Website: www.homingxl.nl
Adres: Stuartweg 4C 4131 NJ
Plaats: Vianen
Telefoon: +31 183 629 788

Homing XL staat voor kwaliteit, kennis, service en persoonlijk contact. Door goed te luisteren naar onze klanten worden we elke dag een beetje beter, blijven we groeien en ontwikkelen. In 2006 begonnen als eenmanszaak en nu uitgegroeid tot een online retailer die het verschil maakt.

HomingXL

Pluspunten
Mooie spullen in de winkel goed te woord gestaan
Sommige spullen niet op voorraad, bestelling niet in 1 keer geleverd
Antwoord HomingXL
Beste Marco, bedankt voor je positieve review en complimenten. Wat vervelend dat je bestelling niet in één keer geleverd kon worden. Ik ga je opmerking doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Groetjes Danique
Marco
Zaandam

Gepubliceerd op: 22/05/2019
Antwoord HomingXL
Bedankt voor je positieve review, Arjan! Daar zijn we erg blij mee.
Arjan

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Antwoord HomingXL
Bedankt voor dit mooie cijfer, Alfred!
Alfred
Tiel

Gepubliceerd op: 18/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Netjes en snel geleverd

Gepubliceerd op: 18/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Prachtig bedrijf maakt waar wat ze beloven!
Gerwin
Culemborg

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Positieve communicatie en vlot via de mail .met ophalen van de order ging bij mij het eea mis ,en toen thuis bleken er div planken beschadigd .ik was aardig geiiriteerd maar door de goede en snelle oplossing was ik dat snel vergeten.
ook al is het nog zo druk als iemand om hulp vraagt toch tijd daarvoor maken. Niemand vindt het erg om te wachten als er hulp geboden wordt. Dan is het positieve gevoel helemaal compleet!
jm vriens
Hoogland

Nail

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Uitstekende website met duidelijke foto's. In mijn geval ging het om composiet tuinschermen en palen. Heel erg tevreden mee. Goede kwaliteit en erg mooi van kleur.
Er is wat transportschade ontstaan wat uiteindelijk is opgelost. Echter is er tot 2x toe beloofd te worden terug gebeld om te horen wanneer er nieuwe lamellen geleverd zou worden; helaas het terugbellen is absoluut verbetering vatbaar.
Winfried
Haarlem

Gepubliceerd op: 13/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goeie prijs en service. Alvorens ik de vloer heb gekocht had ik nog wat vragen over de afmetingen. Snelle reactie van de medewerker.
De vloer was ook zeer scherp afgeprijsd.
Het bedrijf wat bezorgd komt niet elke dag in Rotterdam bleek bij het maken van een lever afspraak. Dit had ik wel graag van tevoren geweten. Wellicht kunnen jullie dit aangeven op jullie website bij de betaal procedure wanneer iemand de optie bezorgen heeft aangeklikt.
Wendy

Gepubliceerd op: 13/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Nette Service, ook telefonisch zeer net te woord gestaan.
René
Capelle aan den IJssel