Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
Goede prijs
Snelle reactie
Duidelijke communicatie

Pim
Wijchen

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Uitstekende ervaring met Hypotheek24!

Op vrijdagmiddag ons eerste adviesgesprek met Daan. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en heeft actief meegedacht in ons belang.

Op internet kom je mooie slogans tegen zoals ''hypotheek binnen een week''. Ik dacht altijd dat dit mooie verkooppraatjes waren, maar bij Hypotheek24 is dit mogelijk! Binnen een week was mijn hypotheekaanvraag rond en heb ik de offerte getekend! Chapeau!

Na het adviesgesprek is ons dossier overgedragen aan hypotheekcoach Kim. Zij heeft ons keurig op de hoogte gehouden met statusupdates van ons dossier. Op vragen tussendoor heeft zij snel gereageerd (o.a. via de app).

Ook een compliment voor Maria en haar collega's van de klantenservice, die altijd snel en vriendelijk antwoord geven op kleine vragen.

Al met al beveel ik Hypotheek24 absoluut aan bij het afsluiten van een hypotheek. Ik kom in de toekomst zeker weer terug.
Het online dossier cq. persoonlijke omgeving is niet altijd even duidelijk.
Maxime

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
snel , vriendelijk, duidelijk, niet te duur
vragen vaak om hetzelfde bestand weer te uploaden wat een stap eerder dan ook al moest.
Harlingen

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten

betere foutafhandeling bij uploaden bestanden
Zwolle

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Relatief goedkoop.
- website verbeteren (veel problemen gehad in het begin)
- duidelijker zijn over welke documenten nodig zijn (geen onnodige documenten opvragen)
- advies zorgvuldiger rapporteren (er stonden veel fouten in adviesrapport)
- overall tijdslijnen beter bewaken (in mijn geval vooral op het gebied van de ORV)

Al met al was hypotheek24.nl voor mij een overbodige schakel tussen mij en de geldverstrekker die geen waarde heeft toegevoegd en wel tijd en 1350 euro heeft gekost.
Geert
Maarssen

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Frits
Dongen

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Mijn ervaring met Hypotheek24 is uitstekend.
Door Hypotheek24 had ik een hypotheek geregeld binnen 2 dagen, een recordje!

Ik had mijn hypotheekadvies gesprek op donderdagavond. De vrijdagochtend heeft mijn adviseur de aanvraag ingediend en maandag kreeg ik de hypotheekofferte van de ING!

Ik twijfelde eerst aan om alleen aanvraag te nemen, dus geen advies gesprek. Maar die 300 euro is het dubbel en dwars waard.

Ik kreeg kundig advies van Daan Holterman. Het viel mij op dat hij ook veel kennis had van aanverwante onderwerpen, zoals op fiscaal gebied. Heel fijn! Ook was Daan helder in zijn communicatie. Complexe materie legde hij op een 'Jip-en-Janneke' manier uit. Sympathieke en zeer kundige adviseur!

Vervolgens werd het traject verder begeleid door coach Kim Veraar. Zij was zo aardig om na te gaan of er sprake was van een 'recordje'!

Ik heb gekozen voor advies en begeleiding. Dus het pakketje van 950 euro in totaal.

De online-rekentool van Hypotheek24 is handig gemaakt. Het gaf mij structuur, overzicht en daardoor was alles behapbaar.

Het initiële contact was om eerst wegwijs te raken met Hypotheek24. Damian was erg behulpzaam om de procedures door te lichten. Hierdoor kreeg ik vertrouwen in de diensten van Hypotheek24.

Damian, Kim en Daan! Bedankt, superblij met de service!
Een User Interface glitch, maar dat zal denk ik wel snel verholpen worden.
Batman

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Goede communicatie, proactief en zeer goede hulp indien nodig. Meer dan tevreden over het hele proces, stukker goedkoper dan de makelaar op de hoek met een betere service
Mobiele lay out soms niet navigatie vriendelijk.
Benjamin

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Zeer vakkundig personeel
Aantrekkelijke tarieven
Ruime keuze van hypotheekverstrekkers
Duidelijkere instructies bij aanleveren documenten
Martijn van de Korput

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Heel goed, vriendelijk en vooral ook snel geholpen, zowel tijdens advies als tijdens de bemiddeling. In andere recensies zag ik staan dat men niet meer goed hielp na de betaling. Totaal niet zo ervaren, alles werd supersnel doorgezet en als er iets niet goed was snel teruggekoppeld. Binnen een paar dagen door het hele proces heen!
De online omgeving werkt goed, maar kan iets beter. Bijvoorbeeld terug kunnen downloaden wat je zelf hebt geüpload (dan weet je zeker wat je ook alweer had gestuurd). En ondanks dat ik advies had wilde de online omgeving graag dat ik de toets deed (wat niet heel erg is overigens, beetje kennis is altijd goed, maar wel een kleine bug denk ik)

Gepubliceerd op: 05/02/2019