Website: www.homingxl.nl
Adres: Stuartweg 4C 4131 NJ
Plaats: Vianen
Telefoon: +31 183 629 788

Homing XL staat voor kwaliteit, kennis, service en persoonlijk contact. Door goed te luisteren naar onze klanten worden we elke dag een beetje beter, blijven we groeien en ontwikkelen. In 2006 begonnen als eenmanszaak en nu uitgegroeid tot een online retailer die het verschil maakt.

HomingXL

Pluspunten
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. Goede prijs-kwaliteit verhoudeing.
Transport ging via een externe transporteur (van de Scheur). Ik kon via een link een leverdatum kiezen maar van de 20 data waar je uit mag kiezen was er maar 1 beschikbaar. De rest was al vol.
Antwoord HomingXL
Bedankt voor je positieve review, Ton! Daar zijn we erg blij mee. Wat vervelend dat er niet meer zoveel data beschikbaar waren om uit te kiezen. Ik ga je opmerking door koppelen aan de transporteur. Groetjes Danique
Ton
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle reactie op mijn vragen. Heel fijn dat je een proefstukje kan aanvragen dan weet je wat je gaat kopen.
Antwoord HomingXL
Beste Ilse, bedankt voor je positieve review! Hopelijk zien we je snel terug bij HomingXL. Groetjes Danique

Gepubliceerd op: 04/06/2019
Antwoord HomingXL
Beste Lex, bedankt voor je goede review, daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Groetjes Danique
Lex
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 04/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Top bedrijf
Leveranciers mogen beetje vriendelijker zijn.
Antwoord HomingXL
Hi, bedankt voor je positieve review en de woorden 'Top Bedrijf', dat horen wij natuurlijk graag! Wat jammer dat je wel een minder positieve ervaring hebt met de leveranciers. Dit mag je natuurlijk altijd doorgeven aan onze klantenservice! Groetjes Danique
Lelystad

Gepubliceerd op: 03/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Hele snelle levering en mooie kwaliteit van bank! Ook de prijs was zeker in orde, wij zijn heel tevreden hiermee!!
Geen werkpunten voor ons, we konden het tijdstip kiezen van levering, we hebben een staal van het materiaal ontvangen en de prijs was in orde, dus wij waren heel tevreden.
Antwoord HomingXL
Wow Lotte, bedankt voor je positieve woorden! We zijn erg blij om te lezen dat jij zo blij bent. Hopelijk zien we je snel nog een keer bij HomingXL! Groetjes Danique
Lotte
Schiedam

Gepubliceerd op: 03/06/2019
Antwoord HomingXL
Een 10! Bedankt voor je positieve review.

Gepubliceerd op: 31/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle en duidelijke communicatie.
Antwoord HomingXL
Hi Michel, bedankt voor je positieve review. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Groetjes Danique
Michel
Barneveld

Gepubliceerd op: 31/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Het fijne is, dat je gezien wordt, maar dat er geen opdringerige verkoop is. De uitleg over de diverse schuttingdelen was prettig en duidelijk. De keuze lag echt bij ons. Geen moeite was teveel om dingen te laten zien. Top service.
Misschien iets meer personeel gezien de drukte. Dan zijn 2 mensen erg hard aanpoten en kun je niet iedereen goede service geven die je zou willen.
Antwoord HomingXL
Beste Carla, bedankt voor je positieve review. Met een 10 zijn we uiteraard erg blij! Ook bedankt voor je feedback, ik koppel het door aan de betreffende afdeling zodat dit in de toekomst verholpen kan worden. Groetjes Danique
Carla Wit
Bilthoven

Gepubliceerd op: 30/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Erg goede en vriendelijke service, zowel telefonisch als ‘face to face’.
Prijzen zijn erg prettig!
Geen. Ga zo door!
Antwoord HomingXL
Beste Erik, bedankt voor je positieve review en complimenten! Dat doet ons erg goed. Hopelijk zien we je weer een keer terug bij HomingXL! Groetjes Danique
Erik
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 29/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zijn zeer vriendelijk aan de telefoon.
Helpen je waar ze maar kunnen.
Antwoord HomingXL
Beste Ank, wat fijn om te horen dat ook jij zo goed bent geholpen aan de telefoon. Daar streven we natuurlijk altijd naar. Zien we je nog een keer terug op HomingXL? Groetjes Danique
Ank

Gepubliceerd op: 28/05/2019