Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
Snelle inzet en ze werken echt met de klant mee.
Communiceren duidelijk.
Vriendelijk personeel, werken hard en zijn zeer behulpzaam.
Het bedrijf heeft een goed concept in de huidige markt!!

Hovenga

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Zowel telefonisch, chat en via de mail prima contact en ondersteuning gehad. Onderhandelingen hebben ze goed uitgevoerd. wij zijn helemaal tevreden!

Kommerzijl

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Prima verlopen met de hulp van Huisportaal. Dit was het 2e huis, welke mbv Huisportaal werd verkocht. Mijn aanbevelingen binnen mijn familie en kennissenkring hebben ook tot diverse geslaagde verkopen geleid. Iedereen is uitermate tevreden en blij met Huisportaal.

Kamperland

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
! Kies je voor deze dienst; zorg dan dat je zakelijk bent ingesteld, stevig in je schoenen staat en bewust bent van wat je wel en niet mag, kunt of moet zeggen tijdens bezichtigingen en gesprekken met potentiële kopers/ aankoopmakelaars..!

Verkoopmakelaars en potentiële kopers doen er alles aan om voorkennis te ontfutselen.
Eén van de aankoopmakelaars beweerde zelfs dat het normaal was om voorkennis te delen.. Nou, ik dacht het dus mooi niet.

Als communicatieadviseur heb ik ervoor gekozen om zelf de tekst te schrijven en een eigen fotograaf te zoeken (via www.fundawoningfotograaf.nl = aanrader). Ook het communiceren met potentiële kopers en de rondleidingen heb ik zelf gedaan. Ik vond het eerlijk gezegd vooral erg leerzaam en zou het zo weer doen.

Ik heb het middelste pakket gekozen van Huisportaal omdat het in Amsterdam gebruikelijk is dat de kopende partij het koopcontract laat opmaken door de notaris.

De medewerkers van Huisportaal zijn goed telefonisch bereikbaar, servicegericht en denken met je mee.
Een uniek of tijdelijk e-mail adres via huisportaal zou enorm helpen bij het communiceren met potentiële kopers.

Het via het berichtenportaal regelen is niet echt een optie omdat documenten niet (goed) meekomen en je niet duidelijk kunt zien wat je wel/ niet beantwoord hebt. Dit zie je pas nadat je op de berichten hebt geklikt, niet zo handig.

Communiceren doe je het beste via je eigen e-mail adres, maar dit had ik liever voorkomen. Hoe dan ook hebben de (potentiële) kopers er geen hinder van ondervonden.
Saskia

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Snelle ondersteuning, goede hulp bij onderhandelingen, prijs-kwaliteit verhouding
Het mag nóg pro-actiever met slimme tips en ondersteuning, maar misschien is dit niet eerlijk om te verwachten voor deze prijs.
Joep
Heesch

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
Prima, ze hadden snel tijd en alles is goed afgehandeld. Erg tevreden dus over het contact met de makelaar en erg goede prijs.

Nijmegen

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Pluspunten
Vriendelijke service en snel! Goed bereikbaar en altijd uitgebreid antwoord op je vraag! Super!
Klein puntje, de makelaar die bij ons kwam wist niet hoe de online omgeving werkte waarin je als verkoper de gegevens invult. Zou een mooie toevoeging zijn aan de service, die verder uitstekend is!
Sandra
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Prijs is goed, ze kunnen snel handelen om te koop te zetten.
Communicatie na acceptatie bod mag beter, als je zegt dat je iets terug stuurt dat ook doen of even bellen. Verder helemaal top
Gita Zimmerman
Den Bosch

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Goed bereikbaar, duidelijkheid en helderheid over wat je kan verwachten.

Roosendaal

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Prima service en snelle afhandeling van zaken voor een mooie prijs. In deze tijd van een gunstige woningmarkt een goede keuze om je woning te verkopen zonder hoge makelaarskosten. Zelf de rondleidingen doen is prettig en ook de kopers gaven aan dat zij dat ook echt een pluspunt vonden.
Het zou handig zijn als de antwoorden die je krijgt op verstuurde reacties ook zichtbaar zijn in je beheeromgeving en dat deze niet doorgestuurd hoeven worden.
Marieke Dekker

Gepubliceerd op: 21/03/2018