Website: http://www.hermanschoenen.nl
Adres: Hobbemaplein 4 2526 JA
Plaats: Den Haag
Telefoon: 070 - 380 57 74

Herman Schoenen

Pluspunten
Goede service , snelle levering .

Jenny
Emmen

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Snelle levering. Goed verpakt.
Snel geld terug bij retour schoenen
Jammer dat je 6,95 moet betalen bij retourneren.
Bij andere schoenenzaken is retourneren gratis. Ik had dit niet van tevoren gezien dus ik weet ook niet of dit duidelijk genoeg staat aangegeven.
Antwoord Herman Schoenen
Dankjewel voor de complimenten en de feedback!

We begrijpen dat je het vervelend vindt om bij ruilen/retourneren verzendkosten te betalen. Hier hebben we voor gekozen, omdat we een ander verdienmodel hebben dan grote webshops als Zalando. Wel komen we onze klanten hierin zoveel mogelijk tegemoet, door eventueel bij aankoop betaalde verzendkosten terug te storten indien een gehele bestelling retour komt of door in het geval van een ruiling de verzendkosten als shoptegoed uit te keren. Kosteloos ruilen en retourneren kan natuurlijk altijd in onze winkel.

Groetjes, Tiffany
H
Honselersdijk

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
goede, snelle service en kwalitatief hoogstaande producten
geen tips.
Antwoord Herman Schoenen
Bedankt voor de mooie complimenten!

P. Rigpal
Berghem

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Snelle en accurate levering

Antwoord Herman Schoenen
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review achter te laten, Henny! Ik wens je veel plezier met jouw aankoop.

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Aantrekkelijke prijzen en levering conform afspraak

Hoi Rob,

Bedankt voor jouw mooie review. Ik wens je veel plezier met jouw aankoop en hoop je snel nog eens te kunnen helpen.

Rob

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Snelle service

Antwoord Herman Schoenen
Super om te horen dat je tevreden bent over onze service! Veel plezier met jouw aankoop en hopelijk tot ziens in onze winkel of online in onze webshop :)

Disaa

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit.
Als iets uitverkocht is, is het makkelijk als je een email adres in kan vullen. Zodra het weer op voorraad is, dat je dan een email krijgt.
Hoi Veerle,

Bedankt voor jouw mooie review! Ik kan me voorstellen dat het prettig zou zijn om een e-mail adres te kunnen invullen bij producten die niet meer voorradig zijn zodat wij je op de hoogte kunnen houden. Echter, het is voor ons in veel gevallen niet mogelijk om artikelen na te bestellen. Wij willen klanten daarom geen valse hoop geven. Mocht je in de toekomst iets willen bestellen wat niet op voorraad is, mail dan even naar info@hermanschoenen.nl. Mocht het mogelijk zijn om het artikel na te bestellen, zetten wij je op onze lijst en krijg je alsnog een e-mail wanneer deze binnen is.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd en kan ik je snel nog eens helpen! Veel plezier met jouw aankoop!

Veerle
Haarlem

Marck
Rijswijk

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
mooie website, veel keus en netjes en op de aangegeven tijd geleverd.
dit is de eerste keer dat we iets besteld hebben bij dit bedrijf en kunnen tot nu toe geen verbeterpunten vinden.
Antwoord Herman Schoenen
Wat een prachtige complimenten, dankjewel! We hopen dat we je een volgende keer ook weer naar tevredenheid kunnen helpen :) Heel veel plezier met je aankopen!

Groetjes, Tiffany

Gepubliceerd op: 09/08/2018