Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
Twee maanden geleden mijn appartement verhuurd met www.huisportaal.nl. Dit is soepel verlopen en ik heb goede hulp gehad van Ties met het opstellen van de huurverkeenkomst.
Weet ik zo niet, alles was na tevredenheid verlopen
Wilma

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
- Snel contact gehad en opname gepland
- Fijne makelaar op bezoek gehad
- Paar dagen erna op Funda
- Onze woning verkocht binnen 1 maand!!
- Geen
P.H. Kreeft

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Goede duidelijke heldere opzet en duidelijke afspraken. Je weet van tevoren wat je kwijt bent en hebt opties die je aan en uit kan zetten voor een x bedrag. Uitgebreid pakket gekozen en geen moment spijt van gehad. Als je in deze tijd een courante woning hebt kan je hem gezien de markt jet beste zelf verkopen. Ondanks dat er voor de 3e keer een koopcontract moest worden opgemaakt was dit geen enkel probleem. Top service Daan en Ties!
Had een verschrijving gedaan in het aanbieden van de woning en kon moeilijk van funda afgehaald worden
Beste Ronnie,

Allereerst willen we je bedanken voor het schrijven van een beoordeling over je ervaringen met HuisPortaal en uiteraard de prachtige beoordeling. We staan onze klanten ten alle tijden graag bij, ook al dienen we meerdere keren hetzelfde werk hiervoor te verrichten. We hebben een goede samenwerking opgezet en dit kunnen bekronen met de verkoop van de woning. Bedankt voor het vertrouwen in HuisPortaal en we wensen je veel plezier met je nieuwe woning!
Ronnie
Nuenen

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Goedkoop

Beste Anton,

Dank voor de prachtige beoordeling! Wij willen je dan ook via deze weg graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Snelle reactie, goed tarief en doen echt wat ze beloven
Beste Jantonio,

Hartelijk dank voor het beoordelen van uw ervaring met HuisPortaal. Wij als team vinden het zeer prettig om te vernemen dat de samenwerking vlekkeloos is verlopen en dat wij u spoedig bij hebben kunnen staan in het verkoopproces. Wij danken u dan ook hartelijk voor het vertrouwen in HuisPortaal als uw internetmakelaar!
Jantonio
Bovenkarspel

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Zeer efficient, flexibel en aantrekkelijk geprijsd

Beste Hans,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor de uitmuntende beoordeling! We proberen tegen het scherpste tarief de beste diensten aan onze klanten te leveren en dan is het uiteraard goed om te horen dat de samenwerking goed is verlopen! Wij willen u daarom graag bedanken voor het kiezen van HuisPortaal als internetmakelaar!
Hans

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
We hebben ons huis naar veel wikken en wegen verkocht via een internet makelaar i.v.m. kosten. We hebben er geen spijt van gehad, goed verlopen en fijn dat Huis Portaal toch de onderhandelingen voor je voert.

Dikke 10, voor de service!
Kan ik zo niet bedenken.
Antwoord HuisPortaal.nl
Dank voor de lovende woorden en beoordeling. Wij, als HuisPortaal.nl, vinden het belangrijk dat er transparantie is in de gang van zaken. De service is van essentieel belang, waarbij de klant altijd wordt bijgestaan door de persoonlijke makelaar waar het nodig is! Wij vinden het dan ook fijn om terug te horen dat dit opgemerkt is door onze klanten!Graag willen we u bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Antwoord HuisPortaal.nl
Hartelijk dank voor de lovende woorden en beoordeling. Wij willen u dan ook via deze weg graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!
Willem
Oss

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
- Very easy to reach by phone
- quick action
- low cost
- After using normal makelaars for many rental tasks, I will never go back to them. Online makelaar is 1000 times better. I have the total control. I met the candidates. I tell the story about my apartment. And signing a contract is within 1 day. I pay 1/6 the money to have everything done quicker and better. And more importantly I keep the experience and I can do it better next time. Thanks Huisportaal!!
- More guidance to clients with limited experiences
- Up front briefing to clients by a call
Dear client,

Thank you for describing your experiences with HuisPortaal. Very nice to hear that it is good and that you have pleasant experience with the cooperation. We also find it important that the communication with our customer and buyer(s) is as transparent as possible. We will certainly take the feedback with you to achieve a smooth cooperation. We would like to thank you this for the pleasant HuisPortaal as a broker!
WJ

Gepubliceerd op: 02/10/2018