Website: http://www.hermanschoenen.nl
Plaats: Den Haag
Telefoon: 070 - 380 57 74

Herman Schoenen
20671 keer bekeken

Pluspunten
Duidelijk en overzichtelijk komen afspraken na mbt versturen
Altijd goede snelle levering en fijne producten.

Hoi Gijs,

Bedankt voor deze mooie review! Ik wens je veel plezier met jouw aankoop en hoop je snel nog eens te mogen helpen!

Groetjes, Susanne.
Gijs

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Mooie duidelijke site en super snelle levering!!! Een echte aanrader!!!

Antwoord Herman Schoenen
Hi Claudia, wat een fijne woorden om je ochtend mee te beginnen! Hier wordt ik natuurlijk super vrolijk van! :) Wij hopen je snel weer terug te zien in onze webshop! Groetjes, Topanga
Claudia
Stein

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Snelle levering en alles is keurig afgehandeld.

Antwoord Herman Schoenen
Beste Claudina, bedankt voor jouw complimenten! Ik wens jou veel plezier van jouw aankoop(en) en hopelijke tot ziens! Groetjes, Topanga
Claudina
Den haag

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Goede service en snelle levering
Ga zo door
Antwoord Herman Schoenen
Bedankt, Angelique! Hier worden wij natuurlijk ontzettend blij van! Wij hopen je snel weer terug te zien om je nogmaals te laten profiteren van onze snelle levering. Groetjes, Topanga
Angelique
Roosendaal

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Super hoe ze dingen oplossen! Zeker aanrader!

Antwoord Herman Schoenen
Bedankt voor de mooie woorden, Elsemieke. Ik hoop dat jouw boots er inmiddels weer tip top uitzien en jij hier veel plezier van kan beleven! Groetjes, Topanga
Elsemieke
Duiven

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Heel goed , netjes bezorgd.
Nvt
Antwoord Herman Schoenen
Bedankt voor de complimenten, Veronica! Wij hopen je snel weer terug te zien in onze webshop of natuurlijk in onze 1200m2 fashion shop in Den Haag! Groetjes, Topanga
Veronica
Den haag

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Goed geholpen! Ik had namelijk een tas besteld maar de betaling was niet gelukt en ik had een kortingcode welke tot die dag geldig was. Volgende dag gebeld en uitgelegd toen mocht ik de kortingcode toch nog gebruiken.. scheelde weer en ik heb de volgende dag me bestelling ontvangen. Toppie!

Antwoord Herman Schoenen
Beste Ays, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de geboden oplossing! Wij streven ernaar om het online shoppen voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen en mocht er dan een fout optreden, zijn wij er altijd toe bereid om voor de klant de beste oplossing te vinden. En zo te horen, zijn wij daar aardig in geslaagd! Ik wens jou heel veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot ziens! Groetjes, Topanga
Ays

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Mooie collectie en snelle levering.

Antwoord Herman Schoenen
Bedankt voor de positieve complimenten, Lot! Hier worden wij blij van. :) Ik wens jou veel plezier van jouw aankoop(en) en hopelijk tot ziens! Groetjes, Topanga
Lot

Jessica
Bemmel

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Goede service, snelle levering

Antwoord Herman Schoenen
Bedankt voor jouw review, Seniz! Ik wens jou veel plezier van jouw aankoop(en)! Groetjes, Topanga