Website: http://www.hottubselect.nl/
Adres: Rogstraat 6 5409 SV
Plaats: Odiliapeel

Hottubselect is een totaalleverancier van hottubs in Nederland, lees hier eerdere ervaringen en reviews van onze klanten over onze hottubs en andere zaken van Hottubselect.
Een hottub is de originele variant van wat nu een Spa of Jacuzzi genoemd wordt.
In alle rust genieten van een warm bad in je tuin.

Hottubselect
9.6

Pluspunten
Ik heb een uitstekend advies ontvangen m.b.t. de hoftube keuze. Eerlijk en duidelijk. Ik heb de hoftube zelf opgehaald, uitstekende hulp bij het laden. Ook de volgende dag even een telefoontje of alles naar wens verlopen was! Super!
Eigelijk geen, ga lekker zo door!
Jan van Ee
De Glind

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
na online een hottub besteld te hebben wordt je meteen gebeld over de verdere afhandeling (bezorging, handleidingen, etc).
Dus ondanks de bestelling via een website toch een zeer persoonlijke benadering. Top!

A J
Noord nederland

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
Goed ontvangst bij aankomst. Werden goed en leuk geholpen. En werder voorzien van alle informatie die nodig is. Klantvriendelijkheid erg hoog en gezellig. Over het geheel een fijn bedrijf om langs te gaan en wat te kopen!
In mijn ogen niet. Ik moet me er erg goed bij voelen als ik wat aanschaf. Dit bedrijf heeft daar de volle 100% aanvoldaan.
Boyd
Grootebroek

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Zeer duidelijke uitleg in de showroom over diverse Hottubs.
Snelle levering, bij ons zelfs op dezelfde dag en goede instalatie door het team

Rob Schatorie
Horst

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Denken goed mee naar aanleiding van de wensen van de klant. Goede service en snelle levering!
Vakantiehuizen Peelhoven
Venhorst

Ben tot nu tevreden
V dijk
Venlo

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Enthousiast, meedenkend, goede adviezen.

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
-bij ons bezoek aan jullie showroom werden we goed ontvangen met een drankje...., ontvingen we voldoende uitleg, kregen we antwoorden op al onze vragen en konden we alles eens bekijken

Stephan
Zonhoven-belgie

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Telefonisch afspraak gemaakt en werd vriendelijk geholpen met een aantal vragen die ik had, voordat ik wilde gaan kijken.
Na goede uitleg gehad te hebben zijn we gaan kijken. Mooie hottubs staan in verschillende prijsklasse. Uiteindelijk gekozen voor de hottub cozy met led verlichting. Nu bijna 4 weken in ons bezit en zeer tevreden. Zitten er geregeld in en voor de kinderen is het een heerlijk verwarmd zwembad. Absoluut geen spijt

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Snelle en correcte service

Stijn swinnen
Tremelo