Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
186 beoordelingen (12 maanden)
745 beoordelingen (totaal)
216326 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (143)
12% (23)
2% (4)
3% (5)
6% (12)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bij ieder probleem wat ik aankaart op de chathulplijn word gevraagd om een screenshot. Dat slaat werkelijk nergens op. Hoe kun je een instellingsprobleem nu oplossen dmv een screenshot?? Na een goede start, is de hulp via chat snel afgegleden naar een bedenkelijk niveau, en voor mij een reden om de chathulplijn niet meer te gebruiken.
Antwoord Hostnet
Beste Beauty by Carry,

Wat jammer om te lezen dat uw ervaring met onze chatservice niet positief is, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

De reden dat de medewerker dit aan u gevraagd heeft is omdat in een screenshot in 1x alle instellingen zichtbaar zijn waar u ze anders 1 voor 1 moet invullen in onze chat. De medewerker heeft u ook aangegeven dat er andere mogelijkheden zijn waarop we u kunnen helpen bijvoorbeeld het met u meekijken op uw
computer/laptop.

Mocht u dit nog steeds willen doen installeer dan Teamviewer via hostnet.nl/hulp en neem hierna contact met ons op via 020-7500800. We helpen u uiteraard graag verder.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
www.beautybycarry.nl
Heerlen (Nederland)

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Kennis van WordPress wordt noodzakelijk en is niet voldoende aanwezig
Antwoord Hostnet
Beste Blueprint Bonaire,

We zijn aan het onderzoeken op wat voor manier wij ook inhoudelijk WordPress support kunnen aanbieden.

Vanwege de grote hoeveelheid thema's en plugins die onze klanten gebruiken is het lastig om hier goede support op te bieden, dit omdat wij in de basis geen webdesigners zijn. Het is nog niet bekend of en zo ja per wanneer WordPress support beschikbaar wordt.

We zien tevens dat uw website gelukkig weer online is en gaan er daarom vanuit dat alles weer naar behoren werkt.

Met vriendelijke groet,
Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 13/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen goed woord over voor deze poep support, ze reageren snel met super handige FAQ antwoorden uit een mooi database, maar als het er niet in staat kunnen ze me niet verder helpen? Wat bedoel je het probleem bij een ander leggen.
Verbeterpunten
Zet iemand door naar 2e/3e lijn in plaats van iemand af te kappen.
Antwoord Hostnet
Beste PCdok.nl,

Wat vervelend om te lezen dat we u niet verder hebben kunnen helpen, soms is het echter ook niet mogelijk.

We zoeken graag uit wat er gebeurd is en of wij u nog kunnen helpen met het oplossen van dit probleem. Helaas kunnen wij met de huidige gegevens het domein waar het over gaat niet achterhalen.

We willen u daarom vragen een e-mail te sturen naar sales@hostnet.nl onder vermelding van "Reactie n.a.v. bericht Hostnet Webcare", vermeld hierin de volledige situatie zodat wij dit verder voor u kunnen uitzoeken en toelichten.

Alvast bedankt voor uw e-mail.

Met vriendelijke groet,
Hostnet Webcare
Rowan
Zuidland

Gepubliceerd op: 13/06/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Qua prijs/kwaliteit kan ik geen positieve punten noemen omdat Hostnet hogere prijzen hanteert voor domeinregistraties en een minder gebruikersvriendelijk dashboard heeft. Verder zijn belangrijke opties niet aanwezig in het dashboard zoals het uit quarantaine halen van domeinnamen.
Hostnet biedt niet extra's maar is wel duurder.
Verbeterpunten
1
De prijs van domeinregistraties verlagen want Hostnet is 10 keer zo duur in vergelijking met andere partijen.
Zelfs wanneer Hostnet een aanbieding heeft, zijn ze nog 5 keer zo duur!
2
Hostnet moet quarantaineperiodes in acht nemen!
Ik ben mijn domeinnaam kwijtgeraakt terwijl ik binnen quarantaineperiode mijn domein wilde verlengen.
Als reactie kreeg ik dat het te kort dag was voor Hostnet, terwijl je bij andere partijen slecht een vinkje hoeft te plaatsen op je dashboard wanneer men een domeinnaam wilt heracitveren.
andre
sittard

Gepubliceerd op: 04/06/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
All my request regarding domain names ( not premium ) are cancelled afterwards. The reservation costs a 5 euro I still have to pay AND I haven't my domain name.. be aware of that one!
Verbeterpunten
no cure no pay at least! and advertise more clearly regarding this.. I had already my company name fixed..!!
Antwoord Hostnet
Dear Mr. Vermeulen,

We would like to discuss this situation with you, unfortunately we can't locate your account with the current provided information.

Could you send us an e-mail at sales@hostnet.nl containing one of your .APP reservations or a account ID ? You can send this e-mail with the following subject: Information regarding Kiyoh feedback.

As soon as we have received your information we will look into it and send you a reply via e-mail.

Thanks in advanced.

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 25/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ze leveren geen service en de website maker is alles behalve flexibel. Wacht al 4 maanden om een filmpje op de hoofdpagina te krijgen. Dit lukt Hostnet zelf ook niet.... Ik ga overstappen naar een andere provider!
Verbeterpunten
Los het daadwerkelijk op. Zorg ervoor dat websitemaker flexibeler en beter word.
Antwoord Hostnet
Beste meneer Snoeks,

Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met de titel 'Aanvullende informatie in verband met uw klacht op kiyoh.nl', ik ontvang graag uw reactie op mijn e-mail.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Roel
Hoorn

Gepubliceerd op: 29/04/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Hostnet.nl is a company that does not is reliable ... It's a lot of additional and hidden fees. Domain termination is not an easy procedure.
Verbeterpunten
Is it time to change the company's strategy?
Klant

Gepubliceerd op: 12/04/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Client service responds quite quickly.
Verbeterpunten
Worst company for domain names registration!
After registration they will send you a lot of spam!
If you ask them to hide your contact information in “whois”, they just will change the ownership of your domain name to their company!
And BE CAREFUL! They EXTEND your domain name AUTOMATICALLY WITHOUT even ASKING you!!!
And then they send you a bill with HIGER PRICE than previous year + 4.50 € ADMINISTRATION FEE.
If you don't pay in a month, they add extra 10 euros to the bill.
So be careful, don't buy domain names there. If you bought one and didn't whant to extend it, cancel it one month before the expiration date, if you don't do so they will charge you, and much more then in other companies!!!
17 € + 4.50 € for .com domain name!
Antwoord Hostnet
Dear customer,

I see that my colleague has send you an e-mail with the answers to your complaint. If you have any questions left please send them as a reply to that e-mail.

With kind regards,

Hostnet Webcare
Karyna N.

Gepubliceerd op: 30/03/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Scherpe prijzen om een domeinnaam vast te leggen
Verbeterpunten
Als je eenmaal klant ben van Hostnet, moet je dik gaan betalen (na 1 jaar) en kan je niet profiteren van de aanbiedingen die op de website staan. Let dus goed op.
MGP
Lisse

Gepubliceerd op: 02/03/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Terrible. Domains being automatically renewed even when this is an illegal practice. Moreover add services costs on your bill which are not due to you. This company is definitely a NO GO!
Silisponge
Amsterdam

Gepubliceerd op: 14/02/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer