Website: https://www.hypotheek24.nl
Adres: Keizersgracht 424 1016GC
Telefoon: 020 26 11 666

Hypotheek24.nl

Pluspunten
Hypotheek24 is erg snel met antwoorden op vragen, zowel via e-mail, website als telefoon. Het adviesgesprek met de kundige adviseur was erg verhelderend en we kregen goede tips over zaken die we zelf niet snel hadden achterhaald. Voor het adviesgesprek en begeleiding hebben we uiteindelijk een bedrag betaald wat ik meer in verhouding vind staan tot het geleverde dan bij de gemiddelde hypohteekadviseur. De dienst is 'basic', maar het geeft wel net dat beetje comfort en ondersteuning, wat je niet hebt als je alles zelf uit gaat zoeken. Compleet ontzorgen doet Hypotheek24 niet (pretenderen ze overigens ook niet), dus ik zou de dienst niet aanbevelen aan financiële leken, maar voor onze doelgroep is het perfect.
Om daadwerkelijk een dossier aan te maken, moet je eerst al een hypotheekverstrekker selecteren. Zelfs tijdens de telefonische intake werd dit pas laat duidelijk. Dit is enigszins verwarrend (ik zou zeggen, eerst dossier aanleggen en dán een hypotheekverstrekker kiezen). Ook het uploaden van documenten in de portal onder noemers die daar niet voor bedoeld zijn, kan wat verwarrend zijn (Hypo24 checkt het namelijk aan de achterkant toch allemaal zelf wel). Misschien ook handig om de vormvereisten voor de te leveren documenten ergens kenbaar te maken met een mouse over o.i.d.
Krijn

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
snel contact via chat en whatsapp. Bij vragen kan er direct contact worden opgenomen met de behandelende adviseur of via de telefoon/chat met een andere werknemer. Uploaden gaat makkelijk en snel.
- niet alle bestanden worden geupload, dit moest ik echt goed checken.
- inloggen in je eigen dossier moet altijd via een link in de mail. Als klant zou ik het veel prettiger vinden gewoon op de site in te kunnen loggen en dan de laatste versie van mijn dossier zien. Nu moest ik telkens een link opzoeken die soms niet goed laadde.
Beste Julien,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling.
Wat betreft de verbeterpunten. We zijn het helemaal met je eens. We zijn dan ook al druk bezig met de ontwikkeling van een 'mijn omgeving' voor Hypotheek24.nl.

Veel woonplezier!

Julien

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Beste Daan,

Ik hoorde van mijn collega's dat je ontzettend enthousiast gereageerd hebt. Dat vinden wij heel leuk om te horen.

Veel woonplezier in Oosterhout!

denbosch

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Super geregeld allemaal en ideaal het contact o.a. via WhatsApp

Beste Tjeerd,

Dat is goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling en veel woonplezier in jullie nieuwe woning.

Tjeerd
Ltdren@hotmail.com

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Duidelijke communicatie.
De stappen zijn duidelijk op de website.
Aantrekkelijke prijs kwaliteit verhouding.
Op de website met mijn gegevens vond ik het nadeel dat de site niet verder scrollde dan overlijdensrisicoverzekering. Ik moest hier elke keer veel door klikken om bijvoorbeeld een nieuw document te uploaden bij stap 8.

De offerte was toen al aangevraagd.
Verder een top bedrijf en zeker aan te raden.
Beste Geddy,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling.
We zijn ontzettend blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Bedankt ook voor jouw verbeterpunt. Daar gaan we direct mee aan de slag.

Geddy
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Beste Erik,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling!

Erik

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Hypotheekcoach Judie is kundig, helder in communicatie en weet de druk bij de bank goed op te voeren. Petje af dat ze de klus binnen de deadline heeft weten te klaren!

Beste Ruud,

Judie vond dit hartstikke leuk om te horen. Wij zijn ook heel blij met haar als hypotheekcoach!

ruud
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Erg goede klanten service via verschillende media bereikbaar (telefoon whats app en mail)
Word netjes gebeld bij belangrijke gebeurtenissen.

Beste Wouter,

Wij zijn super blij met jouw beoordeling.

Veel woonplezier in Avenhorn.

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
Goed bereikbaar, niet duur, fijne website
De koppeling tussen opgeslagen gegevens en mails vanaf punt 8 is echt minder duidelijk
Beste Arnoud,

Wauw, bedankt voor jouw cijfer! Daar zijn we ontzettend blij mee. Bedankt ook voor jouw verbeterpunt, daar gaan we direct mee aan de slag.

Arnoud
Zwolle

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Vlot en behulpzaam
Erg vriendelijk
Jong en ambitieus
Betrouwbaar en goed op de hoogte van mogelijkheden
Wij zijn super tevreden!
Communicatie mag iets actiever. Wij als kopers hebben geen idee hoe lang je moet wachten en of iets ‘normaal’ is of niet. Ik moest een aantal keer zelf er achteraan wat de status was.
Beste Marlijn,

Heel erg bedankt voor jouw review!
We zijn ontzettend blij dat jullie super tevreden over onze dienstverlening zijn.

Bedankt ook voor het verbeterpunt. We proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over de status in jouw persoonlijke dossier. Als er documenten bij de geldverstrekker liggen dan kunnen wij helaas niet altijd met zekerheid zeggen hoe lang het gaat duren. We proberen dan altijd een indicatie te geven.

Veel woonplezier in Epse!

Marlijn
Deventer