Website: https://www.hoppashops.nl
Telefoon: 088 - 04 04 704

Hoppashops.nl
7.9

Pluspunten
Op de website staat 1-3 dagen levertijd. Inmiddels zijn we 4 weken verder en hebben we slechts 1 ligbed van de 4 ontvangen. Geen excuses, geen communicatie van hun kant. WIJ zijn degene die moeten bellen waar ze blijven. Belachelijk! Ons advies: niet bij bestellen!
Renilde
Belgie

Gepubliceerd op: 31/05/2018

4 ligbedden met een levertijd van 1-3 werkdagen. We zijn inmiddels 4 weken verder en hebben slechts 1 ligbed ontvangen!
Pluspunten
Heeft 2 trampolines geleverd ipv 1
Communicatie, ophalen van dubbele leveringen
FK

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Trampoline besteld, werden er 2 bezorgd. Na 1 week maar een bellen&mailen. Bleek idd fout te zijn en er zou een ophaal moment komen. 3 weken later is de trampoline nog steeds niet opgehaald. Nogmaals mailen, en antwoord dat ze "proberen" het binnen een week op te halen.
Geen enkel begrip of bedank voor het aanmerken van een dubbele levering. Tevens staat er al een maand een tweede trampoline in de gang.
Communicatie?

Wat een prutbedrijf. Eerst een incomplete levering en vervolgens grote onduidelijkheid over wanneer de rest komt. Dan maar de order geannuleerd en alles teruggestuurd.

En dat gaat niet vanzelf. Op mail standaard geen enkele reactie, en op telefoontjes alleen zinnen als “ik was er net mee bezig” of “ik ga het nu doen” om vervolgens helemaal niks te doen. Vele telefoontjes en mail verder nu eindelijk ons geld terug. Is communiceren echt zo moeilijk?

Gewoon niet hier bestellen. Echt NIET DOEN.
Roelof
Hendrik Ido Ambacht

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Trampoline met net. Alleen helaas zonder net geleverd
Pluspunten
Mooie nieuwe site!

Gepubliceerd op: 27/02/2018

Pluspunten
Chocoladeletter besteld voor het goede doel,

een dag later kon ik al smikkelen
vooral doorgaan met goede doelen
Chris
Hengelo

Gepubliceerd op: 06/11/2017

chocoladeletter C
Pluspunten
Klant vriendelijke en direct bereid om een probleempje op te lossen.
Niet te snel bericht geven van aangemeld terwijl het nog niet is aangeleverd bij post no.
Jan
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Oplaadbare lampen
Pluspunten
Geen, leveren gewoon dag later.
Is niet leuk als de bestelling als cadeau was bedoeld.
Afspraken na komen.

Alblasserdam
05/09/2017

Oplaadbare lampen
Pluspunten
Trampoline
Transportbedrijf (zeer slechte service; niet bereid om met beschikbare lift artikel naar de 5e etage te brengen)
Antwoord Hoppashops.nl
Beste,

We vinden het heel vervelend om te horen dat je hier problemen mee hebt ervaren. Wij waren van te voren niet op de hoogte dat het naar de 5e etage moest, waardoor we het ook niet door hebben kunnen geven.

We moeten ook zeggen dat het aan de bezorger zelf heeft gelegen of hij dit wel of niet wil doen. Hier hebben wij helaas geen macht over.

De leverancier heeft laten weten dat alles opgelost is en we hopen dat je op het moment tevreden bent met de trampoline. Zo niet, dan horen wij het graag van je, zodat we je verder kunnen helpen.

met vriendelijke groet,
Leon
Hoppashops.nl

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Trampoline
Pluspunten
Via MP bij Hoppashops een stunt step besteld voor mijn zoontje, bij bestellen gaf men aan zowel een nieuwe step als een showroom model, welke nog als nieuw was te kunnen leveren met als prijsverschil 20 euro. Gezien het showroom model nog als nieuw werd beschreven hebben we daarvoor gekozen.
Bij levering bleek dat er echter een onderdeel ontbrak, de bevestiging van het stuur aan het frame werd daardoor niet zo stevig als het zou moeten zijn, dit zou echter bij het echte stuntwerk pas problematisch worden. Omdat mijn zoontje niet meer kon wachten, en ik in de veronderstelling was dat het onderdeel zonder problemen nagestuurd zou kunnen worden, heeft mij zoontje de step alvast in gebruik genomen.
Na wat mail wisseling bleek echter dat het onderdeel echt ontbrak en dat de step terug gestuurd diende te worden, waarna ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen.
Ik realiseerde mij dat het niet handig was dat mijn zoontje de step reeds in gebruik had genomen en heb dit ook netjes aangegeven.
Voor hoppashop was dit echter geen probleem en nadat ik de (inmiddels gebruikte) step retour had gestuurd stuurde zij mij netjes een compleet nieuwe step op.
Bij de retour zending viel mij ook in één keer een stikker op van PostNL waarop stond dat het pakket tijdens transport beschadigd was, dus waarschijnlijk is daar het onderdeel verloren gegaan.

Uitermate nette probleem afhandeling bij hoppashop elke keer snel antwoord gekregen op mijn reactie en het probleem uitermate netjes verholpen.
Martwin
Winterswijk

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Hodura stunt steo
Pluspunten
Trampoline gekocht niet dan goeds te melden over dit bedrijf alles zoals gehoopt verlopen en 1 dag eerder geleverd dan op post.nl aangegeven top bedrijf!!!
Sneller te vinden zijn bij google,ik ben het toevallig tegengekomen,had er nog nooit van gehoord!!
Patrick k
Sint jansteen

Gepubliceerd op: 27/08/2017

Trampoline 180 voor mooie prijs nergens goedkoper en gratis verzending!!

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Heel vriendelijk geholpen en service aan huis was uitstekend!