Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
Service voor een laag tarief. Telefonische bereikbaarheid is goed. Vriendelijk aan de telefoon.
Alert op waar het huis verkocht wordt. Door nalatigheid van de makelaar heb ik een heel voorlopig koopcontract opgesteld wat achteraf helemaal niet nodig bleek te zijn. In Amsterdam blijkt dat altijd de notaris dit doet. Dat zijn nou precies de dingen wat je als leek niet weet maar een makelaar wel. Dus alertheid op de informatie verstrekking voor klanten.
Antwoord HuisPortaal.nl
Beste Dennis,

Dank voor het schrijven van deze review. Om het misverstand in de toekomst te voorkomen hebben wij direct aanpassingen doorgevoerd op de website. Buiten dat wij hierop alerter zullen zijn en de klant erop attenderen, kan men dit terug vinden op onze website bij de rubriek 'veel gestelde vragen'.

Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!
Dennis

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Klacht over foutieve plaatsing op funda is correct opgepakt.
Snelle reactie.
Foutieve plaatsing op funda (bijv: door fotowijziging stond er slechts 1 foto op funda, geen overleg bij doorvoeren wijzigingen over bijv oppervlakte en hoeveelheid slaapkamers, terwijl wij het correct hadden weergegeven)

Gepubliceerd op: 16/09/2018