Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
Goed bereikbaar, zowel per telefoon, e-mail als via een kletsfunctie op hun webstek.
Onderhoud aan pakketten die net iets anders zijn wordt niet opgepakt. Pro-actief optreden draagt men niet in het vaandel. Daardoor is de prijs-kwaliteitverhouding zoek.
Beste Muziektaal,

Hartelijk dank voor uw gedeeltelijk positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Wij betreuren het echter dat we u niet eerder een voorstel hebben gestuurd over het aanpassen van uw pakket, dit omdat uw pakket verouderd was.

Wij zien dat u op dit moment gebruik maakt van ons Webhosting Pro pakket met een korting om u tegemoet te komen.

Muziektaal
Hoorn

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten

Waarom staan jullie PHP code niet toe in .HTML bestanden? ik zou dit graag in de toekomst als een optie toegevoegd willen hebben op het hosting pakket dat ik bij jullie heb. Voor de rest is alles prima en zijn er geen verbeterpunten die in mij opkomen op dit moment.
Beste meneer Rapprecht,

Het toevoegen van PHP code in HTML bestanden wordt gezien als een inefficiënte manier van coderen. Om de performance van ons netwerk te kunnen garanderen is er besloten deze optie niet mogelijk te maken, wilt u toch PHP in uw HTML bestanden gebruiken dan raden wij u aan naar ons VPS aanbod te kijken op https://www.hostnet.nl/hosting/vps-virtual-private-servers

Wij zullen u deze informatie ook per e-mail toesturen.

Jhonattan

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Prima hosting bedrijf, prijs - kwaliteit is goed.
Klantenservice maakt zich er gemakkelijk vanaf door te zeggen op eenvoudige vragen: "Hier bieden wij geen service op". En terwijl de vraag alleen maar was om een kleine regel aan te passen in het php.ini file. Erg jammer.
Beste Bas,

Omdat wij geen webdesigners zijn is er voor gekozen om geen support te bieden op design inhoudelijke vragen, dit om te voorkomen dat er problemen ontstaan aan de hand van ons advies.

We hebben het gesprek wat u op 12 mei 2018 met ons had nagelezen. We zien dat onze medewerker u alleen de handleiding voor het wijzigen van de PHP waarden heeft doorgestuurd en niet heeft verteld hoe u een user.ini bestand kan aanmaken.

Dit is slordig en had niet moeten gebeuren. We hebben daarom de desbetreffende medewerker hier ook op gewezen zodat dit niet meer gebeurd. We zien dat u ook in ticket 104369677 uw feedback heeft doorgegeven, omdat wij dit hier behandeld hebben is dat ticket gesloten.

Onze excuses voor het ongemak.
Bas

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Snelle Hosting met veel mogelijkheden in het systeem.
Verbeter de klantvriendelijkheid zowel telefonisch als online.

Bij problemen of hulp moet er betaald worden, dit begrijp ik omdat jullie natuurlijk ergens de kosten uit moeten halen voor de tijd dat er in gestoken word. Alleen is dit bij jullie wel heel erg duur. Voor zelfs de meest eenvoudige problemen die over de telefoon met een of twee klikken op te lossen zouden moeten zijn worden er al flinke prijzen gerekend. Als je klanten gaat uitmelken op dergelijke manieren dan jaag je uiteindelijk je klanten weg. Dan zou het naar mijn mening beter zijn om de maandelijkse kosten van alle klanten met een paar euro te verhogen waarbij dan voortaan gratis service komt kijken.
Bas

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Pluspunten
Als alles werkt zijn de tarieven goed te doen.
We nemen naast hosting en domeinnaam ook de dienst Hostnet App Suite af. Op de website wordt de indruk gewekt dat je 1000 GB opslag krijgt voor de App Suite. Echter geldt dit alleen voor het onderdeel "Drive", maar niet voor de mail-, agenda-, contactenopslag. Deze wordt gewoon zomaar van het hostingpakket afgetrokken. Dit staat niet vermeld, maar omdat al veel gegevens op de App Suite staat, is zomaar opzeggen ook niet de fijnste keuze. Daarnaast heeft net de eerste 2 weken de mail- en agenda synchronisatie op mobiel gewerkt, daarna stopte het ineens. Ze zijn nu al dik een week bezig om het probleem op te lossen, maar nog steeds niet opgelost.

Over het synchronisatie probleem zou ik na een week elke werkdag een update krijgen. Nou deze bevat steeds dezelfde berichtgeving. Ze zijn er druk mee bezig wordt vermeld, maar als je steeds alleen hetzelfde bericht stuurt, vraag ik mij af of ze wel druk bezig zijn. Over hun App Suite dienst geven ze tegenstrijdige informatie. De een vermeld dat de mailopslag van het hostingpakket afgaat en de ander geeft aan dat alle mail-, agenda-, driveopslag, etc. van de 1000 GB afgaat. Ze weten niet eens hoe hun eigen product werkt.

Nou nu met al die problemen, vind ik het nogal duur. Omdat de mailopslag van de hostingopslag afgaat i.p.v. de App Suite opslag, heb ik alweer extra kosten moeten maken voor de upgrade hiervan moeten maken. Ga deze week sowieso de jurist eens raadplegen of ik iets kan ondernemen, want wil graag weg, op hun kosten
Learn2apply

Gepubliceerd op: 15/11/2017