Website: www.houseofbagz.nl
Adres: Rijnstraat 30 6811 EW
Plaats: Arnhem

House of BagZ

Pluspunten
Een geweldig bedrijf met een geweldig echtpaar aan het hoofd, ervaren, gemotiveerd, service-gericht, enthousiast. en ter-zake-kundig. Je hebt nog geen voet over de drempel gezet of je voelt je al welkom. Wil je wat drinken? geen probleem bij de Bonniers. Koffie, thee, fris of iets sterkers?: Alles kan! Maar wil je een tas of wil je een koffer? Wat een keuze! Je slaagt er altijd. Dit is een fantastische zaak, een parel in de binnenstad. En de mensen,, die er nog niet geweest zijn, daar heb ik medelijden mee want ze missen iets, wat zeg ik, ze missen veel! Ga binnen bij House of Bagz en laat je verrassen door de grote collectie, snuif de heerlijke geur van leer in je op en laat je voorlichten door het sympathieke echtpaar. Je gaat er weg maar komt ook weer terug want voor jou zal geen andere zaak meer bestaan. Eenmaal House of Bagz altijd House of Bagz

Trix / restaurant en hotel

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
heel behulpzaam en bereid ons nog na sluitingstijd de koffer te overhandigen, op de valreep van het oude jaar

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Ik had een ingewikkeld probleem met een koffer en deze mensen hebben mij goed geholpen en bieden goede service!
X

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Veel keuze, goed assortiment, leuke sfeer in de winkel en geweldige en persoonlijke hulp bij aankoop

Moniek

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Prachtig en groot assortiment, vriendelijke bediening en goed gelegen in het winkelgebied.
Niets
Jan

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Veel keus en professionele hulp
Geen :)
Antwoord House of BagZ
Niet rolstoeltoegankelijk begrijpen wij niet helemaal. Wij hebben een open deur met geen drempels. Wij hebben wel een kelder met trap met koffers. Deze halen wij op verzoek naar boven indien gewenst.

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Veel keus en professionele hulp
Niet rolstoeltoegankelijk

05/01/2019

Pluspunten
Ervaren, betrouwbaar, kundig

Leonie

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Fijne uitleg van het product.
Er wordt niet aangedrongen tot een aankoop
Koffie hoekje achterin de winkel

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Mooie locatie in het centrum van Arnhem vlakbij centraal station en ruime parkeergarages.
Breed assortiment.

Ik kreeg alle ruimte om zelf te kijken én ook oprechte hulp om een goede keuze te maken. Met hun vertrouwen in hun klanten voelde ik me gezien, gehoord en op mijn gemak.

Toen ik in eerste instantie de tas nog niet kocht, werd ik net zo vriendelijk met een handdruk gedag gezegd als toen ik een uur later terug kwam en de tas alsnog kocht.
Ontzettend lieve gastvrije mensen met veel kennis van hun producten en nog echt hart voor de klanten. Bijzonder! Zeker in het centrum van een stad.
En alles wat ze over mijn tas vertelden klopt. Wat een heerlijke tas heb ik nu. Ik ben er heel erg blij mee, krijg er ook veel complimenten over en raad iedereen aan naar deze winkel te komen.

Antwoord House of BagZ
Wat een aardige complimentvolle reactie. Hartelijk dank hiervoor.
Linda

Gepubliceerd op: 03/01/2019