Website: http://www.hermanschoenen.nl

Herman Schoenen

Laura
Hoorn

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Niets
Slechte klantenservice en niet correct behandeld!
Antwoord Herman Schoenen
Hi! Bedankt voor jouw feedback. Ik zag dat jouw beoordeling gebaseerd is op een klacht waarbij wij binnen redelijk termijn tot een oplossing zijn gekomen. Ik vind het jammer dat je hiermee nog steeds niet tevreden bent over onze service. Mochten er nog problemen zijn omtrent deze klacht kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst beter tot dienst zijn. Groetjes, Kaylee

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Jammer dat je niet gratis kunt retourneren.
Antwoord Herman Schoenen
Dankjewel voor de complimenten en de feedback!

We begrijpen dat je het vervelend vindt om bij ruilen/retourneren verzendkosten te betalen. Hier hebben we voor gekozen, omdat we een ander verdienmodel hebben dan grote webshops als Zalando. Wel komen we onze klanten hierin zoveel mogelijk tegemoet, door eventueel bij aankoop betaalde verzendkosten terug te storten indien een gehele bestelling retour komt of door in het geval van een ruiling de verzendkosten als shoptegoed uit te keren. Kosteloos ruilen en retourneren kan natuurlijk altijd in onze winkel.

Groetjes, Topanga

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Snelle levering, prima website, geen problemen ondervonden, kijk-klik-betaal en ontvang.

Antwoord Herman Schoenen
Hi Jane, bedankt dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Wij streven ernaar om de klant het zo makkelijk mogelijk te maken, en zo te horen is dat goed gelukt! Ik wens je veel plezier van jouw aankoop en ik hoop je snel weer terug te zien in onze webshop! Groetjes, Topanga
Jane
Velddriel

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Goede service en kwaliteit

Antwoord Herman Schoenen
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Esther! Wij hopen je snel weer naar tevredenheid te kunnen helpen. Groetjes, Topanga
Esther
Hengelo ov

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
HET ARTIKEL WAT IK BESTELD HAD WAS ER NIET MEER IN DE KLEUR DIE WILDE BINNEN 1 UUR WERD IK GEBELD DAT ER NOG WEL EEN ANDERE KLEUR VOORRADIG WAS VOND IK ECHT EEN PLUSPUNT

Antwoord Herman Schoenen
Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Helaas gaat er wel eens iets mis in ons magazijn maar wij doen ons best dit te voorkomen. Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden bent. Voor nu; Veel plezier van jouw aankoop en we hopen je snel weer terug te zien in onze webshop! Groetjes, Topanga
maarssen

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Prima service! Mooi en zorgvuldig verpakt

Antwoord Herman Schoenen
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! We hopen je snel weer eens terug te zien :) Groetjes, Topanga
Beverwijk

Gepubliceerd op: 17/10/2018

J

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Vlotte bezorging & Goede kwaliteit schoenen!

Antwoord Herman Schoenen
Bedankt voor jouw mooie woorden! We hopen je snel weer naar tevredenheid te kunnen helpen :) Groetjes, Topanga
M.Reyes

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
snelle levering goede verpakking

Antwoord Herman Schoenen
Hoi Kiara, wat fijn dat je tevreden bent over onze snelle levering en natuurlijk onze mooie verpakkingen. We hopen je snel weer terug te zien in onze webshop! Groetjes, Topanga

Gepubliceerd op: 15/10/2018