Website: http://www.hockeydirect.nl
Adres: Warmonderweg 5 2171AH
Plaats: Sassenheim
Telefoon: 0252-200014

HockeyDirect is dé online hockeyspecialist van de Benelux. Je vindt bij ons het meest complete assortiment hockeyproducten van alle bekende topmerken. Altijd de nieuwste producten als eerste en altijd mooie aanbiedingen van oude topmodellen. Ons team bestaat uit enthousiaste sporters die je graag helpen en adviseren bij het maken van jouw keuze. Goed materiaal is namelijk essentieel om tot topprestaties te komen

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, sturen wij bestellingen die voor 21:00 uur worden besteld, nog dezelfde dag naar je op. En uiteraard kan het wel eens gebeuren dat het product niet naar wens is. Daarom kun je bij HockeyDirect jouw aankopen binnen 14 dagen kosteloos retourneren.

Wij zijn gevestigd langs de A44 in Sassenheim. Ben je nieuwsgierig naar ons bedrijf? Bestel je producten dan online en kom ze afhalen bij ons afhaalpunt dat iedere werkdag van 8.30 tot 17.30u geopend is.

HockeyDirect

geen, Alles wens verlopen
Mgrot1@hotmail.com

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Snelle, nette levering. Goede info op de website, mooie producten.

A.
Joure

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit.

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Snelle service, goede producten!
Geen verbeterpunten.
Charlot

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Goede en juiste informatie op de site. Heel goed gedaan.

Ann

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
very easy to filter the researching criteria
please add the English language in the home page and make more clear the expected delivery date.
Alessia
Italy

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Duidelijke website, snel bestellen en levering binnen enkele dagen.

Christie

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
-duidelijke site en producten zijn makkelijk te bestellen/ reserveren
-HockeyDirect levert zsm
- HockeyDirect kan wel beter op seizoensdrukte inspelen: shirts waren uitverkocht voor de sinterklaasperiode. aanrader om volgend jaar beter te bevoorraden v
Antwoord HockeyDirect
Beste Cler,

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen komend seizoen zeker iets meer inspelen op de drukte voor de feestdagen. Dit jaar was het nog experimenteren voor ons en waren ook een hoop artikelen uitverkocht bij de leveranciers. Volgend seizoen zal dit zeker beter worden. Wij zien u graag terug in onze webshops.

Met sportieve groet,

Team HockeyDirect
Claire

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Ik heb 22 dec bestelling gedaan met de wetenschap dat het niet meer als cadeau onder de boom zou komen. In de bevestiging stond idd verwachting 27 dec. Wat schetst mijn verbazing dat ik een mail krijg van levering op de 24ste. Super service!

Rees
Delft