Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
122 beoordelingen (12 maanden)
622 beoordelingen (totaal)
43885 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (93)
16% (19)
2% (2)
3% (4)
3% (4)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
0,5 is al teveel. Bespaar je tijd en kies voor een degelijk bedrijf. TransIP is een hele goede vervangingen van Hostnet.
Enigste waar Hostnet goed in is, is het leeg melken van hun klanten.
Antwoord Hostnet
Beste Klant,

Zou u uw verhaal toe kunnen lichten in een bericht aan webcare@hostnet.nl? Dan kunnen wij met uw feedback onze dienstverlening verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
De chat medewerkers blijven beleefd.
Verbeterpunten
Maak waar wat je op de website schrijft. Verhelp problemen sneller. Vertel ook dat er geen automatische backups in het systeem mogelijk zijn. Of verbeter dit punt, geef een tool om regelmatig backups te maken en die aan de klant de zenden of apart te zetten zodat er geen backups van backups gemaakt worden. En als het fout gaat behandel dan een restore direct. Wij zijn nu al vier dagen uit de lucht en pas na het weekend gaan jullie aan de slag dus er komen nog wel 3 dagen erbij. Dit is onacceptabel voor een ons en de webshop. Dit is heel heel slecht geregeld bij Hostnet.
Pancho and Amelia ASET BV
Diemen

Gepubliceerd op: 20/05/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
je word snel te woord gestaan
Verbeterpunten
klant vriendelijkheid kan veel beter.
je word op heel veel vragen afgekat en behandeld als een mislukkeling.
er is geen mogelijkheid voor een applicatie voor een sub domein.
Antwoord Hostnet
Beste Laurence,

Bedankt voor uw feedback. Zou u uw verbeterpunten toe kunnen lichten in een bericht aan webcare@hostnet.nl? Dan kunnen wij dit bespreken met onze medewerkers en hier lering uit trekken. Zoals u het ervaren heeft is natuurlijk niet de bedoeling.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
laurence
loosdrecht

Gepubliceerd op: 12/04/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Zeer slecht! Gooien zo je privégegevens op het internet (zonder dat de klant dat doorheeft), wat helemaal niet eens mag. Wil je dit niet, dan moet je gaan betalen. Zéér klantonvriendelijk dus! Ik ben direct met alles verhuisd naar een provider waarbij ik zeker weet dat mijn privégegevens heilig zijn.
Verbeterpunten
Gooi op facebook eens je review-mogelijkheid open, dan durf je pas echt te laten zien wie je als bedrijf bent! Al snap ik dat dat niet handig is in jullie geval.
Antwoord Hostnet
Hallo Anoniem,

Jammer om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Zou u mij uw gegevens kunnen toesturen op webcare@hostnet.nl? Dan kijk ik verder wat ik voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Anoniem
Nederland

Gepubliceerd op: 29/12/2016
Aanbeveling: nee


Disclaimer