Website: www.hornbach.nl
Plaats: Houten
Telefoon: 088 505 11 11

Hornbach
7.5

Pluspunten
Veel keuze , prof producten
de website is een drama, te langzaam., verlanglijst weg als je de vestiging veranderd. ,producten niet te vinden (te weining kernwoorden
Ludi
Haren

28/04/2017

Pluspunten
Goedkoop, goede kwaliteit, verstand van zaken en zeer vriendelijk. Wat wil een prof nog meer in een bouwmaterialen handel.
Pindasaus bij een broodje bal ;)
Lesley
Zoetermeer

27/04/2017

Pluspunten
Alles perfect gedaan zoals afgesproken

Johnny

27/04/2017

Pluspunten
Goedgemutstheid medewerkers.
Internetbedtelling van woensdag lag zaterdag ochtend niet gereed. Na melden werd er wel direct binnen 5 minuten verzameld.
Beste A.F. van Arend,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij geven uw ervaringen door aan de desbetreffende vestiging, zodat hiervan geleerd kan worden.

A.F. van Arend
Oegstgeest

24/04/2017

Pluspunten
Vriendelijke personeel die altijd hulpvaardig zijn
Laagste prijsgarantie (dit uit ervaring)
grote assortiment
heel overzichtelijk
nooit lang wachten voor een kassa.
In Geleen is er helaas geen mogelijkheid om een e-bike met aanhangwagentje fatsoenlijk te stallen.
Helaas niet alles is te bestellen van merken die ze wel in hun assortiment hebben.
Niet alle (goede) merken zijn verkrijgbaar.
Greet
Maaseik

20/04/2017

Pluspunten
De prijzen zijn over het algemeen goed terwijl de verzendmethoden mij een raadsel zijn.
Grootste product gratis verzending maar voor alles dat je er daarna aan toevoegt moet je plotseling wel verzenkosten betalen.
Waarom maakt Hornbach niet 1 enkel pakket van de bestelde producten?
1) Geen contactformulier gevonden.
2) Mijn hoofdbestelling had een waarde die mij geen verzendkosten in rekening brachten. Heel fijn.
Vervolgens wilde ik aan mijn bestelling verdere producten toevoegen.
Nu moet ik plotseling wel verzendkosten betalen.
Alle andere producten heb ik dus niet mee besteld. Dit kost Hornbach omzet en mij ergernis. Deze producten kan ik echter makkelijk elders kopen.
Maak er EEN PAKKETJE van en genereer zo meer omzet!
Boven een bepaalde waarde, gratis verzending.
Beste Harry,

Hartelijk dank voor uw reactie. De verzendkosten zijn mede afhankelijk van in welke gewichtscategorie de bestelling valt. Ook afmetingen en waar vandaan het artikel wordt verstuurd, hebben invloed op de hoogte van de verzendkosten.
Het contactformulier kunt u vinden bij 'Hulp en contact'. Uiteraard kunt u ook mailen naar onlineshop@hornbach.nl of bellen met met onze online klantenservice 088 505 11 11.

Harry
Lemiers

Aangepast op: 29/03/2017

Pluspunten

Ik vind het raar dat als ik 2 producten bij jullie bestel in 1 order dat ik 2x bezorgkosten moeten betalen! En er geen duidelijke info is over betaling bij retourneren. Nog nooit eer der meegemaakt en ik zou u willen vragen of u mij 1x bezorgkosten terugbetaald. Vriendelijke groet, Mathilda van Oostende
Beste M.E.M. van Oostende,

Hartelijk dank voor uw reactie. U heeft twee artikelen besteld. De grootste van de twee artikelen heeft, indien los besteld, € 9,95 verzendkosten, de kleinere € 4,95. Wij hebben u alleen de verzendkosten van het grotere artikel berekend, namelijk € 9,95. Aangezien er geen verzendkosten dubbel berekend zijn, worden deze ook niet aan u terugbetaald.

Indien u de hele order terugstuurd worden het hele aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan u terugbetaald. Bij een gedeeltelijke retourlevering vindt geen vergoeding van de verzendkosten plaats. Binnen 14 dagen na ontvangst van de retour ontvangt u het geld terug op dezelfde wijze als waarop u betaald heeft.

M.E.M. van Oostende
Amstelveen

05/04/2017

Pluspunten
veel artikelen
ik kwam er pas achter na het bestellen maar idioot hoge bezorgkosten
Beste Michael,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ieder artikel kent zijn eigen verzendkosten. De hoogte van de verzendkosten worden naast ieder artikel getoond en zijn ook zichtbaar in uw winkelmandje.
Veel artikelen kunt u ook reserveren en afhalen in de vestiging. De artikelen worden dan netjes voor u klaar gezet, waarna u ze zelf kunt ophalen. Dit is een gratis service.

Michael
amsterdam

03/04/2017

Pluspunten
Leuk personeel
Profesneele spullen
Op de parkeerplaats meerdere winkelwagen stallingen ze woorden nu regelmatig over al neer gezet
Max
Wateringen

01/04/2017

Pluspunten
Alle
Dirk
Balkbrug