Bedrijfsgegevens

Website: www.hulpmiddelwereld.nl
Adres: Weerhuisweg 4 6226 NC
Plaats: Maastricht
Telefoon: 088 0080 100

De Grootste Online Hulpmiddelen Webshop

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hulpmiddelwereld
totaal score
8.8
Personeel
8.7
Betrouwbaarheid
9
Communicatie
8.8
Snelheid/Levertijd
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1261 beoordelingen (12 maanden)
8030 beoordelingen (totaal)
50979 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (839)
28% (354)
3% (32)
1% (14)
2% (19)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Geen 0 een ster is al te veel
Verbeterpunten
Geen duidelijkheid bij bestelling
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste meneer A. Aktashi,

Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Het ging om het feit dat u het bestelde product wilde retourneren en dat u de retourkosten zelf moest betalen. In onze retourvoorwaarden staat duidelijk vermeld dat als er een product onder € 50,00 wordt geretourneerd de retourkosten voor eigen rekening zijn. Wij hebben het totaalbedrag van uw bestelling incl. de verzendkosten van ons gecrediteerd gekregen. We raden altijd aan om even de retourvoorwaarden goed door te lezen zodat men niet voor verrassingen komt te staan.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Adak
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 29/12/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niet kunnen vinden.
Verbeterpunten
Waardeloze service. Pillenvergruizer werkt niet; vergruist geen pillen, maar laat alleen blauwe kleur achter op de pillen. Is niet erg gezond, lijkt me. Mag je zelf opdraaien voor de retourkosten, als je je geld terug wil. Klantenservice wil je niet tegemoet komen.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste mevrouw L. Franken,

Dank u wel voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over onze service en het product. Wij hebben met u telefonisch contact gezocht om u een nieuwe pillenvergruizer op te sturen waarmee u instemde. Ook over deze vergruizer was u niet tevreden waarna wij u de mogelijkheid hebben gegeven om deze kosteloos te mogen retourneren. Laten wij voorop stellen dat als er ook maar iets met een product van ons niet in order is, neem eerst even contact met onze klantenservice op zodat wij kunnen kijken naar een passende oplossing. Jammer dat u ondanks de moeite die we hebben gedaan niet tevreden bent.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Liesbeth
Dongen

Gepubliceerd op: 24/11/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Amateuren. Nooit track & trace ontvangen van 4 bestellingen, telkens zelf moeten horen, een excuus is dan te veel gevraagd. Nooit geleverde bestelling, naar incasso. Wanneer ik vraag voor een terubetaling word ik van de webshop naar billink gestuurd en andersom.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
S. A
Antwerpen

Gepubliceerd op: 05/11/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
De snelle afhandeling. Jammer dat die ondersneeuwd bij de afwikkeling.
Verbeterpunten
Duidelijk zijn met wat je verkoopt en wat er bij zit en niet achteraf extra geld vragen voor dingen die er niet bijzitten, zoals een band voor een Molift Raiser Pro die extra betaald moet worden!!! Daardoor heb ik hem niet gekocht dat heet invaliden mensen op een verkeerd been zetten financieel. Ook graag mensen achter de telefoon zetten die verstand van zaken hebben en geen mensen die zeggen, u heeft gelijk maar het zij zo?????? Even later terug gebeld worden dat je 50% korting kan krijgen op de band om de invalide niet te laten vallen. Eigenlijk is dat heel onbehoorlijk. Jammer dat het zo moest gaan want het product was erg handig om mijn zoon te laten staan maar niet zonder veiligheid waarvoor ik ineens extra moest gaan betalen. Veel succes verder met u verkoop.
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Rob
Amersfoort

Gepubliceerd op: 08/10/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
arnold
Velserbroek

Gepubliceerd op: 29/09/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Kan ik niet geven. Ik heb van u een product ontvangen waar de reparatiebriefjes van Jan en Rob nog aan bevestigd waren. Ik heb de klok inmiddels teruggestuurd.
Verbeterpunten
Laat uw personeel producten nakijken alvorens het te versturen en geen kapot of niet-werkend artikelen naar klanten zenden.
Personeel
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste heer B. Bolhuis,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij begrijpen uw feedback over de levering. Hier zullen wij zeker iets mee doen, want het is absoluut niet onze intentie om producten te versturen met daarop briefjes. Voor versturen dienen producten inderdaad goed gecontroleerd te worden.

Wij vinden het jammer dat u geen gebruik wilt maken van ons aanbod om u een geheel nieuw product toe te sturen. Toch hopen wij dat in de toekomst u van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Hendrik Bolhuis
Groningen

Gepubliceerd op: 25/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Een Novo Cup drinkbeker (maakt het mogelijk om liggend te drinken) besteld voor me vader maar de drinkbeker voldoet niet aan de eisen.
Er komt geen druppel drinken uit.
Je moet een ENORME zuigkracht hebben wil je kunnen drinken.
Mijn vader is doodziek en we dachten hier de juiste drinkbeker gevonden te hebben omdat gewoon drinken niet meer gaat.
Heel jammer weggegooid geld.
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste meneer G. van den Broek,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u niet geheel tevreden bent over het product wat u bij ons heeft gekocht. Natuurlijk vinden wij dit vervelend om te horen. Wij hebben met u contact opgenomen om tips van de leverancier voor te leggen om het probleem met de beker te verhelpen aangezien deze beker speciaal is ontwikkeld om juist liggend te kunnen drinken. Tip is om het lipje van de beker open te zetten om de circulatie te bevorderen. Zou het probleem zich blijven voordoen dan staan wij altijd open om samen met u naar een andere oplossing te kijken. Wij hebben geen reactie meer van u ontvangen en gaan ervan uit dat het probleem dan ook verholpen is.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld
Klant

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
product oke
Verbeterpunten
herinneringsmails zijn bijzonder irritant en hebben ervoor gezorgd dat ik niet meer bij jullie zal kopen.
ook staat er nergens een link waar ik kan uitschrijven op jullie mailing. Doe er iets aan!
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Hulpmiddelwereld
Beste heer F. Vanderhaeghen,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen het helemaal dat u het irritant vindt om blijkbaar meerdere herinneringsmails te ontvangen. Laten wij voorop stellen dat dit absoluut niet onze opzet is geweest. Natuurlijk zijn wij meteen gaan kijken waar dit aan ligt en kunnen u meedelen dat er intern iets is aangepast waardoor een klant de eerste keer een verzoek tot beoordeling krijgt 5 dagen nadat een bestelling is voltooid. Is er dan nog geen beoordeling ingevuld dan zal er eenmalig na 4 dagen een herinnering worden gestuurd.

Natuurlijk vinden wij het jammer dat u de beoordeling heeft gebaseerd op de herinneringsmails die u heeft ontvangen i.p.v. het product te beoordelen. We begrijpen dat het product in uw ogen oké is en daar zijn we natuurlijk blij om.

Wij hebben u via e-mail op de hoogte gesteld van de nieuwe werkwijze m.b.t. herinneringsmails en hopen dan ook dat dit in de toekomst bij u alsook onze andere klanten beter zal verlopen.

Met vriendelijke groet,

Team Hulpmiddelwereld


Felix
Lovendegem

Gepubliceerd op: 14/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 05/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Misschien vindt u het zelf positief dat uw verzoek om een beoordeling eerder in huis is dan de levering.
Verbeterpunten
Stop met dit soort nietszeggende beoordelingen. Als u behoefte hebt aan een beoordeling, bedenk dan iets origineels, iets wat geloofwaardig is en waarmee u positief opvalt. De aanhef 'Beoordeel Hulpmiddelwereld' roept al weerstanden op.
Personeel
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Robert Jan Bax
Bennekom

Gepubliceerd op: 29/05/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer