Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
176 beoordelingen (12 maanden)
767 beoordelingen (totaal)
266999 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (133)
12% (21)
3% (5)
2% (4)
9% (15)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
De service is niet al te best vind ik, in het algemeen. Vragen worden snel maar niet goed beantwoord. Wat een stukje service zou kunnen zijn laten ze na. Dit is mijn algehele indruk van de periode dat ik bij hostnet zit.
Verbeterpunten
- betere hosting
- betere service
Antwoord Hostnet
Beste Niels,

Ik zie dat u vandaag contact heeft gehad in verband met het eventueel aanmaken van een nieuw account en het overdragen van uw contracten.

De uitgevende instantie van .NL en .AGENCY hebben zelf besloten dat er bij een overdracht opnieuw kosten in rekening gebracht worden. De kosten zijn gelijk aan een jaarregistratie met dezelfde extensie, Hostnet kan hier geen invloed op uitoefenen.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Niels
Veenendaal

Gepubliceerd op: 15/05/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
De service is niet al te best vind ik. Vragen worden snel maar niet goed beantwoord. Wat een stukje service zou kunnen zijn laten ze na.
Verbeterpunten
- betere hosting
- betere service

Veenendaal
01/05/2018

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Wat betreft de klantenservice niets op aan te merken.
Verbeterpunten
Wij hebben hostnet juist genomen vanwege de stabiliteit en betrouwbaarheid, echter is de mailserver de afgelopen weken totaal niet stabiel, mails worden vertraagd ontvangen en verzonden. De stabiliteit moet dus echt beter!! Een groot bedrijf als wij kunnen hier niet mee werken.
M Mrini
Bleiswijk

Gepubliceerd op: 30/01/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heb er nog weinig aan gehad.
Lars/MennenMedia
Venlo

Gepubliceerd op: 30/01/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Altijd bereikbaar. Wordt snel geholpen aan de telefoon.
Verbeterpunten
De facturatiemethode stamt nog uit de jaren 90, waarbij klanten opdraaien voor kosten die niet gemaakt worden. In mijn geval gaat het om een e-mail product dat niet meer gebruikt wordt. Op 14-10-17 gaat de nieuwe periode in voor 6 maanden. Op 18-09-2017 wil ik het product stop zetten, maar dan kan niet meer omdat het één maand opzegtermijn heeft. Dus zitten wij 7 maanden vast aan een product dat niet meer gebruikt wordt.
Antwoord Hostnet
Beste Klant,

Uw verbeterpunten hebben wij per e-mail met u besproken en zijn samen tot een oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 02/10/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer