Website: www.horrengigant.nl
Plaats: Purmerend
Telefoon: 085 - 210 2300

Horrengigant.nl
7.9

Pluspunten
Mooie website, goede prijs
Na levering van de verkeerde maat, kleiner dan de opgegeven maat, konden we al snel onze 7 horren terugsturen. En na meerdere malen contact hebben we er 4 terug gehad. En nu 5 maanden later en minimaal 30 telefoontjes verder krijgen we keer op keer te horen dat we worden teruggebeld. Echter dit is op één of andere manier erg lastig. Bij contact verschuild de horrengigant zich achter de leverancier i.p.v. zelf verantwoordelijkheid te nemen.
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. De vier horren die klaar staan, hebben de door u opgegeven maat, maar deze maat paste niet bij u. Wij kunnen alleen de maten maken die u ons opgeeft, dat is het hele euvel.
Maarten Schouwenaar
Den Oever

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Vriendelijke stem van het keuzemenu bij bellen.
Betere aflevering; niet verschuilen achter leverancier bij een klacht.
De wespen kruipen aan de bovenkant van de hor naar binnen, omdat er een kiertje aan de bovenzijde van de hor is. Volgens de leverancier van Horrengigant is hier niets aan te doen. Waarop je dan 3 jaar garantie krijgt, zoals op de website staat, is mij onduidelijk.
Antwoord Horrengigant.nl
Bij een plissedeur loopt het gaas vlak onder de bovenste ketting. Dit is nagenoeg helemaal dicht. De ketting zit in de bovenrail, boven de ketting is wat speling. Dat is bij elke plissehordeur het geval. Daar kan in principe een mug of een wesp -als hij niet vliegt, maar loopt- tussendoor glippen. Dit is vervelend, maar heeft niets met de garantie te maken. Onze horren zijn kwalitatief goed, maar garantie geven op een vliegvrij huis is helaas niet mogelijk.
van Dussen

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Op de site kan je voor het op meten handige filmpjes vinden. Heb ik veel aan gehad.

Teun
Urk

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Past perfect. Makkelijke montage. Ik weet door mijn werk bij een groot transportbedrijf dat vervoer van dit soort producten een zorgvuldige verpakking vereist, maar ik geef een compliment over de verpakkingswijze.

Rene Snijder
Den Bosch

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Slechte klantendienst.
Verkeerd onderdeel geleverd, nalevering juiste onderdeel komt maar niet.
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. Heel spijtig dat het onderdeel verkeerd was, maar gezien het feit dat het maatwerk betreft zit er opnieuw enige levertijd op. Hoe graag we ook willen, we kunnen dit niet de dag erna gelijk al leveren.
Tom
Gentbrugge

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Veel contact gehad met horrengigant voor de inmeting. Achteraf bleek de door ons opgegeven maten niet te kloppen. Na veel telefoontjes hebben we een gehele nieuwe horreur gekregen en de andere namen ze mee terug. Deur past nu precies. Erg fijn! Top service...
Een duidelijkere omschrijving van de maten op de site aangegeven vooral als je te maken hebt met een dorpel...
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. Wij treffen soms nog situaties met kozijnen die we nog niet eerder hebben ervaren. Gelukkig hebben we het goed kunnen oplossen, veel plezier ermee!

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten

Sta achter jullie eigen order instructies en leg het probleem niet bij de klant zodra deze de instructies navolgt. (het weigeren van een beschadigd pakket)

Wees pro-actief bij het oplossen van problemen en wacht niet tot de klant om informatie vraagt. (weken vertraging)

Reageer op klachten als er onderdelen missen.

Al bijna een maand bezig vanaf 1e leverdatum.
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. Als een pakket aan de deur wordt geweigerd, dan gaat deze terug naar de vervoeder. Deze brengt het product later weer door naar de afzender. Wij hebben de zending eerst retour moeten krijgen voordat we een oordeel konden vellen over wat er wel of niet beschadigd was. Gezien het maatwerk betreft is het lastig om per direct een nieuw artikel te verzenden. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Grootschermer

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Past perfect. De deur kan eindelijk de hele dag open!

Ruud
Beemster

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Snel geleverd. Als het recht toe recht aan is. Is het ideaal. Echter bij iets gecompliceerder opdracht heb je weinig aan hun. Ze zijn een tussenpersoon.
Telefonisch lastig bereikbaar. Als een hor niet past dan hoeft je niet te reken op enige medewerking.
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. De plissehordeuren kunnen wij zelf niet maken. Die komen uit een fabriek. Het product is recht, speciale hoekjes eruit halen is hierbij niet mogelijk. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent.
Johnny

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Op de website lijkt het alsof je direct van een fabrikant koopt waarbij geldt dat ze hoe dan ook gaan zorgen dat je een passende hor krijgt.
Het meten lijkt heel simpel, en het resultaat lijkt heel belovend.
maar in de praktijk is er niemand thuis wanneer de hor niet past. Ook wordt er telkens gezocht waar de fout ligt. Horrengigant is immers niet de producent, maar slechts een webshop. 24 maart zouden mijn horren geleverd worden. nu 2 maanden later heb ik laten weten dat ik ze niet meer nodig heb, en nu krijg ik geen geld terug. Eerst werd gekeken of de fabrikant een fout gemaakt had. Nu is het plotseling mijn fout dat ik verkeerd gemeten zou hebben. € 300,- uit het raam gegooid.
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. Wij hebben een hordeur speciaal op uw wensen op maat laten maken. Dan kan u ons 2 maanden later niet vragen om deze terug te nemen. Dat gaat helaas niet. De fabrikant staat hier buiten, we hebben hen alleen gevraagd of zij hem misschien terug wilde nemen, wat niet ging omdat zij de hor op bestelling hebben gemaakt.
Wij hanteren de voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg.
Jan Hurkmans
Someren