Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
121 beoordelingen (12 maanden)
626 beoordelingen (totaal)
68843 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (91)
16% (19)
2% (3)
3% (4)
3% (4)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Ben gewoon behoorlijk te vreden, snelle helpdesk chat mogelijkheid en goede antwoorden. Heb het indruk dat de medewerkers er goed verstand van hebben en je goed willen helpen.....Lage prijzen en toch hele goede kwaliteit en als je eenmaal bekend bent met hoe in te loggen en de verschillende aspecten van je eigen backoffice dan is het echt overzichtelijk om mee te werken.
Verbeterpunten
 
Peter
Laar, Duitsland

Gepubliceerd op: 17/11/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Als alles werkt zijn de tarieven goed te doen.
Verbeterpunten
We nemen naast hosting en domeinnaam ook de dienst Hostnet App Suite af. Op de website wordt de indruk gewekt dat je 1000 GB opslag krijgt voor de App Suite. Echter geldt dit alleen voor het onderdeel "Drive", maar niet voor de mail-, agenda-, contactenopslag. Deze wordt gewoon zomaar van het hostingpakket afgetrokken. Dit staat niet vermeld, maar omdat al veel gegevens op de App Suite staat, is zomaar opzeggen ook niet de fijnste keuze. Daarnaast heeft net de eerste 2 weken de mail- en agenda synchronisatie op mobiel gewerkt, daarna stopte het ineens. Ze zijn nu al dik een week bezig om het probleem op te lossen, maar nog steeds niet opgelost.

Over het synchronisatie probleem zou ik na een week elke werkdag een update krijgen. Nou deze bevat steeds dezelfde berichtgeving. Ze zijn er druk mee bezig wordt vermeld, maar als je steeds alleen hetzelfde bericht stuurt, vraag ik mij af of ze wel druk bezig zijn. Over hun App Suite dienst geven ze tegenstrijdige informatie. De een vermeld dat de mailopslag van het hostingpakket afgaat en de ander geeft aan dat alle mail-, agenda-, driveopslag, etc. van de 1000 GB afgaat. Ze weten niet eens hoe hun eigen product werkt.

Nou nu met al die problemen, vind ik het nogal duur. Omdat de mailopslag van de hostingopslag afgaat i.p.v. de App Suite opslag, heb ik alweer extra kosten moeten maken voor de upgrade hiervan moeten maken. Ga deze week sowieso de jurist eens raadplegen of ik iets kan ondernemen, want wil graag weg, op hun kosten
Learn2apply

Gepubliceerd op: 15/11/2017
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Snel en persoonlijk contact. Denken mee.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Claudia Bussman Vochtwering,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Claudia Bussman Vochtwering
Purmerend

Gepubliceerd op: 23/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Via de chat zeer adequaat geholpen. Nemen je alle zorgen uit handen. Nooit problemen gehad met onze zakelijke domeinnamen.
Verbeterpunten
Ik vind de tarieven wel wat aan de hoge kant, maar kwaliteit mag natuurlijk zijn prijs hebben.
Antwoord Hostnet
Beste Wim,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Wim
Barneveld

Gepubliceerd op: 23/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Geweldige support service, snel en accuraat via chat
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste effexautoimportbemiddeling.nl en nissaninfinitiparts.eu,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
effexautoimportbemiddeling.nl en nissaninfinitiparts.eu
Nieuw Beijerland

Gepubliceerd op: 17/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Altijd een goede service!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Style by Nicky,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Style by Nicky
Almere

Gepubliceerd op: 16/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Altijd snel en goede ondersteuning, bijzonder prettig!!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Interim-MKB,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Interim-MKB
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/10/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Het mailplatform is fijn. Na enig contact is de website overgeplaatst naar een andere server. Dit heeft overigens niet heel erg veel opgelost aan de laadtijden.
Verbeterpunten
update:

Ondanks de overplaatsing naar een andere server, heeft dit nog weinig resultaat gehad op eerste connectie met de website. Deze is nog steeds zeer variabel van 0,6 seconden (matig) tot 2 seconden (traag).

eerste reactie:

Het hostingplatform is te traag voor woorden. De enige reden hiervoor moet ondercapiciteit zijn. Tijdens daaluren laadt de website redelijk snel maar op piekuren kan de eerste connectie oplopen tot 3 seconden! Dat is 3 seconden wachten voordat de website uberhaupt begint met laden! Hierdoor ga je klanten verliezen. Doe jezelf dus een lol en ga niet met deze partij in zee.
Antwoord Hostnet
Bedankt voor uw feedback. We zien hier dat de problemen die u ervoer, inmiddels opgelost moeten zijn. We hopen dat uw dienst hiermee weer volledig naar tevredenheid werkt!
Circus Rotjeknor
Rotterdam

Gepubliceerd op: 10/10/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Het mailplatform is fijn.
Verbeterpunten
Het hostingplatform is te traag voor woorden. De enige reden hiervoor moet ondercapiciteit zijn. Tijdens daaluren laadt de website redelijk snel maar op piekuren kan de eerste connectie oplopen tot 3 seconden! Dat is 3 seconden wachten voordat de website uberhaupt begint met laden! Hierdoor ga je klanten verliezen. Doe jezelf dus een lol en ga niet met deze partij in zee.

Rotterdam
26/09/2017

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
lekker snel dankzij de chatfunctie
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Ton/A-Class Logistics,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Ton/ A-Class Logistics
Ede

Gepubliceerd op: 09/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima, snel, inhoudelijk goed, dienstbaar!
Verbeterpunten
Prima, gen verbeteringen denkbaar
Antwoord Hostnet
Beste Lieme Huib,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Lieme Huib
Maarn

Gepubliceerd op: 07/10/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer