Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
201 beoordelingen (12 maanden)
826 beoordelingen (totaal)
324435 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (149)
11% (22)
2% (4)
2% (4)
11% (22)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Super geholpen en goed advies.
Verbeterpunten
 
Stanley Deekman
Voorburg

Gepubliceerd op: 14/11/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Je wordt snel geholpen. Goede service.
Verbeterpunten
 
Sjoeal
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 14/11/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Niets, chaotische archivering waardoor facturen niet aankomen en incasso procedures worden ingezet. Zeer agressieve benadering waarbij gegevens niet worden aangepast met elke keer weer dezelfde consequenties. Per direct alle diensten stopgezet met dit bedrijf.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste meneer Beers,

U heeft per e-mail uitvoerig informatie over de stand van zaken met betrekking tot uw contactgegevens bij Hostnet ontvangen.

Vandaag hebben wij u per e-mail geïnformeerd over de eind data van uw contracten, de opzeggingen zijn namelijk voor u aangevraagd.

Wij vinden het jammer om u als klant te zien vertrekken en wensen u uiteraard succes bij uw nieuwe provider.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Bert Jan
NOORDWIJKERHOUT

Gepubliceerd op: 13/11/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Prima prijzen, en een goed bereikbare klantenservice.
Verbeterpunten
 
travelkoning

Gepubliceerd op: 07/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer behulpzaam en geduldig. Ik had wat vragen en bij iedere stap hebben ze me duidelijk te woord gestaan. Ook kreeg ik handige links met stappenplannen.
Verbeterpunten
 
Puck
Tilburg

Gepubliceerd op: 06/11/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Inlevingsvermogen hebben tov de klant en voorbereidt zijn op de vraagstelling. Vervolgens hulp aanbieden ipv reactief reageren.
Antwoord Hostnet
Beste Next-In,

Wat jammer om te lezen dat uw contact met onze helpdesk niet vlekkeloos is verlopen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Helaas kunnen wij aan de hand van uw huidige gegevens het bijbehorende account niet terug vinden. Wij vragen u daarom uw klantnummer en/of domeinnaam + toelichting te sturen naar sales@hostnet.nl onder vermelding van 'Reactie Kiyoh.nl t.a.v. 2e lijn Sales".

Aan de hand van deze informatie kunnen wij uitzoeken wat er precies gebeurd is en u hierover informeren.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Next-In
Baambrugge

Gepubliceerd op: 06/11/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Sagir
Barendrecht

Gepubliceerd op: 06/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Hostnet helpt ons altijd uitstekend bij elke vraag over hosting. De chat verloopt soepel, snel en de mensen zijn behulpzaam en aardig. Uitstekende service! Uitstekende hosting.
Verbeterpunten
 
Dot Alpha
Amsterdam

Gepubliceerd op: 06/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Makkelijk, profesioneel, snel en simpel! Hulpvragen worden direct beantwoord. Fijne service. Aanrader.
Verbeterpunten
 
Ruijtenberg
Barendrecht

Gepubliceerd op: 03/11/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ongelooflijk slechte klantenservice via de chat. Op 3 vragen niet 1 goed antwoord gekregen. Het excuus op de slechte antwoorden was ¨het is nogal druk en ik was in gesprek op een andere chat¨.
Antwoord Hostnet
Beste Nicole,

Wat jammer om te lezen dat uw contact via onze chatservice niet optimaal is verlopen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij hebben uw feedback daarom doorgegeven aan de teamleider van de desbetreffende medewerker zodat deze situatie voorkomen kan worden. Mocht u verder nog vragen hebben stuur deze dan naar sales@hostnet.nl onder vermelding van 'Reactie n.a.v. Kiyoh feedback', wij zullen uw vragen dan alsnog voor u beantwoorden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 31/10/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer