Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
De service is niet al te best vind ik, in het algemeen. Vragen worden snel maar niet goed beantwoord. Wat een stukje service zou kunnen zijn laten ze na. Dit is mijn algehele indruk van de periode dat ik bij hostnet zit.
- betere hosting
- betere service
Antwoord Hostnet
Beste Niels,

Ik zie dat u vandaag contact heeft gehad in verband met het eventueel aanmaken van een nieuw account en het overdragen van uw contracten.

De uitgevende instantie van .NL en .AGENCY hebben zelf besloten dat er bij een overdracht opnieuw kosten in rekening gebracht worden. De kosten zijn gelijk aan een jaarregistratie met dezelfde extensie, Hostnet kan hier geen invloed op uitoefenen.

Hostnet Webcare
Niels
Veenendaal

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
De service is niet al te best vind ik. Vragen worden snel maar niet goed beantwoord. Wat een stukje service zou kunnen zijn laten ze na.
- betere hosting
- betere service

Veenendaal
01/05/2018

Pluspunten
Wat betreft de klantenservice niets op aan te merken.
Wij hebben hostnet juist genomen vanwege de stabiliteit en betrouwbaarheid, echter is de mailserver de afgelopen weken totaal niet stabiel, mails worden vertraagd ontvangen en verzonden. De stabiliteit moet dus echt beter!! Een groot bedrijf als wij kunnen hier niet mee werken.
M Mrini
Bleiswijk

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten

Heb er nog weinig aan gehad.
Lars/MennenMedia
Venlo

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Altijd bereikbaar. Wordt snel geholpen aan de telefoon.
De facturatiemethode stamt nog uit de jaren 90, waarbij klanten opdraaien voor kosten die niet gemaakt worden. In mijn geval gaat het om een e-mail product dat niet meer gebruikt wordt. Op 14-10-17 gaat de nieuwe periode in voor 6 maanden. Op 18-09-2017 wil ik het product stop zetten, maar dan kan niet meer omdat het één maand opzegtermijn heeft. Dus zitten wij 7 maanden vast aan een product dat niet meer gebruikt wordt.
Antwoord Hostnet
Beste Klant,

Uw verbeterpunten hebben wij per e-mail met u besproken en zijn samen tot een oplossing gekomen.

Hostnet Webcare

Gepubliceerd op: 02/10/2017