betondingen
Bekijk certificaat

Website: www.betondingen.nl
Adres: Bossekamp 10 5301 LZ
Plaats: Zaltbommel

Bent u op zoek naar een industriƫle of moderne look in en om uw huis? Dan bent u bij betondingen & onlinesierbeton.nl aan het juiste adres. Met de tuinaccessoires van sierbeton kunt u uw tuin onderhoudsvriendelijk inrichten.

Hoogenboom Groep

Pluspunten
Kwaliteit van het product is prima.
Neem je klanten serieus!Ik ben totaal niet op de hoogte gehouden over de levertijd van mijn bestelling die om verschillende redenen was uitgesteld. Bestelling zou in week 43 of week 44 2018 geleverd worden, dit was al 2 maanden nadat ik mijn bestelling geplaatst en betaald had. Uiteindelijk heb ik de bestelling 25 februari 2019 (bijna 4 maanden later!) ontvangen. Ik heb zelf diverse keren gebeld hoe de status van mijn bestelling ervoor stond. Ik zou dan weer teruggebeld worden, maar nee, steeds kon ik zelf weer bellen. Uiteindelijk krijg ik zonder overleg een mail dat de bestelling onderweg is en op 25 februari wordt afgeleverd. En iets van excuses of een compensatie zou ook wel leuk geweest zijn, dat had jullie gesierd, maar ook hier helemaal niets! Kortom, als je eenmaal betaald hebt, dan zien ze je niet meer staan....... Ik krijg hierop schijnbaar wel reactie zonder dat ik zelf hoef terug te bellen, hoe wonderlijk. Schijnbaar wordt mijn verhaal niet goed gelezen en zal ik mijn beoordeling dus niet aanpassen.
Antwoord betondingen
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Tijdens het bestellen was uw product niet op voorraad, dit was netjes aangegeven op de site (levertijd was op aanvraag). Doordat onze leverancier de productiedatum elke keer uit stelde konden we uw bestelling helaas niet eerder uitleveren. Dit hebben we u ook meerdere malen mee gedeeld (in dti geval waren we afhankelijk van de leverancier). Het heeft dan ook geen zin om elke week naar de status van uw bestelling te vragen. Een week voor aflevering is er nog contact met u geweest over de aflevering en de dag voor aflevering heeft u de track en trace van ons gehad. Uw was dus wel op de hoogte van de aflevering. We hebben gedaan wat we konden. Mvg, team Betondingen
Camiel Hack
Zevenhuizen

Gepubliceerd op: 14/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Kwaliteit van het product is prima.

14/03/2019

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
mooie beloften bij bestellen. 3 dagen levertijd
jammer dat de bestelling weken later is geleverd
Antwoord betondingen
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Helaas kon uw bestelling niet binnen 3 werkdagen geleverd worden omdat u 2 producten met verschillende levertijden heeft besteld (1 product had een levertijd van 2-4 weken). Mvg Betondingen
gilst tuincentrum

Gepubliceerd op: 06/02/2019