Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
13 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
120 beoordelingen (12 maanden)
627 beoordelingen (totaal)
86448 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (89)
15% (18)
3% (3)
3% (4)
4% (5)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Als alles werkt zijn de tarieven goed te doen.
Verbeterpunten
We nemen naast hosting en domeinnaam ook de dienst Hostnet App Suite af. Op de website wordt de indruk gewekt dat je 1000 GB opslag krijgt voor de App Suite. Echter geldt dit alleen voor het onderdeel "Drive", maar niet voor de mail-, agenda-, contactenopslag. Deze wordt gewoon zomaar van het hostingpakket afgetrokken. Dit staat niet vermeld, maar omdat al veel gegevens op de App Suite staat, is zomaar opzeggen ook niet de fijnste keuze. Daarnaast heeft net de eerste 2 weken de mail- en agenda synchronisatie op mobiel gewerkt, daarna stopte het ineens. Ze zijn nu al dik een week bezig om het probleem op te lossen, maar nog steeds niet opgelost.

Over het synchronisatie probleem zou ik na een week elke werkdag een update krijgen. Nou deze bevat steeds dezelfde berichtgeving. Ze zijn er druk mee bezig wordt vermeld, maar als je steeds alleen hetzelfde bericht stuurt, vraag ik mij af of ze wel druk bezig zijn. Over hun App Suite dienst geven ze tegenstrijdige informatie. De een vermeld dat de mailopslag van het hostingpakket afgaat en de ander geeft aan dat alle mail-, agenda-, driveopslag, etc. van de 1000 GB afgaat. Ze weten niet eens hoe hun eigen product werkt.

Nou nu met al die problemen, vind ik het nogal duur. Omdat de mailopslag van de hostingopslag afgaat i.p.v. de App Suite opslag, heb ik alweer extra kosten moeten maken voor de upgrade hiervan moeten maken. Ga deze week sowieso de jurist eens raadplegen of ik iets kan ondernemen, want wil graag weg, op hun kosten
Learn2apply

Gepubliceerd op: 15/11/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Het mailplatform is fijn. Na enig contact is de website overgeplaatst naar een andere server. Dit heeft overigens niet heel erg veel opgelost aan de laadtijden.
Verbeterpunten
update:

Ondanks de overplaatsing naar een andere server, heeft dit nog weinig resultaat gehad op eerste connectie met de website. Deze is nog steeds zeer variabel van 0,6 seconden (matig) tot 2 seconden (traag).

eerste reactie:

Het hostingplatform is te traag voor woorden. De enige reden hiervoor moet ondercapiciteit zijn. Tijdens daaluren laadt de website redelijk snel maar op piekuren kan de eerste connectie oplopen tot 3 seconden! Dat is 3 seconden wachten voordat de website uberhaupt begint met laden! Hierdoor ga je klanten verliezen. Doe jezelf dus een lol en ga niet met deze partij in zee.
Antwoord Hostnet
Bedankt voor uw feedback. We zien hier dat de problemen die u ervoer, inmiddels opgelost moeten zijn. We hopen dat uw dienst hiermee weer volledig naar tevredenheid werkt!
Circus Rotjeknor
Rotterdam

Gepubliceerd op: 10/10/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Het mailplatform is fijn.
Verbeterpunten
Het hostingplatform is te traag voor woorden. De enige reden hiervoor moet ondercapiciteit zijn. Tijdens daaluren laadt de website redelijk snel maar op piekuren kan de eerste connectie oplopen tot 3 seconden! Dat is 3 seconden wachten voordat de website uberhaupt begint met laden! Hierdoor ga je klanten verliezen. Doe jezelf dus een lol en ga niet met deze partij in zee.

Rotterdam
26/09/2017

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
geen duidelijke communicatie in wat voor termijnen mijn installatie gereed is
Antwoord Hostnet
Beste Klant,

Zou u uw verhaal toe kunnen lichten in een bericht aan webcare@hostnet.nl? Dan kunnen wij met uw feedback onze dienstverlening verbeteren, en u op de hoogte houden van de oplevering van uw dienst(en).

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 11/05/2017
Aanbeveling: ja


Disclaimer