Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
We hebben ons huis naar veel wikken en wegen verkocht via een internet makelaar i.v.m. kosten. We hebben er geen spijt van gehad, goed verlopen en fijn dat Huis Portaal toch de onderhandelingen voor je voert.

Dikke 10, voor de service!
Kan ik zo niet bedenken.

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Service voor een laag tarief. Telefonische bereikbaarheid is goed. Vriendelijk aan de telefoon.
Alert op waar het huis verkocht wordt. Door nalatigheid van de makelaar heb ik een heel voorlopig koopcontract opgesteld wat achteraf helemaal niet nodig bleek te zijn. In Amsterdam blijkt dat altijd de notaris dit doet. Dat zijn nou precies de dingen wat je als leek niet weet maar een makelaar wel. Dus alertheid op de informatie verstrekking voor klanten.
Beste Dennis,

Dank voor het schrijven van deze review. Om het misverstand in de toekomst te voorkomen hebben wij direct aanpassingen doorgevoerd op de website. Buiten dat wij hierop alerter zullen zijn en de klant erop attenderen, kan men dit terug vinden op onze website bij de rubriek 'veel gestelde vragen'.

Dennis

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Antwoord HuisPortaal.nl
Hartelijk dank voor de lovende woorden en beoordeling. Wij willen u dan ook via deze weg graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!
Willem
Oss

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
- Very easy to reach by phone
- quick action
- low cost
- After using normal makelaars for many rental tasks, I will never go back to them. Online makelaar is 1000 times better. I have the total control. I met the candidates. I tell the story about my apartment. And signing a contract is within 1 day. I pay 1/6 the money to have everything done quicker and better. And more importantly I keep the experience and I can do it better next time. Thanks Huisportaal!!
- More guidance to clients with limited experiences
- Up front briefing to clients by a call
Dear client,

Thank you for describing your experiences with HuisPortaal. Very nice to hear that it is good and that you have pleasant experience with the cooperation. We also find it important that the communication with our customer and buyer(s) is as transparent as possible. We will certainly take the feedback with you to achieve a smooth cooperation. We would like to thank you this for the pleasant HuisPortaal as a broker!
WJ

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
- Snelle service, duidelijke website en goede begeleiding
- Kan ze zo snel niet bedenken
Beste heer Vermeulen,

Allereerst dank voor het beschrijven van uw ervaringen met HuisPortaal. Het is altijd goed om te horen dat het van beide kanten vlekkeloos is verlopen en daardoor tot een snelle verkoop heeft geleid. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!
G.F. Vermeulen

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
- Ideale manier om je huis op Funda te krijgen, absolute aanrader!
- De medewerkers van Huisportaal zijn klantvriendelijk, je merkt dat ze er alles aan willen doen om de verkoop van je huis in goede banen te leiden.
- Zeker doen wanneer het je leuk lijkt om zelf de verkoop van je huis te regelen (zorg wel dat je er tijd voor hebt). Het is een mooie ervaring! Huisportaal laat je hierin vrij, maar je kunt wel rekenen op hun steun.
Communicatie per email nog meer optimaliseren; bijvoorbeeld wanneer Huisportaal een telefoongesprek heeft gehad met een potentiële koper van het huis, dit gesprek in email samenvatten naar koper en vooral naar klant. Klant moet op de hoogte blijven van wat er gecommuniceerd wordt over zijn/haar huis om zo het overzicht te kunnen behouden. Ik heb gemerkt dat Huisportaal dit wel wil doen, maar de puntjes mogen nog op de i gezet worden.
Antwoord HuisPortaal.nl
Hartelijk dank voor het beschrijven van uw ervaringen met HuisPortaal. Zeer fijn om te horen dat het goed is bevallen en dat u prettige ervaring heeft overgehouden aan de samenwerking. Wij vinden daarnaast ook zeer belangrijk dat de communicatie met onze klant en de potentiële koper(s) zo transparant mogelijk verloopt. Wij zullen de feedback dan ook zeker meenemen om zo tot een gesmeerde samenwerking te komen. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Eenvoudig, snel, goed, goedkoop
Eigenlijk geen
Antwoord HuisPortaal.nl
Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Het doet ons goed om te vernemen dat uw ervaringen met HuisPortaal aangenaam waren. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!
Richard van der Linden
Beneden Leeuwen

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Makkelijk in omgang en gebruik

Antwoord HuisPortaal.nl
Zeer prettig om te vernemen dat uw ervaring met HuisPortaal aangenaam was. Wij proberen ons systeem zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Uiteindelijk is de verkoop van een huis al intensief genoeg en dat proberen wij te verlichten door een duidelijk systeem te hanteren en daarbij de juiste ondersteuning te bieden. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!
Chantal
Hengelo

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar.
Één aanspreekpunt per zaak, door met veel verschillende medewerkers contact te hebben ontstonden er misverstanden. Dit kwam de professionaliteit van Huisportaal niet ten goede.
Antwoord HuisPortaal.nl
Allereerst dank voor het beschrijven van uw ervaring met HuisPortaal. Onze medewerkers proberen er dagelijks alles aan te doen om u te ondersteunen in het verkoopproces. Wij danken u daarom ook zeer voor het omschreven verbeteringspunt m.b.t. de communicatie. We willen de lijntjes zo kort mogelijk houden en zo proberen om eventuele misverstanden te voorkomen, dit nemen we dan ook intern mee om hier nog meer de focus op te leggen. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar.

29/09/2018

Pluspunten
Huisportaal doet precies wat ze beloven. Steeds kon ik ze bereiken en de vragen werden adequaat beantwoord. De communicatie verliep vlot. De doormelding naar andere site zoals Pararius en Jaap etc. is goed voor elkaar. Woning was snel verhuurd.

Krimpen aan den IJssel

Gepubliceerd op: 26/09/2018