Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
119 beoordelingen (12 maanden)
627 beoordelingen (totaal)
86923 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (90)
15% (18)
3% (3)
3% (4)
4% (5)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Ze zijn bij Hostnet over het algemeen zeer behulpzaam.
We hadden diverse problemen met onze account bij office 365 en wordpress, al met al heeft het wel een paar dagen geduurd maar daar konden zij ook niets aan doen.
Verbeterpunten
Gelijk de juiste persoon het het desbetreffende probleem inschakelen, dat scheelt ook voor hun een hoop tijd en geld.
Klussenbedrijf-Goudsmid
Nijkerk

Gepubliceerd op: 14/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ben gewoon behoorlijk te vreden, snelle helpdesk chat mogelijkheid en goede antwoorden. Heb het indruk dat de medewerkers er goed verstand van hebben en je goed willen helpen.....Lage prijzen en toch hele goede kwaliteit en als je eenmaal bekend bent met hoe in te loggen en de verschillende aspecten van je eigen backoffice dan is het echt overzichtelijk om mee te werken.
Verbeterpunten
 
Peter
Laar, Duitsland

Gepubliceerd op: 17/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Via de chat zeer adequaat geholpen. Nemen je alle zorgen uit handen. Nooit problemen gehad met onze zakelijke domeinnamen.
Verbeterpunten
Ik vind de tarieven wel wat aan de hoge kant, maar kwaliteit mag natuurlijk zijn prijs hebben.
Antwoord Hostnet
Beste Wim,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Wim
Barneveld

Gepubliceerd op: 23/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Geweldige support service, snel en accuraat via chat
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste effexautoimportbemiddeling.nl en nissaninfinitiparts.eu,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
effexautoimportbemiddeling.nl en nissaninfinitiparts.eu
Nieuw Beijerland

Gepubliceerd op: 17/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Altijd een goede service!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Style by Nicky,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Style by Nicky
Almere

Gepubliceerd op: 16/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Altijd snel en goede ondersteuning, bijzonder prettig!!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Interim-MKB,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Interim-MKB
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
lekker snel dankzij de chatfunctie
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Ton/A-Class Logistics,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Ton/ A-Class Logistics
Ede

Gepubliceerd op: 09/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima, snel, inhoudelijk goed, dienstbaar!
Verbeterpunten
Prima, gen verbeteringen denkbaar
Antwoord Hostnet
Beste Lieme Huib,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Lieme Huib
Maarn

Gepubliceerd op: 07/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super goede service! Eerst chat contact en toen dat niet genoeg bleek werd ik gebeld door een medewerker, die heeft me via team viewer geholpen waardoor mijn probleem nu opgelost is. De medewerker vroeg netjes overal toestemming voor, zonder zo maar met mijn laptop aan de slag te gaan.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste JeugdPro,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
JeugdPro

Gepubliceerd op: 03/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Altijd opgewekte geduldige mannen bij de chat!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Opleiding tot Doula,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Opleiding tot Doula
Utrecht

Gepubliceerd op: 03/10/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer