Website: http://www.huis-en-wonen.nl
Adres: Kolk 26 4241 TJ
Plaats: Arkel

HW Huis & Wonen is een bedrijf dat vanaf 1980 actief is in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kunt u zowel offline, (fysieke winkel in Gorinchem) als online (verschillende webshops) terecht voor alle vormen van raamdecoratie, buitenzonwering, plisséhordeuren, rolhorren en projectstoffering.
Hoge kwaliteit voor de scherpste prijs is ons streven.
www.plissehordeurenwebshop.nl; een webshop waarin we uitsluitend plisséhordeuren op maat verkopen. Een luxe plisséhordeur voor de scherpste webshopprijs.
www.rolhorrenwebshop.nl; een webshop waarin we uitsluitend rolhoren op maat verkopen. Ook in deze webshop zijn we de scherpste online aanbieder.
Onze voordelen:

✓ Hordeuren en rolhorren van hoogwaardige kwaliteit
✓ Maatwerk zonder meerprijs
✓ 5 jaar garantie op uw horsysteem
✓ Hordeuren en rolhorren in verschillende RAL kleuren
✓ Deskundig advies
✓ Geen verzendkosten
✓ Eenvoudig online te bestellen

Voor vragen of advies kunt u ons bellen op ma t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Ook kunt u ons mailen op info@huis-en-wonen.nl. We zullen uw vraag snel in behandeling nemen.

HW Huis & Wonen

Pluspunten
goed product aan scherpe prijs
weinig tot geen communicatie in verband met levering , werd zomaar geleverd bij de buren zonder te verwittigen vooraf,SPIJTIG .
marc
watou

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
- Duidelijke communicatie over status van de bestelling
- Goed product
- Bezorgtijd wordt tot op de minuut nauwkeurig gegeven en vervolgens staat er in de begeleidende tekst dat de aangegeven tijd plus en min een uur gerekend moet worden. Dan is het logischer om een tijdvak aan te geven.
- In eerste instantie werd er aangegeven dat de levertijd 3-5 werkdagen was, vervolgens was de productie vertraagd en duurde het 1,5 week langer.
- De gebruiksaanwijzing was zeer summier

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Prima hulp bij bestellen van meerdere deuren. Flexibel. Houden je goed op de hoogte van de voortgang. Kreeg netjes een telefoontje na aflevering. als je beetje handig bent makkelijk zelf te monteren.

Gijs
Rosmalen

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Mooi werk en heel vriendelijke monteur

Knokke/ België

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Levering correct en op tijd. Montage van de hordeur was niet meteen duidelijk. Na een telefoontje was het snel duidelijk en was de montage eenvoudig. De plissehordeur ziet er mooi uit en lijkt me steviger dan een gewone hordeur. Aan te bevelen.
een kortere montage uitleg.
Franz

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Vakwerk, erg netjes werk, denkt goed mee en geeft goed advies doordat er goed geluisterd wordt naar de klant.
Super klantgericht bedrijf. Ben erg blij dat we een bedrijf zoals dit bedrijf in Gorinchem hebben.

Huis &wonen
Gorinchem

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Zeer goede service. Snelle levering

Pijnacker

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
duidelijke uitleg voor aanklop en tijdens montage
De levering heeft langer geduurd dan vooraf aangegeven
Bij de levering zaten geen handgrepen en eindstukken van de bovengeleider
Hans
Heesch

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Na een goede online vergelijking bij Huis & Wonen terecht gekomen. Daar vakkundig geholpen met advies op maat, hordeur voor de schuifpui is opgemeten en keurig gemonteerd. Dank!
N.v.t.
Richard

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Degelijk product
Leveriingstermijn
Francis