Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet
162059 keer bekeken

Pluspunten
Chat werd snel en professioneel behandeld en ik heb een antwoord op mijn vragen gekregen.

De Bananenplant

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Prima hosting bedrijf, prijs - kwaliteit is goed.
Klantenservice maakt zich er gemakkelijk vanaf door te zeggen op eenvoudige vragen: "Hier bieden wij geen service op". En terwijl de vraag alleen maar was om een kleine regel aan te passen in het php.ini file. Erg jammer.
Beste Bas,

Omdat wij geen webdesigners zijn is er voor gekozen om geen support te bieden op design inhoudelijke vragen, dit om te voorkomen dat er problemen ontstaan aan de hand van ons advies.

We hebben het gesprek wat u op 12 mei 2018 met ons had nagelezen. We zien dat onze medewerker u alleen de handleiding voor het wijzigen van de PHP waarden heeft doorgestuurd en niet heeft verteld hoe u een user.ini bestand kan aanmaken.

Dit is slordig en had niet moeten gebeuren. We hebben daarom de desbetreffende medewerker hier ook op gewezen zodat dit niet meer gebeurd. We zien dat u ook in ticket 104369677 uw feedback heeft doorgegeven, omdat wij dit hier behandeld hebben is dat ticket gesloten.

Onze excuses voor het ongemak.
Bas

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
All my request regarding domain names ( not premium ) are cancelled afterwards. The reservation costs a 5 euro I still have to pay AND I haven't my domain name.. be aware of that one!
no cure no pay at least! and advertise more clearly regarding this.. I had already my company name fixed..!!
Dear Mr. Vermeulen,

We would like to discuss this situation with you, unfortunately we can't locate your account with the current provided information.

Could you send us an e-mail at sales@hostnet.nl containing one of your .APP reservations or a account ID ? You can send this e-mail with the following subject: Information regarding Kiyoh feedback.

As soon as we have received your information we will look into it and send you a reply via e-mail.

Thanks in advanced.

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Ben al verschillen malen leuk en goed geholpen. Enthousiaste mensen waarmee je dingen kunt bespreken als met een collega.
zou ik geen mening over kunnen hebben.
Beste meneer Pieters,

Reinier - illustati.online

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
7 dagen per week beschikbaar en goede service. Zeer tevreden.

Beste meneer Hermes,

Ik zie dat u ook de moeite heeft genomen om ons feedback formulier via Trigon in te vullen (waarvoor dank, feedback is altijd waardevol).

Ik zal u daarom vandaag een reactie sturen op uw feedback.

Youri

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
7 dagen per week beschikbaar.
Reserveer je domeinnamen nooit bij Hostnet. Ik heb dit gedaan bij 10 domeinnamen, waarvan elke reservering is mislukt. Voor hun is dit binnenlopen (10x5 euro aan reserveringskosten). Voor mij is dit een slechte ervaring. Ik heb dit aan Hostnet laten weten en vroeg of er een gepaste oplossing gevonden kon worden. Helaas vertelden ze mij dat ze niets voor mij konden betekenen. Moraal: reserveer nooit domeinnamen bij Hostnet.

08/05/2018

Pluspunten
Snelle reacties van de behulpzame werknemers, die meedenken en je goed kunnen informeren. Ook in de weekenden aanwezig! Super service.

Beste mevrouw van Belzen,

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Service is meer dan 5 sterren waard. Hiervoor zat ik bij Mijndomein.nl en daar was het niets. Vandaar verhuisd naar Hostnet. De chatmedewerker (Tim) bleef online totdat ik de domein succesvol heb kunnen verhuizen. Echter toppers!

Beste JF,

Wat fijn om te lezen dat Tim u goed heeft kunnen helpen, we hebben uw reactie daarom ook naar Tim doorgestuurd.

JF

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Snelle service, erg deskundig en vriendelijk.

Beste meneer Schoenmaker,

Kay

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Super snelle service, vriendelijke personeel, direct verzoeken waargemaakt.

Beste Ana,

ana
Bemmel

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Uitstekende professionele service
Nee hoor.
Beste meneer Hammers,