Website: www.hulpmiddelwereld.nl
Plaats: Maastricht

De Grootste Online Hulpmiddelen Webshop

Hulpmiddelwereld

Pluspunten
Klantvriendelijk worden en ongebruikte producten leveren daarnaast vind ik het betalen voor retourneren onder de €50,- verschrikkelijk klantonvriendelijk.
Patrick
Heerenveen

Gepubliceerd op: 20/05/2020

Pluspunten
slecht
slechtste
Beste,

Jammer van uw beoordeling terwijl wij alles in onze macht hebben gedaan om u te helpen. U had bij ons Nutrilon dreumes 4 besteld. Helaas waren deze producten niet meer op voorraad. Wij hebben u netjes op de hoogte gehouden dat het product niet voorradig was en wanneer het product verwacht mocht worden. Helaas was het product vertraagd en daarvan hebben wij u ook netjes op de hoogte gehouden. Helaas zijn wij in dit geval afhankelijk van de leverancier. Wij hebben u ook aangeboden om eventueel de bestelling vrijblijvend te annuleren. In sommige gevallen kunnen wij helaas niets doen aan het feit dat een product is vertraagd. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Gepubliceerd op: 23/04/2020

Pluspunten
Lever bij een toestel OOK de stekkers die nodig zijn welke inmiddels nauwelijks verkrijgbaar zijn want het is een heel oud systeem ( de oude telefoonstekker )
Wie van de oudere heeft een UTP aansluiting in de woon/slaapkamer ? Denk maar heel weinig.
Toen ik hierover belde wist de dame niet eens wat ik bedoelde !
Kon de toestellen gewoon retourneren, als of het ze totaal niets doet wanneer iemand ontevreden is. Waardeloze service.
Spoenk
Duiven

Gepubliceerd op: 04/04/2020

Pluspunten
Geen 0 een ster is al te veel
Geen duidelijkheid bij bestelling
Beste meneer A. Aktashi,

Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Het ging om het feit dat u het bestelde product wilde retourneren en dat u de retourkosten zelf moest betalen. In onze retourvoorwaarden staat duidelijk vermeld dat als er een product onder € 50,00 wordt geretourneerd de retourkosten voor eigen rekening zijn. Wij hebben het totaalbedrag van uw bestelling incl. de verzendkosten van ons gecrediteerd gekregen. We raden altijd aan om even de retourvoorwaarden goed door te lezen zodat men niet voor verrassingen komt te staan.

Adak
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 29/12/2019

Pluspunten
Niet kunnen vinden.
Waardeloze service. Pillenvergruizer werkt niet; vergruist geen pillen, maar laat alleen blauwe kleur achter op de pillen. Is niet erg gezond, lijkt me. Mag je zelf opdraaien voor de retourkosten, als je je geld terug wil. Klantenservice wil je niet tegemoet komen.
Beste mevrouw L. Franken,

Dank u wel voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over onze service en het product. Wij hebben met u telefonisch contact gezocht om u een nieuwe pillenvergruizer op te sturen waarmee u instemde. Ook over deze vergruizer was u niet tevreden waarna wij u de mogelijkheid hebben gegeven om deze kosteloos te mogen retourneren. Laten wij voorop stellen dat als er ook maar iets met een product van ons niet in order is, neem eerst even contact met onze klantenservice op zodat wij kunnen kijken naar een passende oplossing. Jammer dat u ondanks de moeite die we hebben gedaan niet tevreden bent.

Liesbeth
Dongen

Gepubliceerd op: 24/11/2019

Pluspunten
Amateuren. Nooit track & trace ontvangen van 4 bestellingen, telkens zelf moeten horen, een excuus is dan te veel gevraagd. Nooit geleverde bestelling, naar incasso. Wanneer ik vraag voor een terubetaling word ik van de webshop naar billink gestuurd en andersom.
S. A
Antwerpen

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Pluspunten
De snelle afhandeling. Jammer dat die ondersneeuwd bij de afwikkeling.
Duidelijk zijn met wat je verkoopt en wat er bij zit en niet achteraf extra geld vragen voor dingen die er niet bijzitten, zoals een band voor een Molift Raiser Pro die extra betaald moet worden!!! Daardoor heb ik hem niet gekocht dat heet invaliden mensen op een verkeerd been zetten financieel. Ook graag mensen achter de telefoon zetten die verstand van zaken hebben en geen mensen die zeggen, u heeft gelijk maar het zij zo?????? Even later terug gebeld worden dat je 50% korting kan krijgen op de band om de invalide niet te laten vallen. Eigenlijk is dat heel onbehoorlijk. Jammer dat het zo moest gaan want het product was erg handig om mijn zoon te laten staan maar niet zonder veiligheid waarvoor ik ineens extra moest gaan betalen. Veel succes verder met u verkoop.
Rob
Amersfoort

Gepubliceerd op: 08/10/2019

arnold
Velserbroek

Gepubliceerd op: 29/09/2019

Pluspunten
Kan ik niet geven. Ik heb van u een product ontvangen waar de reparatiebriefjes van Jan en Rob nog aan bevestigd waren. Ik heb de klok inmiddels teruggestuurd.
Laat uw personeel producten nakijken alvorens het te versturen en geen kapot of niet-werkend artikelen naar klanten zenden.
Beste heer B. Bolhuis,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij begrijpen uw feedback over de levering. Hier zullen wij zeker iets mee doen, want het is absoluut niet onze intentie om producten te versturen met daarop briefjes. Voor versturen dienen producten inderdaad goed gecontroleerd te worden.

Wij vinden het jammer dat u geen gebruik wilt maken van ons aanbod om u een geheel nieuw product toe te sturen. Toch hopen wij dat in de toekomst u van dienst te kunnen zijn.

Hendrik Bolhuis

Gepubliceerd op: 25/06/2019

Pluspunten

Een Novo Cup drinkbeker (maakt het mogelijk om liggend te drinken) besteld voor me vader maar de drinkbeker voldoet niet aan de eisen.
Er komt geen druppel drinken uit.
Je moet een ENORME zuigkracht hebben wil je kunnen drinken.
Mijn vader is doodziek en we dachten hier de juiste drinkbeker gevonden te hebben omdat gewoon drinken niet meer gaat.
Heel jammer weggegooid geld.
Beste meneer G. van den Broek,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u niet geheel tevreden bent over het product wat u bij ons heeft gekocht. Natuurlijk vinden wij dit vervelend om te horen. Wij hebben met u contact opgenomen om tips van de leverancier voor te leggen om het probleem met de beker te verhelpen aangezien deze beker speciaal is ontwikkeld om juist liggend te kunnen drinken. Tip is om het lipje van de beker open te zetten om de circulatie te bevorderen. Zou het probleem zich blijven voordoen dan staan wij altijd open om samen met u naar een andere oplossing te kijken. Wij hebben geen reactie meer van u ontvangen en gaan ervan uit dat het probleem dan ook verholpen is.

Gepubliceerd op: 19/06/2019