Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
Voordelig tarief
Veel moeite en vele emails en telefoontjes heeft het gekost om mijn appartement juist op Funda en Pararius vermeld te krijgen (met parkeergarage). Waardoor mijn appartement een maand lang niet in de zoekresultaten terecht kwam, als naar een appartement met parkeergarage werd gezocht. Het heeft me onnodig een maand leegstand gekost. Goedkoop werd aldus (peper)duurkoop. Meerdere beloftes dat het de volgende dag zou zijn opgelost, werden niet nagekomen. Klachten werden afgedaan met: "wij kunnen er niets aan doen". En: 'het is niet onze schuld, het is een software probleem bij externe partijen". Er wordt geen verantwoordelijkheid en eigendom genomen over problemen. Schuld werd doorgeschoven en een verzoek om tegemoetkoming weggewuifd. Uiteindelijk mijn appartement verhuurd via een expat broker. Een zeer slechte ervaring.
Antwoord HuisPortaal.nl
Beste Paul,

Bedankt voor uw review en ontzettend vervelend om dit te vernemen. Wij zijn op de hoogte van de situatie en moeten helaas concluderen dat wij in sommige gevallen afhankelijk zijn van externe partijen, in uw geval Pararius. Wij hebben direct actie ondernomen en contact opgenomen met u en deze partij om het probleem op te lossen. Dit is dan ook gebeurd waarna uw woning ook in de zoekresultaten voorkwam wanneer werd gefilterd op "appartement met parkeerplaats en garage".

Gelukkig was de fout enkel op Pararius, op Funda.nl en op HuisPortaal.nl stond alles wel juist vermeld. Wij begrijpen uw kritiek en hebben met onze partner goed overleg gehad zodat dit in de toekomst niet meer fout kan gaan.

Alsnog gefeliciteerd met de verhuur!
Paul

Gepubliceerd op: 19/01/2019