Website: https://www.hofwebwinkel.nl
Adres: Professorzuurlaan 23 8256 PD
Plaats: Biddinghuizen
Telefoon: 0321-333 669

Hofweb winkel

Pluspunten
Ben heel tevreden over de spullen die ik bestel.
Ook de duidelijkheid over de bezorging vind ik fijn!
Dus zal de Hofweb zeker aan bevelen!

Janny Kruit
Lelystad

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Eerlijk gezegd zijn mijn verwachtingen overtroffen. Wat een kwaliteit, alles blijft veel langer goed en de smaak is heerlijk.
Bezorging ook goed en af en toe een cadeautje maakt het extra leuk.
De aan te schaffen hoeveelheden zijn soms wel erg veel. Momenteel kan ik alles koel bewaren in een onverwarmde schuur, in de zomer lukt dat niet.
Marijke

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Heel ruim assortiment. Ja, de prijzen liggen wat hoger dan die van de gewone supermarkt, maar zijn vergelijkbaar met de biologische prijzen die je daar tegen komt. Ik geef liever iets meer uit voor echt goed eten. Ik vind het heel fijn dat je niet voor een hoog minimum bedrag hoeft te te bestellen, dat is voor een één persoonshuishouden niet haalbaar en het is fijn dat het thuis bezorgd wordt. Dat voorkomt dat ik naast mijn drukke baan de supermarktbezoeken afraffel en impuls aankopen doe. Daarnaast zijn de producten erg mooi en smaakvol en ben ik erg positief over de groententas waarin seizoensproducten zitten. Zelf zou ik misschien niet overwegen ze los te kopen, maar ik ben tot nu toe steeds positief verrast.
Tot nu toe geen.
Nathalie
Nieuw Lekkerland

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit
Excellente communicatie
Iets meer keus in hoeveel gram van bepaslde groenten (minder dan 500 gram als mogelijkheid bieden)
Aukje
Veenendaal

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Alles is goed verzorgd en van prima kwaliteit.

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
alles is heerlijk vers
marianne
soest

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Uitgebreide assortiment. Verder niet veel anders dan Biologischgoed hier uit de regio.
Ik mis de gesneden soepgroente en de kaas van de mekkerstee. Soepgroente moet te doen zijn om toe te voegen aan het ass. Kaas haal ik zelf wel in Ouddorp, want het is te gek dat dat via Biddinghuizen weer naar flakkee moet. Dat gebeurt al met een aantal groenten en aardappelen. terwijl ik juist zo graag regionaal -dus met weinig kilometers- eet.
Oude Tonge

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Verse produkten, veel informatie over de produkten en een goede communicatie. Veel keuze en vooral veel groente enzo uit Nederland.
Misschien wat eerder de mail met de aanbiedingen.
Op de side als je bv de ingrediënten van produkten wil bekijken en je gaat terug, dan begint hij weer bovenaan de lijst en die heb ik al doorgelopen. Kleine puntjes, want ik ben dik tevreden.
Linde
Schoonhoven

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Verse biologische produkten
van boeren uit de buurt die samen met kruidenierswaren bij je thuis bezorgd worden.
???
Ingrid
Dronten

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Meestal krakend verse producten. Twee x was de sla na 3 dagen al snel aan het "slinken".
Maar voor ons samen was er nog genoeg over.
De prei is altijd supercars en " kraakt" zo lekker echt bij het snijden
Laatste weken uitbreiding met veel producten, dat is mooi.
Leuke aanbiedingen. En ook nu de 15% korting. Leuk.
Bezorgtijden zijn lastig, dat is logisch. Misschien tijdpad van 2u aangeven dat jullie komen. Deze week een half uur te vroeg, op zich niet erg maar nu hebben we veel retourkratjes en boxen staan, dat is niet zo handig. Maar niet onoverkomelijk hoor, dus geen minpunt.
Misschien meer promoten via Fb, ik zal het zeker delen.
Gera
Alphen aan den Rijn