Website: http://www.Herba4everyone.nl
Adres: Duinviooltjesstraat 19 8300
Plaats: Knokke
Telefoon: +32 14 730 295

Dit is de website van een onafhankelijke herbalife member. .Herbalife kopen doe je hier.

Herba4everyone Onafhankelijk Herbalife Member
9.6

Pluspunten
Perfecte service. Snelle en verzorgde levering. De goede service van een firma merk je pas echt als er iets mis is gegaan. Ik had een fout product besteld en ze hebben dit mooi opgelost voor mij.

Nadija
Knokke

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Snelle levering. Goede en juiste informatie via de website te vinden. Mijn mails worden binnen de paar uur beantwoord. Soms binnen de paar minuten. Dikwijls zit er ook een gratis magazine bij je levering.

Tuur

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Een 8 op 10 is genoeg

Nadja
Gent

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Aanrader. Lage prijzen en toch bieden zij een top-service. Ik ben al 4 jaar klant en heb enkel positieve ervaringen.

Veronique DK
Schilde

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
TOP SERVICE! Goede informatie over het gebruik van Herbalife. Geen gezever en gesleur zoals bij die coach. Ze geven je eerlijke informatie en proberen je te helpen. Ze proberen je geen onnodige goederen aan te smeren. Eerlijke mensen.

Carmen
Antwerpen

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Ik kan niets negatiefs vinden ivm deze firma.

Joris
hasselt

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Zeer goed

Kurt
Gent

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Ik kreeg wel goede informatie en tips; Maar ik lust die shakes echt niet.

Katrien
Beerse

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Snelle reactie op een vraag via de mail, zelfs op zondag. Levertijd is meestal redelijk snel, tussen 1 - 3 werkdagen. Netjes verpakt. TOP bedrijf!! Heerlijke producten. Al 2,5 jaar zeer tevreden klant.
Proefpakketten voor nieuwe smaken!! Zodat je niet direct een hele pot van E30 hoeft aan te schaffen om een nieuwe smaak te proberen (die dan misschien niet bevalt, zo zonde). Verder misschien acties of sparen voor kortingen voor trouwe klanten? Levertijd eventueel next day delivery, zou helemaal fantastisch zijn (voor als ik soms iets te laat de volgende bestelling doe).
Antwoord Herba4everyone Onafhankelijk Herbalife Member
Beste Nina. Wij proberen al jaren om Herbalife zover te krijgen dat ze proefpakketjes maken met alle smaken die beschikbaar zijn. Maar tot nu toe voorzien zij deze niet. De meeste orders die op een weekdag voor 12 uur worden besteld worden de dag nadien geleverd. Bij orders die na 12 uur worden geplaatst lukt dit niet. De producten die wij verkopen worden rechtstreeks van het herbalife verdeelcentrum naar jouw thuis gebracht. Herbalife zelf verzorgt dus de levering. Waardoor wij daar verder weinig vat op hebben.
Nina

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Steeds snel geleverd. Goede opvolging. Ik kan niets negatiefs melden. Doe zo voort!

Tuur
Knokke