Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
Ze zijn bij Hostnet over het algemeen zeer behulpzaam.
We hadden diverse problemen met onze account bij office 365 en wordpress, al met al heeft het wel een paar dagen geduurd maar daar konden zij ook niets aan doen.
Gelijk de juiste persoon het het desbetreffende probleem inschakelen, dat scheelt ook voor hun een hoop tijd en geld.
Klussenbedrijf-Goudsmid
Nijkerk

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten
Ben gewoon behoorlijk te vreden, snelle helpdesk chat mogelijkheid en goede antwoorden. Heb het indruk dat de medewerkers er goed verstand van hebben en je goed willen helpen.....Lage prijzen en toch hele goede kwaliteit en als je eenmaal bekend bent met hoe in te loggen en de verschillende aspecten van je eigen backoffice dan is het echt overzichtelijk om mee te werken.

Laar, Duitsland

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Via de chat zeer adequaat geholpen. Nemen je alle zorgen uit handen. Nooit problemen gehad met onze zakelijke domeinnamen.
Ik vind de tarieven wel wat aan de hoge kant, maar kwaliteit mag natuurlijk zijn prijs hebben.
Beste Wim,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Wim
Barneveld

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
Geweldige support service, snel en accuraat via chat

Beste effexautoimportbemiddeling.nl en nissaninfinitiparts.eu,

effexautoimportbemiddeling.nl en nissaninfinitiparts.eu
Nieuw Beijerland

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
Altijd een goede service!

Beste Style by Nicky,

Style by Nicky

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Altijd snel en goede ondersteuning, bijzonder prettig!!

Beste Interim-MKB,

Interim-MKB
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
lekker snel dankzij de chatfunctie

Beste Ton/A-Class Logistics,

Ton/ A-Class Logistics
Ede

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Prima, snel, inhoudelijk goed, dienstbaar!
Prima, gen verbeteringen denkbaar
Beste Lieme Huib,

Lieme Huib
Maarn

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Super goede service! Eerst chat contact en toen dat niet genoeg bleek werd ik gebeld door een medewerker, die heeft me via team viewer geholpen waardoor mijn probleem nu opgelost is. De medewerker vroeg netjes overal toestemming voor, zonder zo maar met mijn laptop aan de slag te gaan.

Beste JeugdPro,

JeugdPro

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Altijd opgewekte geduldige mannen bij de chat!

Beste Opleiding tot Doula,

Opleiding tot Doula