Website: www.hificorner.nl
Adres: Bovenstreek 15 9731 DH
Plaats: GRONINGEN

Hificorner.nl is al meer dan 35 jaar dé specialist in Nederland op het gebied van audio, video en alle zaken die daar bij horen. Wij verkopen de beste producten tegen de scherpste prijzen. Zo kunt u bij ons terecht voor receivers, versterkers, speakers, home cinema sets, streaming devices, on-ear en in-ear hoofdtelefoons, maar hebben wij ook de nieuwste LED-televisies en Plasma-televisies in ons assortiment. Daarbij hebben we gekozen voor kwaliteit, wat zich uitdrukt in grote merken als Yamaha, Marantz, Denon, Bose, Pro-Ject, Samsung en KEF. Van al deze merken zijn wij officieel dealer, en kunnen u dus altijd de meest recente Nederlandse modellen leveren. Daarnaast kunnen wij u altijd de beste garantie bieden, met twee jaar op elektronica en zelfs vijf jaar op speakers. Bestellingen worden gratis bezorgd in Nederland en België. U kunt bij ons betalen met CreditCard, iDeal, PayPal, Afterpay, Rembours en MisterCash.

Hi-Fi Corner

Pluspunten

Geef iets meer uit en koop het elders. Op de site gaf hificorner aan dat het product er tussen 2 en 5 dagen zou zijn. Na 5 dagen niets. Na een belletje bleek hij geen voorraad te hebben, wat ik later in reviews vaker las, en dat het nog weken kon duren. Derhalve bestelling geannuleerd. Ondanks diverse belletjes en beloftes dat het snel op mijn rekening zou staan, kreeg ik pas na bijna 4 weken mijn geld terug.
Al

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
arrogante mensen, neem snel telefoon op
Vreselijke klantenservice.
Misleidende website (naar mijn mening frauduleus)
Dirk

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, goeie website. Mijn koptelefoon had een probleempje dus had ik hem teruggestuurd. Zonder moeilijk doen opgelost en binnen een week mijn koptelefoon terug. Super goede service.

Sander

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Op dit moment een zeer goede ervaring met Hifi Corner. Ik heb twee speakers in bestelling. Er werd direct eerlijk aangegeven dat de speakers niet op voorraad waren. Ik had goede reviews gelezen over deze speakers dus gewoon maar even wachten. Binnen een week weer contact opgenomen wanneer de speakers zouden komen. Wederom weer een eerlijk antwoord. De door mij bestelde speakers waren niet meer leverbaar. Er was een nieuwe serie. Er werd mij direct een aanbod gedaan om de nieuwe speakers te leveren en voor de prijs van de oorspronkelijk door mij bestelde speakers. Ik ben onder de indruk van de eerlijkheid en de service. Kortom betrouwbaar en klantvriendelijk!
Gewoon deze service blijven leveren maakt mensen positief en schept vertrouwen.
Reinie
Sappemeer

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten

levering duurde erg lang omdat bedrijf uit Engeland erg traag was met verzenden volgens Hi-Fi corner. De eerste communicatie hierover moest van mijn kant komen omdat ik het wel erg lang vond duren. Het zou netter zijn geweest als Hi-Fi corner hier zelf met mij over in contact was gekomen. Helaas kreeg ik ook te dikke luidsprekerkabel ( terwijl ik advies gevraagd had)
Leo
Hoeven

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten

Op de site stond een levertijd van 2-5 dagen voor het product (Audio Technica hoofdtelefoon). Het werd echter niet op tijd geleverd. Ik heb er zelf achteraan gemaild, en kreeg toen te horen dat het product uitverkocht was. Ik had het product voor een bepaalde datum nodig, wat dus niet lukte. Er werd vanuit de webshop geen moeite gedaan om mij tegemoet te komen, enkel "Sorry, de leverdatum stond inderdaad verkeerd".
Karel
Den Helder

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Snel verzonden. Goed verpakt. Reageren vlot op vragen. En de enige die nog de ‘oudere’ oorpads van Bose verkochten. Super blij

Suzanne
Assen

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Per mail een vraag gesteld over de Canon DM75; later nog telefonisch een aanvullende vraag.
Vriendelijke (en zeer snelle) beantwoording van de vragen. Verrast door de produktkennis van medewerker Cor K.
Deed mij besluiten tot aankoop van de Canton DM75 en ben zeer tevreden.
Cor H
Gorinchem

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Zeer netjes en accuraat geholpen. Het bestelde item voldoet prima.

Leo
Borger