Website: http://www.hollandsklompenhuis.nl
Adres: Matensestraat 50 35 6669 CJ
Plaats: DODEWAARD

Voor ieder wat wils: dat is Hollands Klompenhuis. Als u op zoek bent naar een mooi model klompen kunt u dat bij ons ongetwijfeld vinden. Klompen kopen kan gemakkelijk en probleemloos via onze webwinkel, waar het meest gevarieerde aanbod vindbaar is.

Hollands Klompenhuis

Pluspunten

Bestelling geplaatst. Met achteraf betaling. Dag erna kreeg ik mail dat bestelling klaar stond. MAAR de betaling niet was gedaan. ( afterpay ) was iets mis gegaan. Prima ik DIRECKT overgemaakt met spoed boeking. Krijg een mail dat betaling is gedaan. 5 dagen later!!! Ik maar bellen en bellen. Nou mensen, probeer voor Uw bestelling even hun te bellen. Mij is het niet gelukt. Ik weer mail gedaan. Antw. terug. Ik zou niet betaald hebben?? Hoe dan ?? Ik heb bewijs van hunzelf EN van me bankrekening gemaild. Inmiddels bijna 2 weken later en heb over 2 dagen het thema feest. En nog geen klompen. Ik hoop voor als nog dat ze contact met mij opnemen. Ook beetje vreemd dat ik de mail met link naar deze beoordeling al heb. En nog geen product dus over de kwaliteit kan ik niets zeggen.
mariska
Poortvliet

Gepubliceerd op: 31/07/2019

Pluspunten
Mooie proucten
Verzending niet optimaal
Kwaliteit van tulpen niet goed, tulpen zitten niet vast op stengels
Walther
Lelystad

Gepubliceerd op: 29/06/2019

Pluspunten

Deze lijst krijg ik al terwijl ik nog geen klompen ontvangen heb. Ook krijg ik een bericht dat ik moet betalen al heb ik niets ontvangen. Toen ik bestelde was het op voorraad maar ik kreeg te horen dat het toch niet meer op voorraad is. Dat kan gebeuren maar dan begrijp ik niet dat ik een factuur krijg en deze vragenlijst. Volgens mij moeten jullie iets aan jullie communicatie doen
Anne
Veenendaal

Gepubliceerd op: 25/06/2019

Pluspunten
Geen heeft bijna een week geduurd voor ik mijn bestelling in huis had. Daarbij versturen met DHL is ook een minpunt. De hele vrijdagmiddag zitten wachten en ze presteren het om anderhalf uur te laat te komen. Met 1 woord slecht.
Kappen met DHL.
Martin