Website: www.houtbrox.nl
Adres: Promenade 5 6411 JK
Plaats: HEERLEN
Telefoon: 073 - 5431444

Bij HoutBrox vind je een ruim aanbod aan dames- heren en kindermode. Creëer moeiteloos jouw eigen stijl en mix-and-match diverse collecties. Van casual chique tot een minimalistische feel, bij ons in de webshop vind je het allemaal.

Houtbrox.nl
7.6

Pluspunten
Op tijd geleverd, fijn achteraf betalen!
Nvt
Ine

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Kleding netjes verpakt, niet in te kleine plastic zak gepropt.

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Niks
Echt wtf mijn bestelling niet meer leverbaar en nu is het gene black fryday meer en nu moet ik weer vollemep betalen bedankt he
Antwoord Houtbrox.nl
Beste mevrouw Ruiter, wij vinden het vervelend dat wij uw bestelling hebben, moeten annuleren. Wij zullen nog persoonlijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Berden
Marije
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Het was mooi ingepakt.
Ik vind het een nadeel dat ik het terug sturen moet betalen. Ik ga niet meer bestellen.
Antwoord Houtbrox.nl
Beste heer/mevrouw, De verzendkosten naar u toe zijn geheel gratis. Echter hebben wij geen antwoordnummer en zijn de portokosten voor u. Mocht u in de buurt van één van onze vestigingen komen, dan raden wij u aan uw bestelling daar te retourneren. U mag er zelf voor kiezen met welke postservice u gebruik maakt om de kosten te onderdrukken. Met vriendelijke groet, Team Berden
Mariska
Mill

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Snel duidelijk geen verzendkosten
Niets prima zo
Maurice
Erp

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
prima website en snelle levering
een retourzending is niet gratis als het product toch niet bevalt

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
een van de vier truien snel ontvangen rest wacht ik nog steeds op
verzending is nog niet alles
Antwoord Houtbrox.nl
Beste heer/mevrouw, Wij zien dat uw bestelling vanuit twee verschillende vestigingen is verstuurd, waardoor het dus is voorgekomen dat u het ene pakket later ontvangt. Wij doen er alles aan om de artikelen in één pakket te versturen, maar helaas zijn niet alle artikelen voorradig geweest. Hopende op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Berden
Cobi
Soest

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
mooie folder en producten
het zou leuk zijn als de betaalde bestelling( binnen 7dagen)
een keer komt
Antwoord Houtbrox.nl
Beste meneer Tensen, Bedankt voor uw bericht. Wij zien dat uw bestelling ondertussen is afgeleverd. Het heeft mogelijk iets langer geduurd aangezien er een achterstand is ontstaan door de drukte rondom de feestdagen en Black Friday. We hopen dat het artikel naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Berden
ricky
Laren

Pluspunten

Het kan gebeuren dat een product niet meer leverbaar is, maar laat dit dan wel op tijd aan de klant weten en niet dat de klant er zelf achteraan moet gaan bellen.
Antwoord Houtbrox.nl
Beste mevrouw Wetering, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat wij uw bestelling hebben moeten annuleren, onze excuses dat u hier zelf achteraan heeft moeten bellen. Wij hopen dit in de toekomst sneller te communiceren en doen er alles aan om onze website zo goed mogelijk up-to-date te houden. Met vriendelijke groet, Team Berden
Wijchen