Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruijterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS) en Managed Services.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten

Vreselijke ervaring met Hostnet. Eerst een vps aangeschaft, bleken alle e-mails te belanden in de spam folder omdat hun ip op spam lijsten stond. De oplossing was hun spamassist mail server, kost 2 euro per domein per maand, dus 300 euro per maand voor alle domeinnamen op de vps... dat was teveel. Wij zijn dus bij een ander bedrijf wezen kijken waar het wel mogelijk was zonder spamassist voor 50 euro per maand. Dit alles viel wel nog mee.

Maar ja, vervolgens sturen ze voor 2 vps’sen een factuur voor nog een periode omdat het nog doorliep (terwijl alles was opgezegd). Na uren bellen en mailen hebben ze ons gelijk gegeven en 1 vps met bijbehorende plesk licentie en upgrades eraf gehaald. En de andere moest ik betalen en zou na die factuur verlopen.

Wij dus nogmaals betalen, in de hoop van dit zooitje ongeregeld af te komen. Komen ze nogmaals met een factuur voor een upgrade op de vps die niet meer actief is?

Ik raad iedereen die een vps overweegt aan om direct naar TransIp te gaan, veel betere prijzen, betere prestaties, betere monitoring, betere backups en betere support.
Bart
Zeeland

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Telefonisch contact gehad met de Helpdesk van Hostnet. Ik stond ca één minuut in de wacht maar daarna perfect door Melvin geholpen. Met behulp van Teamviewer werd alles zorgvuldig ingevoerd en rustig en duidelijk uitgelegd. Leuk om mee te kijken en om te zien hoe ingewikkeld het kan zijn en hoeveel kennis Hostnet in huis heeft om alles op te lossen. Zelf was ik daar nooit uitgekomen. Ik ben erg blij met deze service. Alles loopt naar wens en ik kan weer aan het werk. Dank hiervoor!

Michiel
Hilversum

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Helpen goed mee.
Voor een dummie als mij bleef het lastig.
Ell
Wanroij

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Geen enkele te vinden
Mensen ga echt niet in zee met Hostnet. De grootste oplichters in de Hostingwereld. Wanneer je een domein besteld en betaald bij hostnet voor een jaar of twee jaar, wordt je domeinnaam maar voor een maand geregistreerd en maandelijks verlengd. Je betaalt dus niet (wat hun suggereren op de website) voor een jaar (of met korting voor meerdere jaren), maar per maand. Als je het uitzingt bij dit oplichters bedrijf is er niets aan de hand. Maar ik ga direct mijn bedrijfsjurist inschakelen en SIDN wegens verkeerde voorlichting en dus oplichting. Ook de brutaliteit van de 2e lijn is echt zeer, zeer slecht. Mensen hier wil je echt niet mee in zee en ik zou adviseren naar een ander hostingbedrijf te gaan dan Hostnet . Wees gewaarschuwd!
PC Dave
Roermond

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Goede service met vakmensen

Beste Mark,

Bedankt voor uw positieve review !

Mocht u nog eens tegen problemen aan lopen dan weet u ons te vinden.

Mark

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Beste Freehandnl,

Hartelijk dank voor uw positieve review !

Het is fijn om te zien dat onze service wordt gewaardeerd.

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Goede en adequate ondersteuning.

Beste Sjaak,

Het is goed om te lezen dat u onze ondersteuning op prijs stelt, dat is waar wij het voor doen.

Mocht u nog eens tegen problemen aan lopen dan kunt u ons bereiken via 020-7500800.

Sjaak
Woudenberg

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Melvin van de klanten service heeft mij vriendelijk, en prefect geholpen met mijn technische probleem, echt een top werknemer!

Beste Michel,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij hebben uw compliment doorgestuurd naar onze collega, hij zal het vast fijn vinden om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen.

Michel / plaatseenbestelling.nl
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Fantastische service, eindeloos geduld en bereidwilligheid om te helpen.
Beste Corine,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Goed om te lezen dat onze collega's u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mocht u nog eens te maken krijgen met problemen dan kunt u ons bereiken via 020-7500800.

Corine

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Zeer goede service en professionele kwaliteit van de geboden producten.
Beste Jan,

Bedankt voor uw review, het is fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit van onze producten.

Jan D
Velp