Hydroline Powersteering BV

mat
venlo

20/08/2013

Single, 35-55 jr
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
PBM
Neuhaus am Klausenbach

13/01/2013

55 jr of ouder

Stuurhuis Toyota RAV4 2007
Pluspunten
Zeer snel goed advies, super snelle levering naar Oostenrijk (waar ik woon). En dat nog tijdens de feestdagen! Stuurhuis voor mijn RAV4 zag er uitstekend afgewerkt uit. De prijs daarvoor was prima. In vergelijking met nieuwprijs ben ik heel blij Hydroline gevonden te hebben.
Misschien een iets duidelijkere omschrijving van statiegeld-regeling. Verder niets op aan te merken
Edwin D.

31/10/2012

Gezin 35-55 jr

Revisie stuurinrichting Volvo wegens lekkage (&quot;zweten&quot;) van de stuurbekrachtigingsvloeistof. De Volvo dealer vroeg bijna 3(!) keer meer geld dan wat ik bij Hydroline moest betalen.
Pluspunten
Transparante website, vriendelijk te woord gestaan, snelle afspraak, deskundig geholpen, 1e-klas materialen, heel scherpe prijzen en een testrapport van geleverd onderdeel. Je geeft je auto in goed vertrouwen af en ze doen wat is afgesproken.
Geen verbeterpunten.

30/07/2012

Advies stuurbekrachtigingsprobleem.
Pluspunten
Uitstekende telefonische hulp bij diagnose ``af en toe`` stuurprobleem. Advies; bij mijn type auto geen ruilpomp maar een nieuwe pomp. Als een revisie bedrijf zoiets durft te beweren zonder zelf een nieuwe te kunnen leveren toont dat klasse en staan voor kwaliteit. Ze krijgen in mijn geval hierdoor dus nu geen handel. In de toekomst natuurlijk wel
Super. Vooral zo doorgaan met eerlijk vakmanschap.
Ludger Westra
Joure

23/07/2012

Jong stel <35 jaar

mijn stuurhuis was afgekeurd, door contact met Rini zijn we er achter gekomen dat alleen mijn Stuurkogel aan vervanging toe is. ik heb verschillende malen contact gehad met Rini, en dit is zeer zeker een aanrader voor iedereen
Pluspunten
zeer prettig bedrijf. met goede adviezen. ik heb zondag ochtend gemailt met Rini, wat echt uitzonderlijk is een bedrijf die terug mailt op zondag terwijl ze gesloten zijn. ik heb een zeer prettig gesprek met Rini gehad. hij luisterde aandachtig voor het juiste advies te geven!

ik zou zeker iedereen aanbevelen om in contact te komen met dit bedri
nee.

ik heb geen product bij jullie afgenomen maar mocht dat in de toekomst nodig zijn doe ik dat zeker!
Rob
Waalre

19/03/2012

55 jr of ouder

Adfvies omtrent stuurhuis al dan niet stuk. Niet stuk dus
Pluspunten
Goed kontakt, eerlijk advies, 100% betrouwbaar,
mijn garagist dacht dat mijn stuurhuis defect was, Hydroline gebeld, uitgelegd wat probleem was, advies: eerst kruiskoppelingen controleren, en JA HOOR niks stuurhuis, nwe stuurstang en alles weer 100% TOP ADVIES. Helaas geen omzet, das nou jammer(haha)
UD

20/02/2012

Single, <35 jr

bmw e60 530d
Pluspunten
Langs geweest voor stuurhuis revisie. Na inspectie door Hyrdoline tot de conclusie gekomen dat revisie niet meer mogelijk was, dag later stuurhuis kosteloos mogen ophalen zonder enige kosten. Perfect gewoon, dit maak je echt niet meer mee tegenwoordig!
Mustafa

12/03/2011

Single, 35-55 jr
Pluspunten
Peperdure diagnose laten stellen door de Mercedes Benz dealer. Volgens hen was mijn stuurhuis defect en moest deze vervangen worden. Vervolgens een kostenloze diagnose gehad van Hydroline Powersteering. Er kon lucht in de leidingen zitten. Leidingen ontlucht, verse olie erin en de auto stuurt weer als voorheen. Grote klasse....!
Roland
jutrijp, Friesland

07/03/2011

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Volvo adviseert vervanging stuurbekrachtiging voor mijn V70 voor €1680,00. Hydroline gebeld voor afspraak proefrit. Conclusie: kruiskoppeling en kreeg gratis tweede handsje mee. Afspraak gemaakt dat als het de koppeling was ik gebak en bier zou regelen. Het was de koppeling. Geweldig dat dit op deze manier kon. Gebak en bier bezorgt. Toppie
Robin, All-Tech
Leidschendam

07/03/2011

Bedrijf
1-5 medewerkers
Pluspunten
Wat ik vanuit m`n eigen bedrijf ken is het hier net zo, meedenken en de klant helpen met de oplossing zoeken.
Vito die erg zwaar stuurt, zelf dacht ik het stuurhuis maar kreeg de tip om even de kruiskoppeling naar me stuur te controleren. Deze zit muurvast waardoor het sturen zwaar gaat.

Super bedankt!
Website: http://www.revisieshop.nl