Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
Overzichtelijk dashboard en als je vragen hebt helpen ze je vriendelijk en snel via chatbox
telefonische bereikbaarheid is minder
Turmali

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Mijn vraag via de chat werd direct, snel en vriendelijk door Melvin beantwoord.

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Mijn ervaring met hostnet door de jaren heen is erg positief. Wanneer ik een probleem met mijn site heb, heb ik binnen no time een medewerker via de chat of telefoon die mijn probleem weet op te lossen. Iemand met weinig programeerkennis weten ze toch goede en duidelijke instructies te geven (ook met uitgebreide handleidingen).
Geen. Ze geven veel service voor wat je misschien niet meteen verwacht bij puur hosting. En ook bij beheren van site kun je met al je vragen terecht.
Jeanne

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Snelle chtservice en geduldige uitleg van in dit geval Melvin

Jerry

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Hostnet is heel klatnvriendelijk. Alles wordt correct, snel en begrijpelijk geregeld. Bij vragen staat de helpdesk altijd paraat en wordt ik snel en goed geholpen.

De Juiste Schakel
Krommenie

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Zet de puntjes op de I
Maakt uitzonderingen waar rechtvaardig

Earthwatcher
Vaassen

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Geweldige service via de chat. Ging als een speer.

Evelien

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Razendsnel geholpen door zeer vriendelijke medewerker Melvin die in korte tijd onze problemen heeft verholpen. Dank!!

Exzellenze.com
Luxemburg

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Zeer professioneel, flexibel en kwalitatief goede dienstverlening levert Hostnet. Ik heb niks te klagen, support is geweldig, Abdel van support en zijn collega Maarten specifiek wil ook ook complimenteren. Meerdere malen op 1 dag gebeld en elke keer razendsnel geholpen en ook elke keer super vriendelijk en meedenkend. Top bedrijf gewoon, ga zo door!
Geen verbeterpunten te bedenken
Ad
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
De hosting werkt uitstekend, de uitleg voor bijna alle vragen die je kan hebben is uitgebreid en als dat niet voldoende is hebben ze ook een uitstekende klantenservice. Ik gebruik Hostnet nu zelf een paar jaar en moedig ook klanten aan om hier hun hosting onder te brengen. Perfect.

Vincent

Gepubliceerd op: 01/12/2018