Bedrijfsgegevens

Website: http://www.huisportaal.nl
Adres: Scheiweg 26 5421XL
Plaats: Gemert
Telefoon: 085-7820000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

HuisPortaal.nl
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
47 beoordelingen (12 maanden)
80 beoordelingen (totaal)
8784 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (29)
38% (18)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Het ging mij om de Fundaplaatsing voor verhuur. De samenwerking was wel heel prettig en er werd altijd snel gereageerd.
Verbeterpunten
 
Joris H.
Den Haag

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel, klantgericht, betrouwbaar, duidelijk goed bereik in de markt. Een zegen tussen alle haaien in de vastgoedmarkt
Verbeterpunten
Geen verbeterpunten, zo is het goed
Antwoord HuisPortaal.nl
Wat een uitmuntende beoordeling! Het is zeer mooi om de woorden terug te lezen die wij als bedrijf willen uitstralen naar zowel onze klanten als de gehele markt! Wij willen u dan ook graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ik kan de verkoop zelf regelen. Alleen makelaar voor Funda-plaatsing nodig.
Verbeterpunten
Het opmaken van een leverde wat problemen op.
Antwoord HuisPortaal.nl
Wij vinden het altijd fijn om te horen dat het verkoopproces goed is bevallen! Daarnaast staan we zeker als internetmakelaar ook altijd klaar om de klant bij te staan in het proces. We willen u graag bedanken voor de keuze voor HuisPortaal!
Klant

Gepubliceerd op: 09/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Zowel telefonisch, chat en via de mail prima contact en ondersteuning gehad. Onderhandelingen hebben ze goed uitgevoerd. wij zijn helemaal tevreden!
Verbeterpunten
 
Antwoord HuisPortaal.nl
Het doet ons deugd dat u zeer tevreden bent over de service die HuisPortaal haar klanten biedt! Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!
Klant
Kommerzijl

Gepubliceerd op: 03/07/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
-Behulpzame, vriendelijke medewerkers die vlot werken.
-De makelaar kon snel langskomen.
- Snelle plaatsing op huisportaal en Funda.
Verbeterpunten
- de bereikbaarheid vonden twee verschillende kijkers niet goed
- review formulier sturen aan de kijkers nadat er een bezichtiging heeft plaats gevonden.
- een vaste makelaar die op kantoor aanwezig is voor de onderhandelingen
- in de koopovereenkomst stond een heel ander adres van een andere woning, dat is wat slordig
Antwoord HuisPortaal.nl
Beste Laura,

Allereerst dank voor de feedback! We proberen alle woningen zo goed en snel mogelijk te plaatsen op Funda en daarbij de optimale service te bieden. Helaas is het nu vakantieperiode en was de toegewezen makelaar niet te allen tijden bereikbaar. Uiteraard proberen we normaliter dit te voorkomen door zeer transparant en direct te werk te gaan. Echter nemen we de punten zeker mee voor de optimalisatie in de toekomst! We willen je graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!
Klant

Gepubliceerd op: 03/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle inzet en ze werken echt met de klant mee.
Communiceren duidelijk.
Vriendelijk personeel, werken hard en zijn zeer behulpzaam.
Het bedrijf heeft een goed concept in de huidige markt!!
Verbeterpunten
 
Antwoord HuisPortaal.nl
Beste Danielle,

Wat een prachtige beoordeling! We proberen met het team dagelijks de klant zo goed mogelijk te helpen in het proces van de verkoop van de woning. Graag willen wij je via deze weg bedanken voor de keuze en vertrouwen in HuisPortaal!
Hovenga
Arnhem

Gepubliceerd op: 07/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zowel telefonisch, chat en via de mail prima contact en ondersteuning gehad. Onderhandelingen hebben ze goed uitgevoerd. wij zijn helemaal tevreden!
Verbeterpunten
 
Klant
Kommerzijl

Gepubliceerd op: 01/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Prima verlopen met de hulp van Huisportaal. Dit was het 2e huis, welke mbv Huisportaal werd verkocht. Mijn aanbevelingen binnen mijn familie en kennissenkring hebben ook tot diverse geslaagde verkopen geleid. Iedereen is uitermate tevreden en blij met Huisportaal.
Verbeterpunten
 
Klant
Kamperland

Gepubliceerd op: 31/05/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
! Kies je voor deze dienst; zorg dan dat je zakelijk bent ingesteld, stevig in je schoenen staat en bewust bent van wat je wel en niet mag, kunt of moet zeggen tijdens bezichtigingen en gesprekken met potentiële kopers/ aankoopmakelaars..!

Verkoopmakelaars en potentiële kopers doen er alles aan om voorkennis te ontfutselen.
Eén van de aankoopmakelaars beweerde zelfs dat het normaal was om voorkennis te delen.. Nou, ik dacht het dus mooi niet.

Als communicatieadviseur heb ik ervoor gekozen om zelf de tekst te schrijven en een eigen fotograaf te zoeken (via www.fundawoningfotograaf.nl = aanrader). Ook het communiceren met potentiële kopers en de rondleidingen heb ik zelf gedaan. Ik vond het eerlijk gezegd vooral erg leerzaam en zou het zo weer doen.

Ik heb het middelste pakket gekozen van Huisportaal omdat het in Amsterdam gebruikelijk is dat de kopende partij het koopcontract laat opmaken door de notaris.

De medewerkers van Huisportaal zijn goed telefonisch bereikbaar, servicegericht en denken met je mee.
Verbeterpunten
Een uniek of tijdelijk e-mail adres via huisportaal zou enorm helpen bij het communiceren met potentiële kopers.

Het via het berichtenportaal regelen is niet echt een optie omdat documenten niet (goed) meekomen en je niet duidelijk kunt zien wat je wel/ niet beantwoord hebt. Dit zie je pas nadat je op de berichten hebt geklikt, niet zo handig.

Communiceren doe je het beste via je eigen e-mail adres, maar dit had ik liever voorkomen. Hoe dan ook hebben de (potentiële) kopers er geen hinder van ondervonden.
Saskia
Amsterdam

Gepubliceerd op: 16/05/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle ondersteuning, goede hulp bij onderhandelingen, prijs-kwaliteit verhouding
Verbeterpunten
Het mag nóg pro-actiever met slimme tips en ondersteuning, maar misschien is dit niet eerlijk om te verwachten voor deze prijs.
Joep
Heesch

Gepubliceerd op: 30/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer