Bedrijfsgegevens

Website: www.hokamix.nl
Adres: Helmkamp 56 7091 HR
Plaats: Dinxperlo
Telefoon: 0315-330711

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

HOKAMIX Webshop
totaal score
8.6
Prijs
8
Betrouwbaarheid
9.2
Kwaliteit
8.9
Snelheid/Levertijd
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
16 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
48 beoordelingen (12 maanden)
426 beoordelingen (totaal)
5528 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (29)
31% (15)
6% (3)
0% (0)
2% (1)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
A.van Tuijl
Bruinisse

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ik belde over meer info en werd naar tevredenheid beantwoord.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Mirjam
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Zeer tevreden over de kwaliteit vd producten, alleen de prijs een beetje aan de hoge kant. Verder alles tip top in orde.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 20/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik was aangenaam verrast voor een handgeschreven kaart en een kortingscode voor de volgende bestelling krijgen. DANK U!
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Iza
Duiven

Gepubliceerd op: 14/01/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Duidelijke website
Verbeterpunten
Trage levering
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord HOKAMIX Webshop
Beste heer/mevrouw,

I.v.m. de feestdagen is uw bestelling helaas later geleverd dan u van ons gewend bent.

Wegens drukte bij logistieke dienstverleners zijn helaas meerdere bestellingen iets langer onderweg geweest dan gebruikelijk.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Het HOKAMIX-team
Klant
Boxtel

Gepubliceerd op: 10/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen positieve punten
Verbeterpunten
Ik wacht al sinds 24december op mijn pakketje, telefonisch zijn jullie niet te bereiken en via de mail reageren jullie nergens op
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord HOKAMIX Webshop
Beste heer Knaapen,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is.

Wij hebben uw bestelling de 24e in de avond ontvangen. Doordat tussen kerst en nieuwjaarsdag minder collega’s aanwezig waren, is het niet gelukt om uw bestelling eerder bij u af te leveren.

In de webshop is via een melding gecommuniceerd dat bestellingen in deze periode vertraging op kunnen lopen. Helaas hebben wij hier geen grip op. Wij hebben uw bestelling verzonden en gaan er vanuit dat deze inmiddels bij u is afgeleverd.

Met vriendelijke groet,
Het HOKAMIX-team
Knaapen
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 10/01/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle levering, geweldige producten!
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Mischa
Bocholtz

Gepubliceerd op: 04/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Miranda
Westerland

Gepubliceerd op: 30/12/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Vera
Benschop

Gepubliceerd op: 24/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles is heel overzichtelijk en informatief op de site.
Levering was ook heel snel, incl. een leuke kortingsbon en ben zeer tevreden over de bestelling. Ga zeker vaker gebruik maken van jullie site en producten.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Karin
Nieuweroord

Gepubliceerd op: 21/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer