Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
Super geholpen en goed advies.

Stanley Deekman
Voorburg

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Je wordt snel geholpen. Goede service.

Sjoeal
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Niets, chaotische archivering waardoor facturen niet aankomen en incasso procedures worden ingezet. Zeer agressieve benadering waarbij gegevens niet worden aangepast met elke keer weer dezelfde consequenties. Per direct alle diensten stopgezet met dit bedrijf.

Beste meneer Beers,

U heeft per e-mail uitvoerig informatie over de stand van zaken met betrekking tot uw contactgegevens bij Hostnet ontvangen.

Vandaag hebben wij u per e-mail geïnformeerd over de eind data van uw contracten, de opzeggingen zijn namelijk voor u aangevraagd.

Wij vinden het jammer om u als klant te zien vertrekken en wensen u uiteraard succes bij uw nieuwe provider.

Bert Jan
NOORDWIJKERHOUT

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Prima prijzen, en een goed bereikbare klantenservice.

travelkoning

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Zeer behulpzaam en geduldig. Ik had wat vragen en bij iedere stap hebben ze me duidelijk te woord gestaan. Ook kreeg ik handige links met stappenplannen.

Puck

Pluspunten

Inlevingsvermogen hebben tov de klant en voorbereidt zijn op de vraagstelling. Vervolgens hulp aanbieden ipv reactief reageren.
Beste Next-In,

Wat jammer om te lezen dat uw contact met onze helpdesk niet vlekkeloos is verlopen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Helaas kunnen wij aan de hand van uw huidige gegevens het bijbehorende account niet terug vinden. Wij vragen u daarom uw klantnummer en/of domeinnaam + toelichting te sturen naar sales@hostnet.nl onder vermelding van 'Reactie Kiyoh.nl t.a.v. 2e lijn Sales".

Aan de hand van deze informatie kunnen wij uitzoeken wat er precies gebeurd is en u hierover informeren.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Next-In
Baambrugge

Sagir
Barendrecht

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Hostnet helpt ons altijd uitstekend bij elke vraag over hosting. De chat verloopt soepel, snel en de mensen zijn behulpzaam en aardig. Uitstekende service! Uitstekende hosting.

Dot Alpha

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Makkelijk, profesioneel, snel en simpel! Hulpvragen worden direct beantwoord. Fijne service. Aanrader.

Ruijtenberg
Barendrecht

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten

Ongelooflijk slechte klantenservice via de chat. Op 3 vragen niet 1 goed antwoord gekregen. Het excuus op de slechte antwoorden was ¨het is nogal druk en ik was in gesprek op een andere chat¨.
Beste Nicole,

Wat jammer om te lezen dat uw contact via onze chatservice niet optimaal is verlopen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij hebben uw feedback daarom doorgegeven aan de teamleider van de desbetreffende medewerker zodat deze situatie voorkomen kan worden. Mocht u verder nog vragen hebben stuur deze dan naar sales@hostnet.nl onder vermelding van 'Reactie n.a.v. Kiyoh feedback', wij zullen uw vragen dan alsnog voor u beantwoorden.

Onze excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 31/10/2018