Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
Transparante vergelijking van verschillende aanbieders, waardoor je kunt 'shoppen' op bijvoorbeeld prijs.
- Meer advies geven, het voelt alsof je aan het zwemmen bent. Deze propositie lijkt alleen geschikt voor echte starters
- Zorgen dat er minder documenten nodig zijn, dat er geen dubbelingen van documenten geupload hoeven te worden, dat duidelijker is welk document wel en niet is geupload.
- Zorg dat je vanuit je dossier je documenten kunt inzien, na upload van je documenten heb je geen id meer wat wat is
- Verbeter communicatie, er wordt bijvoorbeeld vaak niet gereageerd op vragen via email en communicatie gaat over heel veel schijven
- De coach moet vanaf het begin veel meer betrokken zijn. John maakte een capabele indruk, maar ging pas iets doen toen in de afrondingsfase toen alle spullen al naar geldverstrekker waren, terwijl de meeste vragen daarvoor al spelen.
- Zorg dat het hele traject korter duurt, dit was een langslepende aangelegenheid.
Beste Djujan,

We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.

We willen je er graag op wijzen dat je hebt gekozen om je hypotheek zelf af te sluiten, het zogenaamde ‘execution only’. Dat betekent dat je geen hypotheekadvies krijgt. Het hypotheekadvies hadden we je graag gegeven want het is mogelijk om daar voor te kiezen.

Het aantal documenten kunnen wij helaas niet verminderen. Bij iedere geldverstrekker, bemiddelaar of hypotheekadviseur zal je delfde documenten moeten aanleveren.

Vaak is het zo dat hoe sneller de opgevraagde documenten geüpload worden, hoe sneller de hypotheek rond is.

De rest van je feedback nemen we mee bij het verbeteren van toekomstige hypotheekaanvragen.

Het team van Hypotheek24.
Djujan Bijstra
Huizen

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Beste Jasper,

Jammer dat je het afsluiten van je hypotheek met een onvoldoende hebt beoordeeld.

We hadden graag verbeterpunten gezien in je review zodat wij je feedback kunnen meenemen voor hypotheekaanvragen die in de toekomst gedaan zullen worden.

Het team van Hypotheek24.nl

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Documenten worden binnen 24 uur beoordeeld (prima!!).
Prijs is prima.
"Simpel" is het niet! Leest u maar mee.
Er worden bij de eerste stap documenten gevraagd. Dit kost tijd om te achterhalen. Die worden aangeleverd. Eerste aanzet is gedaan. Vervolgens kies je een aanbieder. Er worden dan nog meer documenten gevraagd! Dit kost nog meer tijd. Documenten worden binnen 24 uur beoordeeld (prima!!). Echter, er worden nog meer en andere documenten gevraagd! Die blijken dan onvoldoende inzicht te geven en dientengevolge willen ze nog meer documenten hebben, wat in eerste instantie of tweede of derde instantie niet werd gevraagd. Zeer vervelend. Zeer tijdrovend.
Je moet continu zelf bellen naar ze om de status te horen. Bij het bellen krijg je steeds een andere person die je wilt gaan helpen. Zelfs als je aandringt voor je coach willen ze je toch helpen (weghouden bij je coach).
De coach moet je continu aansturen en pushen; diverse keren heeft hij zijn afspraken niet nagekomen.
Het is ook geen 'coach'. Het is iemand die je stukken beoordeelt, extra opvraagd en documenten doorstuurt. Er wordt helemaal niet onderhandeld of bemiddelt met de hypotheekverstrekker. Mijn coach is een dossierschuiver gebleken (die zoals eerder aangegeven is, ook zijn afspraken niet nakwam).
Uiteindelijk verlenging moeten aanvragen bij de makelaar om de ontbindende voorwaarden op te schorten, omdat door alle benodigde (extra) tijd de hypotheekofferte nog steeds niet was goedgekeurd.
Kortom, ons bracht het: irritatie, tijdrovend, onzekerheid, stress, boosheid.
Antwoord Hypotheek24.nl
We hebben Marco Kivit telefonisch gesproken en we vinden het vervelend dat hij zijn hypotheekaanvraag als vervelend en tijdrovend heeft ervaren. De feedback die hij ons geeft voor toekomstige hypotheekaanvragen nemen we mee bij het verbeteren van onze dienstverlening.

Marco Kivit waardeert dat wij met zijn feedback aan de slag gaan en hij is blij met het eindresultaat: een afgeronde hypotheek tegen een goede prijs.

Vriendelijke groet,

Hypotheek24.nl