Website: www.horrengigant.nl
Plaats: Purmerend
Telefoon: 085 - 210 2300

Horrengigant.nl
7.9

Pluspunten
Past perfect. De deur kan eindelijk de hele dag open!

Ruud
Beemster

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Snel geleverd. Als het recht toe recht aan is. Is het ideaal. Echter bij iets gecompliceerder opdracht heb je weinig aan hun. Ze zijn een tussenpersoon.
Telefonisch lastig bereikbaar. Als een hor niet past dan hoeft je niet te reken op enige medewerking.
Johnny

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Op de website lijkt het alsof je direct van een fabrikant koopt waarbij geldt dat ze hoe dan ook gaan zorgen dat je een passende hor krijgt.
Het meten lijkt heel simpel, en het resultaat lijkt heel belovend.
maar in de praktijk is er niemand thuis wanneer de hor niet past. Ook wordt er telkens gezocht waar de fout ligt. Horrengigant is immers niet de producent, maar slechts een webshop. 24 maart zouden mijn horren geleverd worden. nu 2 maanden later heb ik laten weten dat ik ze niet meer nodig heb, en nu krijg ik geen geld terug. Eerst werd gekeken of de fabrikant een fout gemaakt had. Nu is het plotseling mijn fout dat ik verkeerd gemeten zou hebben. € 300,- uit het raam gegooid.
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. Wij hebben een hordeur speciaal op uw wensen op maat laten maken. Dan kan u ons 2 maanden later niet vragen om deze terug te nemen. Dat gaat helaas niet. De fabrikant staat hier buiten, we hebben hen alleen gevraagd of zij hem misschien terug wilde nemen, wat niet ging omdat zij de hor op bestelling hebben gemaakt.
Wij hanteren de voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg.
Jan Hurkmans
Someren

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Schandalige behandeling van een klacht/serviceverzoek
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. U zegt geen kozijn te hebben, maar heeft wel maten doorgegeven van een kozijn. Hier gaat het mis. De hor past niet in uw eigen bedachte toepassing, maar wij hebben de hor wel precies geheel volgens specificaties geleverd. De hor kan daarom niet worden terug genomen, hoe spijtig ook.

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Zeer goed

Gert Teunizen
Nederhorst denBerg

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Op tijd geleverd
Na overleg per telefoon nooit meer iets gehoord. Moest mail sturen en toen niks meer.???!!!!
Margriet Selders
Ellewoutsdijk

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
nee ben in afwacht wat jullie gaan doen met de fout die gemaakt is
in afwachting
jcmt
tilburg

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Je krijgt antwoord op een klacht
Website en factuur wijzigen zodat er geen verkeerde maten kunnen worden geleverd en montagesets waar je niet om vraagt.
E. Van Aarssen
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede service. Met behulp van de video’s kun je het inmeten van de hor niet fout doen.

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Prima on line aangekocht en maten en afmetingen goed verwerkt tot eindproduct
er zat een heel algemene beschrijving bij, op het internetfilmpje kwamen we er pas achter hoe de montage te starten
Erik
Zutphen