Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

HuisPortaal.nl

Pluspunten
Goed bereikbaar, duidelijkheid en helderheid over wat je kan verwachten.

Roosendaal

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Prima service en snelle afhandeling van zaken voor een mooie prijs. In deze tijd van een gunstige woningmarkt een goede keuze om je woning te verkopen zonder hoge makelaarskosten. Zelf de rondleidingen doen is prettig en ook de kopers gaven aan dat zij dat ook echt een pluspunt vonden.
Het zou handig zijn als de antwoorden die je krijgt op verstuurde reacties ook zichtbaar zijn in je beheeromgeving en dat deze niet doorgestuurd hoeven worden.
Marieke Dekker

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
Snelle, vakkundige aanpak.
Professionele afhandeling.
Kortom : een aanrader.

Familie Van der Zee
Vriezenveen

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten
Goede prijs, one stop shopping voor online publicatie op diverse websites.
Gebruikersvriendelijkheid en duidelijkheid beheeromgeving, zeker als je een button verhuurd hebt zou dit direct moeten leiden tot de status verhuurd.
VGVM

Gepubliceerd op: 07/03/2018

Pluspunten
Je moet uiteraard veel zelf doen en uitzoeken voor de verkoop van je huis via een internetmakelaar maar vragen zijn door Huisportaal altijd snel en correct beantwoord en ik heb gekregen waar ik voor heb betaald, en dat voor relatief weinig geld in vergelijking met andere internetmakelaars.
Mijn ingebrachte verbeterpunt om de site te beveiligen (https) is direct door Huisportaal opgepakt en snel gerealiseerd.
Olivier van der Drift
Sappemeer

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Een goede makelaar zonder poespas. Je weet van te voren precies wat je kwijt bent en krijgt goed advies. Tevens worden de onderhandelingen ook nog eens op een correcte en objectieve manier gevoerd. We zijn zeer tevreden over huisportaal en raden het zeker mensen aan.

Eext

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Positieve punten:
Een verademing na een aantal contacten in de “gladde wereld van de makelaardij”… Nuchtere Brabantse mentaliteit: je koopt in wat je nodig hebt, en krijgt alle ruimte om je huis op JOUW manier te verkopen.
Na het eerste telefoontje kwam Ties de dag erna op bezoek om het huis te bekijken en afspraken met ons te maken. Daarna, in de loop van het verkoopproces, werd op onze vragen om advies steeds snel en adequaat gereageerd. Kortom: zeer tevreden!
Verbetertips: zou niet weten.
Leo en Jannelies

Gepubliceerd op: 28/02/2018

Pluspunten
Goedkoop en efficient
Administratie wat chaotisch
Antwoord HuisPortaal.nl
Bedankt voor de goede beoordeling en de nuttige feedback.

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad om nader te bespreken wat er niet geheel duidelijk is geweest tijdens het verhuurproces.

Uiteraard proberen wij onze website continue te verbeteren om het klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken in het gebruik hiervan.

Nogmaals gefeliciteerd met de snelle verhuur en bedankt voor de samenwerking en de feedback!
Iryna

Gepubliceerd op: 27/02/2018

Pluspunten
Hier krijgt de klant wat de klant wil, gericht op de verkoop en aanbieder. Geen dure courtages, geen bangmakerij. gewoon verkopen via Internet zoals alle dure makelaars dat ook doen.

Antwoord HuisPortaal.nl
Dank voor de lovende woorden en beoordeling. Wij, als HuisPortaal, vinden het belangrijk dat er transparantie is in de gang van zaken. De prijs is van essentieel belang, waarbij de klant absoluut geen bijkomende kosten hoeft te verwachten! Wij vinden het dan ook fijn om terug te horen dat dit opgemerkt door onze klanten!

Graag willen we u bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Goede verkoop begeleiding, zonder dure courtage's, met goed persoonlijk advies.

Beste Rubert,

Wat een geweldige beoordeling! Persoonlijke betrokkenheid betekend voor ons alles. De werkelijke afstand is misschien groot, maar moet geen hinder vormen voor de samenwerking!

Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!
Rubert
Eext