Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
Klasse geholpen!

Jessey

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Altijd snel een oplossing via de chat, top!

Beste Bo,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Bo
Schin op Geul

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Deze jongen was heel erg vriendelijk, duidelijk en als het goed is gaat hij mij nu helemaal helpen met het overzetten van mijn accounts naar 1 hoofdaccount.
Ik heb tijdens eerder contacten gemerkt dat het verhaal van het overzetten en daadwerkelijk geholpen worden daarmee, wat moeizaam verloopt.
Beste Lucette Vermeijden,

Lucette Vermeijden
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Zowel telefonisch als de online hulp (chatroom) werkt fantastisch. Je wordt snel, deskundig en met geduld geholpen.

Beste Marc,

Marc

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Ook op zaterdagavond direct en correct geholpen.

Beste Norbert,

Norbert
Maastricht

Gepubliceerd op: 09/09/2017

Pluspunten
Zeer snelle, vriendelijke service

Beste Citizens Iniative for Adaptation,

Citizens Iniative for Adaptation
Stonetown, Zanzibar

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
Goede chatservice: snel en helder
Beste Gas Onderhouds Kombinatie,

Hostnet Webcare
Gas Onderhouds Kombinatie (GOK)

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Ik had problemen met inloggen en binnen 2 minuten, via de chat, was het opgelost. Super service. Hostnet doet wat het beloofd.

Beste clean4todaypoint,

clean4todaypoint
wapenveld

Gepubliceerd op: 05/09/2017

Pluspunten
Denken mee in oplossingen. Livechat met de helpdesk. Er was geen oplossing binnen de bestaande pakketen. Kwamen gelijk met een oplossing, die ook nog eens kostenneutraal was. Menig ander bedrijf kan hier wat van leren.
NEEN
Beste Natuurlijk Martha,

Natuurlijk Martha
Drachten

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Alles is echt duidelijk en je wordt goed geholpen met elke vraag. Je hoeft helemaal geen ervaring te hebben met ict of dergelijke dingen. Je kunt direct beginnen met het bouwen van je site. Enige wat je nodig hebt is tijd!

Beste Muskon,

Muskon