Website: www.hulpmiddelwereld.nl
Adres: Weerhuisweg 4 6226 NC
Plaats: Maastricht

De Grootste Online Hulpmiddelen Webshop

Hulpmiddelwereld

Pluspunten
De levering is correct verlopen.De folluw-up en de bezorgdheid van de medewerkers om de klant tevreden te stellen is prima.

Georges
Hasselt B

Gepubliceerd op: 09/04/2020

Pluspunten
De levering is correct verlopen
Ik heb uiteindelijk toch wel heel veel betaald voor 2 plastic bekertjes en 4 schenkteuten nl 12,75 en 8,85 euro omdat de eerste bestelling absoluut niet duidelijk was ivm wat er precies zou geleverd worden .niet tevreden dus mvg heorges lavreysen

Hasselt B
26/03/2020

Pluspunten
Ik heb 1 artikel besteld en dat werd vlot geleverd
Ik word er niet blij van dat ik, nadat ik slechts 1x iets bij jullie heb besteld, nu elke keer een bericht krijg om jullie bedrijf te beoordelen. Ik ga dus een volgende keer denk ik niet bij jullie bestellen aangezien ik deze dwangmatige aanpak absoluut niet waardeer.
Beste,

Wat vervelend om te lezen dat u de E-mails als vervelend ervaart.
Onze intentie voor het vragen van een beoordeling is het verkrijgen van feedback zodat wij de service naar de klanten toe naar alle tijden kunnen verbeteren .
Wij vinden het daarom ook fijn dat u dit aangeeft, natuurlijk gaan wij hiermee aan de slag. Onze bedoeling is niet geweest om dit dwangmatig over te laten komen. Wij willen hiervoor onze excuses aanbieden.
In de toekomst zullen wij ervoor gaan zorgen dat er minder e-mails gestuurd gaan worden.
Wij hopen wel dat u tevreden bent over onze service, producten en zoals u al aangaf de levering.

Gepubliceerd op: 06/02/2020

Pluspunten

Vermelden dat retourkosten voor eigen rekening zijn. Algemene voorwaarden zijn veel pagina’s en bovendien niet duidelijk over dit punt

Gepubliceerd op: 11/01/2020

Pluspunten

Ik ben een meneer en wordt aangesproken met mevrouw
Geen track en tracecode
Doos in verhouding tot gekochte veels te groot
Ik vind ze behoorlijk opdringerig

Gepubliceerd op: 09/12/2019

Pluspunten

U stuurt de beoordelingsformulier maar ik heb nog niet iets ontvangen.
Beste meneer D. de Wijngaert,

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zijn het voor u gaan nakijken of u inderdaad het product nog niet had ontvangen aangezien wij normaal pas een boordelingsformulier sturen op het moment dat de bestelling is verzonden. Nu blijkt dat nadat wij telefonisch contact met u hebben opgenomen dat u wel uw bestelling heeft ontvangen van HMW toen wij aangaven dat het ging om een door u bestelde wandelstok, U gaf aan dat u per ongeluk m.b.t. een andere bestelling gedaan bij een andere webshop de beoordeling heeft ingevuld. Wij hebben u een uitnodiging gestuurd om de beoordeling aan te passen. Helaas tot op heden heeft u hiervan geen gebruik gemaakt en dat vinden wij wel jammer. Het is in ieder geval voor ons wel een hele opluchting dat u wel uw bestelling netjes op tijd heeft ontvangen zoals we ook aangeven. Wij hopen in ieder geval in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Dizzy
Den haag

Gepubliceerd op: 30/11/2019

Pluspunten
Die waren er, maar nu niet meer. Heb ik vermeld in mijn laatste telefoongesprekken.
Er werd opgehangen.
Ik laat me niet meer zo behandelen als een 70 jaar oude dame die een zeer vervelende blaaskwaal heeft en die zgn. niets meer weet. Ben 47 jaar zo behandeld door een narcist, heb daar een trauma van PTSS syndroom . Weet precies wat ik doe en bestel.
Heb ook vermeld geen klant méér te willen zijn. Inmiddels de juiste bestelling bij aan ander bedrijf gedaan en dat is prima gegaan. Doe wat aan uw personeel.
Zie boven.
Thea
Rosmalen

Gepubliceerd op: 08/09/2019

Pluspunten

Ik kreeg geen melding dat mijn wandelstok niet in voorraad was en heb zelf hierover contact moeten opnemen. Ook toen de wandelstok weer beschikbaar was heb ik zelf moeten informeren... Toen de stok aankwam, was deze al lichtjes beschadigd...
Karin

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten

Pas na 3 weken kreeg ik mijn bestelling, een seniorentelefoon. Ik had inmiddels ergens anders een telefoon gekocht. Toen ik de telefoon om die reden wilde retourneren moest ik zelf voor de kosten opdraaien, beetje raar!
Annemarie

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Pluspunten
Snelle levering, helaas verkeerd product geleverd.
Er is wel een antwoordnummer gegeven om de verkeerd geleverde zending gratis te retourneren, maar helaas werd een verkeerde postcode gegeven. Bij het PTT afleverpunt gekomen, werd de zending niet geaccepteerd. Dus weer naar huis om contact op te nemen met Hulpmiddelwereld. Alles bij elkaar, kan ik Hulpmiddelwereld niet het predicaat "klantvriendelijk" geven
Ik heb een antwoordnummer om naar terug te sturen ontvangen, nadat ik telefonisch contact heb opgenomen over de verkeerde levering. Toen ik vroeg of geregeld kon worden dat de zending verstuurd kon worden zonder dat ik daarvoor moest tekenen bij ontvangst kon dat niet. Dit betekent dus dat ik weer een dagdeel thuis moet plannen (op mijn conto) terwijl de reden daarvoor is dat Hulpmiddelwereld een fout product heeft geleverd. Men gaf simpel aan dat men het niet kon regelen. Ze gaven aan dat het zo geregeld was met Post.nl. Nadat ik had aangegeven dat Hulpmiddelwereld de opdrachtgever is van de verzending en ze dus wel degelijk die mogelijkheid hebben, kwam er een wazig verhaal dat alles door derden werd geregeld. Kortom, erg teleurstellend en niet klantvriendelijk m.i.
Beste heer A. Lemans,

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Na telefonisch contact hebben wij u inderdaad ons antwoordnummer gegeven om het product gratis te retourneren. Natuurlijk horen wij onze klanten de goede adresgegevens hiervoor te geven. Wij hebben natuurlijk ervoor gezorgd dat u meteen het goed product wel zou ontvangen.

Wat betreft dat er bij levering pakket getekend moet worden heeft te maken dat dit een duurder product betreft en dat wij alsook uzelf verzekerd bent van aflevering product.

Wij zullen natuurlijk uw verbeterpunten meenemen om onze service te verbeteren.

A. Leenaars

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Snelle levering, helaas verkeerd product geleverd.

05/06/2019