Website: www.hornbach.nl
Telefoon: 088 505 11 11

Hornbach
7.7
19981 keer bekeken

Pluspunten
Groot assortiment
Worden veel foutjes gemaakt bij online bestellen ,
Harry

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
correct- behulpzaam- en altijd goedkoop
alles palletti
barbera
kerkrade

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel met kennis van de materie.
graag een factuur kunnen ontvangen bij grote aankopen ipv een kassabon.
Kees
Bergambacht

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten

vrachtkosten 99,95 en als je dan zelf wilt afhalen kun je geen 3 stuks bestellen om dat ze niet op voorraad zijn.
Beste PaNOORama,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij versturen onze artikelen vanaf speciaal daarvoor ingerichte vestigingen, distributiecentra en leveranciers. Hierdoor kunnen voorraden die voor onlinebestellingen beschikbaar zijn afwijken van voorraden in de dichtstbijzijnde vestiging. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

paNOORama
Noorbeek

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
De snelle levering veel op voorraad
van de 6 planken was 1 niet bruikbaar schuren en bol. een plank over de hele lengte beschadigingen . Niet goed .
De plank is onbruikbaar.
Beste Nicolette,

Hartelijk dank voor je reactie. De artikelen hebben je niet onbeschadigd bereikt. Hier bieden we onze excuses voor aan.

Voor een persoonlijke afhandeling van je klacht, kun je contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

nicolette
haarlem

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Deskundig personeel in de vestiging Nieuwerkerk ad IJssel. Ruime keuze.
Het bestelproces kan beter voor wat betreft de bezorging. De optie gratis ophalen bij vestiging mag van mij wel wat eerder in het koopproces verschijnen.
Beste Anne,

Bedankt voor je reactie en verbeterpunt. We geven het door aan de betreffende afdeling.

Anne
Nieuwerkerk a/d IJssel

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
veel keuze
ik was vanavaond in de winkel en een bepaal artikel waar ik er 6 van wilde waren er maar 3 waarvan er 2 krom waren. op de vraag of er achter nog meer was werd negatief geantwoord. op het moment dat ik thuis kom en via de website reserveer geeft deze aan dat er 14 zijn. als de mensen niet naar achter willen lopen moeten ze dat gewoon zeggen. zodoende kan ik nogmaals rijden wat benzine en tijd kost. overigens was er heel veel krom hout in de winkel
Beste Martin,

Het spijt ons er onvoldoende voorraad was en dat op onze site stond dat er wel voorraad zou moeten zijn.

We hebben jouw melding doorgestuurd naar de desbetreffende vestiging en zij hebben de voorraad gecontroleerd en een voorraadcorrectie gedaan. Vanaf nu wordt correcte actuele voorraad online getoond. Dankzij jouw melding hebben we onze onlineshop kunnen verbeteren, waarvoor onze dank.

We hebben geen magazijn 'achter'. Onze medewerkers hebben nog wel in de bovenste lagen van de schappen (de zgn. hoogzone) voor je gekeken of er voorraad was. Helaas was dit er niet.

Martin
Moordrecht

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Goede en duidelijke online shop.
Kwaliteit en prijs verhoudingen zijn erg goed.
Bij het online bestellen is het niet mogelijk om een opmerking te plaatsen bij je bestelling. Dit zou zeer gewenst en handig zijn.
Emilie
Zoetermeer