Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
De prijs is laag
Zorg ervoor dat adviseurs juiste informatie geven en in het geval van overdracht op zijn minst hetzelfde advies geven.
Beste Wilco,

Wat vervelend je een vertraging hebt opgelopen, doordat de overdracht intern niet goed is gegaan.

Gelukkig is dit uiteindelijk binnen 24 uur opgelost. Onze excuses.

Vriendelijke groet,
Hypotheek24.nl
Wilco

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Goedkoop, maar daar is ook alles mee gezegd. Sommige medewerkers waren vriendelijk, behulpzaam en kwamen hun afspraken na, maar veel ook niet..
Beter verwachtingen aangeven
Meer informeren en communiceren
Duidelijk en eerlijk zijn
GOED PERSONEEL AANNEMEN..
Hoi Lidewij,
Wat vervelend dat je de dienstverlening van Hypotheek24 zo hebt ervaren. Toch willen we je bedanken voor deze review. Kun je aangeven welke afspraken niet zijn nagekomen, zodat we in het vervolg klanten beter kunnen helpen?
Vriendelijke groeten,
Nadia
amsterdam

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Transparante vergelijking van verschillende aanbieders, waardoor je kunt 'shoppen' op bijvoorbeeld prijs.
- Meer advies geven, het voelt alsof je aan het zwemmen bent. Deze propositie lijkt alleen geschikt voor echte starters
- Zorgen dat er minder documenten nodig zijn, dat er geen dubbelingen van documenten geupload hoeven te worden, dat duidelijker is welk document wel en niet is geupload.
- Zorg dat je vanuit je dossier je documenten kunt inzien, na upload van je documenten heb je geen id meer wat wat is
- Verbeter communicatie, er wordt bijvoorbeeld vaak niet gereageerd op vragen via email en communicatie gaat over heel veel schijven
- De coach moet vanaf het begin veel meer betrokken zijn. John maakte een capabele indruk, maar ging pas iets doen toen in de afrondingsfase toen alle spullen al naar geldverstrekker waren, terwijl de meeste vragen daarvoor al spelen.
- Zorg dat het hele traject korter duurt, dit was een langslepende aangelegenheid.
Beste Djujan,

We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.

We willen je er graag op wijzen dat je hebt gekozen om je hypotheek zelf af te sluiten, het zogenaamde ‘execution only’. Dat betekent dat je geen hypotheekadvies krijgt. Het hypotheekadvies hadden we je graag gegeven want het is mogelijk om daar voor te kiezen.

Het aantal documenten kunnen wij helaas niet verminderen. Bij iedere geldverstrekker, bemiddelaar of hypotheekadviseur zal je delfde documenten moeten aanleveren.

Vaak is het zo dat hoe sneller de opgevraagde documenten geüpload worden, hoe sneller de hypotheek rond is.

De rest van je feedback nemen we mee bij het verbeteren van toekomstige hypotheekaanvragen.

Het team van Hypotheek24.
Djujan Bijstra
Huizen

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Beste Jasper,

Jammer dat je het afsluiten van je hypotheek met een onvoldoende hebt beoordeeld.

We hadden graag verbeterpunten gezien in je review zodat wij je feedback kunnen meenemen voor hypotheekaanvragen die in de toekomst gedaan zullen worden.

Het team van Hypotheek24.nl

Gepubliceerd op: 03/08/2017