Bedrijfsgegevens

Website: www.hornbach.nl
Adres: Grootslag 1-5 3991 RA
Plaats: Houten
Telefoon: 088 505 11 11

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hornbach
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
221 beoordelingen (12 maanden)
823 beoordelingen (totaal)
22140 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
56% (124)
22% (48)
10% (23)
4% (9)
7% (16)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Groot assortiment, redelijke prijs.
Verbeterpunten
Geen levertijd van 4 weken beloven terwijl de levertijd 12 weken wordt. Wel terugbellen als je 10 afspreekt om terug te bellen. Geen email sturen dat de klant het product kan afhalen als het nog helemaal niet afgehaald kan worden. Kan allemaal wat klantvriendelijker. Dan hoef je de klanten ook niet te compenseren met korting...
Antwoord Hornbach
Beste Jasper de Klerk,

Bedankt voor je beoordeling waarin je jouw ervaringen deelt. We vinden het alleen jammer om te lezen dat het niet zo’n positieve ervaring is.

Klanttevredenheid staat bij HORNBACH op nummer 1 en dat hadden we beter moeten doen. Hier bieden we dan ook onze excuses voor aan.

Inmiddels is je klacht door onze KlantenService in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,
HORNBACH Online-team


Jasper de Klerk
Broek in Waterland

Gepubliceerd op: 24/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Geen levertijd van 4 weken beloven terwijl de levertijd 12 weken wordt. Wel terugbellen als je 10 afspreekt om terug te bellen. Geen email sturen dat de klant het product kan afhalen als het nog helemaal niet afgehaald kan worden. BALLENTENT!!!!!

Broek in Waterland
13/04/2019

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Goede service,vriendelijk en vakkundig personeel.
Fijn dat je kunt reserveren via de mail!
Verbeterpunten
Niet altijd de beloofde,,laagste prijs"!!!
Klant

Gepubliceerd op: 23/04/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
heldere informtie
Verbeterpunten
Veel te groot bezorg Window. op de website kunnen aangeven op welke dag/dagdeel bezorgd wordt en op de bezorgdag 30 minuten voor het bezorgtijdstip een sms sturen. Zie hoe Coolblue dit heel goed doet.
Wijnand
Gouda

Gepubliceerd op: 22/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Het was geen probleem om 1 dag van te voren het afleveradres te veranderen. Goede service
Verbeterpunten
 
Marjolein
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 19/04/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Groot assortiment, maar walgelijke service. Kraan onderdeel dat ze niet konden leveren lag in een inruilbak en zou weg gegooid worden. Maar ik als vaste klant mocht het niet meenemen of kopen. Ze gooien het dus liever weg dan dat ze een vaste klant helpen. Ik koop hier NIKS meer
Verbeterpunten
Klant gericht leren denken
Antwoord Hornbach
Beste Chris,

Hartelijk dank voor het doorgeven van je feedback. Het spijt ons te lezen dat je teleurgesteld bent over onze service.

Omdat we je klacht serieus willen nemen, willen we je verzoeken aan ons door te geven in welke vestiging je dit is overkomen.

Zou je dit willen mailen naar: onlineshop@hornbach.nl o.v.v. KiYoh beoordeling?

Alvast bedankt voor je moeite!

Met vriendelijke groet,
HORNBACH Online-team
Chris
Eindhoven

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Veel keuze
Veel voorraad
Scherpe prijzen
Veel mogelijk qua grote bestelling
Ruilen en retourneren geen enkel probleem
Klachten altijd met 100% tevredenheid opgelost.
Verbeterpunten
-
Frank
Vilt

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede service
Verbeterpunten
Komt voor dat je een keer een medewerker spreekt die niet alles kan vertellen of een bepaald produkt.
Verder uitdtekend geholpen met al mijn vragen.
Complimenten voor de medewerkers in Groningen
Lambert
Roden

Gepubliceerd op: 17/04/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slechte begeleiding als er bij jullie toch eens iets mis gaat.
Iets bestellen, jullie annuleren zonder reden en vervolgesn melden dat het tóch doorgaat en dan bijna een week niets horen of ontvangen.Heel slordig! Heb 2x gebeld en alleen maar gerustellende woorden. Geen daden.
Antwoord Hornbach
Beste Mark,

Heel vervelend dat je zo lang moet wachten op je bestelling. Er is aan alle kanten vanalles misgegaan en dat betreuren we ten zeerste.

Onze klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen en een mogelijke oplossing met je bespreken.

Onze excuses voor het onstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
HORNBACH Online-team
Mark
Doetinchem

Gepubliceerd op: 17/04/2019
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
duidelijke prijzen, degelijke producten
Verbeterpunten
Producten nog wel zelf goed controleren (op een plint zat een kras)
Jaap
Huizen

Gepubliceerd op: 17/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering en duidelijke website
goed product
Verbeterpunten
 
I.de Wit
Ospel

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer