Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
Hypotheek tegen zeer goed prijs in orde gemaakt. Prima service en vriendelijk!
Geen, ga zo door.
Ricardo
Muiden

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Goede adviseurs, snelle beoordelingen van hypotheek.
In de online omgeving moeten we soms wel veel scrollen bij de laatste stappen.
Hi Danny,

Dankjewel voor je mooie beoordeling! We proberen de hypotheek zo snel mogelijk voor jou te regelen, dus leuk dat je dit ook zo ervaren hebt.

De online omgeving is per 1 oktober nieuw bij Hypotheek24. Er valt nog een hoop feedback te verzamelen, zodat we kunnen verbeteren. Bedankt dus voor dit punt, dat gaan we meenemen.

Veel woonplezier!
Danny
Westdorpe

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Snel, gemakkelijk en tegen een scherpe prijs.
Online dossier kan beter/handiger worden vormgegeven.
Hi Lisa,

Dankjewel voor jouw beoordeling en leuk dat je het als gemakkelijk ervaren hebt.
We zijn het helemaal met je eens dat onze online omgeving aan verbetering toe was. Daarom hebben we per 1 oktober 2018 voor iedere klant een 'mijn omgeving' aangemaakt op Hypotheek24.nl.

Jij hebt net in de overgangsfase gezeten, dus heel logisch dat er nog wat aan scheelt. Je zou ons erg helpen als je daarom iets uitgebreider feedback geeft over wat er nog scheelt aan de online omgeving. Dit kan naar info@hypotheek24.nl. We zijn druk bezig feedback aan het verzamelen om de dienstverlening te verbeteren. Geen verplichting, maar we kunnen je feedback goed gebruiken.

Veel woonplezier in je woning!

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Eerste woning gekocht en hypotheek via jullie geregeld. Alles is vlekkeloos verlopen.
Geen verbeterpunten kunnen benoemen.
Hi Henk Jan,

Wat een leuk bericht om te horen dat alles vlekkeloos is verlopen en dat je geen verbeterpunten kunt noemen.

Ik wens je heel veel woonplezier in Ede.

henk jan
ede

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
alles online regelen
overzichtelijk portaal
dagelijks voortgang
Hi Robbert,

Fijn dat je zoveel goede dingen kunt noemen over Hypotheek24.nl. Leuk dat je voor ons hebt gekozen.

Veel woonplezier!

Robbert
Halsteren

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Webchat en communicatie via Whatsapp was snel en kundig. Konden snel dingen voor je uitzoeken en op 1x na altijd te bereiken. De informele manier van aanspreken beviel mij ook erg goed.
De website heeft her en der nog wat gebreken, maar is over het algemeen uitstekend. Bij het uploaden van documenten in stap 9 werden mijn bestanden ergens anders geplaatst, terwijl ik echt op de juiste plek uploadde. De stap betreft overlijdensrisicoverzekering heb ik nooit gezien tot een paar dagen voor uiteindelijke akkoord. Deze had ik zelf geregeld maar was verder geen probleem.
Hi Arwin,

Wauw, wat een mooi cijfer krijgen we van je. Leuk om te horen dat de communicatie via de chat en WhatsApp goed verliep. We zijn inmiddels ook gestart met videobellen, hopelijk krijgen we daar ook mooie reacties op.

Bedankt ook voor je tips. We gaan er zeker over nadenken om de stap van de orv eerder aan te bieden. Per 1 oktober heb je bij Hypotheek24 een persoonlijke omgeving. Hopelijk lost dat al een hoop op.

Heel erg bedankt voor je leuke beoordeling en veel woonplezier!

Arwin

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Snelle reactie, gelijk online chatten. overzichtelijk dossier, makkelijk toegankelijk (uploaden van documenten).
Niet altijd teruggebeld door hypotheek coach.
Steeds een andere adviseur, waardoor toch wel andere adviezen. Daardoor duurt traject langer dan nodig (en wij hadden een strakke deadline).
Er werd gezegd dat hypotheek rond is twee weken na adviesgesprek, maar dat klopt niet. Neem daar echt minimaal een maand voor.
Hoi Ruud,

Bedankt voor je leuke beoordeling! Erg leuk om te horen dat de hypotheekaanvraag soepel is verlopen door de overzichtelijkheid en toegankelijkheid.

Je ontvangt bij Hypotheek24 altijd van één persoon het hypotheekadvies. Dit om te voorkomen dat je verschillende adviezen krijgt. In jouw geval is dit hypotheekadviseur Toni geweest. Voor alle andere contactmomenten wordt je doorverwezen naar jouw persoonlijke hypotheekcoach. Zij beantwoorden vragen en begeleiden je in het proces. Zij geven in geen enkel geval advies. Waarschijnlijk hebben meerdere hypotheekcoaches jouw dossier behandeld om de doorloop te versnellen, maar ik begrijp dat dit verwarrend is geweest.

R. Loon

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Gemak en behulpzaamheid staan voorop. En dan moet ik niet vergeten dat het personeel heel vriendelijk is en hun afspraken nakomen.

Kasper

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Goede voorlichting. Op korte termijn afspraken te maken. Vlotte afhandeling. Prettige medewerkers.
Makkelijker heen en weer kunnen gaan in de website om documenten te uploaden.
Hi Monique,

Wat fijn dat je het hele proces van de aanvraag als prettig hebt ervaren. Omdat we een online bedrijf zijn proberen we zo snel mogelijk alles af te handelen. Daar heb jij natuurlijk een bijdrage aan geleverd!

Bedankt ook voor het verbeterpunt. Wij zijn het helemaal met je eens, daarom zijn we ook druk bezig met een vernieuwde online omgeving.

Heel veel woonplezier in je nieuwe huis in Rotterdam.

Monique

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Snelle reacties op je vragen
Online omgeving reageert soms wat raar. Springt heen en weer tussen de stappen.
Hi Rene,

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling.
Wij streven er naar om zo snel mogelijk alle vragen te beantwoorden, daarom doen we dit via de chat, de telefoon én WhatsApp.

Over de verbeterpunten van de online omgeving zijn we het meer dan eens. Daarom zijn we druk bezig met het vernieuwen van de online omgeving.

Heel veel woonplezier in Leeuwarden!

Rene
Leeuwarden