelijk personeel.
Zorg ervoor dat wanneer bij een bepaalde hypotheekverstrekker, dat van te voren duidelijk wordt gemaakt aan de klant wat er allemaal aan documenten verzameld moeten worden. Het koste veel tijd om rond te komen omdat er telkens nieuwe documenten aangeleverd moesten worden.
Beste Eugene,

Hartelijk dank voor het mooie cijfer!
Goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen en bedankt voor de tip!

Toch tevreden klant
Berkel-enschot

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Ze bieden execution-only met bouwdepot aan. Dit kon ik bij andere aanbieders niet.

Makkelijk en snel alles uploaden.
Bij een nieuwe stap moesten er stukken gemaild worden. Dit werd vergeten, waardoor ik moest nabellen.
Beste Nick,

Wat fijn dat we konden helpen bij wat je zocht. Goed om te weten, daar gaan we even extra opletten zodat dit niet nog een keer gebeurd. Dankjewel voor je review.

Nick Evers
Weert

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
Betaalbaar en veel keuze
Site is na het inloggen is gewoon slecht te noemen. Zeer onduidelijk, levert veel vragen op. Waardoor jullie mdw meer vragen krijgen. Ook onduidelijk wanneer er nieuwe stukken zijn.
Beste Ulco,

Wat vervelend dat je de website zo hebt ervaren.
Toch willen we je bedanken voor deze review en de feedback.

Leeuwarden

Gepubliceerd op: 29/03/2018