Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
Totaal geen service. Ontkennen problemen die er zijn. Totaal niet oplossingsgericht. Zeer onbeschoft. Totaal geen empathie. Grote speler, maar enorm slechte service.
De gehele service.
Beste meneer Van der Meulen,

Wat jammer om te lezen dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons verwacht.

Wij nemen naar aanleiding van dit bericht vandaag telefonisch contact met u op om de situatie verder te bespreken.

Joost van der Meulen
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Snelle verwerking gegevens
Ik kan alles elektronisch inzien.
Personeel beeld niet terug ondanks afspraak.
Ik krijg niet de juiste persoon voor het probleem te spreken.
Domeinnamen komen in quarantenne omdat er niet juist en tijdig wordt gereageerd door de klantenservice. Ik rak namen kwijt door deze werkinstelling.
Ik wil niet dat mijn informatie en persoonsgegevens worden gebruikt voor acquisitie in welke vorm dan ook.
Beste meneer Van der Hulst,

Wat vervelend om te lezen dat u niet bent teruggebeld ondanks de afspraak die hiervoor is gemaakt. Wij zien dat onze accountmanagers meerdere keren hebben gebeld om de problemen met u te bespreken, helaas hebben ze u niet kunnen bereiken. Tijdens de laatste belpoging is er een voicemailbericht ingesproken waarin het directe nummer is achtergelaten.

U heeft op 10 juli 2018 feedback aan ons gegeven, aan de hand hiervan hebben wij u vanaf 10 t/m 19 juli 2018 geprobeerd te bereiken, dit is helaas niet gelukt omdat er niet werd opgenomen.

Uw gegevens worden verder niet gebruikt voor acquisitie, wij hebben u tevens een opzegverzoek gestuurd voor het laatste actieve domein.

G.S.J. Van der Hulst Consultancy
Oud-Ade

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten

Zeer slechte service. Bij een error na installatie de melding dat we dit zelf maar moeten oplossen.
Beste meneer Moore,

Wij zoeken graag uit wat er precies aan de hand is en waarom u deze reactie van onze helpdesk heeft ontvangen. Helaas kunnen wij aan de hand van de huidige informatie uw account nog niet terug vinden, wij sturen u daarom een losse e-mail op het e-mailadres wat u bij deze feedback heeft opgegeven.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Rupert Moore
Amersfoort

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten

Bij ieder probleem wat ik aankaart op de chathulplijn word gevraagd om een screenshot. Dat slaat werkelijk nergens op. Hoe kun je een instellingsprobleem nu oplossen dmv een screenshot?? Na een goede start, is de hulp via chat snel afgegleden naar een bedenkelijk niveau, en voor mij een reden om de chathulplijn niet meer te gebruiken.
Beste Beauty by Carry,

Wat jammer om te lezen dat uw ervaring met onze chatservice niet positief is, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

De reden dat de medewerker dit aan u gevraagd heeft is omdat in een screenshot in 1x alle instellingen zichtbaar zijn waar u ze anders 1 voor 1 moet invullen in onze chat. De medewerker heeft u ook aangegeven dat er andere mogelijkheden zijn waarop we u kunnen helpen bijvoorbeeld het met u meekijken op uw
computer/laptop.

Mocht u dit nog steeds willen doen installeer dan Teamviewer via hostnet.nl/hulp en neem hierna contact met ons op via 020-7500800. We helpen u uiteraard graag verder.

www.beautybycarry.nl
Heerlen (Nederland)

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten

Kennis van WordPress wordt noodzakelijk en is niet voldoende aanwezig
Beste Blueprint Bonaire,

We zijn aan het onderzoeken op wat voor manier wij ook inhoudelijk WordPress support kunnen aanbieden.

Vanwege de grote hoeveelheid thema's en plugins die onze klanten gebruiken is het lastig om hier goede support op te bieden, dit omdat wij in de basis geen webdesigners zijn. Het is nog niet bekend of en zo ja per wanneer WordPress support beschikbaar wordt.

We zien tevens dat uw website gelukkig weer online is en gaan er daarom vanuit dat alles weer naar behoren werkt.

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Geen goed woord over voor deze poep support, ze reageren snel met super handige FAQ antwoorden uit een mooi database, maar als het er niet in staat kunnen ze me niet verder helpen? Wat bedoel je het probleem bij een ander leggen.
Zet iemand door naar 2e/3e lijn in plaats van iemand af te kappen.
Beste PCdok.nl,

Wat vervelend om te lezen dat we u niet verder hebben kunnen helpen, soms is het echter ook niet mogelijk.

We zoeken graag uit wat er gebeurd is en of wij u nog kunnen helpen met het oplossen van dit probleem. Helaas kunnen wij met de huidige gegevens het domein waar het over gaat niet achterhalen.

We willen u daarom vragen een e-mail te sturen naar sales@hostnet.nl onder vermelding van "Reactie n.a.v. bericht Hostnet Webcare", vermeld hierin de volledige situatie zodat wij dit verder voor u kunnen uitzoeken en toelichten.

Alvast bedankt voor uw e-mail.

Rowan
Zuidland

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Qua prijs/kwaliteit kan ik geen positieve punten noemen omdat Hostnet hogere prijzen hanteert voor domeinregistraties en een minder gebruikersvriendelijk dashboard heeft. Verder zijn belangrijke opties niet aanwezig in het dashboard zoals het uit quarantaine halen van domeinnamen.
Hostnet biedt niet extra's maar is wel duurder.
De prijs van domeinregistraties verlagen want Hostnet is 10 keer zo duur in vergelijking met andere partijen.
Zelfs wanneer Hostnet een aanbieding heeft, zijn ze nog 5 keer zo duur!
Hostnet moet quarantaineperiodes in acht nemen!
Ik ben mijn domeinnaam kwijtgeraakt terwijl ik binnen quarantaineperiode mijn domein wilde verlengen.
Als reactie kreeg ik dat het te kort dag was voor Hostnet, terwijl je bij andere partijen slecht een vinkje hoeft te plaatsen op je dashboard wanneer men een domeinnaam wilt heracitveren.
andre
sittard

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
All my request regarding domain names ( not premium ) are cancelled afterwards. The reservation costs a 5 euro I still have to pay AND I haven't my domain name.. be aware of that one!
no cure no pay at least! and advertise more clearly regarding this.. I had already my company name fixed..!!
Dear Mr. Vermeulen,

We would like to discuss this situation with you, unfortunately we can't locate your account with the current provided information.

Could you send us an e-mail at sales@hostnet.nl containing one of your .APP reservations or a account ID ? You can send this e-mail with the following subject: Information regarding Kiyoh feedback.

As soon as we have received your information we will look into it and send you a reply via e-mail.

Thanks in advanced.

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Ze leveren geen service en de website maker is alles behalve flexibel. Wacht al 4 maanden om een filmpje op de hoofdpagina te krijgen. Dit lukt Hostnet zelf ook niet.... Ik ga overstappen naar een andere provider!
Los het daadwerkelijk op. Zorg ervoor dat websitemaker flexibeler en beter word.
Beste meneer Snoeks,

Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met de titel 'Aanvullende informatie in verband met uw klacht op kiyoh.nl', ik ontvang graag uw reactie op mijn e-mail.

Roel
Hoorn

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Pluspunten
Hostnet.nl is a company that does not is reliable ... It's a lot of additional and hidden fees. Domain termination is not an easy procedure.
Is it time to change the company's strategy?

Gepubliceerd op: 12/04/2018