Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
218 beoordelingen (12 maanden)
846 beoordelingen (totaal)
357143 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (163)
11% (25)
2% (4)
2% (4)
10% (22)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Melvin is echt super, voor het eerst op de site van hostnet, liep te klooien maar Melvin helpt me uit de brand. Melvin is echt 5 sterren waard, maar omdat ik de site zelf te lastig vind (vooral voor mensen zoals ik, echte leek) heb ik 3 sterren aangevinkt.
Verbeterpunten
de website makkelijker maken, haal voor mij part iemand van de straat om het uit te proberen kijken of het duidelijk is, naar mijn idee is dit echt niet zo.
Antwoord Hostnet
Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service en hebben uw verbeterpunten doorgegeven aan de desbetreffende afdelingen.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Sandra
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 17/11/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goed bereikbaar, zowel per telefoon, e-mail als via een kletsfunctie op hun webstek.
Verbeterpunten
Onderhoud aan pakketten die net iets anders zijn wordt niet opgepakt. Pro-actief optreden draagt men niet in het vaandel. Daardoor is de prijs-kwaliteitverhouding zoek.
Antwoord Hostnet
Beste Muziektaal,

Hartelijk dank voor uw gedeeltelijk positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Wij betreuren het echter dat we u niet eerder een voorstel hebben gestuurd over het aanpassen van uw pakket, dit omdat uw pakket verouderd was.

Wij zien dat u op dit moment gebruik maakt van ons Webhosting Pro pakket met een korting om u tegemoet te komen.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Muziektaal
Hoorn

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Waarom staan jullie PHP code niet toe in .HTML bestanden? ik zou dit graag in de toekomst als een optie toegevoegd willen hebben op het hosting pakket dat ik bij jullie heb. Voor de rest is alles prima en zijn er geen verbeterpunten die in mij opkomen op dit moment.
Antwoord Hostnet
Beste meneer Rapprecht,

Het toevoegen van PHP code in HTML bestanden wordt gezien als een inefficiënte manier van coderen. Om de performance van ons netwerk te kunnen garanderen is er besloten deze optie niet mogelijk te maken, wilt u toch PHP in uw HTML bestanden gebruiken dan raden wij u aan naar ons VPS aanbod te kijken op https://www.hostnet.nl/hosting/vps-virtual-private-servers

Wij zullen u deze informatie ook per e-mail toesturen.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Jhonattan
Rotterdam

Gepubliceerd op: 29/06/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Prima hosting bedrijf, prijs - kwaliteit is goed.
Verbeterpunten
Klantenservice maakt zich er gemakkelijk vanaf door te zeggen op eenvoudige vragen: "Hier bieden wij geen service op". En terwijl de vraag alleen maar was om een kleine regel aan te passen in het php.ini file. Erg jammer.
Antwoord Hostnet
Beste Bas,

Omdat wij geen webdesigners zijn is er voor gekozen om geen support te bieden op design inhoudelijke vragen, dit om te voorkomen dat er problemen ontstaan aan de hand van ons advies.

We hebben het gesprek wat u op 12 mei 2018 met ons had nagelezen. We zien dat onze medewerker u alleen de handleiding voor het wijzigen van de PHP waarden heeft doorgestuurd en niet heeft verteld hoe u een user.ini bestand kan aanmaken.

Dit is slordig en had niet moeten gebeuren. We hebben daarom de desbetreffende medewerker hier ook op gewezen zodat dit niet meer gebeurd. We zien dat u ook in ticket 104369677 uw feedback heeft doorgegeven, omdat wij dit hier behandeld hebben is dat ticket gesloten.

Onze excuses voor het ongemak.
Hostnet Webcare
Bas

Gepubliceerd op: 26/05/2018
Aanbeveling: ja


Disclaimer