Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
De website is overzichtelijk, duidelijke informatie vooraf. What you see is what you get!
Prijs kwaliteit is prima!
Telefonisch je vragen stellen werkt het snelst, je wordt vriendelijk en snel te woord gestaan.
Als je een courante woning hebt, een prima en goedkope manier om je huis te verkopen
Communicatie met potientele kopers via de beheerpagina loopt niet lekker, documenten worden niet doorgestuurd, en er zit een vertraging in.
Nova
Rijen

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Prijs klopt, contact goed, sfeer uitmuntend.

Dit is de zoveelste keer dat ik verhuur via Huisportaal. Ze zijn flexibel en voldoende vlot en responsief. Een verademing in vergelijk met als die luie arrogante te dure amsterdamse makelaars. Volgende keer weer Huisportaal!
- Ik zou het fijn vinden als ik kan zien hoeveel tijd er zit tussen de ontvangst door Huisportaal van een reactie en het moment van doorsturen aan mij.
- Daarnaast zou een optie moeten zijn om via een ticketbox oid te kunnen aangeven dat je een sms wilt krijgen zodra een reactie is doorgezonden aan de mailbox. Ik kan dan als verhuurder supersnel reageren en dat maakt een top indruk op de kandidaat.
Verhuurder

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
- prima hulp bij het gehele proces
- vragen worden snel beantwoord
- opstellen van de koopovereenkomst mag iets sneller.

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Direct persoonlijk en zeer informatief.
Korte communicatie lijn, bezoek voor de verkoop van jullie makelaar leverde aandachtspunten voor een positieve presentatie. Bij verkoop adequaat en zorgvuldig de koopaktes opgesteld. Niets dan lof en een aanrader, per slot een gedegen en vriendelijke ondersteuning bij de verkoop van je huis is onontbeerlijk. Immers dit doe je slechts een paar keer in een life time
Vincent
Krommenie

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Martijn

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Wie wil er nog een dure makelaar betalen voor de verhuur? Niet alleen is dit goedkoper, je hebt zelf veel beter inzicht in het proces. Er is geen sprake van handjeklap tussen makelaars onderling. Ben veel gebeld door makelaars die mij wilden helpen (lees commissie vangen) heb steeds geantwoord dat zij met een huurder mogen komen. Geen van die makelaars is dat gelukt. Gewoon verhuurd via Funda en Pararius dankzij huisportaal. Dit is mijn 5e positieve ervaring met huisportaal

Verhuurder Amsterdam

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Tweede maal dat wij onze woning via huisportaal hebben verkocht. Zeer tevreden, goede prijs en leuk om zelf ook de bezichtigingen uit te voeren
Wellicht ook de dienst aankoop makelaar aanbieden
Greet
Nijmegen

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Voordelig tarief
Veel moeite en vele emails en telefoontjes heeft het gekost om mijn appartement juist op Funda en Pararius vermeld te krijgen (met parkeergarage). Waardoor mijn appartement een maand lang niet in de zoekresultaten terecht kwam, als naar een appartement met parkeergarage werd gezocht. Het heeft me onnodig een maand leegstand gekost. Goedkoop werd aldus (peper)duurkoop. Meerdere beloftes dat het de volgende dag zou zijn opgelost, werden niet nagekomen. Klachten werden afgedaan met: "wij kunnen er niets aan doen". En: 'het is niet onze schuld, het is een software probleem bij externe partijen". Er wordt geen verantwoordelijkheid en eigendom genomen over problemen. Schuld werd doorgeschoven en een verzoek om tegemoetkoming weggewuifd. Uiteindelijk mijn appartement verhuurd via een expat broker. Een zeer slechte ervaring.
Antwoord HuisPortaal.nl
Beste Paul,

Bedankt voor uw review en ontzettend vervelend om dit te vernemen. Wij zijn op de hoogte van de situatie en moeten helaas concluderen dat wij in sommige gevallen afhankelijk zijn van externe partijen, in uw geval Pararius. Wij hebben direct actie ondernomen en contact opgenomen met u en deze partij om het probleem op te lossen. Dit is dan ook gebeurd waarna uw woning ook in de zoekresultaten voorkwam wanneer werd gefilterd op "appartement met parkeerplaats en garage".

Gelukkig was de fout enkel op Pararius, op Funda.nl en op HuisPortaal.nl stond alles wel juist vermeld. Wij begrijpen uw kritiek en hebben met onze partner goed overleg gehad zodat dit in de toekomst niet meer fout kan gaan.

Alsnog gefeliciteerd met de verhuur!
Paul

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Twee maanden geleden mijn appartement verhuurd met www.huisportaal.nl. Dit is soepel verlopen en ik heb goede hulp gehad van Ties met het opstellen van de huurverkeenkomst.
Weet ik zo niet, alles was na tevredenheid verlopen
Wilma

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
- Snel contact gehad en opname gepland
- Fijne makelaar op bezoek gehad
- Paar dagen erna op Funda
- Onze woning verkocht binnen 1 maand!!
- Geen
P.H. Kreeft