Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
alles online regelen
overzichtelijk portaal
dagelijks voortgang
Hi Robbert,

Fijn dat je zoveel goede dingen kunt noemen over Hypotheek24.nl. Leuk dat je voor ons hebt gekozen.

Veel woonplezier!

Robbert
Halsteren

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Snelle reactie, gelijk online chatten. overzichtelijk dossier, makkelijk toegankelijk (uploaden van documenten).
Niet altijd teruggebeld door hypotheek coach.
Steeds een andere adviseur, waardoor toch wel andere adviezen. Daardoor duurt traject langer dan nodig (en wij hadden een strakke deadline).
Er werd gezegd dat hypotheek rond is twee weken na adviesgesprek, maar dat klopt niet. Neem daar echt minimaal een maand voor.
Hoi Ruud,

Bedankt voor je leuke beoordeling! Erg leuk om te horen dat de hypotheekaanvraag soepel is verlopen door de overzichtelijkheid en toegankelijkheid.

Je ontvangt bij Hypotheek24 altijd van één persoon het hypotheekadvies. Dit om te voorkomen dat je verschillende adviezen krijgt. In jouw geval is dit hypotheekadviseur Toni geweest. Voor alle andere contactmomenten wordt je doorverwezen naar jouw persoonlijke hypotheekcoach. Zij beantwoorden vragen en begeleiden je in het proces. Zij geven in geen enkel geval advies. Waarschijnlijk hebben meerdere hypotheekcoaches jouw dossier behandeld om de doorloop te versnellen, maar ik begrijp dat dit verwarrend is geweest.

R. Loon

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Gemak en behulpzaamheid staan voorop. En dan moet ik niet vergeten dat het personeel heel vriendelijk is en hun afspraken nakomen.

Kasper

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Snelle en duidelijke communicatie via live chat op site.
Ik had wat problemen met het uploaden van bestanden.
Hi Mike,

Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen. Hopelijk hebben we jou gedurende het uploaden van bestanden ook kunnen helpen. Onze hypotheekcoaches vertellen je namelijk graag hoe het werkt of hoe je de bestanden precies moet uploaden. Als het een technische storing was is dat natuurlijk vervelend... We proberen dit iedere dag te verbeteren.

Veel woonplezier in Purmerend!

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Vlot en behulpzaam
Erg vriendelijk
Jong en ambitieus
Betrouwbaar en goed op de hoogte van mogelijkheden
Wij zijn super tevreden!
Communicatie mag iets actiever. Wij als kopers hebben geen idee hoe lang je moet wachten en of iets ‘normaal’ is of niet. Ik moest een aantal keer zelf er achteraan wat de status was.
Beste Marlijn,

Heel erg bedankt voor jouw review!
We zijn ontzettend blij dat jullie super tevreden over onze dienstverlening zijn.

Bedankt ook voor het verbeterpunt. We proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over de status in jouw persoonlijke dossier. Als er documenten bij de geldverstrekker liggen dan kunnen wij helaas niet altijd met zekerheid zeggen hoe lang het gaat duren. We proberen dan altijd een indicatie te geven.

Veel woonplezier in Epse!

Marlijn
Deventer

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Goedkoop, vriendelijk, kennis van de markt.

Hoi Maurice,

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling!
We zijn heel erg blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen.

Veel woonplezier in Wijster!

Vriendelijke groeten,

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Snelle en soepele communicatie, ook s'avonds.
We zijn door omstandigheden best lang bezig geweest met de aanvraag, toch blijven ze tot het laatste moment zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hele proces is heel duidelijk opgezet. Documenten uploaden en de de status bekijken is erg gebruiksvriendelijk.
Omdat je alleen contact hebt op afstand moet je de boel zelf ook goed in de gaten houden. Je kunt elkaar snel verkeerd begrijpen. Eigenlijk door een misverstand icm (toen nog) matige kennis op gebied van energieneutrale woningen, heeft het mij aardig wat tijd gekost en daardoor stress opgeleverd. Daar in tegen lossen ze alles heel snel op en blijven ze communiceren. Dat is denk ik het belangrijkste in dit hele verhaal en daarom zou ik hypotheek24 nog steeds aanbevelen.

Bij ABN budget krijg je geen lagere rente na tekenen, toch stond de lagere dagrente in de tracker.

Ik kreeg later in het proces niet altijd automatisch meer een mailtje als er ergens in het dossier een update was gedaan, ik heb daarom tijdens de laatste fase de pagina bijna elk uur wel een keer gerefreshed :)
Beste Leon,

Bedankt voor jouw uitgebreide beoordeling.

Wat fijn dat je de communicatie als soepel en snel hebt ervaren. Daar streven we ook écht naar, aangezien we alles online doen.

Wat vervelend dat dit ook in jouw nadeel heeft gewerkt. Gelukkig hebben we dit voor je kunnen oplossen door goed te blijven communiceren.
Ik ga direct achter de automatische update aan. Het is natuurlijk van belang dat jij direct weet wat er is veranderd in jouw persoonlijke hypotheekdossier.

Heel erg bedankt voor de plus- en verbeterpunten en veel woonplezier in jouw nieuwe woning!

Leon
Hardenberg

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Snel.... Efficiënt... Klantvriendelijk.... Value for your money!
Waar mogelijk, procedure versimpelen. Er zijn....echt!...verbeterpunten! Geen grote overigens
Beste Fred,

Heel erg bedankt voor jouw nuttige review.
We streven naar snelheid en efficiency in combinatie met klantvriendelijkheid, dus we zijn er erg blij mee!

Waar liggen jou verbeteringen voor de procedure? Als je het leuk vindt mag je deze punten mailen naar nadia@dgngroep.nl.

Fred
Tricht

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Beste Margreet,

Bedankt voor jouw perfecte cijfer!

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten

Mijn contact persoon had niet opgemerkt dat de aanvraag op 1 persoon stond terwijl het koopcontract op 2 personen wat aangepast moest worden. Zodoende wat onnodige vertraging opgelopen en moest ik ook vragen om uitstel mbt de ontbindende voorwaarden aan de verkopen wat geen fijne positie is.
Beste Daan,

Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Wat fijn dat je ondanks dit incident ons nog een 8 geeft. Ik heb begrepen dat onze hypotheekcoach inmiddels contact met je heeft gehad over de vertraging.

Gepubliceerd op: 18/05/2018