Website: https://www.hofwebwinkel.nl
Adres: Professorzuurlaan 23 8256 PD
Plaats: Biddinghuizen
Telefoon: 0321-333 669

Hofweb winkel

Pluspunten
Goede producten, ruime keuze en netjes geleverd. Ook fijn dat de tijd van levering gemeld wordt. Kortom erg blij mee!!!

Yvonne
Piershil

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Breed biologisch assortiment; vers & kruidenierswaren. Inzichtelijk of je lokale producten koopt. Duidelijke & snelle communicatie.

Martine
's-Gravendeel

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
De boodschappen worden met zorg ingepakt en de producten zijn goed. Problemen worden adequaat opgelost. Het is niet erg als er wat fout gaat, als het maar goed wordt opgelost en dat doen ze!

Jannie Nuis
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
de prachtige producten, betrouwbaarheid, goede levering (Menno is top), adequate reactie bij mail met vraag/opmerking, functionaliteit van de website is fijn (soms nog even wennen), prijs/kwaliteit
ik kan er nu geen bedenken, dat is een goed teken!
Frances

Joke

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Altijd super vers wekelijks netjes op tijd bezorgd. Aanrader voor al uw biologische -, biodynamische boodschappen. Zeer tevreden.
Op dit moment niet :)
Astrid
Barendrecht

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
lokaal, biologisch, goede kwaliteit; helemaal waar we voor staan
Statiegeld regeling is vervelend, en zou de enige reden zijn om te stoppen.
In mindere mate de beperkte levertijden
Hoi Ernst,

Bedankt voor je feedback. Je bent op de hoogte dat het uitgesteld statiegeld is? Dus als je de kratten terug geeft binnen 3 weken betaal je geen statiegeld. Als er nog vragen zijn horen wij het graag. Groet Maarten van Hofweb
Ernst
Haarlem

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Een uitgebreid assortiment van goed kwaliteit. De recepten (en mogelijkheid om ingredienten gelijk te bestellen) al een paar keer geprobeerd, erg lekker. Met zorg afgeleverd. Kortom, ik ben heel enthousiast!

Elsbeth
Strijen

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Alles loopt gesmeerd, meestal goede producten.
Soms zijn er bestellingen bij met nog maar 2of 3 dgn.houdbaarheid. Zeker de kiemen zijn maar 2/3 dagen houdbaar en ik moet dan die producten voor of in het weekend al opmaken. Ik heb een 1 persoonshuishouden en dan is het best lastig om het zo snel te verwerken.
Hoi naamloze klant,

Met kiemen is het inderdaad wat beperkt houdbaar. Maar als het goed is de rest echt minimaal 4 tot 5 dagen. Zoals melk en dergelijk zijn minimaal 5 dagen houdbaar. Zo niet laat het even weten dan compenseren we je hierin.
Oude - Tonge

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Ik ben geen type om via internet te winkelen maar na een tip van mijn schoonzus ben ik naar Hofweb gegaan om het eens te proberen. Ondanks een mislukte zending ben ik zeer positief over op de eerste plaats de heerlijke verse producten en op de tweede plaats de overzichtelijke website. Sterker nog ik ben erg blij dat ik eindelijk een bedrijf gevonden heb waar ik vertrouwen in heb. Groet Janine.
? Nog niet.
Antwoord Hofweb winkel
Hoi Janine, Wat super fijn om te horen. Tot de volgende levering :)
Janine Spierings
Ommen