Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
Ondanks dat wij achteraf een moeizaam verkooptraject doorlopen hebben, waarbij tot tweemaal toe de kopers hun financiering niet voor elkaar kregen. Bleef HuisPortaal ons zonder mokken of meerprijs gewoon bijstaan en heeft ook het derde verkoopcontract keurig geregeld. HuisPortaal voorziet ook buiten kantoortijden om van advies en beantwoord vragen over de mail. HuisPortaal biedt u een zeer voordelige manier aan om uw woning via een NVM-makelaar te koop aan te bieden, plaatsing op Funda en voor een zeer gering bedrag. In deze tijd van veel vraag naar koopwoningen een goed alternatief om snel, vakkundig en tegen een laag bedrag uw woning zelf aan de man te brengen. Een tevreden klant!

Ridderkerk

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Zeer snel, eenvoudig en relatief goedkoop proces. Aanmelden via de website, betalen, documenten en foto's aanleveren, de makelaar komt langs voor het inmeten en advies omtrent vraagprijs, alles word snel verwerkt en op Funda geplaatst en binnen 4 weken hadden we ons huis verkocht. Ik kan huisportaal aan iedereen aanbevelen, een locale makelaar had ons een lagere vraagprijs geadviseerd en zou ons circa 10 keer zoveel factureren!! Uiteindelijk bleek de vraagprijs van Huisportaal realistischer en heeft had de woning een geweldige opbrengst.

Antwoord HuisPortaal.nl
Dank voor de geweldige complimenten en de transparanten samenwerking! Wij proberen dan ook de continuïteit van service te behouden en optimaliseren!
Zelhem

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
1 dag na de overeenkomst kwam er al iemand langs om alles uit te leggen en om de plattegronden te maken. Daarnaast meerdere male contact gehad met de makelaar. Altijd goed, netjes en snel geholpen. Prijs / kwaliteit is dus perfect. Waar je bij een normale makelaar al snel een paar € 1000,- kwijt bent betaal je hier een stuk minder.

Antwoord HuisPortaal.nl
Snelheid en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. De klant dient zo snel mogelijk en efficiënt geholpen te worden! Dank voor de prachtige rating!
Dhr. Driessen

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Aardige makelaar. De potentiele kopers vonden het leuker om zaken te doen met de verkoper dan met een tussenmakelaar. Dat maakte de sfeer gemoedelijk en prettig. Uiteindelijk veel meer gekregen dan een 'full-service' makelaar had gezegd dat ik zou kunnen krijgen!
Iets meer automatiseren zou fijn zijn.
Alle documenten zijn in microsoft word. Ze zouden dit webforms of PDF kunnen maken, iets dat ook op een Apple werkt iig.
Antwoord HuisPortaal.nl
Het voordeel van een internetmakelaar is inderdaad dat het persoonlijke contact tussen verkoper en koper hoog is. Zeer fijn om te horen dat het proces soepel is verlopen!

Wij proberen daarnaast steeds meer mee te gaan in de huidige technologie en mogelijkheden er zijn. Dit nemen wij zeker mee in de toekomst! Dank voor de complimenten en verbeter tips!

Koen

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
We hebben met veel plezier ons huis verkocht via Huisportaal.nl. Een huis verkopen kan je makkelijk zelf zonder traditionele makelaar. We kregen erg veel positieve reacties over de bezichtigingen die we hebben gedaan. Als bewoner kan je alle vragen beantwoorden veel gedetailleerde informatie geven. Daarnaast is het ook erg leuk om de nieuwe bewoners te leren kennen.

Antwoord HuisPortaal.nl
De zelfstandigheid en verantwoordelijkheid die gepaard gaan als de woning te koop gaat bij een internetmakelaar wordt vaak als zwaarste factor ervaren. Fijn om te horen dat jullie dit zo goed hebben opgepakt en uiteindelijk een prachtig resultaat heeft opgeleverd. Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in Huisportaal!

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten
Makelaardij zoals het hoort te zijn, voor klanten die zelf enigszins willen aanpakken en hun eigen belang willen dienen. Dat laatste is belangrijk, u moet ervoor willen gaan zitten als klant. Niet alleen de prijs is/was bij Huisportaal van belang, maar vooral afwezigheid van spelletjes door (eigen) makelaars, die snel een transactie willen doen, 2 meesters dienen etc.etc.etc. Huisportaal maakt daar een eind aan.
Geen verbeterpunten. Site werkt prima, aanvragen werden snel doorgestuurd.
Antwoord HuisPortaal.nl
Fijn om te horen dat het gehele proces goed is verlopen en de aanpak van Huisportaal als prettig werd ervaren. Wij hechten dan ook veel waarden aan een transparanten en kortlijnige communicatie met de klant.

Wij willen u graag bedanken voor het vertrouwen en de prettige samenwerking met Huisportaal!
Reg
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
- snelle woningopname
- fijne informatievoorziening op website, alles staat beschreven.
- makelaar heeft ons goed advies gegeven tijdens onderhandelingen en heeft deze goed uitgevoerd. Dit hadden we zelf niet zo kunnen doen. Heel fijn dat ze dit ondanks dat het een internetmakelaar is en goedkoop, toch goed oppakken. Bedankt!
- achter de schermen werken diverse werknemers. Het is niet duidelijk wie wat doet. (dit is overigens geen probleem maar misschien een idee om een pagina op te nemen met wie er werkt en wat ze doen, zodat je weet met wie je belt/mailt.
Antwoord HuisPortaal.nl
Dank voor de complimenten. Snelheid en kwaliteit zijn voor ons dan ook twee belangrijke factoren om ons doel te behalen. We nemen uw tip zeker mee en proberen het zo persoonlijk mogelijk te maken in de toekomst!
Susan
Helmond

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Zeer tevreden over het concept van Huisportaal en een compliment aan Ties en Daan. Afspraak voor woningopname kon snel worden ingepland. Goed geholpen en een snelle afhandeling van vragen.
Als verkopende partij heb ik geen minpunten. Ik heb alleen meerdere opmerkingen gekregen van de kandidaat kopers. Zij zijn niet tevreden over het feit dat zij telefonisch niet te woord worden gestaan door Huisportaal.
Antwoord HuisPortaal.nl
Fijn om te horen dat u prettige ervaringen heeft met ons als samenwerkingspartner. We proberen altijd communicatieve opties voor onze klanten beschikbaar te stellen en zullen dit zeker meenemen om de kwaliteit in de toekomst te waarborgen!
Rianne
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Enthousiast team, denkt met je mee en helpt overal waar nodig.

Antwoord HuisPortaal.nl
Wij zijn enthousiast zodra de klant dat ook is! Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen dat u in Huisportaal heeft.
Rob
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Bespaart je veel geld en je kunt het makkelijk zelf! De mensen die een rondleiding hebben gehad vinden het veel fijner als de bewoner zelf de woning laat zien. Ze zijn meer op hun gemak en stellen sneller vragen. Als je het uitgebreide pakket neemt hoef je ook geen akte op te stellen.
Ook in het weekend proberen online te zijn en/of verzoeken door te sturen van kijkers. Mensen zitten nu eenmaal in het weekend op hun gemak achter de computer.
Antwoord HuisPortaal.nl
Fijn om te horen dat onze werkwijze goed heeft uitgepakt in praktijk en theorie. We proberen er goede balans te vinden in de samenwerking, door de juiste dingen uit te besteden en het overige in eigen beheer te doen. Wellicht is het inderdaad een idee om in het weekend geopend te zijn. Dit nemen we zeker mee in de toekomstplannen!
Caroline

Gepubliceerd op: 21/11/2017