Website: https://www.hostnet.nl
Adres: De Ruyterkade 6 1013 AA

Hostnet is een klantgerichte en betrouwbare hostingprovider, die al sinds 1999 actief is op de particuliere en zakelijke internetmarkt. Sindsdien is Hostnet uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. Naast domeinregistratie, webhosting en e-mail, kunnen klanten bij Hostnet terecht voor Virtual Private Servers (VPS), Dedicated Servers en cloud hosting.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Weekend- en feestdagen: 10.00 – 18.00 uur

Hostnet

Pluspunten
Ik ben vriendelijk te woord gestaan in de chat om duidelijkheid te krijgen over welke stappen ik kan nemen voor persoonlijkere email via mijn webbouwer.

Josefien

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Pluspunten
Binnen 10 minuten online. Had direct een vraag voor de chat, en werd nog sneller geholpen dan ik de vraag überhaupt kon typen. Superservice!

Roy

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Alles is altijd top bij deze gasten! De diensten werken zeer transparant en professioneel en de support is altijd klasse.

Mijn "Go To" dienst voor domeinregistratie en hosting faciliteiten.

Marijn Wijbenga/Wijbit
Schagen

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Ze zijn echt professionals op hun gebied. Ze zijn snel en ze je kunt ze met verschillende manieren contacteren (telefoon, e-mail, chat, Whatsapp...), ik kreeg altijd snel en adequaat antwoord zonder blabla.
Ik ben nieuw bij dit bedrijf en dat gaat prima tot nu toe. Ik heb dus geen verbeterpunten of tips voor ze.

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
je kan veel zelf regelen, als je vastloopt kun je makkelijk chatten met de helpdesk
de chat verliest nogal eens zijn verbinding
RSE Elektrotechniek
Geldrop

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Vriendelijk en snel

Manon/Centrum Mozadiek
Haarlem

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
Zeer snelle reactie, heldere antwoorden, goeie service, al meer dan 10 jaar.
Stephen
Hilversum

Gepubliceerd op: 13/07/2017

Pluspunten
De chatfunctie voor hulp werkt heel snel, vraag binnen 1 minuut beantwoord.

MD
Wageningen

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Pluspunten
Wat een klantvriendelijke club mensen! Niet alleen zijn ze erg vriendelijk, ze weten (gelukkig) ook waar ze het over hebben. Ik ben bezig met de website van mijn vriend Wiljan en heb vandaag door mijn eigen knulligheid 5 mensen gesproken en alle 5 waren ze even geduldig en vriendelijk. Top dus. Zeker aan te bevelen.

Antwoord Hostnet
Beste Farah,

Hostnet Webcare
Farah

Gepubliceerd op: 10/07/2017

Pluspunten
Alles zeer vlot geregeld. Ik kreeg ook direct antwoord op mijn vraag per chat.
Wellicht is het handig duidelijk aan te geven hoe lang het duurt voordat een nieuwe website feitelijk online is.
Antwoord Hostnet
Beste meneer Beek,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Het is helaas niet van te voren vast te stellen wanneer de website voor iedereen online is, maar het kan uiterlijk 24 uur duren.

Hostnet Webcare
Jan Willem Beek