Website: www.hulpmiddelwereld.nl
Adres: Weerhuisweg 4 6226 NC
Plaats: Maastricht

De Grootste Online Hulpmiddelen Webshop

Hulpmiddelwereld

Pluspunten
Goede en snelle oplossing voor het verkeerd leveren van 'n product
check 2 of 3 keer of het juiste product is gepakt uit jullie magazijn voordat het naar de klant gaat om misverstanden te voorkomen. Ik bestel normaliter niks op internet nu ik het toch een keer heb gedaan is het mis gegaan :( een heel ander product ontvangen

Gepubliceerd op: 08/01/2020

Pluspunten
Moest 4 dagen op het product wachten maar het is prima afgeleverd. Product bevalt goed. Goede, degelijke kwaliteit.
Ik heb via internet een bestelling gedaan. Kan daardoor geen beoordeling geven over personeel/communicatie/betrouwbaarheid.
Beste mevrouw Weijenberg,

Dank u wel voor uw beoordeling. U geeft aan dat u vier dagen op uw product heeft moeten wachten. U heeft op zondag besteld en dan zijn wij gesloten dus uw bestelling is maandag 7 oktober verwerkt en vervolgens ook verstuurd. om 8 oktober bij u afgeleverd te gaan worden wat ook daadwerkelijk is gebeurd. Dus in totaal heeft het 2 dagen geduurd doordat het weekend hierin een rol heeft gespeeld. Wij raden u en ook andere klanten aan om rekening ermee te houden dat wij in het weekend gesloten zijn en geen bestellingen kunnen verwerken en dus levering dan ook langer gaat duren.

Gepubliceerd op: 13/10/2019

Pluspunten
Snelle bestel en betaal mogelijkheid
Slechte afwikkeling van verzending, absoluut geen in oplossingen denkende medewerkers. Alleen maar wat niet kan, terwijl jullie een vervoerder kiezen die zegt dat ze niet kunnen leveren terwijl iemand de gehele dag aanwezig was en niemand heeft gezien. Lekker betrouwbaar!!!

Gepubliceerd op: 05/10/2019

Pluspunten
Heb contact gehad met een zekere Mevr. Ginny. Zelden communicatie door gebracht met een dame met een zee hoge werkethiek, bedankt Ginny voor een vlotte samenwerking.
Mvg : Hubert Van Acker
De eerste levering liep een beetje stroef maar de laatste liep redelijk vlot door.....jusit een vriendelijke Ginny.
Mvg : Dito
Hubert
2600 B-Berchem

Gepubliceerd op: 14/09/2019

Pluspunten
Goede producten
De kosten van verzend en retour bij elkaar €11,90 zijn erg veel voor een mes van €19,95, ik zal daarom zeker voortaan eerst goed kijken of retour betaald moet worden, wat bij de meeste bedrijven niet het geval is.
Juul

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten
Na het te laat leveren van de bestelling waardoor we genoodzaakt waren om de producten in de bouwmarkt te kopen (helaas stuk duurder) heel vlot de terugbetaling gedaan
Sneller leveren, word wel mee geadverteerd maar de praktijk wijst anders uit
Telefoniste moeilijk te verstaan, spreekt met Limburgs accent
En nu een dag later een terugkoppeling gehad waarin mij gevraagd word om mijn beoordeling aan te passen.
Dit vind ik erg vreemd om te vragen, ik ben niet alleen maar negatief in mijn beoordeling maar blijkbaar wil dit bedrijf geen verbeterpunten horen
Beste heer K. Boersema,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij begrijpen uw feedback over de levering en horen zeker graag als er verbeterpunten zijn zodat wij onze service kunnen verbeteren.
Normaal gesproken worden de producten indien op voorraad de volgende dag of de dag erna geleverd. Helaas zijn wij voor levering van onze producten afhankelijk van PostNL en in een enkel geval kan het wel eens voorkomen dat leveringen bij PostNL vertraging oplopen door de drukte bij hun. In de meeste gevallen worden onze producten netjes op tijd geleverd.

Zeker nemen wij uw verbeterpunt mee om te kijken naar onze leverprocessen en te kijken of we in de toekomst dit kunnen voorkomen of veranderen.

Koos
Hoogezand

Gepubliceerd op: 20/06/2019

Sneller leveren, word wel mee geadverteerd maar de praktijk wijst anders uit
Telefoniste moeilijk te verstaan, spreekt met Limburgs accent

Hoogezand
06/06/2019

Pluspunten
snelle levertijd
verzending controleren, was foute bestelling geleverd.
Beste mevrouw C. Mulder,

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij vinden het natuurlijk vervelend dat u per abuis niet de correcte bestelling heeft ontvangen. Nadat u dit heeft gemeld hebben wij ook meteen actie ondernomen om te zorgen dat u zo snel mogelijk wel het juiste product in huis kreeg. In een enkel geval kan het wel eens voorkomen dat per abuis een verkeerd product verpakt wordt. Natuurlijk mag dit niet gebeuren. Wij nemen uw verbeterpunt mee om te kijken naar onze leverprocessen om te kijken of we in de toekomst dit kunnen voorkomen of veranderen

Wij hopen in ieder geval dat u tevreden bent over de oplossing die wij hebben aangeboden en de snelle afhandeling hiervan.

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
wel stevig
handvat had draaibaar moeten zijn of de gaten waar je de stok mee vast zet net andersom.
Beste heer H. de Jong,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen uw feedback over het product en horen zeker graag suggesties om producten te verbeteren. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten als ze niet geheel tevreden zijn, altijd even telefonisch oftewel per e-mail contact met ons opnemen zodat wij altijd samen kunnen kijken om bijvoorbeeld producten om te ruilen of naar een oplossing te zoeken

Wij hebben uw suggesties m.b.t. het product doorgezet naar desbetreffende leverancier.. Zij gaven als tip om voor nu eventueel gebruik te maken van een andere wandelstok/vierpoot namelijk de "Hugo Vierpoot wandelstok" .

Wij vinden het jammer dat u geen gebruik wilt maken van ons aanbod om het product om te ruilen.

henk
almere

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Het was de eerste keer dat ik dit bedrijf benaderde voor een bestelling. De bestelling is deels geleverd, Ik wacht nog op de rest.
De - telefonische - communicatie was niet duidelijk en de gegevens van de bestelling en de website kwamen niet overeen. Ik bestelde een artikel 2 x en het verscheen maar een keer in de website. Er was met regelmaat verwarring over de bestelling. Een officiele factuur heb ik niet ontvangen. Hooguit een mail met de bestellingen de toevoeging betaalmethode iDeal. Dit is geen bruikbare factuur. Ik heb hierover al een meel gezonden.
Ruud

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten

De omschrijving van de pengrip is onduidelijk. Ik heb te kleine grip ontvangen en wilde grotere maar dat was uit de omschrijving niet te lezen.
Verder grote verpakking incl hoge verzendkosten voor iets kleins
Sabine kuipers

Gepubliceerd op: 03/06/2019