Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
142 beoordelingen (12 maanden)
663 beoordelingen (totaal)
145381 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (107)
15% (21)
3% (4)
3% (4)
4% (6)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Terrible. Domains being automatically renewed even when this is an illegal practice. Moreover add services costs on your bill which are not due to you. This company is definitely a NO GO!
Silisponge
Amsterdam

Gepubliceerd op: 14/02/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er is geen plan B als er een storing is bij dit bedrijf.
50 man personeel kon geen gebruikmaken van de diensten. ruim 1,5 dag.
Ze hebben geen idee wat voor impact dit heeft.
SLA op de maildiensten hebben ze niet.
Bij storing moet je maar afwachten tot dat het geregeld is.

enige oplossing was om over te stappen naar een andere aanbieder !!! top bedrijf !!!
Verkoop Platform Online
Den Haag

Gepubliceerd op: 29/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niet gevonden
Verbeterpunten
Ze vragen 240 euro voor een backup
Niet behulpzaam qua support
Wouter
Eindhoven

Gepubliceerd op: 30/11/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
0,5 is al teveel. Bespaar je tijd en kies voor een degelijk bedrijf. TransIP is een hele goede vervangingen van Hostnet.
Enigste waar Hostnet goed in is, is het leeg melken van hun klanten.
Antwoord Hostnet
Beste Klant,

Zou u uw verhaal toe kunnen lichten in een bericht aan webcare@hostnet.nl? Dan kunnen wij met uw feedback onze dienstverlening verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
De chat medewerkers blijven beleefd.
Verbeterpunten
Maak waar wat je op de website schrijft. Verhelp problemen sneller. Vertel ook dat er geen automatische backups in het systeem mogelijk zijn. Of verbeter dit punt, geef een tool om regelmatig backups te maken en die aan de klant de zenden of apart te zetten zodat er geen backups van backups gemaakt worden. En als het fout gaat behandel dan een restore direct. Wij zijn nu al vier dagen uit de lucht en pas na het weekend gaan jullie aan de slag dus er komen nog wel 3 dagen erbij. Dit is onacceptabel voor een ons en de webshop. Dit is heel heel slecht geregeld bij Hostnet.
Pancho and Amelia ASET BV
Diemen

Gepubliceerd op: 20/05/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
je word snel te woord gestaan
Verbeterpunten
klant vriendelijkheid kan veel beter.
je word op heel veel vragen afgekat en behandeld als een mislukkeling.
er is geen mogelijkheid voor een applicatie voor een sub domein.
Antwoord Hostnet
Beste Laurence,

Bedankt voor uw feedback. Zou u uw verbeterpunten toe kunnen lichten in een bericht aan webcare@hostnet.nl? Dan kunnen wij dit bespreken met onze medewerkers en hier lering uit trekken. Zoals u het ervaren heeft is natuurlijk niet de bedoeling.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
laurence
loosdrecht

Gepubliceerd op: 12/04/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer