Bedrijfsgegevens

Website: http://www.huisdierenbazaar.nl
Adres: J.P. Poelstraat 8 1483 GC
Plaats: De Rijp
Telefoon: 0299-673365

Huisdierenbazaar.nl is een webshop in dierbenodigdheden. Ons assortiment is ruim 5000 artikelen groot. Naast de webshop hebben we een dierenspeciaalzaak in De Rijp (NH).

U kunt gebruik maken van 5% welkomstkorting.

Huisdierenbazaar.nl is aangesloten bij Qshops keurmerk voor webwinkels. Als lid van Qshops keurmerk werken we volgens de opgestelde gedragscode. Tevens hebben we ons inhoudelijk gecommitteerd aan de opgestelde voorwaarden.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Huisdierenbazaar
totaal score
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
67 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1075 beoordelingen (12 maanden)
11306 beoordelingen (totaal)
45676 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (879)
18% (190)
1% (6)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
op zich duidelijk wat waar te vinden is /bestelproces enz
Verbeterpunten
veeleer duidelijker aangeven dat als ik er bij de eerst postaanbieding niet ben, de 2 x 10 kg zware zakken kattenvoer die ik vzs niet voor niets online bestel (zodat ik er niet mee hoef te zeulen en geen extra tijd mee kwijt ben) alsnog opgehaald moeten worden. Echt vervelend. als ik het geweten had had ik ze niet besteld.
Antwoord Huisdierenbazaar
Bedankt voor uw feedback.

Op onze klantenservice pagina staat uitgelegd hoe de diverse vervoerders te werk gaan. Na verzending worden er meerdere track & trace mails verzonden en daarin wordt nogmaals uitgelegd hoe de procedures zijn.

We hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, alleen klopt het opgegeven telefoonnummer helaas niet. Op onze e-mail wordt niet gereageerd.

Jammer!

Met vriendelijke groet,

Team Huisdierenbazaar
Hester
Den Haag

Gepubliceerd op: 13/11/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 08/10/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
!!!
Verbeterpunten
Snelle levering & Servisch
Jill
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 29/05/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Nieuwe transporteur doet het niet goed.
Jalemth
LELYSTAD

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Het heeft bijna 1 1/2 week geduurd voor ik het profijt thuisbezorgd kreeg. Dit lag aan de verzending van DPD. Heel vervelend als je op het voer zit te wachten.
Verbeterpunten
Zoek een ander transportbedrijf
Antwoord Huisdierenbazaar
Bedankt voor uw feedback.

We hebben uitgebreid contact met u en DPD gehad. Bijzonder vervelend hoe de levering is verlopen.

Zoals besproken worden uw pakketten voortaan via een andere vervoeder verzonden.

Met vriendelijke groet,

Team Huisdierenbazaar
Klant
Den Haag

Gepubliceerd op: 05/05/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Het heeft bijna 1 1/2 week geduurd voor ik het profijt thuisbezorgd kreeg. Dit lag aan de verzending van DPD. Heel vervelend als je op het voer zit te wachten.
Verbeterpunten
Zoek een ander transportbedrijf

Den Haag
21/04/2019

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 27/03/2019
Aanbeveling: ja


Disclaimer