Website: http://www.hsg-relatiegeschenken.com
Adres: De Run 4401 5503 LS
Plaats: Veldhoven

HSG Relatiegeschenken is een bedrijf dat inmiddels al meer dan 25 jaar ervaring heeft op het gebied van onder andere Relatiegeschenken, Kerstpakketten en Bedrijfskleding. Het bedrijf richt zich op het zo goed en snel mogelijk verzorgen van diverse relatiegeschenken. Wij streven er naar om onze diensten voor u als klant zo goed mogelijk te optimaliseren. HSG Relatiegeschenken heeft zich door de jaren heen ontwikkeld als leider op het gebied van relatiegeschenken.

Inmiddels zijn er talloze tevreden klanten die onze dienstverlening als positief hebben ervaren. Zo hopen wij ook u te mogen verwelkomen als klant. Op de pagina referenties kunt u bekijken welke klanten u voor gingen.

Heeft u vragen over ons grote assortiment aan relatiegeschenken of wilt u een passend advies ontvangen dat het beste bij u of uw bedrijf past? Neem dan gerust contact met ons op, onze medewerkers staan klaar om uw zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn!

HSG Nederland B.V.

Pluspunten
Mooie pen, goed kwaliteit.
Ieder fase van het proces heb je contact met ander persoon in dit bedrijf. Zeer verwarrend. Mijn eerste order was zeer frustrerend, omdat mijn mails niet doorgezet werden aan de juiste persoon. Met als gevolg dat ik veel in het proces moest verbeteren. Heeft toen enorm veel tijd gekost. Misschien het proces inzichtelijk maken met de verschillende contactpersonen.
Het zou fijn zijn, dat je een datum krijgt waarop je ongeveer de bestelling ontvangt.

Nu de cijfers voor de herorder.
Bonnie
Kerkdriel