Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
Ben gewoon behoorlijk te vreden, snelle helpdesk chat mogelijkheid en goede antwoorden. Heb het indruk dat de medewerkers er goed verstand van hebben en je goed willen helpen.....Lage prijzen en toch hele goede kwaliteit en als je eenmaal bekend bent met hoe in te loggen en de verschillende aspecten van je eigen backoffice dan is het echt overzichtelijk om mee te werken.

Laar, Duitsland

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Als alles werkt zijn de tarieven goed te doen.
We nemen naast hosting en domeinnaam ook de dienst Hostnet App Suite af. Op de website wordt de indruk gewekt dat je 1000 GB opslag krijgt voor de App Suite. Echter geldt dit alleen voor het onderdeel "Drive", maar niet voor de mail-, agenda-, contactenopslag. Deze wordt gewoon zomaar van het hostingpakket afgetrokken. Dit staat niet vermeld, maar omdat al veel gegevens op de App Suite staat, is zomaar opzeggen ook niet de fijnste keuze. Daarnaast heeft net de eerste 2 weken de mail- en agenda synchronisatie op mobiel gewerkt, daarna stopte het ineens. Ze zijn nu al dik een week bezig om het probleem op te lossen, maar nog steeds niet opgelost.

Over het synchronisatie probleem zou ik na een week elke werkdag een update krijgen. Nou deze bevat steeds dezelfde berichtgeving. Ze zijn er druk mee bezig wordt vermeld, maar als je steeds alleen hetzelfde bericht stuurt, vraag ik mij af of ze wel druk bezig zijn. Over hun App Suite dienst geven ze tegenstrijdige informatie. De een vermeld dat de mailopslag van het hostingpakket afgaat en de ander geeft aan dat alle mail-, agenda-, driveopslag, etc. van de 1000 GB afgaat. Ze weten niet eens hoe hun eigen product werkt.

Nou nu met al die problemen, vind ik het nogal duur. Omdat de mailopslag van de hostingopslag afgaat i.p.v. de App Suite opslag, heb ik alweer extra kosten moeten maken voor de upgrade hiervan moeten maken. Ga deze week sowieso de jurist eens raadplegen of ik iets kan ondernemen, want wil graag weg, op hun kosten
Learn2apply

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Snel en persoonlijk contact. Denken mee.

Beste Claudia Bussman Vochtwering,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Claudia Bussman Vochtwering
Purmerend

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
Via de chat zeer adequaat geholpen. Nemen je alle zorgen uit handen. Nooit problemen gehad met onze zakelijke domeinnamen.
Ik vind de tarieven wel wat aan de hoge kant, maar kwaliteit mag natuurlijk zijn prijs hebben.
Beste Wim,

Wim
Barneveld

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
Geweldige support service, snel en accuraat via chat

Beste effexautoimportbemiddeling.nl en nissaninfinitiparts.eu,

effexautoimportbemiddeling.nl en nissaninfinitiparts.eu
Nieuw Beijerland

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
Altijd een goede service!

Beste Style by Nicky,

Style by Nicky

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Altijd snel en goede ondersteuning, bijzonder prettig!!

Beste Interim-MKB,

Interim-MKB
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Het mailplatform is fijn. Na enig contact is de website overgeplaatst naar een andere server. Dit heeft overigens niet heel erg veel opgelost aan de laadtijden.
update:

Ondanks de overplaatsing naar een andere server, heeft dit nog weinig resultaat gehad op eerste connectie met de website. Deze is nog steeds zeer variabel van 0,6 seconden (matig) tot 2 seconden (traag).

eerste reactie:

Het hostingplatform is te traag voor woorden. De enige reden hiervoor moet ondercapiciteit zijn. Tijdens daaluren laadt de website redelijk snel maar op piekuren kan de eerste connectie oplopen tot 3 seconden! Dat is 3 seconden wachten voordat de website uberhaupt begint met laden! Hierdoor ga je klanten verliezen. Doe jezelf dus een lol en ga niet met deze partij in zee.
Antwoord Hostnet
Bedankt voor uw feedback. We zien hier dat de problemen die u ervoer, inmiddels opgelost moeten zijn. We hopen dat uw dienst hiermee weer volledig naar tevredenheid werkt!
Circus Rotjeknor

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
Het mailplatform is fijn.

26/09/2017

Pluspunten
lekker snel dankzij de chatfunctie

Beste Ton/A-Class Logistics,

Ton/ A-Class Logistics
Ede

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Prima, snel, inhoudelijk goed, dienstbaar!
Prima, gen verbeteringen denkbaar
Beste Lieme Huib,