Bedrijfsgegevens

Website: www.horrengigant.nl
Adres: Kwadijkerkoogweg 16a 1442 LA
Plaats: Purmerend
Telefoon: 085 - 210 2300

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Horrengigant.nl
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
380 beoordelingen (12 maanden)
1056 beoordelingen (totaal)
26926 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
46% (174)
33% (125)
11% (43)
6% (23)
3% (12)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Past perfect. De deur kan eindelijk de hele dag open!
Verbeterpunten
 
Ruud
Beemster

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Snel geleverd. Als het recht toe recht aan is. Is het ideaal. Echter bij iets gecompliceerder opdracht heb je weinig aan hun. Ze zijn een tussenpersoon.
Verbeterpunten
Telefonisch lastig bereikbaar. Als een hor niet past dan hoeft je niet te reken op enige medewerking.
Johnny
Breda

Gepubliceerd op: 07/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Op de website lijkt het alsof je direct van een fabrikant koopt waarbij geldt dat ze hoe dan ook gaan zorgen dat je een passende hor krijgt.
Het meten lijkt heel simpel, en het resultaat lijkt heel belovend.
Verbeterpunten
maar in de praktijk is er niemand thuis wanneer de hor niet past. Ook wordt er telkens gezocht waar de fout ligt. Horrengigant is immers niet de producent, maar slechts een webshop. 24 maart zouden mijn horren geleverd worden. nu 2 maanden later heb ik laten weten dat ik ze niet meer nodig heb, en nu krijg ik geen geld terug. Eerst werd gekeken of de fabrikant een fout gemaakt had. Nu is het plotseling mijn fout dat ik verkeerd gemeten zou hebben. € 300,- uit het raam gegooid.
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. Wij hebben een hordeur speciaal op uw wensen op maat laten maken. Dan kan u ons 2 maanden later niet vragen om deze terug te nemen. Dat gaat helaas niet. De fabrikant staat hier buiten, we hebben hen alleen gevraagd of zij hem misschien terug wilde nemen, wat niet ging omdat zij de hor op bestelling hebben gemaakt.
Wij hanteren de voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg.
Jan Hurkmans
Someren

Gepubliceerd op: 03/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
.
Verbeterpunten
Schandalige behandeling van een klacht/serviceverzoek
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. U zegt geen kozijn te hebben, maar heeft wel maten doorgegeven van een kozijn. Hier gaat het mis. De hor past niet in uw eigen bedachte toepassing, maar wij hebben de hor wel precies geheel volgens specificaties geleverd. De hor kan daarom niet worden terug genomen, hoe spijtig ook.
.
.

Gepubliceerd op: 01/07/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Zeer goed
Verbeterpunten
 
Gert Teunizen
Nederhorst denBerg

Gepubliceerd op: 28/06/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Op tijd geleverd
Verbeterpunten
Na overleg per telefoon nooit meer iets gehoord. Moest mail sturen en toen niks meer.???!!!!
Margriet Selders
Ellewoutsdijk

Gepubliceerd op: 28/06/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
nee ben in afwacht wat jullie gaan doen met de fout die gemaakt is
Verbeterpunten
in afwachting
jcmt
tilburg

Gepubliceerd op: 27/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Je krijgt antwoord op een klacht
Verbeterpunten
Website en factuur wijzigen zodat er geen verkeerde maten kunnen worden geleverd en montagesets waar je niet om vraagt.
E. Van Aarssen
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 20/06/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle levering, goede service. Met behulp van de video’s kun je het inmeten van de hor niet fout doen.
Verbeterpunten
 
Klant
Rotterdam

Gepubliceerd op: 19/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima on line aangekocht en maten en afmetingen goed verwerkt tot eindproduct
Verbeterpunten
er zat een heel algemene beschrijving bij, op het internetfilmpje kwamen we er pas achter hoe de montage te starten
Erik
Zutphen

Gepubliceerd op: 19/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer