Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
185 beoordelingen (12 maanden)
807 beoordelingen (totaal)
305701 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (138)
11% (20)
3% (5)
2% (4)
10% (18)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Na het berichten van de verbeterpunten ben ik door Hostnet benaderd en is mijn probleem keurig opgelost. Een pluspunt voor Hostnet en een aanpassing van mijn beoordeling waardig!
Verbeterpunten
- Zorg dat het account gedeelte duidelijker is voor de klant, wanneer er een abonnement aangepast moet worden is het erg moeilijk om te doen
- Na contact te hebben gehad met twee verschillende mensen, werd ik keurig door de tweede collega geholpen en zij kwam met een oplossing. Mijn advies is dat alle helpdesk medewerkers op de hoogte zijn van de oplossingsrichtingen
Antwoord Hostnet
Beste meneer Thans,

Wij zien dat u contact heeft gehad via onze chatservice, er is met u gesproken over het aanpassen van uw huidige pakket naar een e-mailpakket. Vanwege de (technische) verschillen tussen dit soort pakketten is het niet mogelijk om dit vanuit het klantaccount aan te vragen, wij zijn bezig om dit proces te verbeteren.

U heeft ondertussen contact met onze helpdesk opgenomen, wij zien dat onze collega's vandaag voor u de opzegging van uw Webhosting Plus pakket hebben aangepast. U ontvangt binnen 14 dagen de bijbehorende creditfactuur.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Daniel
Amsterdam

Gepubliceerd op: 13/10/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
- Stel jullie flexibeler op ten opzichte van de klant
- Zorg dat het account gedeelte duidelijker is voor de klant, wanneer er een abonnement aangepast moet worden is het erg moeilijk om te doen

Amsterdam
29/09/2018

Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Snel bereikbaar
Verbeterpunten
De websitemaker is zeer beperkt. Veel zaken kunnen simpelweg niet (ik moet nu bijvoorbeeld kiezen uit een lelijke achtergrond foto die niet aanpasbaar is of een ongewenste streep door mijn logo die niet weg kan...)
Antwoord Hostnet
Beste Bildskin,

Hartelijk dank voor uw feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze bereikbaarheid. Uw verbeterpunten met betrekking tot de Website Maker hebben wij doorgegeven aan de ontwikkelaar.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
BILDSKIN
DOORWERTH

Gepubliceerd op: 03/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Beste klanten service.
Makkelijk in gebruik.
Goedkoop.
Verbeterpunten
Het is voor mijn doen nog allemaal in testfasen, het bedrijf en de service is nog aan het verbeteren en testen en persoonlijk heb ik hier geen last van, de klanten service lost alle problemen snel op en ze nemen feedback altijd goed op en ik heb het gevoel dat ze hier echt naar luisteren en dit meenemen in hun verbeteringen.
Antwoord Hostnet
Beste Absolum,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Absolum
Maastricht

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ik werd zeer snel geholpen.
Verbeterpunten
Geen.
Antwoord Hostnet
Beste Stichting Naomi,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Stichting Naomi
Veenendaal

Gepubliceerd op: 31/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
fijne service via chat
Verbeterpunten
voor nu niet
Antwoord Hostnet
Beste House of Being,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
yogastudio House of Being
Emmen

Gepubliceerd op: 23/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Costa Blanca Homes,

Hartelijk dank voor uw 4 sterren!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
costa blanca homes.eu
hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 19/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle service en hulp!
Verbeterpunten
Iets meer uitleg geven bij verschillende stappen, ik ben een leek dus niet alles is vanzelfsprekend ;)
Antwoord Hostnet
Beste Ro Interieurontwerp,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Ro Interieurontwerp
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 09/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
snel hulp en dat je toch ook zelf wat moet doen, wat logisch is.
Verbeterpunten
Helaas rond 22 uur met een probleem, heb hulp gehad, maar dat werkte niet dus helaas waren ze toen net alweer weg i.p.v. dat ze even wachten of het werkt. Maar de ochtend erna prima geholpen.
Antwoord Hostnet
Beste Maureen,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Onze lijnen (zowel telefonisch als via de chat) sluiten automatisch om 22:00, onze medewerkers kunnen dit zelf niet aanpassen vandaar dat u ons niet meer kon bereiken.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Maureen's Office Support

Gepubliceerd op: 09/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Wilbert,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Wilbert
Eindhoven

Gepubliceerd op: 28/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Johan,

Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd op het bij ons bekende adres, dit in verband met uw klacht hier op Kiyoh.nl.

Mocht u aan de hand van deze e-mail nog vragen hebben stuur dit dan als reactie op mijn bericht terug.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Xtra-Smart BV
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 25/04/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
na een bestelling van domein met email mocht ik van hostnet niet de email aanvraag annuleren. Zelfs niet na ik 8 jaar klant ben! Coulance kent men kennelijk ook niet. Ik mocht een ticket indienen , om de buracratie kennelijk te voeden. Dat noem ik geen service.
Verbeterpunten
 

Zoetermeer
11/04/2018

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer