Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
13 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
120 beoordelingen (12 maanden)
627 beoordelingen (totaal)
86449 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (89)
15% (18)
3% (3)
3% (4)
4% (5)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Snel en persoonlijk contact. Denken mee.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Claudia Bussman Vochtwering,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Claudia Bussman Vochtwering
Purmerend

Gepubliceerd op: 23/10/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Deze jongen was heel erg vriendelijk, duidelijk en als het goed is gaat hij mij nu helemaal helpen met het overzetten van mijn accounts naar 1 hoofdaccount.
Verbeterpunten
Ik heb tijdens eerder contacten gemerkt dat het verhaal van het overzetten en daadwerkelijk geholpen worden daarmee, wat moeizaam verloopt.
Antwoord Hostnet
Beste Lucette Vermeijden,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Lucette Vermeijden
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ook op zaterdagavond direct en correct geholpen.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Norbert,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Norbert
Maastricht

Gepubliceerd op: 09/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede chatservice: snel en helder
Verbeterpunten
geen
Antwoord Hostnet
Beste Gas Onderhouds Kombinatie,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Gas Onderhouds Kombinatie (GOK)
Amsterdam

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Met Jasper goed contact gehad over een contract en eea soepel opgelost. Bravo
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Hendri,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Hendri
Almelo

Gepubliceerd op: 11/08/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ik had meteen contact met de chatservice en kreeg meteen de instructie waar ik om vroeg. Ook werd doorgevraagd of ik meer wilde weten.
Verbeterpunten
Probeer jargon (afkortingen) te vermijden.
Antwoord Hostnet
Beste Marjan,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Marjan
Den Haag

Gepubliceerd op: 23/07/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
je kan veel zelf regelen, als je vastloopt kun je makkelijk chatten met de helpdesk
Verbeterpunten
de chat verliest nogal eens zijn verbinding
Antwoord Hostnet
Beste RSE Elektrotechniek,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
RSE Elektrotechniek
Geldrop

Gepubliceerd op: 17/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle service
Verbeterpunten
Het bedrijf zou in het openbaar op moeten komen voor de rechten van de mens ivm privacy / net neutraliteit.
Antwoord Hostnet
Beste Kris,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Kris
Utrecht

Gepubliceerd op: 27/06/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
snelle service, duidelijke rekeningen, goede prijs/kwaliteit verhouding
fine chatmogelijkheid met de servicedienst
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste regroupbetuwe.nl,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
regroupbetuwe.nl
tiel

Gepubliceerd op: 26/06/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Klaas Novumexcell,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klaas Novumexcell
Ede

Gepubliceerd op: 23/06/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer