Website: www.homingxl.nl
Adres: Stuartweg 4C 4131 NJ
Plaats: Vianen
Telefoon: +31 183 629 788

Homing XL staat voor kwaliteit, kennis, service en persoonlijk contact. Door goed te luisteren naar onze klanten worden we elke dag een beetje beter, blijven we groeien en ontwikkelen. In 2006 begonnen als eenmanszaak en nu uitgegroeid tot een online retailer die het verschil maakt.

HomingXL

Hans

Gepubliceerd op: 08/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Uitstekende communicatie en snelle levering!
Antwoord HomingXL
Hi Liliane, bedankt voor het invullen van een review.
Goed om te horen dat je erg tevreden bent met onze service. Wij staan weer graag voor je klaar!
Liliane

Gepubliceerd op: 07/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Drie planken bleken na levering beschadigd te zijn. Gemeld en zonder problemen werden er 3 planken nagestuurd (zonder bijkomende kosten). Ook waren er een aantal onderbalken gebroken. De gebroken stukken + enkele extra balken zijn mee geleverd waardoor ik zeker onderbalken genoeg had.
Kwaliteit ziet er ok uit maar kan dit natuurlijk pas beoordelen als het terras er een tijd ligt.
Eventueel de bevestigingsclips in dezelfde kleur maken dan de planken zodat ze iets minder opvallen in de spleten tussen de planken.
Beste klant,
bedankt voor het invullen van een review. Wij wensen je nog veel tuinplezier toe! Bedankt voor je tip, deze zullen we met onze leverancier oppakken.
Antwerpen, België

Gepubliceerd op: 05/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Van de 15 overzettreden bleken er twee beschadigd. Een van de beschadigingen merkten we snel op. De aangedragen oplossing (terug naar Vianen rijden) was voor ons vanwege de afstand+ zeer beperkte openingstijden niet reëel. De tweede beschadiging merkten we pas later op. Hier kon niks meer aan gedaan worden.
Maarten

Gepubliceerd op: 04/06/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Zeer aardige en behulpzame leverancier!
Leverancier kan na telefonische afspraak nog wel even een digitale bevestiging sturen of een reminder.
Antwoord HomingXL
Beste klant, bedankt voor het invullen van een review. Goed om te horen dat je blij bent met onze service! Bedankt voor je tip, één van onze transporteur doet dit momenteel al wel. Maar een goed punt om met onze andere transporteur te bespreken.

Gepubliceerd op: 30/05/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede communicatie i.v.m. niet complete order, daardoor iets langere levertijd.
Helaas zit er 1 balk bij welke niet recht is/ getordeerd, jammer!
Gert
IJsselstein

Gepubliceerd op: 21/05/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
de enige met 5 meter composiet vlonderplanken.
werden niet zo vriendelijk ontvangen in de showroom. verkoper had het schijnbaar te druk met de computer, gaf bijna geen uitleg (het meeste hebben zelf moeten uitvinden).
Marianna

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Gepubliceerd op: 18/05/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede info en snelle levering
Antwoord HomingXL
Hi Joepie, bedankt voor het invullen van een review.
Fijn om te horen dat je erg tevreden bent over onze servcie. We helpen je weer graag met je volgende klus!
Joepie
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 15/05/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Normaal bedrijf waar veel voor de tuin te koop is
Hi Herman,

Bedankt voor het invullen van een review.
Fijn om te horen dat je tevreden bent over je aankoop en ons breed assortiment. Mocht je in de toekomst nog wat willen bestellen, wij helpen je graag!
Herman
Ede