Website: www.homingxl.nl
Adres: Stuartweg 4C 4131 NJ
Plaats: Vianen
Telefoon: +31 183 629 788

Homing XL staat voor kwaliteit, kennis, service en persoonlijk contact. Door goed te luisteren naar onze klanten worden we elke dag een beetje beter, blijven we groeien en ontwikkelen. In 2006 begonnen als eenmanszaak en nu uitgegroeid tot een online retailer die het verschil maakt.

HomingXL

Pluspunten
HomingXL biedt duidelijke informatie over het product en de levertijden. De levering ging ook erg soepel. De leverancier kwam hooguit wat aan de vroege kant het hout leveren. De kwaliteit van het vlonderhout was erg goed en dat voor een mooie prijs! We zijn erg blij met het eindresultaat.
Levertijd mag iets sneller, maar er wordt duidelijk over gecommuniceerd. Je weet precies wat je kunt verwachten.
Yvette

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Een super bedrijf met een uitstekende service en zeer vlotte levering
Henk Kuijper
Andelst

Gepubliceerd op: 17/04/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik ging zelf de spullen ophalen, alles stond klaar en werd naarde auto gebracht
Katja

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
A merk producten van goede kwaliteit en zijn goedkoper dan ergens anders! Levering staat tussen 2-8 werkdagen, maar volgende dag al jn huis, dus dat was super! Communicatie ook top, snelle reactie ontvangen van de klantenservice.
Linda

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Fijne showroom met aardige werknemers. Ging even mis met de levering maar werd snel opgelost! Ontzettend blij met de bank!
Sarah

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ze hebben mij geholpen bij mijn bestelling die ik heb gemaakt. Er is met mij gekeken of de bestelling klopt en niks ben vergeten. Top!
Ze waren zo snel weer weg dat er geen tijd was voor koffie!
Paul
Rosmalen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Keurig bedrijf, goed op de hoogte gehouden over de leverong. Werden keurig gebeld toen we zelf niets lieten horen ivm ophalen bestelling.
Alwin
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede service van baliemedewerkers. Denken mee met klant. Dat kom je niet vaak tegen

Gepubliceerd op: 14/04/2019
Theo