Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
- prima hulp bij het gehele proces
- vragen worden snel beantwoord
- opstellen van de koopovereenkomst mag iets sneller.

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Gunstige prijs en snelle opname van de woning
Telefonische bereikbaarheid en verwerkingstijd van wijzigingen en/of bestelde extra producten kan sneller
Jan Wijma
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
- Ideale manier om je huis op Funda te krijgen, absolute aanrader!
- De medewerkers van Huisportaal zijn klantvriendelijk, je merkt dat ze er alles aan willen doen om de verkoop van je huis in goede banen te leiden.
- Zeker doen wanneer het je leuk lijkt om zelf de verkoop van je huis te regelen (zorg wel dat je er tijd voor hebt). Het is een mooie ervaring! Huisportaal laat je hierin vrij, maar je kunt wel rekenen op hun steun.
Communicatie per email nog meer optimaliseren; bijvoorbeeld wanneer Huisportaal een telefoongesprek heeft gehad met een potentiële koper van het huis, dit gesprek in email samenvatten naar koper en vooral naar klant. Klant moet op de hoogte blijven van wat er gecommuniceerd wordt over zijn/haar huis om zo het overzicht te kunnen behouden. Ik heb gemerkt dat Huisportaal dit wel wil doen, maar de puntjes mogen nog op de i gezet worden.
Antwoord HuisPortaal.nl
Hartelijk dank voor het beschrijven van uw ervaringen met HuisPortaal. Zeer fijn om te horen dat het goed is bevallen en dat u prettige ervaring heeft overgehouden aan de samenwerking. Wij vinden daarnaast ook zeer belangrijk dat de communicatie met onze klant en de potentiële koper(s) zo transparant mogelijk verloopt. Wij zullen de feedback dan ook zeker meenemen om zo tot een gesmeerde samenwerking te komen. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar.
Één aanspreekpunt per zaak, door met veel verschillende medewerkers contact te hebben ontstonden er misverstanden. Dit kwam de professionaliteit van Huisportaal niet ten goede.
Antwoord HuisPortaal.nl
Allereerst dank voor het beschrijven van uw ervaring met HuisPortaal. Onze medewerkers proberen er dagelijks alles aan te doen om u te ondersteunen in het verkoopproces. Wij danken u daarom ook zeer voor het omschreven verbeteringspunt m.b.t. de communicatie. We willen de lijntjes zo kort mogelijk houden en zo proberen om eventuele misverstanden te voorkomen, dit nemen we dan ook intern mee om hier nog meer de focus op te leggen. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar.

29/09/2018

Pluspunten
Ik kan de verkoop zelf regelen. Alleen makelaar voor Funda-plaatsing nodig.
Het opmaken van een leverde wat problemen op.
Antwoord HuisPortaal.nl
Wij vinden het altijd fijn om te horen dat het verkoopproces goed is bevallen! Daarnaast staan we zeker als internetmakelaar ook altijd klaar om de klant bij te staan in het proces. We willen u graag bedanken voor de keuze voor HuisPortaal!

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Zowel telefonisch, chat en via de mail prima contact en ondersteuning gehad. Onderhandelingen hebben ze goed uitgevoerd. wij zijn helemaal tevreden!

Antwoord HuisPortaal.nl
Het doet ons deugd dat u zeer tevreden bent over de service die HuisPortaal haar klanten biedt! Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!
Kommerzijl

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
-Behulpzame, vriendelijke medewerkers die vlot werken.
-De makelaar kon snel langskomen.
- Snelle plaatsing op huisportaal en Funda.
- de bereikbaarheid vonden twee verschillende kijkers niet goed
- review formulier sturen aan de kijkers nadat er een bezichtiging heeft plaats gevonden.
- een vaste makelaar die op kantoor aanwezig is voor de onderhandelingen
- in de koopovereenkomst stond een heel ander adres van een andere woning, dat is wat slordig
Beste Laura,

Allereerst dank voor de feedback! We proberen alle woningen zo goed en snel mogelijk te plaatsen op Funda en daarbij de optimale service te bieden. Helaas is het nu vakantieperiode en was de toegewezen makelaar niet te allen tijden bereikbaar. Uiteraard proberen we normaliter dit te voorkomen door zeer transparant en direct te werk te gaan. Echter nemen we de punten zeker mee voor de optimalisatie in de toekomst! We willen je graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
! Kies je voor deze dienst; zorg dan dat je zakelijk bent ingesteld, stevig in je schoenen staat en bewust bent van wat je wel en niet mag, kunt of moet zeggen tijdens bezichtigingen en gesprekken met potentiële kopers/ aankoopmakelaars..!

Verkoopmakelaars en potentiële kopers doen er alles aan om voorkennis te ontfutselen.
Eén van de aankoopmakelaars beweerde zelfs dat het normaal was om voorkennis te delen.. Nou, ik dacht het dus mooi niet.

Als communicatieadviseur heb ik ervoor gekozen om zelf de tekst te schrijven en een eigen fotograaf te zoeken (via www.fundawoningfotograaf.nl = aanrader). Ook het communiceren met potentiële kopers en de rondleidingen heb ik zelf gedaan. Ik vond het eerlijk gezegd vooral erg leerzaam en zou het zo weer doen.

Ik heb het middelste pakket gekozen van Huisportaal omdat het in Amsterdam gebruikelijk is dat de kopende partij het koopcontract laat opmaken door de notaris.

De medewerkers van Huisportaal zijn goed telefonisch bereikbaar, servicegericht en denken met je mee.
Een uniek of tijdelijk e-mail adres via huisportaal zou enorm helpen bij het communiceren met potentiële kopers.

Het via het berichtenportaal regelen is niet echt een optie omdat documenten niet (goed) meekomen en je niet duidelijk kunt zien wat je wel/ niet beantwoord hebt. Dit zie je pas nadat je op de berichten hebt geklikt, niet zo handig.

Communiceren doe je het beste via je eigen e-mail adres, maar dit had ik liever voorkomen. Hoe dan ook hebben de (potentiële) kopers er geen hinder van ondervonden.
Saskia

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Prijs is goed, ze kunnen snel handelen om te koop te zetten.
Communicatie na acceptatie bod mag beter, als je zegt dat je iets terug stuurt dat ook doen of even bellen. Verder helemaal top
Gita Zimmerman
Den Bosch

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Goed bereikbaar, duidelijkheid en helderheid over wat je kan verwachten.

Roosendaal

Gepubliceerd op: 26/03/2018