Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
Zeer sterke en snelle communicatie en altijd behulpzaam!

Kevin van den Brink

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Snelle en soepele communicatie, ook s'avonds.
We zijn door omstandigheden best lang bezig geweest met de aanvraag, toch blijven ze tot het laatste moment zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hele proces is heel duidelijk opgezet. Documenten uploaden en de de status bekijken is erg gebruiksvriendelijk.
Omdat je alleen contact hebt op afstand moet je de boel zelf ook goed in de gaten houden. Je kunt elkaar snel verkeerd begrijpen. Eigenlijk door een misverstand icm (toen nog) matige kennis op gebied van energieneutrale woningen, heeft het mij aardig wat tijd gekost en daardoor stress opgeleverd. Daar in tegen lossen ze alles heel snel op en blijven ze communiceren. Dat is denk ik het belangrijkste in dit hele verhaal en daarom zou ik hypotheek24 nog steeds aanbevelen.

Bij ABN budget krijg je geen lagere rente na tekenen, toch stond de lagere dagrente in de tracker.

Ik kreeg later in het proces niet altijd automatisch meer een mailtje als er ergens in het dossier een update was gedaan, ik heb daarom tijdens de laatste fase de pagina bijna elk uur wel een keer gerefreshed :)
Leon
Hardenberg

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
vriendelijk personeel en helder stappenplan

Hein

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Professionele, aardige mensen die je ten alle tijden direct helpen.
De hypotheekofferte in 2 documenten aanleveren zodat de klant weet wat hij precies ondertekend terug moet sturen. 1 exemplaar voor de klant zelf.
Lisanne Hessen
Zwaag

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
- prijs
- klantvriendelijkheid
- service
- snelheid
- duidelijke eigen omgeving
- wat (meer) gaan doen in woonhuisverzekeringen
Beste Ad,

Heel erg bedankt voor jouw review. Wij hebben met plezier de hypotheekaanvraag van uw zoon Yoeri van Wingerden gedaan.

Een goede tip om wat meer in woonhuisverzekeringen te gaan doen! Het is ook een wens van ons om dat te gaan realiseren.

Ad van Wingerden
Klundert

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
- Voornamelijkste positieve punt is de prijs: erg goedkoop in vergelijking met andere hypotheekadviseurs.
- Snelle en vriendelijke communicatie, zo goed als altijd binnen de dag een reactie.
- Erg goed bereikbaar: telefonisch en via chat erg goed bereikbaar.
- Veel info beschikbaar op website
- Kennis en nauwkeurigheid van werknemers: samen met onze hypotheekadviseur hadden we een keuze gemaakt voor een hypotheekverstrekker, maar toen we akkoord wilden geven bleek die hypotheekverstrekker geen hypotheken te geven aan mensen in mijn situatie.
- online omgeving staat niet op punt: als je bv in stap 8 documenten moet uploaden, start je na het inloggen bij stap 4, waardoor je alle stappen ertussen moet doorlopen voor je aan stap 8 bent. Daarnaast kregen we op een cruciaal moment geen melding dat we een aantal documenten moesten doorsturen, waardoor de melding een aantal dagen is blijven openstaan zonder dat we dit hadden opgemerkt. Email-update zou handig zijn, en als er na een aantal dagen geen actie is zou een persoonlijk contact aangewezen zijn.
- Je moet bereid zijn om zelf een groot deel van het 'uitzoekwerk' te doen: je bespaart in vergelijking met andere hypotheekverstrekkers op geld, maar ook voor een deel op service. Er werken voornamelijk jonge mensen, die (zo lijkt het) nog niet allemaal evenveel ervaring hebben. Je zal zelf goed moeten opletten!
- Renteblad: ze wilden of konden geen renteblad aanleveren, waarop een overzicht wordt gegeven van de risicoklassen en bijbehorende rentes die een hypotheekverstrekker aanhoudt. Wel handig om hier een officieel document van te hebben. Ik heb hiervoor contact moeten opnemen met de hypotheekverstrekker, en die verwees simpelweg naar een document op de website. Hypotheek24 had dit moeten aanleveren
Beste Leandro,

Heel erg bedankt voor jouw uitgebreide review. Daar kunnen we echt wat mee!
We streven er naar om goed bereikbaar te zijn met vriendelijk personeel, dus heel fijn dat je dit benoemt!
We begrijpen de verbeterpunten ook. Ik heb ze intern uitgezet, zodat we ermee aan de slag kunnen!

Veel woonplezier in Breda!

Vriendelijke groeten,
Leandro

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Beste Ronald,

Dankjewel voor jouw mooie cijfer!
Zie je een kans om wat plus- en verbeterpunten toe te voegen,? Dan delen we jouw review graag op de homepage!

Groetjes,

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Strak geregeld. Goede afspraken gemaakt, Ideeën worden aangeleverd. Vanachter je eigen bureau. Niet moeilijk doen als het niet hoeft. Wijzen op extra mogelijkheden.

Beste Pieter,

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling. We zijn erg blij met alle positieve punten die je opnoemt.

Pieter Lagraauw
's-Gravenzande

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Snel.... Efficiënt... Klantvriendelijk.... Value for your money!
Waar mogelijk, procedure versimpelen. Er zijn....echt!...verbeterpunten! Geen grote overigens
Beste Fred,

Heel erg bedankt voor jouw nuttige review.
We streven naar snelheid en efficiency in combinatie met klantvriendelijkheid, dus we zijn er erg blij mee!

Waar liggen jou verbeteringen voor de procedure? Als je het leuk vindt mag je deze punten mailen naar nadia@dgngroep.nl.

Fred
Tricht

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Beste Margreet,

Bedankt voor jouw perfecte cijfer!

Gepubliceerd op: 01/06/2018