Website: www.hornbach.nl
Telefoon: 088 505 11 11

Hornbach
7.9
19422 keer bekeken

Pluspunten
Groot assortiment. Personeel erg aardig en behulpzaam.

T J de Bruijn
Wateringen

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten

Kijk eens goed aardig het verschil in bezorgprijzen van de trellis 120x180 € 12, 50 en 61x180, €39,95
August
Landgraaf

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
assortiment. de moegelijkhied om schroeven en spijkers per afgepaste hoeveelheid aan te schaffen. Prijs

J.J.A.de Waal (persoonlijke titel)
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Groot assortiment.
Vriendelijk en vooral ook kundig personeel
1) Voorraad beheer vestiging Nieuwerkerk kan veel beter.
Vandaag twee artikelen waarvan de voorraad veel lager bleek dan de website aangaf.
Ondanks alle hulp van het personeel toch halverwege het project gestrand.
2) bij online bestellen met afleveren in de vestiging komen de verzendkosten toch op de rekening.
Jullie zijn voor zover ik weet de enige winkel waar dit zo is.

Beide kan beter.
Beste André,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u de moeite heeft willen nemen om deze verbeterpunten aan ons door te geven.

We willen graag inhoudelijk naar deze punten kijken.

De verzendkosten horen niet in rekening gebracht te worden, als u uw bestelling afhaalt in de vestiging. We willen dit ook graag reconstrueren, om fouten in onze onlineshop uit te sluiten.

Wilt u a.u.b. contact opnemen met onze klantenservice en aangeven over welke artikelen dit voorraadverschil ging. We kunnen dan een voorraadcontrole laten uitvoeren.

Onze klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of via e-mail: onlineshop@hornbach.nl.

André

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Een goed bedrijf, altijd lekker druk, een gemakkelijke webshop, ook om te reserveren en af te halen!

Bram
Vianen

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Hebben verstand van producten.
Hebben veel producten in huis en op voorraad.
Als je meer dan vijfduizend euro uitgeeft is het wel fijn iets meer persoonlijke aandacht te krijgen en advies.
Beste Dennis,

Hartelijk dank voor het doorgeven van dit verbeterpunt. Of u nu vijf euro of vijfduizend euro uitgeeft, het krijgen van persoonlijke aandacht en advies, is iets wat u hoe dan ook hoort te krijgen van ons.

Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Heeft u nog vragen? Zoja, neemt u dan contact op met onze klantenservice via tel.nr. 088-505 11 11 of stuur een e-mail (met uw ordernummer) naar onlineshop@hornbach.nl.

Dennis
Krimpen aan den ijssel

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten

Snap niet dat je voor 3 internet bestellingen 3 x bezorgkosten moet betalen, als het in 1x bezorgd wordt
Beste Donald,

Hartelijk dank voor uw reactie. Om uw vraag te kunnen beantwoorden, hebben we iets meer informatie nodig.

Neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice, zodat we op basis van uw ordernummer inhoudelijk antwoord kunnen geven. Onze klantenservice is via e-mail bereikbaar: onlineshop@hornbach.nl of via tel.nr. 088-505 11 11.

Alvast bedankt voor uw moeite,

Donald
Voorburg

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Altijd de laagste prijs
Starmix stofzuiger as ar 1232 gekocht, en geen filterzakken op voorraad. Beetje jammer!
Nu zakken besteld via de internetwinkel ( ook hornbach ) sneller dan bestellen in een filiaal maar dan wel verzend kosten betalen. Kan beter lijkt mij.
Beste Alex,

Bedankt voor het doorgeven van Plus- en Verbeterpunten.

Met meer dan 120.000 artikelen in het online assortiment is het jammer genoeg niet mogelijk om dit in de winkel op voorraad te hebben. Als u in het bestelproces ervoor kiest, om uw bestelling te reserveren en af te halen in de winkel, betaalt u vanzelfsprekend geen verzendkosten.

Alex
Nootdorp

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
overzichtelijk, uitgebreide collectie met scherpe prijsvoering

W. Sleeuwits
Leerdam

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Ruim assortiment
Kwaliteit van de verf is slecht
Kennis van de medewerkers is beroert.
Communicatie tussen afdelingen uiterst teleurstellend
Beste Jeroen Goeseije,

Hartelijk dank voor het aangeven van verbeterpunten. We helpen u met klachten en/of vragen graag op ons Klantenservicecenter. Dit kan telefonisch via 088 505 11 11 (lokaal tarief). De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 07.00 - 21.00 uur en zaterdag van 08.00 - 18.00 uur.

Jeroen Goeseije
Moordrecht