Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7500 800

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hostnet
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
162 beoordelingen (12 maanden)
545 beoordelingen (totaal)
22109 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
69% (111)
19% (31)
4% (6)
3% (5)
6% (9)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
snel en adequate geholpen via de support-chat. zo hoort het!
Verbeterpunten
 
Steven
Linschoten

Gepubliceerd op: 29/05/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Heel efficiënt die online chat en veel hulp beschikbaar
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Hostnet
Beste Ronald,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Ronald
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 26/05/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
snelle, correcte oplossingen
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Nationaleinterieurbank.nl,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Nationaleinterieurbank.nl
tolbert

Gepubliceerd op: 24/05/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
0,5 is al teveel. Bespaar je tijd en kies voor een degelijk bedrijf. TransIP is een hele goede vervangingen van Hostnet.
Enigste waar Hostnet goed in is, is het leeg melken van hun klanten.
Antwoord Hostnet
Beste Klant,

Zou u uw verhaal toe kunnen lichten in een bericht aan webcare@hostnet.nl? Dan kunnen wij met uw feedback onze dienstverlening verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Super geholpen met het koppelen van mijn domeinnaam aan een andere site.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Schrijf en stijl,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Schrijf en stijl
Deventer

Gepubliceerd op: 20/05/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
De chat medewerkers blijven beleefd.
Verbeterpunten
Maak waar wat je op de website schrijft. Verhelp problemen sneller. Vertel ook dat er geen automatische backups in het systeem mogelijk zijn. Of verbeter dit punt, geef een tool om regelmatig backups te maken en die aan de klant de zenden of apart te zetten zodat er geen backups van backups gemaakt worden. En als het fout gaat behandel dan een restore direct. Wij zijn nu al vier dagen uit de lucht en pas na het weekend gaan jullie aan de slag dus er komen nog wel 3 dagen erbij. Dit is onacceptabel voor een ons en de webshop. Dit is heel heel slecht geregeld bij Hostnet.
Pancho and Amelia ASET BV
Diemen

Gepubliceerd op: 20/05/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snel een duidelijk correspondentie via de chatfunctie.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 17/05/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Al tien jaar uitstekende ervaring met Hostnet. Alleen maar top!
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Hostnet
Beste Tanja,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Tanja
Wormer

Gepubliceerd op: 15/05/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Top service en snelle reactie!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 13/05/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Super service, chat werkt perfect en flexibel in het bedenken van oplossingen. Hele fijne dienstverlener.
Verbeterpunten
 
Antwoord Hostnet
Beste Tessa,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,

Hostnet Webcare
Tessa

Gepubliceerd op: 12/05/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer