Bedrijfsgegevens

Website: www.hulpmiddelwereld.nl
Adres: Weerhuisweg 4 6226 NC
Plaats: Maastricht
Telefoon: 088 0080 100

De Grootste Online Hulpmiddelen Webshop

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hulpmiddelwereld
totaal score
9
Personeel
8.9
Betrouwbaarheid
9.2
Communicatie
9
Snelheid/Levertijd
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1270 beoordelingen (12 maanden)
8689 beoordelingen (totaal)
56384 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (901)
26% (329)
2% (20)
1% (9)
1% (11)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
De levering is correct verlopen.De folluw-up en de bezorgdheid van de medewerkers om de klant tevreden te stellen is prima.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Georges
Hasselt B

Gepubliceerd op: 09/04/2020
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
De levering is correct verlopen
Verbeterpunten
Ik heb uiteindelijk toch wel heel veel betaald voor 2 plastic bekertjes en 4 schenkteuten nl 12,75 en 8,85 euro omdat de eerste bestelling absoluut niet duidelijk was ivm wat er precies zou geleverd worden .niet tevreden dus mvg heorges lavreysen
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Hasselt B
26/03/2020

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ik heb 1 artikel besteld en dat werd vlot geleverd
Verbeterpunten
Ik word er niet blij van dat ik, nadat ik slechts 1x iets bij jullie heb besteld, nu elke keer een bericht krijg om jullie bedrijf te beoordelen. Ik ga dus een volgende keer denk ik niet bij jullie bestellen aangezien ik deze dwangmatige aanpak absoluut niet waardeer.
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste,

Wat vervelend om te lezen dat u de E-mails als vervelend ervaart.
Onze intentie voor het vragen van een beoordeling is het verkrijgen van feedback zodat wij de service naar de klanten toe naar alle tijden kunnen verbeteren .
Wij vinden het daarom ook fijn dat u dit aangeeft, natuurlijk gaan wij hiermee aan de slag. Onze bedoeling is niet geweest om dit dwangmatig over te laten komen. Wij willen hiervoor onze excuses aanbieden.
In de toekomst zullen wij ervoor gaan zorgen dat er minder e-mails gestuurd gaan worden.
Wij hopen wel dat u tevreden bent over onze service, producten en zoals u al aangaf de levering.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Klant

Gepubliceerd op: 06/02/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Vermelden dat retourkosten voor eigen rekening zijn. Algemene voorwaarden zijn veel pagina’s en bovendien niet duidelijk over dit punt
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 11/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik ben een meneer en wordt aangesproken met mevrouw
Geen track en tracecode
Doos in verhouding tot gekochte veels te groot
Ik vind ze behoorlijk opdringerig
Personeel
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 09/12/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
U stuurt de beoordelingsformulier maar ik heb nog niet iets ontvangen.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste meneer D. de Wijngaert,

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zijn het voor u gaan nakijken of u inderdaad het product nog niet had ontvangen aangezien wij normaal pas een boordelingsformulier sturen op het moment dat de bestelling is verzonden. Nu blijkt dat nadat wij telefonisch contact met u hebben opgenomen dat u wel uw bestelling heeft ontvangen van HMW toen wij aangaven dat het ging om een door u bestelde wandelstok, U gaf aan dat u per ongeluk m.b.t. een andere bestelling gedaan bij een andere webshop de beoordeling heeft ingevuld. Wij hebben u een uitnodiging gestuurd om de beoordeling aan te passen. Helaas tot op heden heeft u hiervan geen gebruik gemaakt en dat vinden wij wel jammer. Het is in ieder geval voor ons wel een hele opluchting dat u wel uw bestelling netjes op tijd heeft ontvangen zoals we ook aangeven. Wij hopen in ieder geval in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Dizzy
Den haag

Gepubliceerd op: 30/11/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Die waren er, maar nu niet meer. Heb ik vermeld in mijn laatste telefoongesprekken.
Er werd opgehangen.
Ik laat me niet meer zo behandelen als een 70 jaar oude dame die een zeer vervelende blaaskwaal heeft en die zgn. niets meer weet. Ben 47 jaar zo behandeld door een narcist, heb daar een trauma van PTSS syndroom . Weet precies wat ik doe en bestel.
Heb ook vermeld geen klant méér te willen zijn. Inmiddels de juiste bestelling bij aan ander bedrijf gedaan en dat is prima gegaan. Doe wat aan uw personeel.
Verbeterpunten
Zie boven.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Thea
Rosmalen

Gepubliceerd op: 08/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik kreeg geen melding dat mijn wandelstok niet in voorraad was en heb zelf hierover contact moeten opnemen. Ook toen de wandelstok weer beschikbaar was heb ik zelf moeten informeren... Toen de stok aankwam, was deze al lichtjes beschadigd...
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Karin

Gepubliceerd op: 17/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pas na 3 weken kreeg ik mijn bestelling, een seniorentelefoon. Ik had inmiddels ergens anders een telefoon gekocht. Toen ik de telefoon om die reden wilde retourneren moest ik zelf voor de kosten opdraaien, beetje raar!
Personeel
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Annemarie

Gepubliceerd op: 14/07/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering, helaas verkeerd product geleverd.
Er is wel een antwoordnummer gegeven om de verkeerd geleverde zending gratis te retourneren, maar helaas werd een verkeerde postcode gegeven. Bij het PTT afleverpunt gekomen, werd de zending niet geaccepteerd. Dus weer naar huis om contact op te nemen met Hulpmiddelwereld. Alles bij elkaar, kan ik Hulpmiddelwereld niet het predicaat "klantvriendelijk" geven
Verbeterpunten
Ik heb een antwoordnummer om naar terug te sturen ontvangen, nadat ik telefonisch contact heb opgenomen over de verkeerde levering. Toen ik vroeg of geregeld kon worden dat de zending verstuurd kon worden zonder dat ik daarvoor moest tekenen bij ontvangst kon dat niet. Dit betekent dus dat ik weer een dagdeel thuis moet plannen (op mijn conto) terwijl de reden daarvoor is dat Hulpmiddelwereld een fout product heeft geleverd. Men gaf simpel aan dat men het niet kon regelen. Ze gaven aan dat het zo geregeld was met Post.nl. Nadat ik had aangegeven dat Hulpmiddelwereld de opdrachtgever is van de verzending en ze dus wel degelijk die mogelijkheid hebben, kwam er een wazig verhaal dat alles door derden werd geregeld. Kortom, erg teleurstellend en niet klantvriendelijk m.i.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste heer A. Lemans,

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Na telefonisch contact hebben wij u inderdaad ons antwoordnummer gegeven om het product gratis te retourneren. Natuurlijk horen wij onze klanten de goede adresgegevens hiervoor te geven. Wij hebben natuurlijk ervoor gezorgd dat u meteen het goed product wel zou ontvangen.

Wat betreft dat er bij levering pakket getekend moet worden heeft te maken dat dit een duurder product betreft en dat wij alsook uzelf verzekerd bent van aflevering product.

Wij zullen natuurlijk uw verbeterpunten meenemen om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
A. Leenaars
Tilburg

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering, helaas verkeerd product geleverd.
Verbeterpunten
Ik heb een antwoordnummer om naar terug te sturen ontvangen, nadat ik telefonisch contact heb opgenomen over de verkeerde levering. Toen ik vroeg of geregeld kon worden dat de zending verstuurd kon worden zonder dat ik daarvoor moest tekenen bij ontvangst kon dat niet. Dit betekent dus dat ik weer een dagdeel thuis moet plannen (op mijn conto) terwijl de reden daarvoor is dat Hulpmiddelwereld een fout product heeft geleverd. Men gaf simpel aan dat men het niet kon regelen. Ze gaven aan dat het zo geregeld was met Post.nl. Nadat ik had aangegeven dat Hulpmiddelwereld de opdrachtgever is van de verzending en ze dus wel degelijk die mogelijkheid hebben, kwam er een wazig verhaal dat alles door derden werd geregeld. Kortom, erg teleurstellend en niet klantvriendelijk m.i.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Tilburg
05/06/2019

Aanbeveling: nee


Disclaimer