betondingen
Bekijk certificaat

Website: www.betondingen.nl
Adres: Bossekamp 10 5301 LZ
Plaats: Zaltbommel

Bent u op zoek naar een industriƫle of moderne look in en om uw huis? Dan bent u bij betondingen & onlinesierbeton.nl aan het juiste adres. Met de tuinaccessoires van sierbeton kunt u uw tuin onderhoudsvriendelijk inrichten.

Hoogenboom Groep

Pluspunten
Service was goed, materiaal niet over te spreken. De L-elementen waren verschillend van dikte en niet helemaal hetzelfde model. We konden daardoor geen rechte wand zetten
Nettere elementen maken
Leon Vd Vendel
Meeuwen

Gepubliceerd op: 02/07/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Goede levering van het pakket, op de juiste wijze ingepakt.
Tip: lever huisnummers die op elkaar lijken. Nu kreeg ik twee huisnummers binnen die qua kleur erg afwijken van elkaar..
Jammer dat u hierin niet tegemoet komt om kosteloos een nieuwe te leveren en de oude terug te nemen .
Antwoord betondingen
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Beton is een natuurproduct en de huisnummers worden ambachtelijk gemaakt. Elk huisnummer is daardoor uniek en kan kleine verschillen vertonen in uiterlijk en kleur. Uiteraard doen wij ons best om een zo mooi mogelijke combinatie te maken. We hebben u aangeboden om bij ons 2 nrs uit te zoeken die goed bij elkaar passen. Hier wilde u helaas geen gebruik van maken. Mvg team Betondingen
Nederland

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Positieve=snel geleverd,bestelling goed ingepakt, althans eromheen. Na het openmaken 1 zak snelbeton lek en dus beton op mijn gele steentjes die nu een grijzige waas vertonen. BD op de hoogte gebracht en zij gaven aan 1 zak te willen crediteren. Netjes opgelost vond ik. Toen gingen wij de opsluitbanden plaatsen 3 van 7x40x100 cm wat bleek bolle zijkanten waardoor je de banden nooit netjes (Ruim 1 cm verloop) tegen elkaar aan krijgt. BD hiervan middels foto's en onderstaande tekst gemailed.
-Wij hebben de betonranden inmiddels geplaatst en ik wil U meegeven dat ik betondingen een negatieve beoordeling ga geven.
Wat is er nl aan de hand. Alle drie de opsluitbanden van 7x40x100 hebben een bolle kopse kant
Precies op de zichtkanten waar ze netjes in elkaar moeten vallen zijn nu openingen zichtbaar omdat je ze niet strak tegen elkaar aan krijgt.
Naast het feit dat dit niet netjes staat kan het zand hierdoor weg lopen.
U zult er in de toekomst goed aan doen Uw klanten hiervan op de hoogte te brengen.
Alvorens ik deze plaats wil ik graag eerst Uw reactie.
reactie :BD.
Zand van 40cm kan iets uitzakken met productie hier is helaas niks aan te doen, opsluitbanden behoren daarbij ook niet tot daarbij ook niet tot zichtwerk over het algemeen
De hol en dol vallen wel in elkaar voor het verband dus dat moet goed zitten, er zal in het begin wat zand tussen lopen maar zal in de loop van de tijd ook wel dichtslipdichtslippen neem ik aan en dan nog zullen er geen vrachten zand wegs
Antwoord betondingen
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw reactie niet helemaal, maar we hebben hier al contact over gehad. Mvg team Betondingen
Jaap van der Vliet
Delft