Bedrijfsgegevens

Website: www.homingxl.nl
Adres: Stuartweg 4C 4131 NJ
Plaats: Vianen
Telefoon: +31 183 629 788

Homing XL staat voor kwaliteit, kennis, service en persoonlijk contact. Door goed te luisteren naar onze klanten worden we elke dag een beetje beter, blijven we groeien en ontwikkelen. In 2006 begonnen als eenmanszaak en nu uitgegroeid tot een online retailer die het verschil maakt.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

HomingXL
totaal score
8.8
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
100 beoordelingen (12 maanden)
1331 beoordelingen (totaal)
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (61)
35% (35)
3% (3)
1% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

8
Verbeterpunten
Bij bestellen levertermijn aangeven of: vandaag bestellen, morgen in huis? Tegen meerprijs uiteraard.
Klant

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: Ja
9
Pluspunten
Goede communicatie. Snelle levering. Levering volgens planning.
Jason
Breda

Gepubliceerd op: 10/08/2018
Aanbeveling: Ja
8
Pluspunten
uiterste scherpe prijs.
goede uitleg in de showroom
Franklin
La Roche en Ardennes

Gepubliceerd op: 01/08/2018
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Doen wat ze beloven!
Verbeterpunten
Breedte bangkirai vlonderplanken verschilt onderling een aantal mm
Jeroen
Den haag

Gepubliceerd op: 29/07/2018
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Goede en vooral snelle communicatie. Vaak binnen een half uur heb je al antwoord per mail of telefonisch. Er wordt goed meegedacht en geadviseerd.
Verbeterpunten
Transport wordt door een extern transportbedrijf geregeld en ook dit gaat heel goed. Het bedrijf is goed bereikbaar en ook zeer flexibel (tijdens telefonisch overleg). Complimenten!
Wel een duidelijk verbeterpunt is opslag, verpakken en het laden van de vrachtwagen. Er waren diverse tuinschermen beschadigd door slechte verpakking en bescherming van de producten. Ook de palen welke wel netjes per stuk geseald waren, vertoonden na het uitpakken toch vaak behoorlijke beschadigingen. Zeer waarschijnlijk door het onbeschermd op
pallets leggen en verschuiven van de producten.
Mark
Roermond

Gepubliceerd op: 29/07/2018
Aanbeveling: Ja
Kees
Amerongen

Gepubliceerd op: 29/07/2018
Aanbeveling: Ja
5
Pluspunten
Spullen via de site besteld en netjes volgens afspraak ontvangen.
Verbeterpunten
De klantenservice vind ik erg onpersoonlijk.
Ik had een plank die een beschadiging had en heb hier een ticket voor aangemaakt en tevens wat foto's bijgevoegd.
Om onbekende reden konden ze de foto niet openen en vroegen ze mij de foto naar het email adres te mailen maar ook werd het ticket gelijk gesloten...
Nieuw ticket aangemaakt en foto via mail verzonden.
Ook kwam ik erachter dat een product bij een aantal zaken een heel stuk goedkoper was.
Ze bieden laagste prijs garantie op de website maar er staan nergens voorwaarden.
Ik kreeg tot 2 keer (2 tickets verder) hetzelfde antwoord hierover namelijk:
Goedendag,

Zoals eerder vermeld, De laagste prijsgarantie geven wij af voor de bestelling geplaatst is. Dus als u, voordat u besteld kan aantonen dat het ergens goedkoper is dan passen wij de prijzen aan. Acties van derden, nadat uw order geleverd is kunnen wij niet op in gaan.en tevens niet met terugwerkende kracht. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Op de vraag waar ik deze voorwaarden kan vinden krijg ik geen antwoord... en wederom ticket gesloten !
Heb inmiddels wel een nieuwe plank ontvangen.
Mauri Cillari
Heerjansdam

Gepubliceerd op: 24/07/2018
Aanbeveling: Nee
9
Verbeterpunten
De website kan functioneel wel beter, er zitten nogal wat verwarrende fouten in het bestelsysteem.
Antwoord HomingXL
Beste klant, bedankt voor het invullen van een review. Goed om te horen dat je blij bent met onze service. Bedankt voor je tip, hier gaan we zeker naar kijken!
Klant

Gepubliceerd op: 06/07/2018
Aanbeveling: Ja
Klant

Gepubliceerd op: 26/06/2018
Aanbeveling: Ja
9
Pluspunten
Prijzen zijn gunstig (Elephant).
Elders aantoonbaar goedkoper wordt díe prijs door HomingXL ovegenomen.
Duidelijke website.
Medewerkers hebben verstand van het product.
Goede advisering.
CBW erkend.
Verbeterpunten
Showroom was "rommelig" (begane grond was verbouwing gaande).
Even extra aandacht aan besteden.
Vooraf betalen kán een probleem (=afzien van koop) zijn.
Rembourslevering is mogelijk, wellicht pinnen bij chauffeur in overweging nemen.
Antwoord HomingXL
Hi Dagmar, bedankt voor jouw mooie cijfer. Goed om te horen dat je tevreden bent over je aankoop en bedankt voor je tip. We zagen al dat je jouw bestelling had aangepast. Deze hebben we nu netjes verwerkt. Men hoeft niet vooraf te betalen, we hebben verschillende betaalmogelijkheden. Wanneer men kiest voor rembours pin cash, dan kan je ook pinnen bij de chaffeur.
We zijn inderdaad druk bezig met onze showroom, kom snel weer een kijkje nemen in onze vernieuwde showroom!
Dagmar
Purmerend

Gepubliceerd op: 19/06/2018
Aanbeveling: Ja
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer