Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
178 beoordelingen (12 maanden)
722 beoordelingen (totaal)
162059 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (136)
14% (25)
2% (4)
3% (5)
4% (8)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Chat werd snel en professioneel behandeld en ik heb een antwoord op mijn vragen gekregen.
Verbeterpunten
 
De Bananenplant
Den Haag

Gepubliceerd op: 26/05/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Prima hosting bedrijf, prijs - kwaliteit is goed.
Verbeterpunten
Klantenservice maakt zich er gemakkelijk vanaf door te zeggen op eenvoudige vragen: "Hier bieden wij geen service op". En terwijl de vraag alleen maar was om een kleine regel aan te passen in het php.ini file. Erg jammer.
Antwoord Hostnet
Beste Bas,

Omdat wij geen webdesigners zijn is er voor gekozen om geen support te bieden op design inhoudelijke vragen, dit om te voorkomen dat er problemen ontstaan aan de hand van ons advies.

We hebben het gesprek wat u op 12 mei 2018 met ons had nagelezen. We zien dat onze medewerker u alleen de handleiding voor het wijzigen van de PHP waarden heeft doorgestuurd en niet heeft verteld hoe u een user.ini bestand kan aanmaken.

Dit is slordig en had niet moeten gebeuren. We hebben daarom de desbetreffende medewerker hier ook op gewezen zodat dit niet meer gebeurd. We zien dat u ook in ticket 104369677 uw feedback heeft doorgegeven, omdat wij dit hier behandeld hebben is dat ticket gesloten.

Onze excuses voor het ongemak.
Hostnet Webcare
Bas

Gepubliceerd op: 26/05/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
All my request regarding domain names ( not premium ) are cancelled afterwards. The reservation costs a 5 euro I still have to pay AND I haven't my domain name.. be aware of that one!
Verbeterpunten
no cure no pay at least! and advertise more clearly regarding this.. I had already my company name fixed..!!
Antwoord Hostnet
Dear Mr. Vermeulen,

We would like to discuss this situation with you, unfortunately we can't locate your account with the current provided information.

Could you send us an e-mail at sales@hostnet.nl containing one of your .APP reservations or a account ID ? You can send this e-mail with the following subject: Information regarding Kiyoh feedback.

As soon as we have received your information we will look into it and send you a reply via e-mail.

Thanks in advanced.

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 25/05/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Ben al verschillen malen leuk en goed geholpen. Enthousiaste mensen waarmee je dingen kunt bespreken als met een collega.
Verbeterpunten
zou ik geen mening over kunnen hebben.
Antwoord Hostnet
Beste meneer Pieters,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Reinier - illustati.online
Rotterdam

Gepubliceerd op: 23/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
7 dagen per week beschikbaar en goede service. Zeer tevreden.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste meneer Hermes,

Ik zie dat u ook de moeite heeft genomen om ons feedback formulier via Trigon in te vullen (waarvoor dank, feedback is altijd waardevol).

Ik zal u daarom vandaag een reactie sturen op uw feedback.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Youri

Gepubliceerd op: 22/05/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
7 dagen per week beschikbaar.
Verbeterpunten
Reserveer je domeinnamen nooit bij Hostnet. Ik heb dit gedaan bij 10 domeinnamen, waarvan elke reservering is mislukt. Voor hun is dit binnenlopen (10x5 euro aan reserveringskosten). Voor mij is dit een slechte ervaring. Ik heb dit aan Hostnet laten weten en vroeg of er een gepaste oplossing gevonden kon worden. Helaas vertelden ze mij dat ze niets voor mij konden betekenen. Moraal: reserveer nooit domeinnamen bij Hostnet.

08/05/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle reacties van de behulpzame werknemers, die meedenken en je goed kunnen informeren. Ook in de weekenden aanwezig! Super service.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste mevrouw van Belzen,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 21/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Service is meer dan 5 sterren waard. Hiervoor zat ik bij Mijndomein.nl en daar was het niets. Vandaar verhuisd naar Hostnet. De chatmedewerker (Tim) bleef online totdat ik de domein succesvol heb kunnen verhuizen. Echter toppers!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste JF,

Wat fijn om te lezen dat Tim u goed heeft kunnen helpen, we hebben uw reactie daarom ook naar Tim doorgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
JF

Gepubliceerd op: 20/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle service, erg deskundig en vriendelijk.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste meneer Schoenmaker,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Kay
Utrecht

Gepubliceerd op: 19/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super snelle service, vriendelijke personeel, direct verzoeken waargemaakt.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Ana,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
ana
Bemmel

Gepubliceerd op: 19/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Uitstekende professionele service
Verbeterpunten
Nee hoor.
Antwoord Hostnet
Beste meneer Hammers,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Rob Hammers / participatiesupport
Sellingen

Gepubliceerd op: 17/05/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer