Website: http://www.huisdierenbazaar.nl
Adres: J.P. Poelstraat 8 1483 GC
Plaats: De Rijp

Huisdierenbazaar.nl is een webshop in dierbenodigdheden. Ons assortiment is ruim 5000 artikelen groot. Naast de webshop hebben we een dierenspeciaalzaak in De Rijp (NH).

U kunt gebruik maken van 5% welkomstkorting.

Huisdierenbazaar.nl is aangesloten bij Qshops keurmerk voor webwinkels. Als lid van Qshops keurmerk werken we volgens de opgestelde gedragscode. Tevens hebben we ons inhoudelijk gecommitteerd aan de opgestelde voorwaarden.

Huisdierenbazaar

Pluspunten
op zich duidelijk wat waar te vinden is /bestelproces enz
veeleer duidelijker aangeven dat als ik er bij de eerst postaanbieding niet ben, de 2 x 10 kg zware zakken kattenvoer die ik vzs niet voor niets online bestel (zodat ik er niet mee hoef te zeulen en geen extra tijd mee kwijt ben) alsnog opgehaald moeten worden. Echt vervelend. als ik het geweten had had ik ze niet besteld.
Antwoord Huisdierenbazaar
Bedankt voor uw feedback.

Op onze klantenservice pagina staat uitgelegd hoe de diverse vervoerders te werk gaan. Na verzending worden er meerdere track & trace mails verzonden en daarin wordt nogmaals uitgelegd hoe de procedures zijn.

We hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, alleen klopt het opgegeven telefoonnummer helaas niet. Op onze e-mail wordt niet gereageerd.

Jammer!

Team Huisdierenbazaar
Hester

Gepubliceerd op: 13/11/2019

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
!!!
Snelle levering & Servisch
Jill
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten

Nieuwe transporteur doet het niet goed.
Jalemth
LELYSTAD

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Het heeft bijna 1 1/2 week geduurd voor ik het profijt thuisbezorgd kreeg. Dit lag aan de verzending van DPD. Heel vervelend als je op het voer zit te wachten.
Zoek een ander transportbedrijf
Antwoord Huisdierenbazaar
Bedankt voor uw feedback.

We hebben uitgebreid contact met u en DPD gehad. Bijzonder vervelend hoe de levering is verlopen.

Zoals besproken worden uw pakketten voortaan via een andere vervoeder verzonden.

Team Huisdierenbazaar

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Zoek een ander transportbedrijf

21/04/2019

Pluspunten
snelle levering

Gepubliceerd op: 27/03/2019