Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.
  • Het is mogelijk dat er reviews in quarantaine geplaatst zijn.

Hostnet
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
11 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
142 beoordelingen (12 maanden)
522 beoordelingen (totaal)
20002 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.
  • Het is mogelijk dat er reviews in quarantaine geplaatst zijn.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
68% (97)
20% (29)
4% (5)
4% (5)
4% (6)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
snelle, heldere website.
alles zeer eenvoudig en efficient verwerkt.

Klasse !!!!
Verbeterpunten
 
michel

19/03/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
prima domeinboer en hoster
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Dre,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
dre

16/02/2017

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super correct, beleefd en meedenkend. Kortom een kwaliteitsbedrijf.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Damascusknives.shop

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Damascusknives.shop
WWW

15/02/2017

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
snelle reakties, zowel via mail als via chat
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste meneer Klunder,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
harryklunder-art.com
Hoogeveen

03/02/2017

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede en snelle hulp via de chat, in korte tijd alles opgelost.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste maat schap Priester/Bakker,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Maatschap Priester/Bakker
Kortgene

02/02/2017

Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
UItgebreid dienstenpakket, directe dienstverlening, professionele website, op het oog lage kosten.
Verbeterpunten
Wij zijn al een aantal jaar tevreden klant, zonder dat we een beroep moesten doen op de Helpdesk. We wilden daarom graag ook de MS Exchange accounts van onze medewerkers bij Hostnet onderbrengen. Het aanzetten van de eerste licenties was snel gebeurd. Helaas bleek toen pas dat de al bestaande Exchange accounts niet konden worden gemigreerd naar die van Hostnet. Omzetting kon alleen handmatig, wat veel gedoe betekent en tot dataverlies kan leiden. Bovendien zouden we dan ook dubbele licentiekosten moeten betalen. Tot onze grote verbazing wil Hostnet niet met MS kijken of dit kan worden opgelost. Ook een tijdelijke tegemoetkoming voor de dubbele licentiekosten kan niet worden geboden. Kortom, normaal maken bedrijven het makkelijk voor klanten om over te stappen. Maar bij Hostnet draaien zij zelf voor de dubbele kosten en het gedoe op. Een goede reden om dit bedrijf weer zo snel mogelijk vaarwel te zeggen.
Antwoord Hostnet
Beste LJWD Advocaten,

Bedankt voor uw feedback.

Op dit moment is het technisch voor ons nog niet mogelijk om contracten van andere aanbieders van Office365 over te nemen. Wij zijn uiteraard in gesprek met Microsoft om dit zo snel mogelijk voor u, en andere klanten, voor elkaar te krijgen. Zodra wij dit met Microsoft rond hebben zullen wij contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
LJWD Advocaten
Rotterdam

31/01/2017

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De gebruikersvriendelijkheid van de Website Maker Unlimited is op een schaal van 1 tot 10 op een niveau 1,5!
Echt bedroevend hoe dit loopt, het volledig gebrek aan flexibiliteit. Een drama. Vraag me echt af wat ik hiermee moet.
Antwoord Hostnet
Bedankt voor uw feedback omtrent onze Website Maker. Zou u deze verder toe kunnen lichten via webcare@hostnet.nl? Dan kunnen wij dit oppakken met de ontwikkelaars.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Martin

28/01/2017

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Goede en snelle service! Super klant vriendelijk en behulpzaam. Zelfs in de avonduren!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Esther,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Esther - Design Today
Giessenburg

26/01/2017

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Duidelijke website, snelle en duidelijke online service via livechat, goede prijzen.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Muzileaks.com,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Muzileaks.com
Rotterdam

23/01/2017

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Vandaag ben ik via de chat door Ian geholpen en hij heeft het probleem voor mij opgelost,...ik kon vanuit de backend niet meer kijken wat ik had aangepast ( WP met WooCommerce ) en hij heeft dit opgelost, snel en goed! super blij met Ian en echt een beleefd jongen, hij vroeg zelfs netjes of hij iets mocht wijzigen....top medewerker. dit was het probleem volgens hem en dat heeft hij voor mij opgelost, lees hierna....| Het lag aan de Siteurl, deze was niet goed ingesteld.
Deze heb ik aangepast in de Database. |
Verbeterpunten
geen!
Antwoord Hostnet
Beste Danielle,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
danielle
almere

06/01/2017

Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer