Website: https://www.hoppashops.nl
Adres: Virulyweg 29d 7602RG
Plaats: Almelo
Telefoon: 088 - 04 04 704

Hoppashops.nl

Pluspunten
Klant vriendelijke en direct bereid om een probleempje op te lossen.
Niet te snel bericht geven van aangemeld terwijl het nog niet is aangeleverd bij post no.
Jan
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Oplaadbare lampen
Pluspunten
Geen, leveren gewoon dag later.
Is niet leuk als de bestelling als cadeau was bedoeld.
Afspraken na komen.

Alblasserdam
05/09/2017

Oplaadbare lampen
Pluspunten
Trampoline
Transportbedrijf (zeer slechte service; niet bereid om met beschikbare lift artikel naar de 5e etage te brengen)
Antwoord Hoppashops.nl
Beste,

We vinden het heel vervelend om te horen dat je hier problemen mee hebt ervaren. Wij waren van te voren niet op de hoogte dat het naar de 5e etage moest, waardoor we het ook niet door hebben kunnen geven.

We moeten ook zeggen dat het aan de bezorger zelf heeft gelegen of hij dit wel of niet wil doen. Hier hebben wij helaas geen macht over.

De leverancier heeft laten weten dat alles opgelost is en we hopen dat je op het moment tevreden bent met de trampoline. Zo niet, dan horen wij het graag van je, zodat we je verder kunnen helpen.

met vriendelijke groet,
Leon
Hoppashops.nl

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Trampoline
Pluspunten
Via MP bij Hoppashops een stunt step besteld voor mijn zoontje, bij bestellen gaf men aan zowel een nieuwe step als een showroom model, welke nog als nieuw was te kunnen leveren met als prijsverschil 20 euro. Gezien het showroom model nog als nieuw werd beschreven hebben we daarvoor gekozen.
Bij levering bleek dat er echter een onderdeel ontbrak, de bevestiging van het stuur aan het frame werd daardoor niet zo stevig als het zou moeten zijn, dit zou echter bij het echte stuntwerk pas problematisch worden. Omdat mijn zoontje niet meer kon wachten, en ik in de veronderstelling was dat het onderdeel zonder problemen nagestuurd zou kunnen worden, heeft mij zoontje de step alvast in gebruik genomen.
Na wat mail wisseling bleek echter dat het onderdeel echt ontbrak en dat de step terug gestuurd diende te worden, waarna ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen.
Ik realiseerde mij dat het niet handig was dat mijn zoontje de step reeds in gebruik had genomen en heb dit ook netjes aangegeven.
Voor hoppashop was dit echter geen probleem en nadat ik de (inmiddels gebruikte) step retour had gestuurd stuurde zij mij netjes een compleet nieuwe step op.
Bij de retour zending viel mij ook in één keer een stikker op van PostNL waarop stond dat het pakket tijdens transport beschadigd was, dus waarschijnlijk is daar het onderdeel verloren gegaan.

Uitermate nette probleem afhandeling bij hoppashop elke keer snel antwoord gekregen op mijn reactie en het probleem uitermate netjes verholpen.
Martwin
Winterswijk

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Hodura stunt steo
Pluspunten
Trampoline gekocht niet dan goeds te melden over dit bedrijf alles zoals gehoopt verlopen en 1 dag eerder geleverd dan op post.nl aangegeven top bedrijf!!!
Sneller te vinden zijn bij google,ik ben het toevallig tegengekomen,had er nog nooit van gehoord!!
Patrick k
Sint jansteen

Gepubliceerd op: 27/08/2017

Trampoline 180 voor mooie prijs nergens goedkoper en gratis verzending!!

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Heel vriendelijk geholpen en service aan huis was uitstekend!

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Komt afspraken na, snelle levering en hele goede service.

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Trampoline 244, rond
Pluspunten
Snelle levering na telefoontje van hun kant, goed product
Onduidelijke bezorging, het doorsturen van de track & trace code zou helpen
Arnout
Vleuten

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Snelle levering.
evt. problemen bij levering worden snel en zonder probleem opgelost.

AJM Wouters
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 28/07/2017

Aerocover stoelhoezen
Pluspunten
Professionele hulp bij zoeken naar juist product. Zeer snelle levering. Nadat product na enige maanden defect raakte is binnen drie dagen onder garantie nieuw product geleverd

Heylex BV
Lelystad