Website: www.homingxl.nl
Adres: Stuartweg 4C 4131 NJ
Plaats: Vianen
Telefoon: +31 183 629 788

Homing XL staat voor kwaliteit, kennis, service en persoonlijk contact. Door goed te luisteren naar onze klanten worden we elke dag een beetje beter, blijven we groeien en ontwikkelen. In 2006 begonnen als eenmanszaak en nu uitgegroeid tot een online retailer die het verschil maakt.

HomingXL

Pluspunten
Duidelijke site
Communicatie per mail mag beter als ook het advies per mail. Verder goed geholpen.
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 20/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Prachtige kwaliteit en opties voor perfecte prijs. Bij ophalen super fijn geholpen en nog zelfs extra service ontvangen doordat er iets op maat gezaagd werd. Super!
Sommige telefonische hulp is hulpvaardiger dan anderen. Ter voorbeeld, ik belde vorige week omdat ik iets wilde bijbestellen en ik kon het niet gelijk vinden. Ik kreeg van de eerste medewerker het advies om via mijn mail opnieuw te gaan zoeken en proberen te bestellen. Dat lukte niet. Toen belde ik opnieuw heeft een andere medewerker gelijk samen met mij de bestelling gedaan. Dat vond ik erg prettig en dacht achteraf dat had tijdens het eerste telefoontje ook gekund.
Mascha

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
duidelijk site met erg veel artikelen en adviezen. Prijzen meteen in beeld.
Douwe Rijpstra
Franeker

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Heel tevreden over spullen en aflevering
Fremouw
Heerbugowaard

Gepubliceerd op: 08/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Gewoon goede communicatie, ik had namelijk schroeven besteld. Deze waren niet voorradig waarop in overleg de schroeven gecanceld zijn. Zodat de levering binnen 3 dagen afgeleverd werd. Daarbij wonen wij in een woonerf met een krappe bocht, nogmaals alle lof aan de chauffeur die echt tot aan de deur afgeleverd heeft!!!
Raymond Kroon

Gepubliceerd op: 06/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede kwaliteit voor goede prijs.
Ik houd er niet van dat ik aan de telefoon te horen krijg wat er gezegd is tijdens het bestellen in de showroom. deze persoon was er niet bij aanwezig. Maar bleef mij corrigeren. De bestelling door Hans ging prettig en duidelijk.
Lisette

Gepubliceerd op: 05/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
- showroom
- eerlijkheid
- werd geholpen met inladen (ik was in uniform)
- omdat ik bij het bekijken van het product niet de juiste productinformatie had gekregen, had ik een product te weinig besteld (verlengstuk voor de traptreden), hier kreeg ik een extra setje van mee om de ‘pijn’ te verlichten. Fijn dat daar wel iets mee gedaan werd.
- productkennis
- leveringskosten zijn erg hoog
- kantoortijden. Zou zelf graag een koopavond of iig een zaterdag open zien.
Laura
Zwolle

Gepubliceerd op: 05/04/2018
Guido

Gepubliceerd op: 04/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede en duidelijke website. Na wat verkeerd ingevuld te hebben bij de bestelling kon ik het de andere dag direct telefonisch corrigeren. Topservice. Ook de levering was keurig en alles in keer compleet
Nvt
Edwin
‘s Gravenzande

Gepubliceerd op: 02/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik kon zelf de bezorgdatum kiezen die mij uitkwam.
Zelfs een uur eerder geleverd dan aangegeven met een belletje vooraf.

Gepubliceerd op: 27/03/2018