Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
Online omgeving is makkelijk, chatfunctie is fijn en lange openingstijden.
Betere opleiding voor medewerkers, er waren veel fouten op de inhoud en veel fouten in accuratesse van de aanvraag. Meer tijd kwijt geweest met het corrigeren van de aanvraag dan als we het zelf hadden gedaan (zoals mijn vorige hypotheek), helaas was zelf doen niet mogelijk. Daarom ook vrij duur voor een slechte service die meer tegenwerkte dan meewerkte.. naast betere opleiding dus ook execution only verbreden voor geinformeerde gebruikers.
Antwoord Hypotheek24.nl
Beste Sophia,

Wat vervelend dat jullie het zo ervaren hebben bij Hypotheek24.nl. Het is absoluut niet de bedoeling dat er fouten gemaakt worden tijdens de hypotheekaanvraag en zeker niet als dat ten koste gaat van de service!
We gaan daarom overleggen met de betreffende hypotheekcoach. Heel erg bedankt voor je feedback.

Bedankt ook voor de suggestie om execution only te verbreden. Wij zijn hier natuurlijk ook voor! Helaas kunnen wij alleen execution only aanbieden bij banken die dit zelf aanbieden. We zijn dus afhankelijk van de banken. Wellicht dat in de toekomst er meer mogelijkheden zijn voor execution only.

Veel woonplezier - ondanks de vervelende ervaring - in Leiden!

Vriendelijke groeten,
Nadia Wittebol