Website: www.hificorner.nl
Adres: Bovenstreek 15 9731 DH
Plaats: GRONINGEN

Hificorner.nl is al meer dan 35 jaar dé specialist in Nederland op het gebied van audio, video en alle zaken die daar bij horen. Wij verkopen de beste producten tegen de scherpste prijzen. Zo kunt u bij ons terecht voor receivers, versterkers, speakers, home cinema sets, streaming devices, on-ear en in-ear hoofdtelefoons, maar hebben wij ook de nieuwste LED-televisies en Plasma-televisies in ons assortiment. Daarbij hebben we gekozen voor kwaliteit, wat zich uitdrukt in grote merken als Yamaha, Marantz, Denon, Bose, Pro-Ject, Samsung en KEF. Van al deze merken zijn wij officieel dealer, en kunnen u dus altijd de meest recente Nederlandse modellen leveren. Daarnaast kunnen wij u altijd de beste garantie bieden, met twee jaar op elektronica en zelfs vijf jaar op speakers. Bestellingen worden gratis bezorgd in Nederland en België. U kunt bij ons betalen met CreditCard, iDeal, PayPal, Afterpay, Rembours en MisterCash.

Hi-Fi Corner

Pluspunten
Ik ben goed geholpen bij mijn keuze naar nieuwe luidsprekers. De luidsprekers moesten besteld worden, omdat ze niet op voorraad waren. Volgens de verwachte levertijd zou dit 5 dagen kunnen duren, maar ik had ze na 3 dagen al in huis. Na de verzending kreeg ik per mail 2 track and trace codes toegestuurd. Al met al een hele positieve ervaring en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Ik kom hier zeker terug.
Ik kan geen verbeterpunten bedenken
Frank
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Levering een dag later dan beloofd, maar dat kan ook aan postnl hebben gelegen, kreeg geen track/trace waar dat bij andere bedrijven standaard is, beetje vreemd/jammer maar ok.
Verkopen is easy peasy nietwaar? Werd keurig telefonisch te woord gestaan en goed geholpen en kreeg mede door dit gesprek een vertrouwd gevoel bij dit bedrijf. Echter berg je maar als je niet 100% tevreden bent, reken er maar niet op dat ze hun best gaan doen om je weer naar die 100% te krijgen, nee, in rap tempo ga je naar 0%. WAARDELOZE after sales, echt diep triest. Pas na inschakeling rechtsbijstand was er ineens wel van alles mogelijk al duurde het nog lang zat voor de centen weer op m'n rekening stond. Wijze les geleerd, lees eerst de ervaringen door hier of op tweakers.net voordat je zaken doet met een bedrijf. Had ik dat wel gedaan was ik hier nooit terecht gekomen. Zie dat dit soort ervaringen al jaren aan gaat met dit bedrijf.. trap er niet in mensen!
Sander
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Je wordt netjes en goed geholpen,
De medewerkers zijn accuraat en weten waar ze het over hebben.
De 5 sterren zijn hier zeer zeker op hun plaats.

Marco
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
goede kwaliteit
Geen verzenkosten en betaalkosten aanrekenen naar belgië.Sneller leveren en reageren op mails.
Tony
Gent

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Flexibel en fantastisch bedrijf! Met een grote luisterruimte waar je op alle gemak het aanbod kan beluisteren en testen. Ik ben in die ruimte enorm verliefd geworden op de B&W 706 S2; wat een fantastische speakers! Dank voor alle service en mogelijkheden Hificorner!

Stephan

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering

Mark
Bovenkarspel

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Levering geen probleem, garantie procedure: inmiddels 3 maanden verder. Klacht ingediend thuiswinkel (voor de tweede keer inmiddels) geen antwoord. Belachelijke respons, geen antwoord op mail, bellen. Kansloos.
Onacceptabele klanten "service", geeft compleet geen gehoor. volgende stap is de De Geschillencommissie.
B Scheffer
Alkmaar

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Aankoop en levering ging prima.
Ik wilde afzien van mijn aankoop. Ik heb het product teruggestuurd, toen ik na 3 weken nog niets had vernomen heb ik zelf contact opgenomen. In eerste instantie was het niet duidelijk of mijn geretourneerde speaker binnen was, ik zou worden teruggebeld. Na 3 uur toch zelf maar weer gebeld. Hij was binnen, maar er was nog niet gecheckt op beschadigingen, ik zal worden teruggebeld. Uiteraard weer niet gebeurd. Morgen maar opnieuw bellen.
Mijn voorzichtige conclusie; prima bedrijf als je iets koopt, matig in de communicatie en afhandeling van klachten of retourzendingen. Het ging om een speaker van 550 euro, dus een beetje snelheid in terugstorten zou fijn zijn.
Robert
Uithoorn

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten

Geef iets meer uit en koop het elders. Op de site gaf hificorner aan dat het product er tussen 2 en 5 dagen zou zijn. Na 5 dagen niets. Na een belletje bleek hij geen voorraad te hebben, wat ik later in reviews vaker las, en dat het nog weken kon duren. Derhalve bestelling geannuleerd. Ondanks diverse belletjes en beloftes dat het snel op mijn rekening zou staan, kreeg ik pas na bijna 4 weken mijn geld terug.
Al

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
arrogante mensen, neem snel telefoon op
Vreselijke klantenservice.
Misleidende website (naar mijn mening frauduleus)
Dirk

Gepubliceerd op: 11/12/2018