Bedrijfsgegevens

Website: https://www.horeca.com/nl
Adres: Atoomweg 66 3542 AB
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 24 16 341

Zoekt u professionele horeca apparatuur maar wilt u niet te veel betalen? Bij Horeca.com vindt u uitstekende professionele horeca apparatuur tegen een scherpe prijs. Bekijk op uw gemak online ons uitgebreide assortiment dat bestaat uit meer dan 20.000 artikelen en neem gerust contact op met onze klantenservice voor nadere informatie of advies. We zijn u graag van dienst!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Horeca.com
totaal score
8.5
Communicatie
8.6
Snelheid/Levertijd
8.7
Kennis & Vakmanschap
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
17 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
61 beoordelingen (12 maanden)
103 beoordelingen (totaal)
3321 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (32)
41% (25)
5% (3)
0% (0)
2% (1)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Kwaliteit is goed.
Verbeterpunten
Bij ons ging het echt mis met leveren hebben 1 maand op serveerwagen gewacht 3 x gebeld
betere communicatie en terugkoppeling met vervoerder
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Sarah van Doesburg
Rotterdam

Gepubliceerd op: 01/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen.
afhandeling bezorgprobleem goed opgelost.
Verbeterpunten
Eerste aflevering is niet goed verlopen door miscommunicatie tussen bedrijf en externe vervoerder.
Tweede bezorg moment is wel goed verlopen en er is keurig door bedrijf afgehandeld met ons.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Horeca.com
Geachte meneer / mevrouw,

Spijtig om te horen dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen en dat er onredelijk met u gecommuniceerd is. Hiervoor bieden wij uiteraard onze oprechte excuses voor aan en wij gaan dit zeker aankaarten bij het transportbedrijf waarmee uw bestelling vervoerd is.

Als goedmaker bieden wij u een kortingscode aan t.w.v. €20.- bij een minimale besteding van €100.- voor een eventuele volgende bestelling, deze ontvangt u per mail.

Nogmaals onze excuses, maar dit middels een extern transportbedrijf gegaan waar wij geen directe invloed op hebben, desalniettemin had niet niet mogen plaatsvinden.

Wij wensen u toch nog veel gebruiksplezier van uw aanschaf.

Met vriendelijke groet,

Pieter
hennie
Balgoij

Gepubliceerd op: 27/05/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen.
Verbeterpunten
Aflevering was een drama. Diepvrieskast is kennelijk bij verkeerde vervoerder aangeboden. Heb 1 dag gewacht op bezorging en bij nabellen gooide de vervoerder de hoorn erop.
2e bezorg moment is overigens wel goed verlopen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Balgoij
13/05/2018

Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beter communiceren en niet liegen tegen klanten.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Horeca.com
Beste meneer / mevrouw,

Ik heb direct uw bestelling bekeken en zie inderdaad dat het niet helemaal goed is verlopen en daarom bieden wij onze excuses aan!

Daarbij moet ik wel aangeven dat wij de bestelling keurig op tijd hebben doorgestuurd, maar dat er iets mis is gegaan bij de externe transporteur wat buiten onze macht ligt.

Wij bieden u een kortingscode aan t.w.v. €20.- bij een minimale besteding van €100.- voor een eventuele volgende bestelling, deze ontvangt u per mail

Nogmaals onze oprechte excuses en wij wensen u toch nog veel gebruiksplezier van uw aanschaf.

Met vriendelijke groet,

Pieter
Speeltuin Bijdorp
Sassenheim

Gepubliceerd op: 25/05/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Horeca.com
Bedankt voor uw beoordeling!
Constantin
Amsterdam

Gepubliceerd op: 23/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
vlot en snel geleverd voor een strakke prijs,,kan de sligro niet tegenop
Verbeterpunten
alles verliep vlot
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Kees i love sushi Ede
Ede

Gepubliceerd op: 11/05/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 29/04/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Klant
Lauwe

Gepubliceerd op: 14/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
100 % te vrede, goed afronding van onze aankoop en snelle afhandeling
Verbeterpunten
Geen opmerkingen niets op aan te merken
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Sillis Gilbert
Duffel 2570 Belgie

Gepubliceerd op: 14/04/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Bovyn Davy
Zonnebeke

Gepubliceerd op: 13/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Na 10 minuten chatten was de bestelling rond en werd de aankoop de dag daarop geleverd. Super als je apparatuur plotseling kapot gaat!
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Horeca.com
Goed om te horen dat alles snel en soepel is verlopen, wij wensen u veel gebruiksplezier.

Met vriendelijke Groet,

Pieter
De Stapperij Veghel
Veghel

Gepubliceerd op: 13/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer