Bedrijfsgegevens

Website: www.hulpmiddelwereld.nl
Adres: Weerhuisweg 4 6226 NC
Plaats: Maastricht
Telefoon: 088 0080 100

De Grootste Online Hulpmiddelen Webshop

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hulpmiddelwereld
totaal score
8.8
Personeel
8.7
Betrouwbaarheid
9
Communicatie
8.8
Snelheid/Levertijd
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1255 beoordelingen (12 maanden)
8033 beoordelingen (totaal)
50983 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (839)
28% (354)
3% (32)
1% (14)
2% (19)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Goede en snelle oplossing voor het verkeerd leveren van 'n product
Verbeterpunten
check 2 of 3 keer of het juiste product is gepakt uit jullie magazijn voordat het naar de klant gaat om misverstanden te voorkomen. Ik bestel normaliter niks op internet nu ik het toch een keer heb gedaan is het mis gegaan :( een heel ander product ontvangen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 08/01/2020
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Moest 4 dagen op het product wachten maar het is prima afgeleverd. Product bevalt goed. Goede, degelijke kwaliteit.
Verbeterpunten
Ik heb via internet een bestelling gedaan. Kan daardoor geen beoordeling geven over personeel/communicatie/betrouwbaarheid.
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste mevrouw Weijenberg,

Dank u wel voor uw beoordeling. U geeft aan dat u vier dagen op uw product heeft moeten wachten. U heeft op zondag besteld en dan zijn wij gesloten dus uw bestelling is maandag 7 oktober verwerkt en vervolgens ook verstuurd. om 8 oktober bij u afgeleverd te gaan worden wat ook daadwerkelijk is gebeurd. Dus in totaal heeft het 2 dagen geduurd doordat het weekend hierin een rol heeft gespeeld. Wij raden u en ook andere klanten aan om rekening ermee te houden dat wij in het weekend gesloten zijn en geen bestellingen kunnen verwerken en dus levering dan ook langer gaat duren.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Klant

Gepubliceerd op: 13/10/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Snelle bestel en betaal mogelijkheid
Verbeterpunten
Slechte afwikkeling van verzending, absoluut geen in oplossingen denkende medewerkers. Alleen maar wat niet kan, terwijl jullie een vervoerder kiezen die zegt dat ze niet kunnen leveren terwijl iemand de gehele dag aanwezig was en niemand heeft gezien. Lekker betrouwbaar!!!
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 05/10/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Heb contact gehad met een zekere Mevr. Ginny. Zelden communicatie door gebracht met een dame met een zee hoge werkethiek, bedankt Ginny voor een vlotte samenwerking.
Mvg : Hubert Van Acker
Verbeterpunten
De eerste levering liep een beetje stroef maar de laatste liep redelijk vlot door.....jusit een vriendelijke Ginny.
Mvg : Dito
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Hubert
2600 B-Berchem

Gepubliceerd op: 14/09/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goede producten
Verbeterpunten
De kosten van verzend en retour bij elkaar €11,90 zijn erg veel voor een mes van €19,95, ik zal daarom zeker voortaan eerst goed kijken of retour betaald moet worden, wat bij de meeste bedrijven niet het geval is.
Snelheid/Levertijd
Juul

Gepubliceerd op: 30/07/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Na het te laat leveren van de bestelling waardoor we genoodzaakt waren om de producten in de bouwmarkt te kopen (helaas stuk duurder) heel vlot de terugbetaling gedaan
Verbeterpunten
Sneller leveren, word wel mee geadverteerd maar de praktijk wijst anders uit
Telefoniste moeilijk te verstaan, spreekt met Limburgs accent
En nu een dag later een terugkoppeling gehad waarin mij gevraagd word om mijn beoordeling aan te passen.
Dit vind ik erg vreemd om te vragen, ik ben niet alleen maar negatief in mijn beoordeling maar blijkbaar wil dit bedrijf geen verbeterpunten horen
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste heer K. Boersema,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij begrijpen uw feedback over de levering en horen zeker graag als er verbeterpunten zijn zodat wij onze service kunnen verbeteren.
Normaal gesproken worden de producten indien op voorraad de volgende dag of de dag erna geleverd. Helaas zijn wij voor levering van onze producten afhankelijk van PostNL en in een enkel geval kan het wel eens voorkomen dat leveringen bij PostNL vertraging oplopen door de drukte bij hun. In de meeste gevallen worden onze producten netjes op tijd geleverd.

Zeker nemen wij uw verbeterpunt mee om te kijken naar onze leverprocessen en te kijken of we in de toekomst dit kunnen voorkomen of veranderen.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Koos
Hoogezand

Gepubliceerd op: 20/06/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Na het te laat leveren van de bestelling waardoor we genoodzaakt waren om de producten in de bouwmarkt te kopen (helaas stuk duurder) heel vlot de terugbetaling gedaan
Verbeterpunten
Sneller leveren, word wel mee geadverteerd maar de praktijk wijst anders uit
Telefoniste moeilijk te verstaan, spreekt met Limburgs accent
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Hoogezand
06/06/2019

Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
snelle levertijd
Verbeterpunten
verzending controleren, was foute bestelling geleverd.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste mevrouw C. Mulder,

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij vinden het natuurlijk vervelend dat u per abuis niet de correcte bestelling heeft ontvangen. Nadat u dit heeft gemeld hebben wij ook meteen actie ondernomen om te zorgen dat u zo snel mogelijk wel het juiste product in huis kreeg. In een enkel geval kan het wel eens voorkomen dat per abuis een verkeerd product verpakt wordt. Natuurlijk mag dit niet gebeuren. Wij nemen uw verbeterpunt mee om te kijken naar onze leverprocessen om te kijken of we in de toekomst dit kunnen voorkomen of veranderen

Wij hopen in ieder geval dat u tevreden bent over de oplossing die wij hebben aangeboden en de snelle afhandeling hiervan.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Klant

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
wel stevig
Verbeterpunten
handvat had draaibaar moeten zijn of de gaten waar je de stok mee vast zet net andersom.
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste heer H. de Jong,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen uw feedback over het product en horen zeker graag suggesties om producten te verbeteren. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten als ze niet geheel tevreden zijn, altijd even telefonisch oftewel per e-mail contact met ons opnemen zodat wij altijd samen kunnen kijken om bijvoorbeeld producten om te ruilen of naar een oplossing te zoeken

Wij hebben uw suggesties m.b.t. het product doorgezet naar desbetreffende leverancier.. Zij gaven als tip om voor nu eventueel gebruik te maken van een andere wandelstok/vierpoot namelijk de "Hugo Vierpoot wandelstok" .

Wij vinden het jammer dat u geen gebruik wilt maken van ons aanbod om het product om te ruilen.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
henk
almere

Gepubliceerd op: 11/06/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Het was de eerste keer dat ik dit bedrijf benaderde voor een bestelling. De bestelling is deels geleverd, Ik wacht nog op de rest.
Verbeterpunten
De - telefonische - communicatie was niet duidelijk en de gegevens van de bestelling en de website kwamen niet overeen. Ik bestelde een artikel 2 x en het verscheen maar een keer in de website. Er was met regelmaat verwarring over de bestelling. Een officiele factuur heb ik niet ontvangen. Hooguit een mail met de bestellingen de toevoeging betaalmethode iDeal. Dit is geen bruikbare factuur. Ik heb hierover al een meel gezonden.
Personeel
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Ruud
Tilburg

Gepubliceerd op: 09/06/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De omschrijving van de pengrip is onduidelijk. Ik heb te kleine grip ontvangen en wilde grotere maar dat was uit de omschrijving niet te lezen.
Verder grote verpakking incl hoge verzendkosten voor iets kleins
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Sabine kuipers

Gepubliceerd op: 03/06/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer