Website: http://www.hermanschoenen.nl
Adres: Hobbemaplein 4 2526 JA
Plaats: Den Haag
Telefoon: 070 - 380 57 74

Herman Schoenen

Pluspunten
Goed en duidelijk verhaal bij retoureren
Gratis verzenden zowel verzenden als retour
Gerbert
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Super service!!
Aardige mensen!!
Snel antwoord op mail!!
Top kwaliteit!!
Epse

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Snel en goed!

Bart

Sander

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Snelle levering.
Als het niet goed is, krijg je geld als snel terug!
Antwoord Herman Schoenen
Dankjewel voor jouw mooie beoordeling! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en met het retourneren :)

Groetjes,
Tiffany
M.
Klundert

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Goede snelle service top
Hi Henriette,

Fijn om te horen dat je blij bent met de service! Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten en veel plezier met je aankopen!

Groetjes,
Tiffany
Henriette
Schiedam

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
Grote collectie van de luxe merken
De verkoopsters kijken je niet aan/groeten niet als je in de winkel binnenkomt. Pas na lang rondlopen werd ik aangesproken maar ik denk door de bedrijfsleidster. Verkoopster gaf mij m'n sneakers maar nam niet de moeite de veters voor mij los te maken zodat ik de schoenen makkelijker kon passen. Nam ook niet de moeite een schoenlepel te halen. Bij het afrekenen waren de dames wel vriendelijk. Beetje jammer dat je je niet zo welkom voelt bij het betreden van deze mooie zaak. Herman is een mooie zaak met mooie spullen en ik kom al jaren hier. En al jaren verbaas ik me over het benaderen van de klant bij binnenkomst en de nonchalance soms van de medewerksters.
Hoi,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet naar wens bent geholpen in onze winkel. Ik wil je in ieder geval bedanken dat je de moeite hebt genomen om ons hiervan op de hoogte te brengen, wij nemen deze klacht dan ook zeer serieus. Vanochtend is dit direct intern besproken met alle medewerkers. Wellicht zou je ons nog even willen laten weten wanneer je precies in de winkel bent geweest en een beschrijving van de verkoopster die je niet naar wens heeft geholpen. Wij zullen diegene hier dan ook nog persoonlijk op aan spreken. Hopelijk zorgt dit in de toekomst voor een betere ervaring in onze winkel.

Bij voorbaat dank!

Groetjes, Susanne.

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten
Duidelijke communicatie
Antwoordnummer voor retour artikelen
Ik zou niet meer zo gauw veel bestellen. Bij twijfel niet omdat indien je wilt retourneren 6,95 kwint bent
Hoi Stephanie,

Bedankt voor jouw beoordeling en duidelijke feedback! Alle retouren kunnen kosteloos worden terug gebracht in onze winkel. Uiteraard begrijp ik dat dit niet voor alle klanten haalbaar is of zelfs nog duurder zou zijn dan de verzendkosten. Wellicht kunnen wij deze retourkosten in de toekomst verlagen.

In ieder geval veel plezier met jouw bestelling! :)

Groetjes, Susanne.
Steph