Bedrijfsgegevens

Website: www.hulpmiddelwereld.nl
Adres: Weerhuisweg 4 6226 NC
Plaats: Maastricht
Telefoon: 088 0080 100

De Grootste Online Hulpmiddelen Webshop

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hulpmiddelwereld
totaal score
9
Personeel
8.9
Betrouwbaarheid
9.2
Communicatie
9
Snelheid/Levertijd
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1270 beoordelingen (12 maanden)
8689 beoordelingen (totaal)
56383 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (901)
26% (329)
2% (20)
1% (9)
1% (11)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De maskers zijn veel te duur!
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste,

Dank u wel voor uw beoordeling. U heeft bij ons de Chirurgisch mondneusmasker Type IIR besteld.U geeft aan dat u deze te duur vindt. Natuurlijk bent u altijd vrij om te bestellen waar u wilt dus ook als u ze ergens goedkoper zou kunnen krijgen dat is geheel uw eigen keuze. Onze mondkapjes zijn inderdaad iets duurder maar dat heeft natuurlijk ook een reden. Het is voorzien van drie verschillende lagen waardoor het Dit zorgt ervoor dat de lucht die in- en uitgeademd wordt, wordt gefilterd, maar ook dat spatten van lichaamsvloeistoffen, zoals slijmdeeltjes die via niezen of hoesten worden verspreid, tegen gehouden worden. en dat is het allerbelangrijkste.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Klant

Gepubliceerd op: 24/05/2020
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Product veel te duur in vergelijking met andere leveranciers

IK twijfel of dit bedrijf aan te bevelen is aan derden
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste,

Dank u wel voor uw beoordeling. U heeft bij ons de Chirurgisch mondneusmasker Type IIR besteld.U geeft aan dat u deze te duur vindt. Natuurlijk bent u altijd vrij om te bestellen waar u wilt dus ook als u ze ergens goedkoper zou kunnen krijgen dat is geheel uw eigen keuze. Onze mondkapjes zijn inderdaad iets duurder maar dat heeft natuurlijk ook een reden. Het is voorzien van drie verschillende lagen waardoor het Dit zorgt ervoor dat de lucht die in- en uitgeademd wordt, wordt gefilterd, maar ook dat spatten van lichaamsvloeistoffen, zoals slijmdeeltjes die via niezen of hoesten worden verspreid, tegen gehouden worden. en dat is het allerbelangrijkste.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Klant

Gepubliceerd op: 23/05/2020
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Ellen
BRUMMEN

Gepubliceerd op: 15/05/2020
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
duidelijk
Verbeterpunten
levertijd
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 14/05/2020
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
wat jammer dat je er zo lang op moet wachten
Personeel
Klant

Gepubliceerd op: 11/05/2020
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Als ik mail komt er snel bericht terug
Verbeterpunten
Totale levertijd was meer dan een maand. Geen bericht oid. Als kind van een vader met Alzheimer weet ik dan niet of het product wel of niet geleverd is
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 11/05/2020
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
werd een beetje laat gebeld dat de bestelde spullen niet op voorraad waren maar werd toch redelijk opgelost door de kleur te veranderen het ging ook om het product.
Verbeterpunten
Op de site raadplegen of iets op voorraad is of niet?
Personeel
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Gerard Maijenburg Lighting Design
Purmerend

Gepubliceerd op: 06/05/2020
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
het produkt ws er snel
Verbeterpunten
de wandelstok is niet goed; hij maakt teveel herrie bij het op grond landen. Er zit speling in het verschuifbare deel en ik heb weliswaar geprobeerd dit te verhelpen, maar uiteindelijk mijn oude wandelstok weer in gebruik genomen. Helaas
J. Firing
Deursen-Dennenburg

Gepubliceerd op: 30/04/2020
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
veel keus
Verbeterpunten
te duur en verzendkosten onaantrekkelijk
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste Maria,

Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment. M.b.t. de prijzen van producten, wij proberen de prijzen al zo laag mogelijk te houden maar zijn hierbij ook afhankelijk van o.a. prijsafspraken etc. We zijn dan misschien niet altijd de goedkoopste maar onze service o.a. snelle levering, afhandeling klachten etc. is wel zeer goed. M.b.t. de verzendkosten deze worden berekend indien u bestelling plaatst onder de
€ 50,00 bij een bestelling boven de € 50,00 is verzending gratis. U zult zien dat heel veel websites werken met verzendkosten, Belangrijk is altijd om de voorwaarden door te lezen zo zijn er geen verrassingen achteraf.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
maria
arnhem

Gepubliceerd op: 23/02/2020
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Verzendkosten, maar vooral de retourkosten. Het stimuleert niet om nog eens te bestellen. Bij veel andere bedrijven is retourzenden gratis.
Het geprezen meedenken beperkte zich tot de opmerking dat we het artikel konden terugzenden ter ruiling. Er was m.i. een simpelere oplossing, lees klantgerichtere, geweest. Hebben we ook voorgesteld, maar dat werd genegeerd.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste Gert,

Dank u wel voor uw beoordeling. Dat de retourkosten voor eigen rekening zijn heeft te maken met het feit dat u een product heeft geretourneerd van onder de 50,00 euro. Dit staat ook duidelijk vermeld in onze retourvoorwaarden. We raden klanten altijd om altijd de voorwaarden goed door te lezen voordat je een bestelling definitief plaats zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wij hebben aangegeven dat u het product mocht omruilen alleen heeft u zelf aangegeven dat u dit nog liet weten en u heeft uiteindelijk zelf gekozen om het product te retourneren en het geld terug te ontvangen. Meer als een alternatief product/maat of geld teruggave kunnen wij niet aanbieden. We vinden het zeker jammer om te zien dat u het verkeerde product heeft besteld maar we willen altijd graag met de klant kijken indien het product niet juist is om te kijken naar een passende oplossing. belangrijk vinden wij dat klanten eventueel verbeterpunten aangeven want dan kunnen we kijken hoe hier in de toekomst beter mee om te gaan en onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Gert
Oosterhout

Gepubliceerd op: 23/02/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer