Website: http://www.hockeydirect.nl
Adres: Warmonderweg 5 2171AH
Plaats: Sassenheim
Telefoon: 0252-200014

HockeyDirect is dé online hockeyspecialist van de Benelux. Je vindt bij ons het meest complete assortiment hockeyproducten van alle bekende topmerken. Altijd de nieuwste producten als eerste en altijd mooie aanbiedingen van oude topmodellen. Ons team bestaat uit enthousiaste sporters die je graag helpen en adviseren bij het maken van jouw keuze. Goed materiaal is namelijk essentieel om tot topprestaties te komen

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, sturen wij bestellingen die voor 21:00 uur worden besteld, nog dezelfde dag naar je op. En uiteraard kan het wel eens gebeuren dat het product niet naar wens is. Daarom kun je bij HockeyDirect jouw aankopen binnen 14 dagen kosteloos retourneren.

Wij zijn gevestigd langs de A44 in Sassenheim. Ben je nieuwsgierig naar ons bedrijf? Bestel je producten dan online en kom ze afhalen bij ons afhaalpunt dat iedere werkdag van 8.30 tot 17.30u geopend is.

HockeyDirect

Pluspunten
Komen afspraken keurig na.

Karel-Jan
SCHERPENZEEL GLD

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Fijne prijzen - goed assortiment
Ik had rekening gehouden met levertijd schoenen (net binnen voor eerste training dochtertje) maar helaas werd het een nalevering en was t daardoor te laat.
Jetske
Zeist

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, betrouwbaar!
Suzanne
Amersfoort

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Mooie producten!
Bezorging was vreselijk. Tijdens bestellen gaf deze aan tussen 08:00-18:00 te bezorgen. Daarom heb ik er voor gekozen het af te laten leveren bij ons kantoor, omdat ik de artikelen op dinsdag 26 februari graag wou hebben. Echter kwam de bezorger volgens de track & trace pas na 18:00 waardoor ik op de eerste dag heb gewacht tot 19:00. Er stond dat er een bezorgpoging was gedaan, maar er is nooit aangebeld en geen briefje achter gelaten. De tweede dag gebeurde dus precies hetzelfde. Weer na werktijd gewacht op het pakket, en geen gehoor, geen briefje. Er stond dat het pakket vanaf 15:00 op de derde dag zou kunnen worden opgehaald bij de Primera (PostNL), dus ik ben rond 16:00 daar heen gegaan en zij hebben gezegd dat er geen pakket was gekomen en dat er een briefje moest zijn om deze op te kunnen halen.. (want de Track&Trace/barcode + adres + naam) zou niet voldoende zijn volgens de persoon achter de counter. Dit staat duidelijk aan gegeven op de site van PostNL dat dit wel mogelijk is, vandaar dat ik heb gebeld met de klantenservice van PostNL rond 18:00. Zij vertelde mij dat het pakket wel degelijk bij diezelfde vestiging ligt en dat het vervelend is dat er geen briefje bij was, maar dat het wel kon worden opgehaald. Erg vervelend dat ik hierdoor twee trainingen niet heb kunnen hockeyen met mijn eigen stick, zeker omdat ik verwachtte dat ik de artikelen dinsdag binnen zou hebben. Super teleurstellend en vreemde communicatie.
Beste Beau,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat de levering niet ging, zoals u wenste. Graag horen wij in het vervolg van u, zodat onze klantenservice dit voor u kan oplossen. Dit doen wij graag voor onze klanten. Wij zien u graag weer terug in onze webshops.

Beau

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snel en direct

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Mooi assortiment, goede klantenservice. Snel bezorgd. Ik kom hier zeker terug.

Heidi

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Snelle levering. Groot assortiment. Goede prijzen

Marieke

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, groot aanbod van hockeysticks, goede kortingen
Wellicht klanten wat meer bijstaan bij het kiezen van een stick, kijken wat voor specificaties (kromming etc.) bij een speler past.
Beste Mick,

Bedankt voor uw feedback. Uiteraard kunnen wij u helpen bij het kiezen van de juiste stick. U kunt hiervoor het best telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zien u graag terug in onze webshop!

Mick
Roosendaal

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Super snelle levering en goedkoper dan in bekende sportwinkel waar op dat moment niet de juiste maat was. Via hockeydirect ‘s-avonds laat besteld en de volgende dag binnen. Ga ik zeker vaker gebruik van maken
Esther

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Snelle bezorging
Geen verzendkosten meer
Beste Jade,

Bedankt voor uw feedback. U kunt bij ons bestellingen vanaf €49,00 zonder verzendkosten. Wanneer u een bestelling plaatst onder dit bedrag, betaald u helaas verzendkosten van €3,95. Indien u een bestelling dan retourneert, krijgt u deze kosten ook volledig teruggestort op uw betaalkaart. Wij zien u graag terug in onze webshops.

Gepubliceerd op: 11/03/2019