Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
129 beoordelingen (12 maanden)
605 beoordelingen (totaal)
24982 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (91)
19% (24)
2% (3)
3% (4)
4% (5)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Klasse geholpen!
Verbeterpunten
 
Jessey
Rotterdam

Gepubliceerd op: 20/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Altijd snel een oplossing via de chat, top!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Bo,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Bo
Schin op Geul

Gepubliceerd op: 19/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Deze jongen was heel erg vriendelijk, duidelijk en als het goed is gaat hij mij nu helemaal helpen met het overzetten van mijn accounts naar 1 hoofdaccount.
Verbeterpunten
Ik heb tijdens eerder contacten gemerkt dat het verhaal van het overzetten en daadwerkelijk geholpen worden daarmee, wat moeizaam verloopt.
Antwoord Hostnet
Beste Lucette Vermeijden,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Lucette Vermeijden
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/09/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Zowel telefonisch als de online hulp (chatroom) werkt fantastisch. Je wordt snel, deskundig en met geduld geholpen.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Marc
Tilburg

Gepubliceerd op: 12/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ook op zaterdagavond direct en correct geholpen.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Norbert,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Norbert
Maastricht

Gepubliceerd op: 09/09/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Zeer snelle, vriendelijke service
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Citizens Iniative for Adaptation,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Citizens Iniative for Adaptation
Stonetown, Zanzibar

Gepubliceerd op: 08/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede chatservice: snel en helder
Verbeterpunten
geen
Antwoord Hostnet
Beste Gas Onderhouds Kombinatie,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Gas Onderhouds Kombinatie (GOK)
Amsterdam

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik had problemen met inloggen en binnen 2 minuten, via de chat, was het opgelost. Super service. Hostnet doet wat het beloofd.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste clean4todaypoint,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
clean4todaypoint
wapenveld

Gepubliceerd op: 05/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Denken mee in oplossingen. Livechat met de helpdesk. Er was geen oplossing binnen de bestaande pakketen. Kwamen gelijk met een oplossing, die ook nog eens kostenneutraal was. Menig ander bedrijf kan hier wat van leren.
Verbeterpunten
NEEN
Antwoord Hostnet
Beste Natuurlijk Martha,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Natuurlijk Martha
Drachten

Gepubliceerd op: 31/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles is echt duidelijk en je wordt goed geholpen met elke vraag. Je hoeft helemaal geen ervaring te hebben met ict of dergelijke dingen. Je kunt direct beginnen met het bouwen van je site. Enige wat je nodig hebt is tijd!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Muskon,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Muskon
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/08/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer