Website: www.houtenkruis.nl
Adres: Langenboomseweg 103 5451 JH
Plaats: Mill

Houtenkruis.nl
9.5

Pluspunten
Uitstekend contact bij de bestelling, proefdruk en overleg vooraf. Zeer persoonlijk en goed advies. Bij levering verrast door het complete pakket; zeer goede kwaliteit, zorgvuldig verpakt compleet met meer dan complete installatie handleiding, montage materialen tot en met schroeven en bijbehorend bitje! Chapeau!
WIm Schouten.
Soest.

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Leveren goed werk.
Goeie communicatie.
Geen, vooral zo door gaan
Leek

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
persoonlijk benadering; respectvol en meelevend. wel "to the point" maar dat was fijn met zo'n emotioneel . de plaatsing was verricht met respect voor de nabestaanden: keurig !!!

goede afhandeling; ook financieel
misschien meer voorbeelden van houten kruisen op het web.

iets eerder plaatsing aankondigen, ik kon er nu niet bij zijn
Antwoord Houtenkruis.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Helaas is een eerdere aankondiging niet mogelijk dan 1 of 2 dagen van tevoren. Dit i.v.m. een begrafenis die er dan gepland kan zijn.
marcel
hilversum

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Snelle reacties, goed meedenken. Prachtig werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden.
Jolanda
Appelscha

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
Het kruis was heel mooi, en bij het bestellen werd ik heel goed geholpen. En met de handleiding was het plaatsen ook zo gedaan. Ik dacht dat ik hem nog in de olie moest zetten maar zelfs dat was al gedaan.
Een glazen potje olie is wel kwetsbaar. Bij mij ging het goed gelukkig.
Johan
Enschede

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Heel persoonlijke service, mooie grafmonumenten
Misschien moeten ze nog actiever opvolgen of de klant wel alles geregeld heeft wat moet geregeld worden :-). Ik was formeel de toelating vergeten vragen voor het grafmonument, waardoor dat op het eind ineens snel moest gebeuren. Maar het is allemaal in orde gekomen.
Mark
Leuven

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Vriendelijke mensen.
Goede service.
Duidelijke en uitgebreide keuze op website
Prima product geleverd (exact volgens afspraak )
Helaas geen 'showroom' aanwezig.
Michiel
Ravenstein

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Wil zeker doorgeven dat dit bedrijf met veel respect met hun klanten omgaan. Van à tot z zeer positief alles netjes met foto’s en email. Kan menig ander bedrijf een voorbeeld aannemen.
Patrick Plomp
Purmerend

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Wij hebben de samenwerking met de Fam. Waltheer als zeer waardevol ervaren. Ook bij de plaatsing van het kruis was het een bijzonder moment bij het zien van het eindresultaat .
Een héél mooi eikenhout kruis waar we blij mee zijn en een goede herinnering aan de fam. Waltheer. Hartelijk dank.

Fam. V.d. Boom.

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Zeer klantvriendelijke benadering . De communicatie verliep heel prettig en de bereikbaarheid (via mail en telefonisch) was goed. We kregen deskundig advies, tijdlijnen waren duidelijk en zaken werden conform afspraak opgevolgd. Wij zijn zeer tevreden.
Alles prima dus n.v.t.
Petra