Website: www.hip-stoer-lief.nl

7.6
7.8
7.3
7.8

Pluspunten
In eerste instantie snelle reactie van klantenservice dat product niet leverbaar is. Kwamen netjes met andere optie aan. Helaas was dit niet t gene wat ik zocht en mail terug gestuurd dat ik t overige artikel wat ik had besteld wel wil ontvangen en ook gelijk de vraag gesteld aan ze of ze de factuur van afterpay kunnen aanpassen, omdat daar nog t artikel opstond wat niet leverbaar was. Geen antwoord terug ontvangen.
Bestelde artikel na 6 dagen nog niet ontvangen terwijl ik uit eerder mail contact had begrepen dat deze wel klaar stond voor verzending, maar dat enkel t andere artikel niet leverbaar is. Een mail gestuurd naar klantenservice en daar kreeg ik t antwoord terug dat deze nog niet is verzonden en vroegen of ik akkoord ging met bijkomende verzendkosten. Kortom erg onprofessioneel en deze vraag hadden ze eerder moeten stellen uit zichzelf en niet moeten wachten totdat de klant gaat mailen met de vraag waar zijn bestelling blijft. Gelukkig dat ik voor afterpay heb gekozen en nog niks aan ze heb betaald.
M
Wouw

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten

Heb totaal geen pakket ontvangen
Nashara

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Super snelle levering. Netjes ingepakt.

Diana
Roosendaal

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Baukje
Akkrum

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Mooien spullen

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Aangezien ik mijn bestelling nog niet had op 8 januari heb ik zelf contact opgenomen om navraag te doen.
Ik kreeg Jessica, een zeer vriendelijke dame aan de telefoon. Het systeem gaf aan dat mijn overboeking nog niet binnen was. Ik heb aangegeven dat ik het bedrag de dag van bestelling ( 3 jan) al had overgemaakt. Jessica beloofde dit uit te zoeken met de financiƫle afdeling en de bestelling meteen te verzenden als was overgemaakt.
Gisteren kreeg ik al gauw een email dat mijn pakketje was verzonden en vandaag heb ik het binnengekregen.
Keurig ingepakt en zelfs met een begeleidend schrijven erbij door Jessica dat ze zich excuseren voor het ongemak en dat het geld inderdaad al op 3 januari was bijgeschreven maar door drukte niet was doorgegeven.

Dit vind ik zeer netjes van haar en wordt gewaardeerd. Zo hoort het!
Financiƫle afdeling kan wellicht nog iets verbeteren in de communicatie, maar verder ben ik zeer content.
YvH

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Door een interne verhuizing duurde de verzending wat langer, maar hierover werd netjes gecommuniceerd. We hebben een leuke verrassingsbox ontvangen!

Minke

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Super gezellige winkel met vriendelijk personeel en echt leuke kleding en kinderspullen.

Mirte

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Reageren op mails over klachten en deze correct afhandelen. Na 2 x mailen helaas nog steeds geen reactie ontvangen.

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Leuk en met zorg verpakt, persoonlijke boodschap er bij, erg leuk!
Niet voor jullie, wel voor jullie vervoeder post nl

Het pakketje rook (stonk!) enorm naar sigarettenrook omdat de chauffeur naw flink heeft Zitten roken in de bus (en dan overdrijf ik niet, ik heb de verpakking in de duobak moeten gooien zo sterk rook het)

Gelukkig was de inhoud rookvrij! :-)
Michelle
Echt