Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
Prijs klopt, contact goed, sfeer uitmuntend.

Dit is de zoveelste keer dat ik verhuur via Huisportaal. Ze zijn flexibel en voldoende vlot en responsief. Een verademing in vergelijk met als die luie arrogante te dure amsterdamse makelaars. Volgende keer weer Huisportaal!
- Ik zou het fijn vinden als ik kan zien hoeveel tijd er zit tussen de ontvangst door Huisportaal van een reactie en het moment van doorsturen aan mij.
- Daarnaast zou een optie moeten zijn om via een ticketbox oid te kunnen aangeven dat je een sms wilt krijgen zodra een reactie is doorgezonden aan de mailbox. Ik kan dan als verhuurder supersnel reageren en dat maakt een top indruk op de kandidaat.
Verhuurder

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Direct persoonlijk en zeer informatief.
Korte communicatie lijn, bezoek voor de verkoop van jullie makelaar leverde aandachtspunten voor een positieve presentatie. Bij verkoop adequaat en zorgvuldig de koopaktes opgesteld. Niets dan lof en een aanrader, per slot een gedegen en vriendelijke ondersteuning bij de verkoop van je huis is onontbeerlijk. Immers dit doe je slechts een paar keer in een life time
Vincent
Krommenie

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Martijn

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Wie wil er nog een dure makelaar betalen voor de verhuur? Niet alleen is dit goedkoper, je hebt zelf veel beter inzicht in het proces. Er is geen sprake van handjeklap tussen makelaars onderling. Ben veel gebeld door makelaars die mij wilden helpen (lees commissie vangen) heb steeds geantwoord dat zij met een huurder mogen komen. Geen van die makelaars is dat gelukt. Gewoon verhuurd via Funda en Pararius dankzij huisportaal. Dit is mijn 5e positieve ervaring met huisportaal

Verhuurder Amsterdam

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Tweede maal dat wij onze woning via huisportaal hebben verkocht. Zeer tevreden, goede prijs en leuk om zelf ook de bezichtigingen uit te voeren
Wellicht ook de dienst aankoop makelaar aanbieden
Greet
Nijmegen

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Twee maanden geleden mijn appartement verhuurd met www.huisportaal.nl. Dit is soepel verlopen en ik heb goede hulp gehad van Ties met het opstellen van de huurverkeenkomst.
Weet ik zo niet, alles was na tevredenheid verlopen
Wilma

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
- Snel contact gehad en opname gepland
- Fijne makelaar op bezoek gehad
- Paar dagen erna op Funda
- Onze woning verkocht binnen 1 maand!!
- Geen
P.H. Kreeft

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Goede duidelijke heldere opzet en duidelijke afspraken. Je weet van tevoren wat je kwijt bent en hebt opties die je aan en uit kan zetten voor een x bedrag. Uitgebreid pakket gekozen en geen moment spijt van gehad. Als je in deze tijd een courante woning hebt kan je hem gezien de markt jet beste zelf verkopen. Ondanks dat er voor de 3e keer een koopcontract moest worden opgemaakt was dit geen enkel probleem. Top service Daan en Ties!
Had een verschrijving gedaan in het aanbieden van de woning en kon moeilijk van funda afgehaald worden
Antwoord HuisPortaal.nl
Beste Ronnie,

Allereerst willen we je bedanken voor het schrijven van een beoordeling over je ervaringen met HuisPortaal en uiteraard de prachtige beoordeling. We staan onze klanten ten alle tijden graag bij, ook al dienen we meerdere keren hetzelfde werk hiervoor te verrichten. We hebben een goede samenwerking opgezet en dit kunnen bekronen met de verkoop van de woning. Bedankt voor het vertrouwen in HuisPortaal en we wensen je veel plezier met je nieuwe woning!
Ronnie
Nuenen

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Goedkoop

Antwoord HuisPortaal.nl
Beste Anton,

Dank voor de prachtige beoordeling! Wij willen je dan ook via deze weg graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Gepubliceerd op: 21/11/2018