Website: http://www.hotstuff.nl
Adres: Lange Niezel 23 1012GS

Op zoek naar spannende seksspeeltjes voor uzelf of uw partner? Dan bent u bij Hot Stuff aan het juiste adres. Onze online webshop biedt een breed assortiment aan fantastische producten. Door twee distributiecentra en een winkel waaruit wij orders verwerken heeft u uw bestelling snel in huis. Mits op voorraad de volgende werkdag al! U kunt uw bestelling ook 7 dagen per week 12 uur per dag ophalen in onze winkel in Amsterdam. Ook is onze klantenservice 7 dagen per week 12 uur per dag beschikbaar via de chat, mail of telefoon.

Hot Stuff

Pluspunten
easy to order, wide range of products and delivery on time.
I have nothing to add. It is a great company and I will definitely buy again.
Mo

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Levering in de avond. Echt super!
En ook nog vele andere aflever mogelijkheden.

heb hier al eerder besteld, klantvriendelijk en super service!
Koen

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Ik kreeg de volgende dag al mijn pakketje. Heel fijn, ook omdat het in de avond bezorgd kon worden zonder extra kosten en: níet via PostNl, maar via Red je Pakketje. Echt top! PostNl komt vaak niet langs bij mij, waardoor pakketjes niet aankomen. Nu kwam mijn pakketje via Red je Pakketje keurig op tijd aan, binnen een redelijk smal tijdvak dat gegeven was.

Het product dat ik besteld had, was 30 euro goedkoper dan op alle andere sites. Ook heel fijn! En geen verzendkosten. Verder geen problemen, alles verliep zoals het moest.
Oké, wel 1 nadeel voor mij: er zijn geen kortingscodes op regelmatige basis beschikbaar. Ik bestel wel vaker iets en vind het altijd fijn als er dan nog net een paar euro af kan.

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Uitgebreid assortiment, avondlevering mogelijk, artikelen zijn goed verpakt.
Vandaag besteld en morgen in huis, werd overmorgen in huis. Probeerde nog contact op te nemen via telefoon en mail maar dit lukte niet. Zag uiteindelijk op de site via track&trace dat mijn pakket toch onderweg was een dag later.
Debbie

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
snelle verzending
er stond aangegeven levering vrijdag maar het was pas zaterdag, hierdoor kon het niet mee op ons weekendje dat we hadden geboekt. wat jammer was
Kimberly
berlare

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Order werd snel geleverd en bij mijn bestelling van twee toys deden ze een gratis flesje toy cleaner en lube. alles goed verpakt
Wouter

Gepubliceerd op: 04/08/2018

Pluspunten
Top!! Snelle levering en correct!!

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Supersnel en zeer discreet geleverd ook erg makkelijk dat je uit pakketpunten kunt kiezen voor aflevering zodat je ook niet thuis hoeft te blijven en het zelfs nog discreter is zeker als het een cadeautje is
Geen iets wat perfect is goed je niet te verbeteren
Steef
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Goeie service en reactie van helpdesk.

Raymond

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Goede prijzen, actuele voorraad status was accuraat, klanten service was goed (wijziging order) en bezorging redelijk vlot (via Red Je Pakketje die een heel duidelijk bezorgtijd heeft, en niet binnen X aantal uren bezrogd, maar binnen 1 uur tijdstip)

Eddie

Gepubliceerd op: 21/06/2018