Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
218 beoordelingen (12 maanden)
846 beoordelingen (totaal)
357135 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (163)
11% (25)
2% (4)
2% (4)
10% (22)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Meerdere malen contact gehad met de klantenservice gegevens worden niet correct verwerkt. Hierdoor worden de facturen doorgestuurd naar het incasso bureau en vermeerderd met extra kosten.
Antwoord Hostnet
Beste meneer de Jong,

U heeft op 15 november 2018 aan ons incassobureau laten weten dat u al 6 jaar niet meer verblijft op het adres wat er bij ons bekend is. Verder geeft u aan dat u geen bericht van ons heeft ontvangen over de openstaande factuur.

In het geval dat u uw contactgegevens wenst te
wijzigen dient dit tijdig aan ons te worden doorgegeven. Op deze manier wordt voorkomen
dat wij u niet kunnen bereiken wanneer dit nodig is. Dit is tevens overeengekomen
in de Algemene Voorwaarden (Art. 15.6.) op het moment dat u de diensten besteld heeft.

Via separate e-mail hebben wij u een financieel overzicht gestuurd. U maakt de bedragen over onder vermelding van uw klantnummer.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Vincent
Berlicum

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niets, chaotische archivering waardoor facturen niet aankomen en incasso procedures worden ingezet. Zeer agressieve benadering waarbij gegevens niet worden aangepast met elke keer weer dezelfde consequenties. Per direct alle diensten stopgezet met dit bedrijf.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste meneer Beers,

U heeft per e-mail uitvoerig informatie over de stand van zaken met betrekking tot uw contactgegevens bij Hostnet ontvangen.

Vandaag hebben wij u per e-mail geïnformeerd over de eind data van uw contracten, de opzeggingen zijn namelijk voor u aangevraagd.

Wij vinden het jammer om u als klant te zien vertrekken en wensen u uiteraard succes bij uw nieuwe provider.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Bert Jan
NOORDWIJKERHOUT

Gepubliceerd op: 13/11/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Inlevingsvermogen hebben tov de klant en voorbereidt zijn op de vraagstelling. Vervolgens hulp aanbieden ipv reactief reageren.
Antwoord Hostnet
Beste Next-In,

Wat jammer om te lezen dat uw contact met onze helpdesk niet vlekkeloos is verlopen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Helaas kunnen wij aan de hand van uw huidige gegevens het bijbehorende account niet terug vinden. Wij vragen u daarom uw klantnummer en/of domeinnaam + toelichting te sturen naar sales@hostnet.nl onder vermelding van 'Reactie Kiyoh.nl t.a.v. 2e lijn Sales".

Aan de hand van deze informatie kunnen wij uitzoeken wat er precies gebeurd is en u hierover informeren.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Next-In
Baambrugge

Gepubliceerd op: 06/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ongelooflijk slechte klantenservice via de chat. Op 3 vragen niet 1 goed antwoord gekregen. Het excuus op de slechte antwoorden was ¨het is nogal druk en ik was in gesprek op een andere chat¨.
Antwoord Hostnet
Beste Nicole,

Wat jammer om te lezen dat uw contact via onze chatservice niet optimaal is verlopen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij hebben uw feedback daarom doorgegeven aan de teamleider van de desbetreffende medewerker zodat deze situatie voorkomen kan worden. Mocht u verder nog vragen hebben stuur deze dan naar sales@hostnet.nl onder vermelding van 'Reactie n.a.v. Kiyoh feedback', wij zullen uw vragen dan alsnog voor u beantwoorden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 31/10/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Al snel contact na het openen van een chat gesprek.
Verbeterpunten
Snel een klant te woord kunnen staan voldoet niet als goede support. Het is ook wel fijn als je en beetje redelijk geholpen kunt worden.
Antwoord Hostnet
Beste AR,

Wat vervelend om te lezen dat wij u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen via onze chatservice, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij zoeken graag voor u uit wat er precies aan de hand is en vragen u daarom uw informatie naar sales@hostnet.nl te sturen onder vermelding van 'Informatie i.v.m. Kioyh.nl'

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
AR
Groningen

Gepubliceerd op: 20/10/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Binnen 1 minuut, lik me reet ja. Wat een hele gedoe! Je moet eerst betalen voordat je met verrassingen komt te staan!!!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste meneer/mevrouw Elouahebi,

Wij zoeken graag uit wat er precies gebeurd is, helaas kunnen wij aan de hand van deze informatie uw account niet vinden. U kunt uw klantnummer, domeinnaam of factuurnummer inclusief uw toelichting sturen naar sales@hostnet.nl onder vermelding van het onderwerp 'toelichting Kiyoh recensie'.

Aan de hand van uw informatie zullen wij de situatie beoordelen en u uiteraard van een reactie voorzien.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
dat de werknemers de waarheid vertellen en niet hun (betalende) klanten met een kluitje in het riet sturen door gouden bergen te beloven en vervolgens schroothopen te leveren.

acuut na bestelling betaalde schulden bij annulering ook gelijk terug storten ipv 2 weken later

klanten tevreden stellen na zulke ellende
Antwoord Hostnet
Beste Melody,

Wij zien dat u ondertussen contact heeft met 1 van onze collega's. Wij gaan er daarom vanuit dat uw feedback in het contact met u wordt besproken.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Melody
Assen

Gepubliceerd op: 23/09/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Nuts of Nature,

Wij zien dat u uw cijfer heeft aangepast van een 8 naar een 2, wat jammer dat u onze service een 2 waard vindt.

Wij vernemen graag via een e-mail op webcare@hostnet.nl wat uw reden hiervoor is geweest. Wellicht dat wij u ergens verder mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 25/08/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 

25/08/2018

Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Totaal geen service. Ontkennen problemen die er zijn. Totaal niet oplossingsgericht. Zeer onbeschoft. Totaal geen empathie. Grote speler, maar enorm slechte service.
Verbeterpunten
De gehele service.
Antwoord Hostnet
Beste meneer Van der Meulen,

Wat jammer om te lezen dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons verwacht.

Wij nemen naar aanleiding van dit bericht vandaag telefonisch contact met u op om de situatie verder te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Joost van der Meulen
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Snelle verwerking gegevens
Ik kan alles elektronisch inzien.
Verbeterpunten
Personeel beeld niet terug ondanks afspraak.
Ik krijg niet de juiste persoon voor het probleem te spreken.
Domeinnamen komen in quarantenne omdat er niet juist en tijdig wordt gereageerd door de klantenservice. Ik rak namen kwijt door deze werkinstelling.
Ik wil niet dat mijn informatie en persoonsgegevens worden gebruikt voor acquisitie in welke vorm dan ook.
Antwoord Hostnet
Beste meneer Van der Hulst,

Wat vervelend om te lezen dat u niet bent teruggebeld ondanks de afspraak die hiervoor is gemaakt. Wij zien dat onze accountmanagers meerdere keren hebben gebeld om de problemen met u te bespreken, helaas hebben ze u niet kunnen bereiken. Tijdens de laatste belpoging is er een voicemailbericht ingesproken waarin het directe nummer is achtergelaten.

U heeft op 10 juli 2018 feedback aan ons gegeven, aan de hand hiervan hebben wij u vanaf 10 t/m 19 juli 2018 geprobeerd te bereiken, dit is helaas niet gelukt omdat er niet werd opgenomen.

Uw gegevens worden verder niet gebruikt voor acquisitie, wij hebben u tevens een opzegverzoek gestuurd voor het laatste actieve domein.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
G.S.J. Van der Hulst Consultancy
Oud-Ade

Gepubliceerd op: 06/08/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer