Website: http://www.hockeydirect.nl
Adres: Warmonderweg 5 2171AH
Plaats: Sassenheim
Telefoon: 0252-200014

HockeyDirect is dé online hockeyspecialist van de Benelux. Je vindt bij ons het meest complete assortiment hockeyproducten van alle bekende topmerken. Altijd de nieuwste producten als eerste en altijd mooie aanbiedingen van oude topmodellen. Ons team bestaat uit enthousiaste sporters die je graag helpen en adviseren bij het maken van jouw keuze. Goed materiaal is namelijk essentieel om tot topprestaties te komen

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, sturen wij bestellingen die voor 21:00 uur worden besteld, nog dezelfde dag naar je op. En uiteraard kan het wel eens gebeuren dat het product niet naar wens is. Daarom kun je bij HockeyDirect jouw aankopen binnen 14 dagen kosteloos retourneren.

Wij zijn gevestigd langs de A44 in Sassenheim. Ben je nieuwsgierig naar ons bedrijf? Bestel je producten dan online en kom ze afhalen bij ons afhaalpunt dat iedere werkdag van 8.30 tot 17.30u geopend is.

HockeyDirect
2095 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Duidelijke website, snelle en nette levering
Meer leuke acties ook v de jeugd.
Mascha

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Heel snel bezorgd
Goede site
Misschien iets mindere bezorgkosten

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Snelle levering van hockeyshirt met naambedrukking
De letters lieten na ruim een week een beetje los. Gemeld en binnen een uur een reactie. Donderdag shirt teruggestuurd en zaterdag al weer terug. Keurig afgehandeld!

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Altijd een ruim aanbod en leuke aanbiedingen.
Snelle levering en retour zendingen worden ook snel en accuraat afgehandeld.
Helemaal TOP

GJB

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
snel, accuraat en tegen nette prijs.
bert
nijverdal

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Heel snelle service

Ria
Assen

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Ruime collectie, snelle en correcte levering

Koert

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Prima collectie en advies
Snelle correcte levering
Nee
Paul Schneider

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
hockeydirect bezorgt erg snel, dit is super. Ook is er veel keus in hockeyspeler,kleding en verschillende merken. Hockeydirect heeft als 1 van de eerste de nieuwe spullen op voorraad.
Ik heb nog geen echte problemen gehad met de site.
Dus ik beveel hockeydirect zeker aan.
Antwoord HockeyDirect
Beste Madelief,

Bedankt voor uw feedback. Wanneer er artikelen in uw winkelmandje zitten, zijn ze nog niet voor u gereserveerd. Dit is pas het geval wanneer de bestelling daadwerkelijk is afgerond. Na enige tijd gaan de artikelen inderdaad weer uit de winkelwagen als de bestelling niet wordt afgerond. Helaas hebben wij op het tijdstip van leveren geen invloed, dit wordt bepaald door PostNL.

Wij zien u graag weer terug in onze webshop!

Met sportieve groet,
Team HockeyDirect
Madelief
Den Andel

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Ik weet niet of het aan mij ligt maar als ik terug kom op de site, bijvoorbeeld een paar uur nadat ik iets in me winkelmandje heb gedaan, is het bij mij altijd weg en moet ik dus opnieuw zoeken. En ik vind het jammer dat de bestellingen niet smorgens bezorgd kunnen worden.

Den Andel
15/05/2018