Website: www.homingxl.nl
Adres: Stuartweg 4C 4131 NJ
Plaats: Vianen
Telefoon: +31 183 629 788

Homing XL staat voor kwaliteit, kennis, service en persoonlijk contact. Door goed te luisteren naar onze klanten worden we elke dag een beetje beter, blijven we groeien en ontwikkelen. In 2006 begonnen als eenmanszaak en nu uitgegroeid tot een online retailer die het verschil maakt.

HomingXL

Pluspunten
Ik ben goed op de hoogte gehouden van de levering van de bank. Bij het bedrijf is alles goed aangegeven en kon je makkelijk vinden waar we moesten zijn. Vriendelijk personeel.
Iets van een bel bij het magazijn, zodat je de medewerker kan laten weten dat je er bent.
Het is lastig dat het bedrijf in het weekend niet open is.
Anne

P
Diemen

Gepubliceerd op: 28/09/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede communicatie.
Goede informatie.
Top!
Antwoord HomingXL
Bedankt voor het compliment! We zijn blij om te horen dat je goed bent geholpen.
J.L.
Joure

Gepubliceerd op: 10/09/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede en vriendelijke service bij ophalen.
Nico Heijmans
Den Bosch

Gepubliceerd op: 09/09/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
aardig personeel, leuke dingen en goede prijs.
beter afstemmen met vervoerder in ons geval. We hadden een grote lading hout en dit kon lang niet binnen de aangegeven tijd geleverd worden.
Beste klant,
Bedankt voor je mooie cijfer en goed om te dat je erg tevreden bent over HomingXL. Volgens ons systeem hebben we na enkele wijzigingen je bestelling binnen 8 werkdagen geleverd. Wij proberen dit altijd zo goed mogelijk met onze klanten te communiceren.
rijen

Gepubliceerd op: 08/09/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Klantvriendelijkheid, prijs
Teresa
Gorinchem

Gepubliceerd op: 06/09/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede communicatie en zeer snel gehandeld!
De boomschors platen waren medium geschaafd en ze waren qua maten erg afwijkend. 1 plaat was zelfs iets korter dan de aangeven 200 cm
Beste klant,
Bedankt voor je review, fijn om te zien dat onze service goed bevalt! Bedankt voor je verbeterpunt. Hout is en blijft een natuurproduct en is altijd een product wat niet 100% maatvast is. Hout ‘werkt’, oftewel het krimpt en zet uit. Hierdoor kunnen de maten iets afwijken.
Maikku

Gepubliceerd op: 28/08/2018
G
Eerbeek

Gepubliceerd op: 27/08/2018
Verpakken artikelen.
Hi Hans,
Bedankt voor het invullen van een review.
Goed om te horen dat je dik tevreden bent. Bedankt voor je tip, dit wordt zeker een discussiepunt intern. Veel plezier met je aankoop!
Hans
Ruitenberg